Voi jeesus taas mitä tuli vastaan.
Töissä käytän langatonta halposnäppistä kun en mitään prolaitteita tarvii ja edellinen hajos ja kävin ostaa uuden.
Trust Ody II langaton näppäimistö ja tuhansittain muita tuotteita löydät Prisman verkkokaupasta. Tervetuloa tutustumaan valikoimaan!
www.prisma.fi
Halpa joo, mutta tuossa on hienoakin hienompi aivopieru mukana. Nimittäin F napit, eli F1, F2 jne on näppäinkombon takana! Oletuksena niissä on medianäppäimet ja jos haluat käyttää vaikka F1 näppäintä, niin joudut ottamaan ne käyttöön painamalla fn+tab joka kääntää medianäppäimet F-näppäimiks. Joksikin aikaa. Kunnes taas automaattisesti kääntyy medianäppäimiks ilman että teet mitään. Vitun upea keksintö. Mä käytän paljon F-näppäimiä mihin oon eri ohjelmissa laittanu eri toimintoja, niin nyt saa runkata noita F-nappeja päälle monta kertaa päivässä.
Miks tässä ei ole:
a) pysyvää valintaa että kun kerran käännän näppäintoiminnot niin ne PYSYISI niissä kunnes vaihdan ne
b) jos edellämainittu ei ole mahdollista, niin miksi ei ole erillistä rautakytkintä jolla valitsee kumpaa modea haluaa käyttää
Tietenkään ostaessa tätä ei voi tietää ja mulla näitä halpiksia ollu ennenkin, myös Trusteja eikä yhdessäkään ole tätä toteutettu näin typerästi.
Hermo menee.