Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Boba Fett alkoi eilen Disney+:lla., ei oikein irronnut vielä mitään. Hidas alku kuten Mandalorianissa...
En tiedä, selitettiinkö se siinä jaksossa? Näytti sen verran typerältä että taisin käydä vessassa jossain välissä. Ei Star Wars robotit tarvi punaisena hehkuvia silmiä edes tekosyyllä.Jos katsoit sen jakson tiedät miksi se hyökkäsi ja miksi oli punaiset ”silmät”.
Jaa a. Punaisen valon merkitys yönäkökykyyn selitettiin jotenkin jaksossa? On mennyt täysin ohi kyllä se selitys.Jos katsoit sen jakson tiedät miksi se hyökkäsi ja miksi oli punaiset ”silmät”.
Hehe heh! Jos ihan tarkkoja ollaan niin alkuperäisessä Star Warsissa ei koskaan kukaan ollut yöllä missään, eli täsmää loreen!AT-ST ei ole robotti, sisällä on punainen valaistus jotta kuskin yönäkökyky säilyy. Niitä silmiä sanotaan ammattikielellä ikkunoiksi... ( ;D )
Mandalorian season 2 viimeinen jakso.Hyvä aloitus Book of sarjalla. Kiva kun näyttivät miten selviytyi alkuperäisen elokuvan tapahtumista. Meni vähän tosin vähän missä vaiheessa pääsi Jabba the hutin tuolille ja miten?
Elokuvatkin olivat lasten prinsessasatuja kultaisine robotteineen niin miksi näissä pitäisi olla vielä nykyistä enempi väkivaltaa? Enempi taitaa olla nuoremmille tehtyjä juuri ne missä sitä on.Kovin on siloteltua menoa näissä(ikärajat alas). Tämä kyllä koskee lähes kaikkia nykyisiä tuotantoja.![]()
www.forbes.com
Boballe on tosissaan rakennettu aika paljon lorea expanded universen puolella aikojen saatossa, mutta kyllä itse olen sarjasta tykännyt, vaikka ei Mandaloorin tasolle pääsekkään. Obi-Waniin on kyllä kovat odotukset, kun on luvattu myös, että Hayden tekee paluun Darth Vaderina.Pitää ihan muistuttaa itseään, että kyseessä tosiaan on se sama Boba Fett imperiumin vastaiskusta.
Tämä on kyllä jännä kuvio, että Disney heitti EU:n roskiin, mutta silti poimii sieltä asioita omaan makuun, silti ei kannata verrata näitä tuotoksia mitenkään EU:n tarinoihin.Boballe on tosissaan rakennettu aika paljon lorea expanded universen puolella aikojen saatossa, mutta kyllä itse olen sarjasta tykännyt, vaikka ei Mandaloorin tasolle pääsekkään. Obi-Waniin on kyllä kovat odotukset, kun on luvattu myös, että Hayden tekee paluun Darth Vaderina.
Tämä on kyllä jännä kuvio, että Disney heitti EU:n roskiin, mutta silti poimii sieltä asioita omaan makuun, silti ei kannata verrata näitä tuotoksia mitenkään EU:n tarinoihin.
Muutamista CGI:stä yhdyn ehdellisiin puhujiin. Varmaankin pienellä vaivalla 2-3 (tai juuri nyt mieleen tulee vain yksi) täysin törkeää kohtausta olisi saatu paremmaksi.
Koko Boba Fetti iha hirvee pettymys, viimesimmässä jaksossa ei tienny pitääkö itkeä vai nauraa, tosi tönkköä tavaraa, tuli mielee star wars holiday special.
Vitojaksolla oli eri ohjaaja kuin muissa, sillä on aikalailla merkitystä.
Ei nyt ihan noinkaan. Rodriguez ohjasi kolme jaksoa ja loput neljä oli eri ohjaajilta. Ohjaajan piikkiin ei muutenkaan voi sarjan surkeutta/hyvyyttä pistää. Tv- sarjoissa kun ohjaajalla ei kauheaa vaikutusvaltaa ole. Eiköhän tämän sarjan käsikirjoitus ja suuntaviivat ollut tarkasti hiottu ennenkun yhtäkään jaksoa oli kuvattu. Ja kuvausvaiheessa tuottajat piti huolta siitä että lopputuloksesta tulee suunnitelmien mukainen. Ja varsin vaisu esityshän sieltä tuli, mitä kaksi hyvää jaksoa pelastanut.
Toivottavasti Obi Wan sarjalla olisi hiukan enemmän annettavaa.
Ujosti kiinnostaa tuo Obi, mutta samaan aikaan pelottaa, että miten vaihteleva taso on viime aikoina Disneyllä ollu.
Boba Fett oli oman sarjansa turhin hahmo, ainoastaan Mando teki siitä katsottavan.
Hawk Eyessä ei pahikset eikä hyvikset ollu vakuuttavia.
Itse asiassa moni näistä uusista sarjoista kusee asioita urakalla, toivotaan Obille parempaa!
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.