Star Citizen

No nyt tapahtuu kummia CIG lopettaa Hornet MK1 alusten myynnin sekä irl rahalla että pelin sisällä.


Mikähän tässä on taustalla? Vissiin myydään vielä oikealla rahalla, niin saa vauhditettua mahdollisesti myyntiä nyt sitten muun alusmyynnin huumassa?
 
Mikähän tässä on taustalla? Vissiin myydään vielä oikealla rahalla, niin saa vauhditettua mahdollisesti myyntiä nyt sitten muun alusmyynnin huumassa?
Pointti oli nimenomaan se että sillä oikealla rahallakin myynti loppuu tähän, mikä on täysin CIG:n tapojen vastaista (normaalisti ne tuo myyntii aluksia joista on aikaisemmin luvattu että niitä ei myydä).
 
Pointti oli nimenomaan se että sillä oikealla rahallakin myynti loppuu tähän, mikä on täysin CIG:n tapojen vastaista (normaalisti ne tuo myyntii aluksia joista on aikaisemmin luvattu että niitä ei myydä).

No en usko hetkeäkään, että loppuu. Taukoaa joksikin aikaa, että saadaan kiimaisimmat ostamaan alus ja tuodaan sitten taas jossain vaiheessa myyntiin.
 
Invictus on päättymässä

Kaikkien näyttelyalusten (myös muut kuin Drake) vuokraus (ilmaiseksi) onnistuu Draken näyttelytiloissa heti hissien luona olevalta pääteeltä vielä tämän vuorokauden ajan.

Myös Free Fly on vielä tämän vuorokauden ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä myynnissä hetkenaikaa kaksi hyvää pelipakkausta (niissä on alennus, 10 vuoden vakuutus ja 20000 UEC aloitsupelirahaa).


ap.PNG


Aurora MR Invictus Starter Pack Warbond

Avenger Titan Invictus Starter Pack Warbond
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole kerennyt tässä ihan hirveästi pelailemaan, mutta nauhoittelin tuossa joutessani videon Star Fahrer salvage tehtävästä. Vulturella kävin toki hommaan kiinni, vaikka ei sinsänsä ollut edes tietoa, että riittääkö siinä kapasiteetti tuon kokoiselle alukselle, kun en tuota kyseistä unverified tehtävää ollut tehnyt. Ihan hauskaa hommaa tuo salvage on kuitenkin kaikesta huolimatta. Tai ainakin semmonen pelilooppi, että jaksaa aina välillä käydä hieman grindaamassa. Paneelit olis vissiin se juttu tuossakin, jotka saa etsiä avaruudesta mainaus tyyliin mutta sitä en ole taas kokeillut itse ollenkaan. Jonkun videon jossain vaiheessa aiheesta katselin kyllä.

Lykkään videon vielä tähän perään, jos joku sattuu olemaan kiinnostunut katsomaan. Vähän eri tyylillä tehty kuin tuo edellinen, joten palautetta otan aina mielelläni myös vastaan että miten toimi.

 
Jumptown Schedule - Alpha 3.23.1a
Each time listed represents a location change, and each location runs approximately 23 hours.

  • July 2, 2024 at 9AM Pacific / 4PM UTC
  • July 3, 2024 at 9AM Pacific / 4PM UTC
  • July 4, 2024, at 9AM Pacific / 4PM UTC
  • July 5, 2024, at 9AM Pacific / 4PM UTC
  • July 6, 2024, at 9AM Pacific / 4PM UTC
  • July 7, 2024, at 9AM Pacific / 4PM UTC
  • July 8, 2024, at 9AM Pacific / 4PM UTC
  • July 9, 2024, at 9AM Pacific / 4PM UTC

Jumptown 2.1
 
Siinä on pk-seutu ihmeissään kun tuhannet ja taas tuhannet avaruuskansalaiset valloittavat pääkaupungin.
Saa nähdä miten tuon kanssa käy kun aikaa on jäljellä vain 10 päivää eikä vielä ole ilmoitettu paikkaa missä se järjestetään (jos paikkaa ei ole jo varattu kiirettä pitää).

Paikka on Bar Base
 
Viimeksi muokattu:
Saa nähdä miten tuon kanssa käy kun aikaa on jäljellä vain 10 päivää eikä vielä ole ilmoitettu paikkaa missä se järjestetään (jos paikkaa ei ole jo varattu kiirettä pitää).

Paikka on Bar Base

Olitko muuten menossa? Ite tässä vähän mietin että jos pyörähtäisi.
 

Enpä ole koskaan aikaisemmin törmännyt Suomalaisessa epäpeli mediassa SC artikkeliin muuta kuin silloin kun puoli miljardia tms meni rikki. Tänä vuonna tältä toimittajalta kolme artikkelia SC:stä. Varmaan kuullut tästä vähän aikaa sitten.

Onhan tuo nyt ihan uusi peligenre, josta syytäkin uutisoida. Ja se genre on free to pay.
 
Onhan tuo nyt ihan uusi peligenre, josta syytäkin uutisoida. Ja se genre on free to pay.
Ömm ... ? ... "free to pay" mistä sinä nyt puhut .... ei SC ole free to pay.

Edit 16.8.
Nyt vasta tajusin että luin tuon väärin (vaikka itsekkin kirjoitin/kopioin sen) luin sen nimitäin play eikä pay niin kuin se oikeasti on.
 
Viimeksi muokattu:
Free Fly menossa
Niin tällä hetkellä SC on free to play 22. päivään saakka.

Muistakaa kysyä referral koodi joltakin (vaikka minulta) kun se antaa 5000 UEC pelirahaa jolla saa vaikka fps aseita ja pansareita tai lisätykin/t alukseen.
Referral koodi on syötettävä pelitiliä tehdessä sitä ei voi käyttää jälkikäteen.
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Jaa tämä on vielä kesken:) Miten se menikään viis vuotta sitten? " Tänä vuonna tulee varmasti valmiina ulos" heh...Hienoja konsepteja, aluksia, ideoita mutta paskan vertaa mitään valmista ja ehjää...
 
tuli kokeiltu tänään ja hyvin rasittaa konetta. prosessori käyttöaste 70%, muistia vei 22GB. Hyvin pelas, "mut pitää oppia vielä pelaamaan."
 
Melko höyryävältä läjältä vaikuttaa vieläkin mitä nyt muutaman tunnin uhrasin kokeiluun.

Kaikki toimii hitaasti, lagittaa ja bugittaa. Kun äijä putos toisen kerran lattian läpi tyhjyyteen ja kaikki tavarat katos niin laitoin exittiä. Ei tuohon viitsi aikaa tuhlata.

Katsellaan taas vuoden päästä uudestaan. Ehkä.
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen aina noin viiden vuoden välein tsekannut tämän pelin "tilanteen". Oli tarkoitus latailla pitkästä aikaa taas free flight, mutta jos on samaa paskaa kuin ennenkin niin en taida vaivautua.
 
Tänä vuonna on tullut isoja pätsejä, joissa on kehitetty asioita oikein isolla kädellä. Tämä on tarkoittanut myös normaalia suurempaa määrää uusia bugeja.

Mutta edelleen pätee se, että bugisuus vaihtelee todella paljon. Joku päivä voit pelata vaikka 12h putkeen törmäämättä kertaakaan mihinkään merkittäviin bugeihin, kun taas toisena päivänä peli on bugien vuoksi lähes pelikelvoton.

Jos säikkyy bugeja herkästi ja odottaa timanttisen toimivaa pelikokemusta, niin siihen Star Citizen ei vielä ole valmis.
 
"
[All Backers TECH-PREVIEW] RMQ Meshing Playtest Round #3

Wakapedia-CIG@Wakapedia-CIG

Hello Star Citizen Testers!

Starting today we will be running a Meshing playtest on the TECH-PREVIEW channel for up to 24 hours to further test the newly added Replication Message Queue (RMQ) along with Server Meshing to test configuration performance!

Test Instructions
Since the previous test, there have been many improvements to meshing tech and we are excited to test them along with you!

We are intending to leave this build up for up to 24 hours but could come down sooner if blocking issues occur.
This test will have each Stanton shard split into many authoritative zones. We are planning to start the test out at 1 DGS with 100 players as a baseline and increase this to add more DGS with 500 and then as high as 1000 players

This test will run on the latest 3.24 branch in the Stanton system with Replication Message Queue (RMQ) and Static Meshing and we'll be attempting to increase the player cap as we progress to limit test.
We will be doing many server captures over the length of the test to gather performance data.


Channel: Tech Preview
Primary Build: 3.24-tp-9322699 US servers only
Access Level: All Waves
Duration: Up to 24 Hours
Features: Subdivision, RMQ
Focus: General Performance & Stability
Starting DGS:player Cap: 1:100, increasing to 3:500 and possibly 6:1000

Known Issues
Currently, R&R Station elevators will teleport players back inside the station when attempting to use them. Landing zones and LEOs are unaffected. Avoid R&R as this will cause you to get stuck until you "fast travel" back to a medical facility.
  • Missions are disabled and will not be offered
  • After death you may immediately die again in the hospital bed but should revive correctly the second time
  • Lagrange point R&R (CRU-L1, HUR-L1, Pyro Gateway, etc.) elevators are not working, other stations are not affected
  • Because of the above issue, we strongly recommend against making clinics at R&R stations your respawn point
  • We have had some reports of longer than normal loading times, if you encounter this please let us know the details
  • Global Chat does not function


Thank you all so much for your help in testing these new and exciting tech updates!

"

Enimmillään 500 - 1000 pelaajaa yhtaikaa.
 


2000 tuhannen pelaajan Meshing testi menossa


Ongelmat oli kun ei ole paikkoja mihin spawnata(siis 2000 koitaa spawnata hangariin/habiin samaan aikaan). Mutta kun pääsi sisään niin rullas ihan hyvin. Tiedä häntä missä menee raja. Tossa testissä oli vissin 4 tai 6 dgs käytössä.
 
Ongelmat oli kun ei ole paikkoja mihin spawnata(siis 2000 koitaa spawnata hangariin/habiin samaan aikaan). Mutta kun pääsi sisään niin rullas ihan hyvin. Tiedä häntä missä menee raja. Tossa testissä oli vissin 4 tai 6 dgs käytössä.
Juu katsoin yhtä tilannetta jossa yhdellä palvelimella New Babbagessa yritti kutakuinkin yhtaikaa spawnata 350 pelaajaa (shardissa oli yli 1400 pelaajaa).
Tuo ei tietenkään toiminut kunnolla kun tällähetkellä spawn huoneet on mitoitettu sille n. 150 pelaajallle.

Niiden pitäis varmaan instansoida spawn huoneet samoin kuin on instansoitu hangarit tällähetkellä.


PS Enimmillään taisi olla 10 dgs:ää käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Juu katsoin yhtä tilannetta jossa yhdellä palvelimella New Babbagessa yritti kutakuinkin yhtaikaa spawnata 350 pelaajaa (shardissa oli yli 1400 pelaajaa).
Tuo ei tietenkään toiminut kunnolla kun tällähetkellä spawn huoneet on mitoitettu sille n. 150 pelaajallle.

Niiden pitäis varmaan instansoida spawn huoneet samoin kuin on instansoitu hangarit tällähetkellä.


PS Enimmillään taisi olla 10 dgs:ää käytössä.
mutta mielenkiintoista nähdä mihin asti tuo taipuu. Kun nyt jo toimii vähän samaan tapaan kuin dsm, mutta ei kuitenkaan ole sitä. Eli dgs nodejen määrä on kiinteä mutta mitä zoneja ne pyöritää ei.
edit: Niin siis toi ei tosiaan pyöri siten, että 1 dgs hoitas esim yden kuun. noi dgs osaa päätellä mitä zoneja ne simuloi.
 
Viimeksi muokattu:


Ai helvetti miten hyvälle näyttää, suht julmaa nylkytystä ja muutamaa grafiika glitchiä lukuunottamatta. Tämä on kyllä pakko-ostos, jos saadaan teknisesti kuntoon. En muista, milloin olisi mikään gameplay esittely saanut näin hyviä viboja aikoihin. Tämä gameplay demo jos mikä, kuvaa sanaa eeppinen ihan pilkulleen.
 
Pikku typo sinulla tuossa. Eiköhän oikea julkaisuvuosi ole 2126.
Nämä julkaisuajankohdan läpät alkavat olla aika väsyneitä. Kyllähän tuosta julkaistusta gameplaysta nyt jokainen omin silmin näkee, että peli alkaa lähestymään julkaisuvalmista, vaikka se vielä ottaakin aikaa.

Vuosi sitten eivät arvioineet julkaisua mihinkään, mutta nyt annettiin vuosi. Turhat lupaukset julkaisuajankohdan suhteen on lopetettu jo monta vuotta sitten, eli tuohon voi oikeasti aika hyvin luottaa. Vuosi sitten esitellyt (Star Citizen) asiat, jotka luvattiin tälle vuodelle, on pääosin tänä vuonna tulleetkin.
 

ENTER ATMOSPHERE 2954 Live ATMO esports:ssa​




Alus kilpa-ajo
 
Ai helvetti miten hyvälle näyttää, suht julmaa nylkytystä ja muutamaa grafiika glitchiä lukuunottamatta. Tämä on kyllä pakko-ostos, jos saadaan teknisesti kuntoon. En muista, milloin olisi mikään gameplay esittely saanut näin hyviä viboja aikoihin. Tämä gameplay demo jos mikä, kuvaa sanaa eeppinen ihan pilkulleen.
Jep (tosin tuli ostettua jo about kymmenen vuotta sitten :D). Juuri sitä mitä halusinkin. Kunhan saavat bugit korjattua ja hommat optimoitua, niin ai että.
 
Tulee joulukuussa 10 vuotta siitä ku ostin SC & SQ42 paketin 32 eurolla. Oli hyvä ostos tuohon rahaan vaikka vähän tässä joutunu odottelemaankin. :D
 


Onhan tuo SQ42 näyttänyt ja kuulostanut "shut up and take my money" peliltä jo vuosia, eikä feature complete & polishing vaihe ole ollut uutta tuossa kehityksessä.

Eikä tuo kehitys edelleenkään ihan terveelle kuulosta:

Ilmeisesti tulisi vielä vaiheittain ja olisi ollut taas kerran feature complete äsken, vaikka se oli sitä 2023 kun viimeksi tiedotettiin:

"The report closes with some information about Squadron 42 as well: According to insiders, Microsoft has seen a brief presentation about the game that confirmed it will feature 20 “chapters” – aka levels – and that CIG reportedly plans to release the game over the course of “several different episodes.” Timing for the game’s release hasn’t been confirmed here either, but devs report that the game has only just gotten to a feature complete state despite CIG’s announcement that it hit that mark last year. The episodic rollout of SQ42 is presumed to be a way to inject new cash into the studio alongside reported plans to release higher priced ships and the rumored third game."
 
...
Ilmeisesti tulisi vielä vaiheittain ...
SQ42 on jo alunperin luvattu 3 kappaletta originaali bäkkereille kappaleet 1 ja 2 on ilmaisia ja 3:s maksullinen myöhemmille bäkkkereille myös kappale 2 on maksullinen.

Tällähetkellä kehityksessä on tuo kapppale 1.

Eli tämänsuhteen ei ole koskaan tapahtunut muutoksia kappaleista 2 ja 3 ei vain ole puhuttu paljoa kun ne eivät ole ajankohtaisia.
 
Tulee joulukuussa 10 vuotta siitä ku ostin SC & SQ42 paketin 32 eurolla. Oli hyvä ostos tuohon rahaan vaikka vähän tässä joutunu odottelemaankin. :D
Ostin saman paketin varmaan samoihin aikoihin. Valitettavasti en tiedä löydänkö enää salasanaa ja sähköposti jota käytin tossa on jo kuopattu.
 
Space companyyn vaan viestiä ja tili pelastetuksi.

Muuten toki kannattaa rauhassa tehdä, niin tule hyvä peli.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 107
Viestejä
4 502 186
Jäsenet
74 329
Uusin jäsen
Bopperhopper

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom