On niin paljon viestejä pitkin ketjua, ettei nyt oikein pysy kärryillä.
Oliko varmistettu, ettei omat laitteet (tietokone/kännykkä tms) ole uppivajauksen syynä?
Jos kerran asentaja on käynyt paikan päällä, niin mitä asentajan omilla laitteilla tehdyt mittaukset näyttivät?
Onko kuitupäätelaitteiden/optiikan mahdollinen viallisuus suljettu pois laskuista?
Puhdistiko asentaja siellä paikan päällä kuidun liittimet ja tarkisti ettei ole liian tiukkoja mutkia tullut asennuksen aikana?
Onko kuitu tutkattu keskukselle saakka?
Jos asentaja on vian todennut verkon puolelle jäävän, niin sehän on Siikaverkon homma sitten etsiä pullonkaula.
Täällä kerran yhdessä talossa valittelivat kun "kuitu pätkii", kävin siellä paikan päällä ja asensin tehokkaamman wlan laitteen, mutta tämän lisäksi siellä oli remontin yhteydessä
rikottu sisällä oleva keltainen liitäntäkuitu silminnähden rikki, sitä kun sopivasti taivutteli, niin alkoi taas "valo liikkumaan"
Ohjeistin että vaihtakaa nyt ihmeessä tuo uuteen...