Jasmine Tukiaisen raadollisen avoin tilitys: 15 vuotta pahoinpitelyä, lähestymiskieltoja ja tuskallisia tapahtumia!
Tosi-tv:stä tuttu yrittäjä Jasmine Tukiainen avautuu tuoreessa Instagram-päivityksessään ihmisten pahoista puheista itseään kohtaan. Jasmine kirjoittaa sunnuntaina julkaisemassaan päivityksessä, kuinka hänen imagonsa herättää erikoista ja vääristelevää keskustelua sekä hänen lähipiirissään että juorupalstoilla.
Nyt Jasmine antaa esimerkin siitä millainen hänen viimeisin viikkonsa on ollut.
- Isäni on sairaalassa vähän väliä, hänen olisi "pitänyt" kuolla jo kaksi vuotta sitten. Sinne hänet taas vietiin. Viimeisen 15 vuoden aikana mun kimppuun hyökätään fyysisesti ja henkisesti vähän väliä. ”Vihdoin” sain mun oman siskoni psykiatriselle osastolle sen jälkeen, kun menetin puolet hiuksistani ja olin täysin ruhjeilla. Hain vihdoin lähestymiskiellon kahdessa maassa.
Jasmine pureutuu päivityksessään myös Julia-siskonsa surulliseen poismenoon.
- Yritän "vihdoin" päästä myös yli oman rakkaan siskoni, parhaan ystäväni kuolemasta, jota ajattelen vähintään päivittäin joka toinen tunti. Yritän päivittäin olla miettimättä kolmea toista läheisintä ystävää jotka eivät enää ole täällä kuuntelemassa typeriä juttujani.
Yritän olla ajattelematta päivittäin, että oma äitini kuolee kohta sydänkohtaukseen, ellen tee kaikkeni hänen puolestaan, Jasmine jatkaa.
Suomessa sekä Ruotsissa asuva Jasmine kertoo tekevänsä töitä yrityksensä ja henkilökuntansa eteen yötä päivää. Hän kertoo hymyilevänsä ja tekevänsä parhaansa, että pystyisi hoitamaan jokaisen tapaamisen normaalisti, vaikka välillä pokka pettääkin.
- Yritän olla ottamatta itseeni, kun joku kumppani tai asiakas ei voi ymmärtää, että teen töitä 25 henkilön edestä yötä päivää. Tai kun minut juuri pahoinpideltiin, teen kaikkeni sen eteen, että juuri sinä asiakkaana olet tärkeämpi. Yritän olla ottamatta itseeni, kun ventovieraat haukkuvat minua vain sukunimeni perusteella aivan kuin ihminen olisi sama henkilö kuin sukulaisensa.
Nuori nainen huomauttaa myös, että hän on löytänyt itsensä. Lähellään Jasmine kertoo pitävänsä vain ne ihmiset, jotka seisovat hänen rinnallaan vaikka mitä tapahtuisi.