Mulla ainakin näkyy Johanna Mia Tukiainen sivuilla heti ensimmäisenä.
Joku Riza Zorooglu niminen on lisännyt ne kuvat tuksun seinälle.
En mä kyllä näe mitään

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ainakin näkyy Johanna Mia Tukiainen sivuilla heti ensimmäisenä.
Joku Riza Zorooglu niminen on lisännyt ne kuvat tuksun seinälle.
Foliahatut päähän, mutta tässä kuva todisteeksi
![]()
Katsoın VHS vıdeolta sellaısen leffan kuın 'PALUU HELVETTIIN.' Se olı ıhan KAUHEA!!!!!!! Se perustuı tosıtapahtumaan.
Taas näemme että mielenterveysongelmaisiin ei panosteta.
btw itsekin esimerkki siitä, läheskään ei paha esimerkki toki.![]()
Tämän hepun seinältä löytyy myös kuvia tunkista.
Nyt tunkki on taas Alexinbaarissa, mutta en bongannut yhtään juomaa kuvista, tai sitten kuvakulmat on laitettu tarkoituksella sellaisiksi ettei niitä näe.
https://www.facebook.com/rzorooglu
Tunkki on tällä hetkellä Ruotsissa.
Millä se maksaa vuokrat jos koko ajan luuhaa ulkomailla (vanhemmat ja pimeiden keikkojen palkat käsilaukussa)?
Tätä se on harrastanut jo pidempään. Onkohan sitten "katu-uskottavampi" maailmanmatkaaja omasta mielestään kun jättää ääkköset kotimaahanJänniä muuten nämä ihmiset joilta katotaan ääkköset kännykästä tai läppäristä heti kun astutaan lentokoneesta ulos.
Tunkki on tällä hetkellä Ruotsissa.
Millä se maksaa vuokrat jos koko ajan luuhaa ulkomailla (vanhemmat ja pimeiden keikkojen palkat käsilaukussa)?
Kova paketti pukinkonttiin eläinaiheisesta ankkakalenteristaNonni, uunissa sulanu Barbie, jokamiehen unelma.
Onko Tuxupuxulla ollut aikoihin päivitystä jossa ei ylistä satuhahmoja?
kävi mielessä että jos olisi vihamiehiä, niin tässähän ois joululahja. Mutta ei oikein täytä tarkoitustaan, kun liian helppo hävittää.Ookoo. Tässä sitten kuva.
![]()
Huomaa ettei ole tottunut hoitamaan omia asioitaan itsenäisesti. Kaiken pitää tulla valmiina pöytään.
Mutta eikö tunkki ollut menossa taas jossain vaiheessa uudestaan naimisiin, mutta vasta nyt tarvitaan avioerojuristia?
Hämärää touhua kun ei ehdi vanhat savut hälvetä kun uutta jo pukkaa.
![]()
Siis jos se on mennyt maistraatissa salassa naimisiin ja onnistunut pitämään turpansa kiinni kerrankin jostain tuollaisesta, niin jo on. Ainoa mieleen tuleva ehdokas on Loviisalainen sulho. Tai sitten se on vaan sekaisin.
"Johanna Mia Tukiainen Kyseessä ei tietenkään ole avioeron hoito, vaan vanhan avoliiton hoito. Huh huh……..krääh……..Ihmiset mielellään nettipalstoilla toivovat pahaa minulle ja kirjoittelevat henkilökohtaisista asioistani; mutta totuus on se, että minulla menee itseasiassa paljon paremmin kuin ihmiset luulevat. Olen vain tullut varovaiseksi, niin en kirjoita julkisesti positiivisista asioista enää niin paljon, sillä Suomessa pätee sananlasku ”Se jolla onni on, niin se onnen kätkekööt.”
Kyseessä ei ole rikos vaan riita-asia. Toinen juttu menee kyllä oikeuteen ja olen siinä asianomistajana, samoin isäni Markku."
Jaaha. Nyt lokki yrittää kyniä Artolta massia. Ei taida onnistua...
Avo-, ei avio-. Eiköhän viittaa exäänsä Mikaan ja hänen asuntoonsa (eli Tuksun kotiin) liittyviin asioihin.
Kukas tämä kyseinen julkkis sitten on??
Suomalainen kohujulkkis vedätti Facebook-kaverilta 18 000 euroa – viekoitteli miehen ovelasti: Taustalla taitava ”valheiden vyyhti”
Ei kai tuo nyt ainakaan tekstien perusteella pahemmin perusfundiksesta eroa. Jeesus pelastaa ja illut tulee jne. Tuon perusteella pitäisi lukita varmaan neljäsosa jenkeistä hoitoon.On pienoinen ihme, ettei THL ole pistänyt häntä jo hoitoon, nyt alkais meinaan olee sen tarpeessa.
MAYDAY: Nyt on kiire!
![]()