Suomi - kuituyhteyksien kehitysmaa

Vähän komiikan puolelle menee nämä, vielä oma ketju jossa listataan ja keskustellaan eri ketjuista niin hyvä tulee.
En tiedä luitko tätä ketjua ennen Juha Kokkosen siivousta, mutta mun mielestä joku 90 luvun modeemikeskustelu ei kuulu tänne.

Kuiduista:
Ja niin valokuitunen on alkanut toteuttamaan täydennysrakentamista meillä päin ja saanut naapurustossa yhden rouvan vihat päälleen.... Soitti kaupungin katutarkastajan paikalle jonka pokka piti kyllä yllättävän hyvin.

Syksyllä Elisa veti tontin rajalle kuituvalmiuden jostain syystä minkäänlaista markkinointia ei ole aloitettu.
Linjan veto oli helppoa kun jalkakäytävän alla oli peräti 2 (kaksi) tyhjää putkea.... näitä ei tietysti voi vuokrata muille.

Ja niin valokuitunen on alkanut toteuttamaan täydennysrakentamista meillä päin ja saanut naapurustossa yhden rouvan vihat päälleen.... Soitti kaupungin katutarkastajan paikalle jonka pokka piti kyllä yllättävän hyvin.

Miksi helvetissä?
Rouva voisi keskittyä ihan vaan omaan tonttiinsa?

Kyllä meidänkin kotikadulla rouvat jo etukäteen murehtii 20v vanhan asfaltin rikkomista ikäänkuin halkeillut katu olisi joku museoitu arvokohde.

Kyllä meidänkin kotikadulla rouvat jo etukäteen murehtii 20v vanhan asfaltin rikkomista ikäänkuin halkeillut katu olisi joku museoitu arvokohde.

Kyllä se tietyissä tilanteissa vähän häiritsee. Mä juon aika usein kahvia (tai teetä) ajaessa autolla kotoa treeneihin ja valokuidun vetämisestä aiheutuneet korjaukset 10 metrin välein vähän häiritsevät. (kannellinen kuppi on tosi jees mutta aina ei ehdi)

Tytär taas meikkaa kiireessä matkalla kouluun mutta yllättävän hyvin saa hoidettua sen vaikka auto heiluu.

Saavat varmaan asfaltin uusittua parahiksi siihen mennessä, kun Elisa on suunnitellut vetävänsä omaa verkkoaan 2028.

Miksi helvetissä?
Rouva voisi keskittyä ihan vaan omaan tonttiinsa?
Kyllä minäkin haluan laadukasta työtä, näitten öljysora paikkausten jäljiltä tie alkaa olla huonossa kunnossa sen sijaan 60 luvulla tehty pinta on lähes priimaa.

Noh ei pidä arvostella keskeneräistä työtä. Mua ehkä huoletaa enemmän Elisa.

Tiedä häntä nämä pinnoitejutut alkaa olla vähän rajatapaus liittyvätkö kuituun vai kehitysmaahan

Kyllä minäkin haluan laadukasta työtä, näitten öljysora paikkausten jäljiltä tie alkaa olla huonossa kunnossa sen sijaan 60 luvulla tehty pinta on lähes priimaa.

Noh ei pidä arvostella keskeneräistä työtä. Mua ehkä huoletaa enemmän Elisa.

Tiedä häntä nämä pinnoitejutut alkaa olla vähän rajatapaus liittyvätkö kuituun vai kehitysmaahan

Vinkatkaapa sielläkin suunnalla yrittäjille, että on olemassa myyrää ja jos jonkinlaista vermettä joilla pääsee useimmissa tapauksissa teiden, liittymien, yms alitse, kaivamatta senttiäkään asfalttia.
Täällä kuiduille tehtiin alitus pääsääntoisesti aina silloinkin, kun talon/tien liittymässä tms. ei edes ollut asfalttia.

Sähköfirman urakoitsija sen sijaan kaiveli pihaliittymien läpi, pitäähän sitä ahneille sijoittajille rahaa säästää.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
275 269
Jäsenet
77 309
Uusin jäsen
Timmuster

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom