Juu tälllä uudella pelaajahahmolla tuntuu olevan pysyvä paha ummetus
(ts se Subsympton rutiini jonka pitäisi hoitaa pelaajahamon kasvonilmeitä fiksusti ei toimi alkuunkaan tällhetkellä).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu tälllä uudella pelaajahahmolla tuntuu olevan pysyvä paha ummetus
Itse olen pelannut aikapaljon Planet Nomads:ia (jopa selvästi enempi kuin Elite Dangerousia vaikka siihen tuli hankittua se Horizons:kin).Niin pelaankin. Miulla sentään jotain toimivaa pelattavaa.
Luen tätä ketjua lähinnä siksi että huumoriarvo ja toivon vaikka en usko että tästä tulisi valmis joskus ennenkuin rahat loppuu.
Ja kyllä. Olen pelannut Wing Commanderia ja jopa Privateeria jotka käsittääkseni ovat tämän sällin pelejä.
Jonkun talousjohtajan tää projekti vaatisi joka pistäisi vähän suitsia tälle CR:lle.
Olet myöhässä kun se rahan hassaaja potkitiin pihalle jo parivuotta sitten ja pomoksi nousu Erin ja se näkyy hyvin kun on alkanut tulosta syntyä.Jonkun talousjohtajan tää projekti vaatisi joka pistäisi vähän suitsia tälle CR:lle.
Sanoo ilmeisesti tyyppi joka osaa katsoa vain sitä miltä grafiikat näyttää eikä osa nähdä sitä tekniika joka vaaditaan homman toteuttamiseen (kun sillä bäfä pelimmootorilla/rungolla ei olisi voinut toteutta tuota SQ42 demoa "oikomatta kulmissa").Tekniikan riemuvoitto? Älähän nyt jaksa. Näytä sen ihmeemmältä kuin uusin bäfä mikä on kuitenkin pari vuotta vanha.
On siellä seassa ollut muutama ihan asiallinenkin kritiikin kohde, mutta näyttää siltä että MedHotin tiedot ei riitä siihen että itse tunnistaisi oikeata kritiikia vaativan yksityikohdat pelkästä satunnais flametuksesta joka ei pidä ensinkään paikkaansa.Pitäsköhän jo lopettaa toi jatkuva trollaus ja flametus..
Kun selkeästikään et mistään mitään tiedä niin eikö ole parempi olla sillon hiljaa?
Mikä niistä tekee niin koomisia.Nuo @IcePen viestit on kyllä koomisuudessaan mahtavia, edes vähän voisi yrittää naamioida niitä muuksi kuin mainoksiksi.
...
Kun selkeästikään et mistään mitään tiedä niin eikö ole parempi olla sillon hiljaa?
Pääsee pelaamaan on päässyt pelaamaan jo noin vuoden....
Eihän sitä fps:ää pääse edes pelaamaan vielä?
...
Provoavaan sävyyn kysenalaistaminen ei ole ongelma.Mikä siinä nyt on niin ikävää jos joku kyseenalaistaa ehkä hieman provoavaan sävyyn tätä "jumalpeliä". Ihmetyttää itseasiassa että tällä foorumilla ei ole useampia jotka tekisivät samaa. Tällaista rinkirunkkausta ja kuvien ihailua oikein jaksa. Melkein kuin kävisi Hopeinen omena sivustolla.
Olet näimmän aika pihalla siitä kuka Henkka on, kun Henkka on täysin Elite Dangerous "fanboy" se on vaan "vängällä houkuteltu" tähän Star Citizen kelkkaan.Teidän juttujen perusteella Sq42 olisi julkaisuvalmis fps. @Henkka77 voisi vastata vaikkapa seuraaviin kysymyksiin kun on asioista perillä.
Onko sq42 monenkin pelaajan fps? Onko se fps? Miksi "firma" joka tekee avaruuspeliä haluaa tehdä fps:n? Milloin se on valmis? Miten tämä eroaa Elitestä muuten kuin olematta ikinä valmis? Miksi aluksissa pitää saada kävellä sisällä, tai asemilla? Milloin tämä on valmis? Miksi tämä herättää niin voimakkaita tunteita kuin vaikkapa sinussa näköjään? Mistä luulet että niin monimutkainen kuin tästä pitäisi tulla saa pelaajia? En jaksa kirjoittaa kerralla enempää mutta voin kysellä lisää kun vastaat vaikka tyhjentävästi noihin. Ehkäpä minäkin sitten tiedän mistä puhun.
Itsesiassa näen tämän koko postauksen ongelmallisena ... jaa miksi.Teidän juttujen perusteella Sq42 olisi julkaisuvalmis fps. @Henkka77 voisi vastata vaikkapa seuraaviin kysymyksiin kun on asioista perillä.
Onko sq42 monenkin pelaajan fps? Onko se fps? Miksi "firma" joka tekee avaruuspeliä haluaa tehdä fps:n? Milloin se on valmis? Miten tämä eroaa Elitestä muuten kuin olematta ikinä valmis? Miksi aluksissa pitää saada kävellä sisällä, tai asemilla? Milloin tämä on valmis? Miksi tämä herättää niin voimakkaita tunteita kuin vaikkapa sinussa näköjään? Mistä luulet että niin monimutkainen kuin tästä pitäisi tulla saa pelaajia? En jaksa kirjoittaa kerralla enempää mutta voin kysellä lisää kun vastaat vaikka tyhjentävästi noihin. Ehkäpä minäkin sitten tiedän mistä puhun.
Eh ... käry kävi ... pakoon....
Star Citizenin sissimarkkinointi ainakin on esimerkiksi Redditin /gamesissä hyvällä tasolla markkinointibudjettiin nähden, kun sinne ilmestyy näitä puolueettomia tarkkailijoita, joilla on kaikilla sattumalta samat jutut, valistamaan kansaa. Siinä sivussa kommenttilukema pomppaa tuhanteen, mikä on jo ihan kunnioitettava lukema, kun ei vieläkään kenties puhuta valtavirran pelistä ja kaikki näkyväisyys on varmasti tervetullutta.
Juu ideana Mobiglass on hyvä ja se tekniika toimii jo kohtuu hyvin jolla se on toteutetu muuta sen käyttölogiika mielestäni mättää rankasti.... ehkä eniten kismitti mobiclassin sulamatattomuus, mutta noin muuten se mobiglass on kyllä lähes täydellinen.
...
Ja hyvin pienien fiksien perässä tuommoiset QoL asiat. Kuten esimerkiksi kuinka kävystä on itemien käytättäminen ja loadoutit.Juu idean Mobiglass on hyvä ja se tekniika toimii jo kohtuu hyvin jolla se on toteutetu muuta sen käyttölogiika mielestäni mättää rankasti.
Mobiglass:inhan pitäisi olla minun henkilökohtainen apuri/käyttöliitymä eli esimerkisi
Kun tilaan aluksen sillä aluksen tilaus päättellä ja poistuttuani päätteeltä unohdan sen platan jolle alus on parkkeerattu niin koska Mobiglass on se minun henkilökohtainen apurini käivisi järkeen että se pystyisi kerromaan alukseni sijainnin yhdellä vilkaisulla (ts millä platallla se alus on just nyt) mutta sittähän se ei tee.
Tai kun menen kauppaan luulisi sen Mobiglassin kykenevän kerttomaan mitä minulla jo on mutta se muuttuu pelkäksi kaupan käyttöliitymäksi eikä kerro esim. medipeniä ostaesa että kuinka monta medipeniä minulla jo on.
Mobiglassin pitäisi olla minun käyttöliittymäni kauppaan ei kaupan käyttöliittymä minuun, eli sen toimintalogiikka on väärinpäin/nurinkurinen.
Ihan miten kukin haluaa (myös pad toimii).Tähtäättekö koirataisteluissa tikulla vai hiirellä?
Ihan miten kukin haluaa (myös pad toimii).
Olennaisin ero on se että tikkua käyttäessä kannattaa vaihtaa gimbalit pois ja laittaa isommat aseet (kun gimbal palikka jää välistä pois voi käyttää yhtä pykälää isompaa asetta).
Sitten on vielä se että hiirtä ja tikkua käyttäessä kannattaa opetella vähän erityylinen lentotyyli (hiiren vahvuus on tähtääminen gimbal aseita käyttäen kun taas tikkulentäjä pystyy paremmin lentämään väistelevästi ja tähtäämään eli hiirilentäjän kanntaa pyrkiä nopeaan voitoon ja tikkulentäjän kanntaa pyrkiä minimoiman osumat itseensä vaikka se tapahtuisi hitaamman voiton kustannuksella).
Itselläni ei vieläkään ole kunnon tikkua mutta hommaan sen kun nyt vaan tykkään pelata tämäntyylisiä pelejä tikulllla (vaika se ei olisi tehokkain tapa).
Sitten on vielä se että jos tykkäät jostakin tietystä ohjaustavasta kannattaa valita sitä ohjaustapaa suosivia aluksia (esim. Freelancerin aseiden suuri liikeala menee hukkaan tikkuohjauksella mutta Cutlassiin saa aiki isot aseet kun jättää gimbalit pois).
Siten on vielä yksi juttu jonka nämä tikku vs hiiri vääntäjät unohtaa nimittäin Star Citizenissä voi käyttää myös aseiden katseohjausta (minulla on Freelancer ja sitten kun minulla on se kunnon tikku on aion ohjata niitä Freelancerin aseita katsella (jos saan sen toimimaan itselläni riittävänhyvin)).
PS En ole ennen 3.0 versiota oikeastaan panostanut tuon avaruustaistelun kunnolliseen opetteluun koska on ollut käytännössä ilmaista (hirveästi käyttämätöntä REC:kiä) pelirahaa käytettävissä isojen aseiden ostoon/vuokraamiseen niin että olen lennelly esim. Vanquardilla jonka keulassa on ollu julmetun ison kiinteä ase ts muutama osuma on yleensä riittänyt.
Mutta nyt 3.0 jälkeisessä ajassa sen opetteluun täytyy jo panostaa kun ei ole helppoja oikoteitä/porsanreikiä sen välttämiseen ja onhan sekin että se alkaa 3.0 version jälkeisesä ajassa olla lähempänä sitä versiota joka tulee olemaan lopullisessa pelissä (ennen itemport 2.0 käyttöönottoa mikään ei toiminut lähellekkään niin kuin lopullisessa versiossa tulee toimimaan).
Hiiri on hiiri ja tiku on oravaEn kyllä ihan tätä kysynyt. Luulisi että kaikilla on selvillä mikä hiiren ja tikun ero on.
Tähtäättekö koirataisteluissa tikulla vai hiirellä?
Tikulla tietysti, HOTAS all the way. Hiiret ja näppikset sitten niihin fps-räiskintöihin.
Lensin alkuun hiirellä ja totesin itsekin tämän, että alukset kääntyy hiirellä huomattavasti ärhäkämmin kuin esim. Elitessä. Hiiriohjauksen kanssa "Flight Targeting E.S.P" jätättää tähtäyksen vihollisen takaosaan ja autoaim lukittuu alukseen niin että pikkuisen hidastamalla saa tähtäys ympyrän siirtymään aluksen päälle että saa osumaa. Hiirtä pitää kokoajan siirtää vasemmalle/oikealle että autoaim lukko pysyy vihollisessa ja nopeita aluksia niin kuin Gladiusta ja Hornettia on vaikea osua kun tähtäys on lukittunut niiden takaosaan. Tähtäinympyrän saa siirrettyä jollakin näppäimellä myös ottamaan ennakkoa. Aurora LX ja Mustang Alphan kanssa ainakin toimii tuo assisti tikulla ja hiirellä, se aktivoituu kun ampuu vihua nappi pohjassa.Pitäisi varmaan itsekin joskus jaksaa jollain tikulla koittaa. Tuntuu että hiirellä/näppiksellä vielä enemmän vain pyörii aluksella johonkin suuntaan kuin mitä alussa aikoinaan.
No tavallaan kysyit kun se minun vastaus on että kaikkia tilanteen mukaan (esim. jotain isompaan alusta lentäessä (sitten kun ne on pelissä) ei ole juurikaan järkeä lentää tikulla koska ohjausliikkeet on aina hitaita joten tikun nopeasta tarkuudesta ei ole hyötyä ja isommasa aluksessa on todennäköisesti paljon semmoistakin tehtävää johon se tikku ei edes oikein käy vaan näppäimistö + hiiri on parempi vaihtoehto).En kyllä ihan tätä kysynyt. Luulisi että kaikilla on selvillä mikä hiiren ja tikun ero on.
Nuo tähtäyshommat meni osittain rikki 2.6.3 version loppupään päivityksien yhteydessä niiden piti korjautua 3.0 versioon mutta silti osa tähtays systeemestä on vielä rikki (esim. vanquard ampuu vieläkin mihinsattuu täysin riipumatta onko gimbal vai ei ongelma on pahempi tikulla ja padilla kuin hiirellä) eli siltäosin 3.0 tarvii vielä päivityksiä että tehtäys palautuu yhtä luotettavalle tasolle kuin se oli 2.6.x version aikaisemmissa versiossa.Lensin alkuun hiirellä ja totesin itsekin tämän, että alukset kääntyy hiirellä huomattavasti ärhäkämmin kuin esim. Elitessä. Hiiriohjauksen kanssa "Flight Targeting E.S.P" jätättää tähtäyksen vihollisen takaosaan ja autoaim lukittuu alukseen niin että pikkuisen hidastamalla saa tähtäys ympyrän siirtymään aluksen päälle että saa osumaa. ...
Juu General alueella ketju johon ei jatkuvasti tule uusia postauksia hautautuu nopeasti mutta tällainen SLI säätö juttu kävisi varmaan hyvin Hardware alueelle jolla ketjut ei hautuaudu nopeasti.Kokeilin useita SLI bittejä ja DeusEx Mankind Dividedin korjaa planeettojen ilmakehien ja valojen strobo välkkymisen ilman silmin havaittavaa suorituskyvyn tippumista. Yksi toinenkin multigpusankari oli pari päivää aikaisemmin löytänyt saman korjauksen! Huomasin kun postasin issue counsil:n. Sinne niiden foorumille vaan hukkuu kaikki tieto. Menussa FPS 115->110 ei ole paha droppi Ajattelin tuoda korjauksen täälläkin esiin kun yleinen tieto ja suositus kaikkialla on "Disable SLI!!!"
Profiili käyttöön ja alttab korjaa ongelman. Jos haluaa pelata borderless tilassa pitää käyttää peli kokonäytöntilassa ja sitten voi vaihtaa takaisin borderless.
SQ42:een liittyen. Olen ostanut SC:n halvalla joskus 2015 lopulla ja kuvittelin ilmeisen väärin että SQ42 olisi tuolloin sisältynyt hintaan. Ilmeisesti ei.
Mistäs tuon nyt voi varmistaa? Minä kun olen enemmän kiinnostunut nimen omaan SQ42:sta.
Ja jos ei SQ42 kuulu hintaan, niin vinkatkaapa jos löytyy joku keino kuinka saada kohtuulliseen hintaan tuo.
Joo, jäi huomaamatta tuo kolmio/nuoli, joka avasi Order Summaryn. Kiitos.Säähän näet sen sieltä oman tilin asetuksista/tilaushistoriasta mitä olet ostanu..
Joo, jäi huomaamatta tuo kolmio/nuoli, joka avasi Order Summaryn. Kiitos.
Siellä siis seisoo että: "Package - Star Citizen Starter". Eli ei sisällä SQ42:ta?
Edit. No niin, nyt löytyi sitten My Hangarin alta tarkemmat tiedot :
Also Contains
Starting Money: 1,000 UEC
3 Month Insurance
Digital Star Citizen Manual
Squadron 42 Digital Download
Star Citizen Digital Download
Yay!
Milloins se Cutlaksen hinta nousee? Itse kun hitaana jo varmaan parisen vuotta miettinyt sitä 325 updatea mutten ole saanut mitään aikaiseksi, kun yleensäkin asioiden päättäminen itsellä kestää.
Koska 3.0 on ulkona ja siinä on se uusi Cutlass ja hinta ei noussut tässäyhteydessä (niin kuin luulin käyvän) ei ole näkyvissä mitään syytä miksi se nousisi ainakan lähiaikoina eli hinta ei ole syy hoppuilla sen hankinnassa.Milloins se Cutlaksen hinta nousee? Itse kun hitaana jo varmaan parisen vuotta miettinyt sitä 325 updatea mutten ole saanut mitään aikaiseksi, kun yleensäkin asioiden päättäminen itsellä kestää.
Seuraava looginen rako Cutlassten hintamuutoksille olisi silloin kun uusi versio Cutlass Red ja Cutlass Blue malleista tulee peliin ja se ei taida tapahtua vielä 3.1 versiossaIlmeisesti piti jo nousta, mutta ei ole noussut. Siirtynyt ilmeisesti 3.1 patchiin kun loput muutokset ovat valmiit..? Itse päivitin 325A:n Cutlassiin muutama päivä sitten, enkä ole katunut päätöstä yhtään. Erittäin hyvä pikkualus rahtiin ja tarvittaessa tulivoimaakin riittää.
Juu vuosi 2015 on sellainen että riipuen ostoajasta mukana voi olla tai olla olematta se SQ42, 2014 ja sitäennen ostetut sisältää myös SQ42 pelin ja 2016 ja jälkeen ostetut sisältää SQ42 pelin vain silloin jos on vartavasten valinnut selleisen paketin joka sisälsi kummatkin pelit.No niin, noin olisin veikannukin mutten ollu aivan varma, koska vasta vuosi sitten jakoivat nuo kahdeksi eri peliksi ja siihen astihan ne myytiin vain yhtenä pakettina.
Perus Cutlass mallissa on järkevää tekemistä kolmelle pelaajallle ohjaaja, apuohjaaja/ops ja tykkitornin ampuja, mutta se on tehokas myös yksin lentäen (varsinkin sitten kun sen tykkitorninkin aseet pystyy lukitsemaan ampumaan eteenpäin pilotin ohjauksessa (tulee peliin jossain päivityksessä todennäköisesti)).Mä mietin josko päivittäis 315p. 40-50 taalaa ku löis lisää ni sais vähän isomman. Onko siitä iloa sit, en tiedä. freelancer vaatii jo kaiketi kavereita. cutlass black on kai 1 hengen, jos siihe lykkäis exploration jutut?
PÄIVITYS. Cutlass on 2 hengen.. Eli ei käy nähtävästi.
THE TERRAPIN olis jees
Siitä tutoriaalivideo vähemmän pelikehitystä seuranneille, että kuinka lentely ja rahan grindaus lyhykäisyydessään toimii:
Juu,sen lueskelin että optimointia ei ole harrastettu. No ehkä ne joskus vähän sitäkin tulee tekemään.i5 4570, 16gb ram, GTX1060 ja tällä hetkellä pyörii pelattavasti, mutta eihän se hyvin pyöri millään vielä koska optimointi, sitä ei ole.
Muutamia asioita mitä sandboxpelissä voi tehdä päivän aikana, mielikuvituksesi on rajana. Sabre Ravenin E.M.P. on aika kätsy . Lukitaan Port Olisarissa kohde ilman missile lukkoa ja katotaan qt -suunta mihin se lähtee ja seurataan tutkan (aluksen rotaation ja etäisyyden) perusteella. Interdict tapahtuu ilmakehässä Ravenilla ja sitten pojat Retaliaattorilla ja isommalla Sabrella käy kiinni ku sika limppuun jos kohde on esim. Cutlass Black/Constellation Andromeda.Tää klippi näytti aika hyvin sen mitä tässä oon ihmetellykin,eli mitä tossa niinkun oikein tehdään. Täytyypi pistää tämä peli korvantaakke ja seurailla kehitystä.
Vaatiikos tää nyt millasen tehokoneen sitten että pyörii jotenkuten pelattavasti?
Muutamia asioita mitä sandboxpelissä voi tehdä päivän aikana, mielikuvituksesi on rajana. Sabre Ravenin E.M.P. on aika kätsy . Lukitaan Port Olisarissa kohde ilman missile lukkoa ja katotaan qt -suunta mihin se lähtee ja seurataan tutkan (aluksen rotaation ja etäisyyden) perusteella. Interdict tapahtuu ilmakehässä Ravenilla ja sitten pojat Retaliaattorilla ja isommalla Sabrella käy kiinni ku sika limppuun jos kohde on esim. Cutlass Black/Constellation Andromeda.
Menin kyykkyyn Gladiuksen pilotin syliin ja kun se sulki kuvun niin sitten pystyin seisomaan siinä ja pysyin messissä QT:ssa ja pysyin hengissä Daymarin ilmakehään saapumisesta ja pystyin ampumaan raidetykillä
Modattiin Mustangista siivet pois että saatiin se runnottua Andromedan sisään. Pysyi mukata taas QT:ssa ja sen sai vielä uloskin avaamalla rampin.
Opin kommunikoimaan pelin emoteilla viittomakieltä Boardasin Starfarerin ja viitoin kuskille joka näytti bambilta että tapan sen niin se nosti molemmat keskarit pystyyn. Ei voinut muutakuin mennä kyykkyyn ja kumartaa oli se niin huvittavaa kun en ite osannut vielä näyttää keskaria.
Jos haluaa että serverin fps ei tipu niin jokainen Caterpillari täytyy takavarikoida osaamattomista käsistä ja laittaa takaisin säilöön. Semmoset ei saa räjähtää kun ne on täydessä lastissa. Jouduin ampumaan koko miehistön kun he eivät suostuneet antautumaan Olin ihan varma että joku jäi alukseen hiippailemaan ja kuulin välillä ovien avautumisen ääniä. Rotta poistui aluksesta ilman taistelua, taisi logata taktisesti ulos aluksen sängyssä.
Huumeiden salakuljetusta Grim HEX:iin
Rautaa: 8700k ja 1080 ti saat 25 fps se on ihan pelattavaa kun muut yrittää pelata 15 fps:llä.
Juu tuo on aikalähellä sitä minkä tarvii pelattavan pelikokemuksen aikaansaantiin eli n. 3,5 Ghtz neliydin prosessori ja 16Gt muistia.i5 4570, 16gb ram, GTX1060 ja tällä hetkellä pyörii pelattavasti, mutta eihän se hyvin pyöri millään vielä koska optimointi, sitä ei ole.