heh joo tollasta se on ollu kaikissa bethesdan peleissä joihin tuotiin fysiikka morrowindin jälkeen.Et sitten vaivautunut linkkaamaan yhtään niistä videoista joissa esineet liikkuvat ja paukkuvat itsekseen kuin paikassa olisi räyhähenki kun fysiikkaengine ei osaa päättää missä asennossa niiden pitäisi olla. Ja oli muuten kieltämättä komean näköistä kun kerran losautin haulikolla yhtä bandiittia vierestä ja tyypin ruumis lensi komeassa kaaressa jonnekin horisontin toiselle puolelle. Toimiva fysiikka? Älä naurata...
r/oblivion redditissä kans paljon tuollaisia videoita, ei ne itteä haittaa, lähinnä huvittavaa.
Muutenkin monessakin pelissä fysiikat omanlaisia ja hassuja, eikä kovinkaan realistisia.
Tuo SF engine kuten edelläkin todettu kuitenkin ainutlaatuinen, koska voi kerralla luoda niin valtavan määrä erilaisia itsestään erillisiä objekteja, joilla "lähes" kaikilla fysikka, ominaisuudet ja muutenkin valtava määrä pikkutauhkaa pelissä, samaa oli jo FO4. Ja siten periaatteesa exploring omanlaatuisensa, mutta loppujen lopuksi toteutettu huonosti SF.
Ja siten helposti modattava engine, mutta toki ite siten peli, tarina ja muu vähän huonommin toteutettu.
Pari pv sitten katoin steam SF 3800 pelaajaa , skyrimissä noin 24k, joten modaaminenkin varmaan hiljasempaa SF:ssä kun peli ei niin kiinnosta. toki game pass vie osan pelaajista.