Hou hou hou! Joulu tuli taas. Ohan tämä ruutu melkoinen muutos edelliseen, joka oli siis 32" 4K. Tulee hassu optinen illuusio, tuntuu kuin korkeus kasvaisi reunoja kohti mentäessä. Kokeilin nopeasti Cyberpunkkia, ja nyt ensimmäistä kertaa tekee mieli ajella auton sisäpuolelta. Väänsin fovin ihan minimiin, eli 70-asteeseen, silti tuntuu että kalansilmäefektiä on aika voimakas, teenkö jotain väärin, vai pitääkö tuohon vain totutella? Surviving Aftermath -pelissä piti puukottaa ini-tiedostoa jotta sai reson päälle, (hassusti homma onnistui niin helposti, miksi ihmeessä tuota resoa ei laiteta pelin asetuksiin, on ne koodarit pöljiä), naurattaa kun tech-puut näkyy niin pitkältä matkalta.
Lisäksi tämä on minun ensimmäinen näyttö jossa on HDR (Odyssey Neo), oisko siihen mitään vinkkejä, kun en yhtään tiedä miten tuo pitäisi huomioida. Tällä hetkellä valkoinen tuntuu hieman liian kirkkaalta, olen laskenut brightnessin arvoon 60, mutta vielä tuntuu että silmiä käristää.
Yksi aivan jäätävä pöljyys tässä on, nimittäin USB-hubin portit on takakannen sisällä
Olin kaavaillut nuita portteja semmoiseen pikakäyttöön, mutta sen saa nyt unohtaa.
Edit: Pläääh! Pikkasen liian aikaisin iloitsin ruudusta, nyt tuolta pompsahti yksi rikkinäinen pikseli. Punaisena helottaa vasemman ylänurkan lähettyvillä, voehan Rähmä & Käpälä