Spotify - Nyt ja tulevaisuudessa

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Onko muilla ollut android spotifyn kanssa vastaavia ongelmia:
-Lopettaa soittamisen välillä yhtäkkiä, luuri auki ja play niin jatkaa
-Laitat kuulokkeet kiinni niin musiikinsoitto jatkuu puhelimen kaiuttimesta
-Vaihdat biisejä niin näkymä tökkii, biisi vaihtuu mutta ei näytä uutta kappaletta näytöllä vaan vanhan

Tämä alkoi muutama päivitys takaperin ja ei ole poistunut.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
224
Joo, pätkäisi tänään puolen tunnin bussimatkalla 2 kertaa vaikka kyseinen soittolista oli ladattuna puhelimeen.

piti kans aukaista puhelin ja sovellus että sai taas soimaan. Joskus häviää myös lukitusnäyttö toiminnot
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
-Lopettaa soittamisen välillä yhtäkkiä, luuri auki ja play niin jatkaa
Tämä ongelma on ollut olemassa minulla jo 1,5v ainakin, harvoin tosin esiintyy.

Joskus häviää myös lukitusnäyttö toiminnot
Itselläni on tässä tilanteessa koko Spotify seonnut eli musiikki jää soimaan ja itse sovelluksessa saa musiikin pysäytettyä mutta ikoni ei muutu edes kun sitä painaa. Tähän auttaa restart.

Aiemmin oli myös sellainen ongelma että Spotify kaatui heti kun sen sai auki, tähän auttoi vain reinstall eikä edes pitkäksi aikaa. Tulipahan huomattua että vapautui 10GB tallennustilaa kun muutamat tallennetut listat hävisivät.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Onko muilla ollut android spotifyn kanssa vastaavia ongelmia:
-Lopettaa soittamisen välillä yhtäkkiä, luuri auki ja play niin jatkaa
Muutaman kerran on sattunut pyöräillessä, mutta esim. kuntosalilla missä kokoajan LTE ja sama pylväs niin ei ole tapahtunut. Jotenkin taitaa liittyä tuohon ettei osaa palautua jos yhteys räpsäisee tai tippuu pois 4G:stä tms. Perseestä joka tapauksessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
857
Onko muilla ollut android spotifyn kanssa vastaavia ongelmia:
-Lopettaa soittamisen välillä yhtäkkiä, luuri auki ja play niin jatkaa
Tehnyt tuota ainakin viimeiset kolme vuotta ja edelleen musa loppuu 5-10min välein. Tosi ärsyttävä lenkillä pysähtelet vähän väliä kaivaan luuria taskusta vaan painaaksesi play lukitusruudussa.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 829
Mulla oli joskus tuollaista pätkimistä, joka johtui siitä että vaimo oli samaan aikaan yrittänyt kotona tietokoneelta soittaa musiikkia. :lol:

Ei ollut perhetiliä vielä tuolloin, aina kun toisesta paikasta laittaa musiikin soimaan niin edellinen menee pauselle. Tämä tietysti selvisi aika äkkiä, kun molemmat ihmettelivät miksi musiikki pätkii koko ajan. Sen jälkeen molemmille omat tunnukset...
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
965
Jossain vaiheessa Spotify on päättänyt heittää Win 10 lukitusruudulle tällä hetkellä soivan kappaleen tiedot. Enkä saa sitä mitenkään pois, asetuksista on kaikki overlay yms. asetukset pois päältä? Pidän Spotifystä, mutta ei sitä tuollaisena voi käyttää. Saisikohan tuon jollain kikalla kokonaan pois?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Jossain vaiheessa Spotify on päättänyt heittää Win 10 lukitusruudulle tällä hetkellä soivan kappaleen tiedot. Enkä saa sitä mitenkään pois, asetuksista on kaikki overlay yms. asetukset pois päältä? Pidän Spotifystä, mutta ei sitä tuollaisena voi käyttää. Saisikohan tuon jollain kikalla kokonaan pois?
Tämä on kyllä ärsyttävä bugi. Tuli toisiks uusimmassa versiossa, eikä uusin versio korjannu sitä.

Pitää aina erikseen käydä asetuksista laittaa eka se optio päälle ja sit taas pois ja sit voi käyttää ilman layeriä, kunnes käynnistää spotifyn uudestaan syystä ja toisesta.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Onko muilla ollut android spotifyn kanssa vastaavia ongelmia:
-Lopettaa soittamisen välillä yhtäkkiä, luuri auki ja play niin jatkaa
-Laitat kuulokkeet kiinni niin musiikinsoitto jatkuu puhelimen kaiuttimesta
-Vaihdat biisejä niin näkymä tökkii, biisi vaihtuu mutta ei näytä uutta kappaletta näytöllä vaan vanhan

Tämä alkoi muutama päivitys takaperin ja ei ole poistunut.
Unohtanut kertoa päivitystä asiaan:
Ongelmat poistuneet pari Spotifyn päivitystä sitten. Toiminut siitä asti moitteetta.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
224
En tiedä onko taas oikea alue mutta kysytään nyt.

Spotify lähetti s-postia että näin ja näin paljon kuuntelit vuonna 2018

Yritin aukaista linkkiä mutta koneen f-secure ilmoitti vaarallisesta sivustosta...uskaltaako linkin aukaista
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
276
Eikös tuo näy Spotifyn softan/appsin puolella Luotu sinulle-kohdassa? Ainakin itsellä löytyy sieltä, tosin tallensin sen tuonne soittolistoihin jo aikaisemmin, joten onkohan sillä jotain vaikutusta? On muuten kummallinen lista, jotenkin tuntuu, ettei ihan sitä ole mitä pitäisi. Taisi olla joku 315h kuunneltu ja listalla on muutama biisi, jotka lisäsin soittolistalle kuukausi sitten ja ne ovat soineet valehtelematta alle kymmenen kertaa. Kaverikin valitti, että omalta listaltaan löytyy artisteja, joista ei ole kuullutkaan. Lisäksi tämän vuoden listalla ei ole vaimon kuuntelemia kappaleita kuin muutama, vaikka tuntui, että vaimo kuunteli enemmän, kuin itse. Voihan se olla, että hän taas soitteli niitä samaa viittä kappaletta.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
224
Joo saa tiedot näköjään tota kautta, kiitos! sitä ei ajattele niin tietoisesti mitä luukuttaa niin huomaa mikä on ollut "kuumaa". on kyllä yks biisi tuolla kärjessä semmonen että ihmettelen oonko kuunnellla muka noin paljon..
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
965
Joo saa tiedot näköjään tota kautta, kiitos! sitä ei ajattele niin tietoisesti mitä luukuttaa niin huomaa mikä on ollut "kuumaa". on kyllä yks biisi tuolla kärjessä semmonen että ihmettelen oonko kuunnellla muka noin paljon..
Itellä spotify jää usein päälle vahingossa kun lähden töistä. Siellä kun se sitten viikonlopun yli luukuttaa jotain "Nousussa" listaa niin listallahan on vaikka mitä biisejä joita ei koe ikinä kuulleensa.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 564
En käytä spotifyä juuri ollenkaan.
Liikaa mainoksia ja puhelinsovellus on aivan kamala kun se soittaa kappaleita pelkästään satunnaistoistolla.

Suosittelen kokeilemaan deezeria.

Mielummin kuuntelen vaikka youtubesta kun spotifystä noiden mainoksien takia.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
224
Onko täällä keskusteltu siitä että millä tavalla te "käytätte" spotifyta? jostain luin uutisen että suurin osa kuuntelee sitä mitä algoritmi tarjoilee, itse annan harvoin sille mahdollisuutta. Itse koottuja soittolistoja shufflella.

On se algoritmi joskus kyllä tarjonnut semmoista mitä ei tiennyt edes olevan olemassa..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Discover Weekly -playlisti tulee joka viikko kuunneltua läpi ja on sieltä aika monta kappaletta siirtynyt omille soittolistoille. Välistä myös Release Radar listaa.

Loppuaika sitten omia koottuja playlistejä.
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
Minä selailen usein samankaltaisia artisteja suoraan Spotifysta tai Last.fm:n kautta ja kuuntelen artistin koko tuotannon läpi, kun löytyy hyviä (+lisään parhaan levyn soittolistalle). Käyttö on kausiluontoista, välillä on pitkiä aikoja etten kuuntele mitään tuolta ja välillä joitakin päiviä pelkkää Spotify-kuuntelua. Discover weekly listaakin tulee välillä kuunneltua ja bongattua uusia tuttavuuksia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 521
Itse tulee käytettyä paljon artistiradioita tai kappaleradioita. Ei jaksa itse päättää mitä kuuntelisi. Noilla saa kuitenkin musiikkityylin hyvin valittua.
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
958
Minä kuuntelen lähinnä kahdella eri tavalla, joko albumi kerrallaan tai sitten itse valitsemiani biisejä. Jälkimmäisessäkään tapauksessa kyseessä ei ole soittolista, vaan valitsen biisin lennosta mielialan mukaan. Joskus tulee myös katseltua, mitä minulle suosikkiartistieni perusteella suositellaan. Taustamusiikkia en juurikaan harrasta, vaan kun kuuntelen musiikkia niin kuuntelen musiikkia. Joskus kun pitää kirjoittaa jotakin, eikä meinaa sujua, niin sitten olut tai pari ja taustalle 50-luvun jazzia, johan alkaa luistamaan.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
224
Katson aina vanhasta lataussivustosta kerran viikossa että mitä on ilmestynyt. Sitten artistin nimet drive:en talteen ja kun on aikaa/halua käy kuuntelemassa sen levyn ja ottaa ne biisit mistä tykkää soittolistoille.

En ole keksinyt parempaa tapaa selvittää mitä on ilmestynyt(tuosta vähän spotifylle miinusta, se missä uusia biisiä ikkunoissa niin ei ole genreä?Eihän siinä hiki tule kun painaa play:ta mutta kuitenkin..
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
74
Onko muilla ilmenny viime aikoina ongelmia desktop spotifyn kans? Mulla alko tuossa jokunen viikko sitten ilmeneen omituista ongelmaa, et eka spotify käynnisty normaalisti. Sit ilmotti et ois päivitys tiedossa. Käynnistelin ohjelman uudestaan, et asentuis se päivitys. Sen jälkeen alko aina ilmottaan jotain et "spotify updater can't start" tjsp. Vaihtoehtoina oli odottaa hetki tai skipata, jolloin palautu takas aiempaan versioon. Aattelin sit, et asennetaanpa viimeisin suoraan spotifyn sivuilta. Poistin vanhan spotifyn vain todetakseni, että spotifyn sivuilta saatava viimeisin installeri ei suostu edes käynnistyyn...

Spotifyn yhteisösivuilla on jonkin verran ulinaa samankaltaisesta asiasta, mutta spotifyn edustajat ei oo koskaan viittiny niihin vastata yhtään mitään. Full installereita ei saa spotifyn sivuilta ainakaan enää ladattua, joten ei voi sitä kauttakaan tuota asentaa. Onko muilla ollu tällasta probleemia ja mitään hajua et miten ton sais fiksattua ja asennettua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 185
Kellään nykyversiolle toimivaa vippaskonstia rajoittaa tuota Appdata folderin tiedostokokoa? Ennen sai ihan sieltä löytyvää prefs filua muokkaamalla rajoitettua. Suhteellisen turhaa syö ssd:ltä tuota 10 gigaa tilaa kun ei ole internetin kanssa pöytäkoneella onkelmia...
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
958
Artistin vaientaminen mute-napilla näyttää ilmestyneen Spotifyn iOS-versioon. Windows-versiokin päivittyi juuri, mutta en siitä löytänyt tätä ominaisuutta. Omalla kohdallani tämä on vähän surkuhupaista, kun yli 90% Spotifyn käytöstä on Windowsilla, ainoastaan pitkillä junamatkoilla tulee joskus kuunneltua puhelimesta. Toisaalta kun kuuntelen Spotifysta lähinnä kokonaisia albumeja, niin enemmän Youtube tällaista ominaisuutta kaipaisi, nimetään se nyt vaikka Ezra-Corgan filtteriksi kahden minulle jatkuvasti tyrkytetyn paskeen mukaan.

Vielä kun saisi poistettua suurimman osan suositelluista soittolistoista etusivulta, minä en kaipaa mitään new age -keskittymismusiikkia, vanha jazz toimii paljon paremmin :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Spotifyn uusin windows 10 versio tais rikkoa playlist radion... tai ainakaan mulla ei näy sitä siinä listassa kun painaa oikeeta nappia playlistiin.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Tuli hommattua tämä kun oli se 3kk 0.99€ tarjous. Mulla oli viimeksi maksettuna joskus ihan palvelun alkuaikoina ja totesin spotifyn ihan kelvottomaksi omaan musiikkimakuun. Pakko myöntää että ääni on muuttunut kellossa ja tulee kyllä jatkettua tarjouksen jälkeenkin. Valikoima on varsin riittävä ja enemmänkin. Kuuntelen pääsääntöisesti alt.indiehipsterimusaa ja ennen spotifytä tuli kuunneltua paljon alternative radioita (KEXP, BBC6 jne) joista aina välillä teki huikeita löytöjä ilman että tarvitsee kuunnella jotain listahittikamaa vahingoissakaan. Tässä ja "löytämisessä" on just se mikä tekee spotifysta niin hyvän.

En ole kokeillut muita stream-palveluita, mutta jos kaikilla on/olisi suunnilleen sama valikoima ja hinta, niin ainakin mulle toimivat algoritmit ovat tosi tärkeitä. Toi "älä esitä tiettyä artistia/biisiä enää" on hyvä lisä vaikka yllättävän vähän on ollut tarvetta. Saipahan kuitenkin esim mun "shoegazing discovery" listoilta karsittua ne satunnaiset boo radleysit ja arctic monkeysit helvettiin :lol:

On muuten tehokas tapa sitouttaa asiakkaaksi tuolla systeemillä. Liitin vähän aikaa sitten last.fm:n tuohon "scrobblaamaan" (vai mikä perkele se sana on). Vaikutti ihan lupaavalta sekin. Itseasiassa jotkut suosituksen alkaa olemaan lähes pelottavan tarkkoja ja osuvia.

Vielä kun saisi poistettua suurimman osan suositelluista soittolistoista etusivulta, minä en kaipaa mitään new age -keskittymismusiikkia
Sama. Eipä toi hirveästi häiritse, mutta noi etusivun geneeriset listat tekee tosta kotisivusta vaan sekavamman. Mulle tyrkytetään jatkuvasti jotain suomipoppia tai hiphoppia enkä voi sietää kumpaakaan. Varsinkin suomiräppi saa etsimään toisen kanavan sekunnissa. Etusivun uusien julkaisujen listassa ei muuten mulla ole kuin kotimaisia artisteja. Maksettuja mainosilmoituksia tietysti, mutta vähän voisi tuotakin kohdentaa toimivammin.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
234
Spotifyn uusin windows 10 versio tais rikkoa playlist radion... tai ainakaan mulla ei näy sitä siinä listassa kun painaa oikeeta nappia playlistiin.
Huomasin saman ja playlist radion jostain tietystä soittolistasta taitaa tällä hetkellä saada vain tehtyä menemällä Spotifyssä "Radio" -välilehteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Onko muilla velottanu 15e tosta premium plus headspace bundlesta?

En kyllä missään vaiheessa ole vaihtanu tilausta siihen!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
828
Alkaa luottokortit loppua ja sitä myöden ilmaiset kuukaudet. No, deezer näytti dna:lla oleva 1kk ilmainen, jonka jälkeen vuoden 4,99/kk ja sitten 9,90.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Sattuukohan tähän olemaan mitään fiksua tarjousta tällä hetkellä, esin jotain 3kk pakettia 1€/kk tms? En googeloimalla suorilta löytänyt mutta joku näppärä osaisi ehkä vastata jos moinen löytyy :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
991
Onko 9,99e kuukaudessa kohtuuton hinta hyvästä palvelusta? No ei ole.
Ja jos sattuu olemaan AMK -opiskelija, niin spotifyn saa hintaan 4,99e kuukaudessa.
No, mikä on kohtuuton ja mikä ei. Jos käyttää palvelua satunnaisesti kuten minä ehkä kerran viikossa tai kahdessa, on kymppi kuukaudessa siitä ilosta inan liikaa. Kymppi kolmesta kuukaudesta alkaa olla sinne päin. Itse noita tarjouksia tulee hyödynnettyä, joskin välillä palvelu on pois käytöstä useita kuukausia.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
234
Sattuukohan tähän olemaan mitään fiksua tarjousta tällä hetkellä, esin jotain 3kk pakettia 1€/kk tms? En googeloimalla suorilta löytänyt mutta joku näppärä osaisi ehkä vastata jos moinen löytyy :)
Eikös nämä 1€/kk 3kk ole vain uusille asiakkaille?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
828
Onko 9,99e kuukaudessa kohtuuton hinta hyvästä palvelusta? No ei ole.
Ja jos sattuu olemaan AMK -opiskelija, niin spotifyn saa hintaan 4,99e kuukaudessa.
Käyttöä melko vähän, mutta pienellä kikkailulla 0e on hyvä hinta. 5e/kk voisin maksaa, mutta siirrynkin tuohon deezeriin tämän kuun jälkeen. Toki jos käyttöä olisi enemmän, voisi tuo kymppi kuussakin mennä. Ilmaisversio on niin ärsyttävästi rampautettu, ettei tee mieli käyttää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
828
Sattuukohan tähän olemaan mitään fiksua tarjousta tällä hetkellä, esin jotain 3kk pakettia 1€/kk tms? En googeloimalla suorilta löytänyt mutta joku näppärä osaisi ehkä vastata jos moinen löytyy :)
Ei taida tällä hetkellä olla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Eikös nämä 1€/kk 3kk ole vain uusille asiakkaille?
Itse olen ainakin saanut tuollaisen tarjouksen vanhalla tilillä läpi. Tosin ehkä mut on laskettu uudeksi asiakkaaksi kun Spotify on ollut tauolla aina kuukausia.. Tällä hetkellä viimeksi ollut Premium käytössä ehkä elokuussa. :)
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 749
No, mikä on kohtuuton ja mikä ei. Jos käyttää palvelua satunnaisesti kuten minä ehkä kerran viikossa tai kahdessa, on kymppi kuukaudessa siitä ilosta inan liikaa. Kymppi kolmesta kuukaudesta alkaa olla sinne päin. Itse noita tarjouksia tulee hyödynnettyä, joskin välillä palvelu on pois käytöstä useita kuukausia.
Olin selvästikin väärä henkilö vastaamaan tuohon kysymykseen, sillä käytän Spotifyita päivittäin.
Mutta sulle parempi palvelu on youtube.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
224
Onko vähän outoa kuin biisinvaihto spotifyssa(windows store-versio) nostaa kannettavan suoritinkäytön 80%:iin? prossuna joku i3 muutaman vuoden takaa

Ihmettelin vaan miksi kone alkaa tahmaa ku vaihtaa biisiä... ei ennen ollut tuommoista, en tiedä pitäskö spotifyn tukeen lähettää viestiä
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
120
Spotifylta mätkähti epämääräinen viesti, jonka otsikossa kerrottiin vain, että "Tarkistamme Perhe-Premiumin hintaa" ja että "Jos et halua jatkaa tilaustasi uudella hinnalla, voit peruuttaa tilauksesi". Oleellinen vain unohtui, että mikä se hinta on "tarkistuksen jälkeen"... Arvaus lienee, että hinta tulee nousemaan 14,99 eurosta 17,99 euroon kuukaudessa. Nyt testataan kuinka kauan pappa jaksaa betala nuorison jytän kuuntelua :D.

Spotifyn sivuilla ei asiasta mainita sanaakaan, mutta googlaamalla selviää, että olen ilmeisesti päässyt valikoituun joukkoon testaamaan, meneekö hinnankorotus mukisematta läpi.

"Spotify may get a little bit pricier for some Scandinavian users. The music streaming service plans to test a more expensive version of its family plan in the European region, reported Bloomberg."
Spotify will reportedly test a price increase in Scandinavia
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
337
Spotifylta mätkähti epämääräinen viesti, jonka otsikossa kerrottiin vain, että "Tarkistamme Perhe-Premiumin hintaa" ja että "Jos et halua jatkaa tilaustasi uudella hinnalla, voit peruuttaa tilauksesi". Oleellinen vain unohtui, että mikä se hinta on "tarkistuksen jälkeen"... Arvaus lienee, että hinta tulee nousemaan 14,99 eurosta 17,99 euroon kuukaudessa. Nyt testataan kuinka kauan pappa jaksaa betala nuorison jytän kuuntelua :D.

Spotifyn sivuilla ei asiasta mainita sanaakaan, mutta googlaamalla selviää, että olen ilmeisesti päässyt valikoituun joukkoon testaamaan, meneekö hinnankorotus mukisematta läpi.

"Spotify may get a little bit pricier for some Scandinavian users. The music streaming service plans to test a more expensive version of its family plan in the European region, reported Bloomberg."
Spotify will reportedly test a price increase in Scandinavia
Täällä sama sposti-viesti. Ainakin seuraava maksu merkattu hintaan 14.99e. Jännä, ettei edes ajankohtaa saati hintaa ilmoiteta.
 
  • Tykkää
Reactions: jhu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
503
Perhe-Premiumin hinta muuttuu.

Pahoittelemme aikaisemmasta sähköpostista jonka informaatio oli puutteellinen.

Lokakuun 1, päivästä lähtien Perhe-Premiumin hinta muuttuu 14,99 eurosta 16,99 euroon. Koska olet jo Perhe-Premiumin tilaaja, uusi hinta tulee voimaan vasta marraskuun laskutuspäivänäsi. Sinun ei tarvitse tehdä mitään – maksusi päivittyy automaattisesti.

Miksi teemme näin? Jotta voimme jatkaa Perhe-Premium -kokemuksesi parantamista uudella sisällöllä ja lisäominaisuuksilla, joita koko perheesi voi odottaa innolla. Muutos tehdään Spotifyn käyttöehtojen mukaisesti.

Kiitos, kun käytät Premiumia.

Spotifyn tiimi
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Muutaman vuoden sisällä Perhe-Premium on sitten jo 19,99€/kk ja sitä rataa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Muutaman vuoden sisällä Perhe-Premium on sitten jo 19,99€/kk ja sitä rataa.
Inflaation myötä hinnat tuppaavat nousemaan, mutta ei missään käsittääkseni ole viitteitä siitä, että Spotify olisi ihan heti mitään lisäkorotuksia tekemässä. Edelleen tuo 16,99€/kk on mielestäni halpa hinta koko perheen käyttöön tarkoitetusta palvelusta.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Edelleen tuo 16,99€/kk on mielestäni halpa hinta koko perheen käyttöön tarkoitetusta palvelusta.
Joskus sellainen reality check on ihan hyvä tehdä.:happy: Tosiaan, jos on useampi käyttäjä, ja käyttö on päivittäistä (tai useamman kerran viikossa), niin eihän tuo ole korkea hinta. Toki, mukavampaa olisi saada edullisemmin, ei siinä mitään.

Itse olen huomannut, että Spotifyn käyttö on lopulta hiipunut vain viikottaiseen, joten olen harkinnut pientä taukoa/lopettamista. Hinta ei niinkään haittaa, mutta käytön vähäisyys on alkanut mietityttämään. Ollut Spotify 9-10 vuotta, ja mennyt ikään kuin sellaiseksi itsestäänselvyydeksi. Mutta omaan makuuni tulevaa uutta musiikkia on vähän, ja toisaalta minulla on hyvällä laadulla musiikkia jota ei koskaan tule Spotifyn valikoimiin (esim. joidenkin biisien erikoismiksauksia tms.). Mutta saa nyt nähdä...
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
64
Harmittaa, kun jonkin viimeisimpien päivitysten mukana musiikin siirtymisen askellusta on pidennetty (shift+nuolinäppäin). Erittäin tärkeä ominaisuus mulle musahommissa. Nyt askellus hyppää aivan liian pitkälle sovelluksessa. Tätäkin pitäisi pystyä erikseen säätämään. Aikanaan hyvä tekstitys omainaisuuskin poistettiin joskus. Voisi kyllä näillä kuukausimaksuilla saada vastinetta monipuolisemmalle sovellukselle.
 
Liittynyt
23.03.2018
Viestejä
35
Minua taas harmittaa tuo ominaisuuksien suppeus artistien seuraamisessa. Ennenhän Spotifyn työpöytäsovelluksessa oli yläreunassa tämmöinen notification bell -tyyppinen soittokellon kuva, josta avautuvassa valikossa oli lista seurattujen artistien uusista julkaisuista. Jostain syystä tämä kuitenkin poistettiin ja uusien julkaisujen ilmoitukset tulevat nykyään meilillä! Ainoa vaan, että kun uudet julkaisut tulevat palveluun pääosin perjantaisin klo 00, tulee tämä meili miten sattuu, joskus lauantaina tai vasta sunnuntaina, joskus ei ollenkaan. Eikä siinä ole kaikkia seurattujen artistien uusia julkaisuja, vaan muutama satunnainen ote vaan. Ja onhan se nyt ihan naurettavaa klikkailla meilistä jotain linkkejä, jotka sitten aukeavat Spotifyssä, kun ne linkit vois olla suoraan ohjelman sisällä.

No uusia julkaisujahan voi toki selailla myös NEW RELEASES -kohdasta, mutta sielläkään ei tietenkään ole kaikkia seurattujen artistien uusia julkaisuja listattuna, ei tietenkään! Olen huomannut että parhaiten nämä löytyvät kun selailee Spotifyn automattisesti käyttäjäkohtaisesti luomaa Release Radar -listaa, jossa on satunnaisia albumiraitoja seuratuilta artisteilta muutaman viimeisen viikon ajalta. Sieltä pitää vaan bongata viimeisen viikon uudet julkaisut.

Johtuisiko tämä Spotifyn sovelluskehityksen halusta pitää homma simppelinä, vai pelkääkö ne että joku laittaa seurantaan 100000 artistia ja sitten sille tulevat ilmoitukset kuormittaisi heidän palvelimiaan liikaa tms?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Minua taas harmittaa tuo ominaisuuksien suppeus artistien seuraamisessa.
Samoin. Olen aika varma että ne julkaisut jotka maksaa spotifylle, tulee enää nykyään varmasti käyttäjälle asti.

Tiettyä muokattavuutta olisi myös kiva saada vastineeksi. En kuuntele ikinä räppiä tai suomi-artisteja ja silti pitää etusivulla katsella jotain "suomiräpin kovimmat riimit" playlistiä. Myös "dislike" tms nappula ei tunu vaikuttavan mitään. Helvetin sofistikoitunut kuuntelutottumusalgoritmi pilataan kaiken maailman pakkosyötöllä. Portion Boysiltä(???) on muuten uusi sinkku ulkona. Mistä ja miksihän edes tiedän :shifty:

Hieman asiaa sivuten, olen blokannut monesti "belle & sebastian" bändin tuotannon, ja poistanut vuosi sitten kaikilta suosikkilistoiltani. Bändi on ihan ok ja nuorempana tuli kuunneltua enemmänkin, mutta olen huomannut että nykyäänkin about joka kymmenes spotifyn suosittelema biisi on kyseisen artistin. Ilmeisesti erityisen paljon kuuntelemani artistit ovat niin vahvasti linkattu b&s:n kanssa, että sitä ei voi estää.

Nykyään tuleekin etsittyä (itselle) uutta spotify-kuunneltavaa täältä: Every Noise at Once Huikea määrä spotifyssä noita genrejä loppujen lopuksi. Kannattaa kokeilla jos on yhtään nirsompi musiikkimaku.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 492
Viestejä
4 164 133
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom