Tämä ei ehkä ole suunnitelun kukkanen, mutta jonkimmoinen kukkanen kumminkin.
Tarvitsin uudet verkkopankkitunnukset. Verkossa tiedustelin pankista , että miten homma hoituu. Vastattiin että pitää mennä konttorille henk. koht käymään. Selvä, konttorlle siis. Mutta hetkonen, eihän sinne voi marssia noin vaan, vaan pitää varata aika. Yritin varata ajan netistä, mutta systeemi ilmoitti, että tapaamisaikoja ei ole saatavilla ollenkaan, vain puhelinaikoja.. Häh ? Soitin pankkiin, että pitäisi päästä käymään konttorilla, mutta netistä ei voi varata aikaa jostain kuman syystä. Selvisi, että konttorille ei pääse käymään kun on korona, on vain puheliaikoja. Häh? Ekana sanotaan , että mene konttorille köymään, mutta sitten sanotaan että konttori suljettu, vain puheliaikoja.. Kysyn , että mitäs nyt tehdään ? Ehdottivat että keksitään jotain, varataan nyt ensiksi puhelinaika. Ok,mutta eihän homma hoidu puhelimessa, niinhän sanoitte. Mutta tämä ok, koska aika ? Seuraava vapaa puhelinaika kolmen viikon kuluttua. Täh ? Ja sillon joku vaan pohjustaa asioita, tunnuksia ei voi lähettää postisssa.
Koskahan konttori avataan. ? Kukaan ei tiedä. Kosak san uudet tunnukset, Kukaan ei tiedä.
Aika tragikoomista. En voi pankkiin mennä hoitamaan asioita ( neuvottelukoppiin jossa on pankkivirkailija + asiakas ) , mutta viereisessä kaupassa ihmisiä vilisee vaikka millä mitalla ja siellä voin hengailla vaikkka koko päivän. Eli nyt odotellan kolme viikkoa, että joku soitaa pankista, ja sitten odotellaan että pankki aukeaa joskus että sinne voisi mennä käymään.