Soundbar

Liittynyt
18.06.2021
Viestejä
8
Muistelisin kokeilleeni joskus viedä kassalle jotain etu-tuotetta, niin jossain kohtaa tulee varmistus, että käyttäjä on Elisan asiakas, joten ei taida onnistua tilaaminen etu-hintaan.
Joo, niin se kysyy mutta siinäkin voi laittaa vaan täppä että ”olen” ja pääsee kassalle asti. Ehkä kokeilen kepillä jäätä ja tilaan. Palautetaan sitten jos hinta pomppaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
384
Hommasin Telian asiakshintaan tuon Q935C barin ja on kyllä hinta/laatu kohdillaan tuohon 650€ hintaan. Kerran jouduin resetoimaan kun ei meinannut yhdistää Smartthings appiin, sillä sekin lähti skulaan.
Laitoin vielä Amazonista seinäkiinnikeet tilaukseen surround kaiuttimille niin saa laittaa ne hyvään kohtaan.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
65
Onko kenelläkään kokemuksia tai kommentteja Samsungin S811B ohuesta pötkylästä?

Tällä hetkellä mennään pelkästään telkun Samsung QE75Q90 omilla äänillä, powerin 399e hinta ei kuulosta ihan mahdottomalta ja ohut muotoilu valkoisella värillä puolestaan sai hyväksynnän emännältä.

 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 807
Moikka. Onko tästä baarista kokemuksia? Samsung HW-Q710C. Ja amazon vai mistä saa surround kajareille oikeat kiinnikkeet?
On tuo ollut loppuvuodesta käytössä, ei mitään huonoa sanottavaa. Samsungin telkkarissa kiinni HDMI ARC:ista, niin toimii ihan huomaamatta telkkarin säätimellä. Mitään virityksiä en oo sen kummemmin tehnyt.

Takakaiuttimet tilasin toukokuussa powerin -20% alesta, mutta ovat vielä paketissa asentamatta, kun pitäisi pultata seinään kiinni.
 
Liittynyt
04.07.2023
Viestejä
33
On tuo ollut loppuvuodesta käytössä, ei mitään huonoa sanottavaa. Samsungin telkkarissa kiinni HDMI ARC:ista, niin toimii ihan huomaamatta telkkarin säätimellä. Mitään virityksiä en oo sen kummemmin tehnyt.

Takakaiuttimet tilasin toukokuussa powerin -20% alesta, mutta ovat vielä paketissa asentamatta, kun pitäisi pultata seinään kiinni.
. Oliko kallis setti tuolloin? Ostikko jonkinmoiset seinäkiinnikkeet takakajareille? Oliko ne kuinka edulliset -20 surroundit silloin?
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 807
. Oliko kallis setti tuolloin? Ostikko jonkinmoiset seinäkiinnikkeet takakajareille? Oliko ne kuinka edulliset -20 surroundit silloin?
Itse Bar oli alennuskoodeilla teliasta 349e kotiintoimitettuna, nyt näköjään saa samaan hintaan, mikä on ihan hemmetin halpa
hinta ominaisuuksiin nähden.

Takakajarit oli näin:

1720723042875.png


En oo mitään seinäkiinnikkeitä vielä ostanut, kun makkarin telkkarissa ja vaimo ei varmaan arvostaisi jos korvan juuresta
tulisi öisin jotain surround-ääniä :) Lähinnä nuo hommasin jos olisi joskus paremmassa paikassa, ja kohtuu hintaan sai.

Kyllä mä voin tuota suositella, tietysti mikään soundbari ei kunnon kotiteatteria korvaa.
 
Liittynyt
04.07.2023
Viestejä
33
Itse Bar oli alennuskoodeilla teliasta 349e kotiintoimitettuna, nyt näköjään saa samaan hintaan, mikä on ihan hemmetin halpa
hinta ominaisuuksiin nähden.

Takakajarit oli näin:



En oo mitään seinäkiinnikkeitä vielä ostanut, kun makkarin telkkarissa ja vaimo ei varmaan arvostaisi jos korvan juuresta
tulisi öisin jotain surround-ääniä :) Lähinnä nuo hommasin jos olisi joskus paremmassa paikassa, ja kohtuu hintaan sai.

Kyllä mä voin tuota suositella, tietysti mikään soundbari ei kunnon kotiteatteria korvaa.
No nyt käytös Jamon halpis kajarit tolpat ja keskikanava ja suppari niin ajattelin olisko tämä näppärä korvaaja kyseiselle setillä koska sekään ei mitään hifiä ole.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 807
No nyt käytös Jamon halpis kajarit tolpat ja keskikanava ja suppari niin ajattelin olisko tämä näppärä korvaaja kyseiselle setillä koska sekään ei mitään hifiä ole.
Jos avaat paketit nätisti (on kyllä aika mielenkiintoinen paketti noissa) niin ainahan voit testata "pöydällä" sen 14 päivää ja palauttaa.

Vaikea sanoa muuta, itellä olkkarissa ikivanhat B&W DM602 etukaiuttimet, Eltaxin Netanttilasta ostettu legendaarinen etukaiutin+takakaiuttimet setti ja vähän uudempi SVS SB1000 subi onkyon 898:n perässä. Häädöt saa helpommin olkkarissa, mut kyllä ne saa makkarissakin jos haluaa.
 
Liittynyt
29.04.2022
Viestejä
34
Tässä mallissa ei tainnu olla 4K läpivientiä vai? Mulla 120hz tuki Oledis ja Pleikka 5 laitteisto
No mikset vedä noita vermeitä suoraa töllöön ja sit jos ja kun haluut sounbarin käyttöön, niin sieltä arc-portista sinne kaapeli. Vai oliko tässä jotain mitä en hoksannu
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 807
Tässä mallissa ei tainnu olla 4K läpivientiä vai? Mulla 120hz tuki Oledis ja Pleikka 5 laitteisto
Nohh.,. Se Soundbari kytketään HDMI-johdolla television HDMI-ARC liitäntään. Jos sulla on pleikka5 niin kytket sen ihan normaalisti telkkariin, ja telkkari hoitaa äänet soundbarille, ei sinne mitään kuvaa viedä. Eikä läpivientejä tarvita.

Jos sulla on muu kuin Samsungin telkkari niin unohda mun suositukset, ei harmainta aavistusta minkälainen kaukosäädinrumba voisi olla jos tuota käyttäisi esim LG OLEDin kanssa, ei oo kokemuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 584
Jos sulla on muu kuin Samsungin telkkari niin unohda mun suositukset, ei harmainta aavistusta minkälainen kaukosäädinrumba voisi olla jos tuota käyttäisi esim LG OLEDin kanssa, ei oo kokemuksia.
Hyvin toimii Samsungin patukka LG:n OLED:in kanssa, television säätimellä hoituu volumen säätö kuten pitää (tulee HDMI-CEC standardin mukana).

Ainoa mikä tuossa tulee huomioida, on laittaa televisiosta audion läpivienti/passthrough päälle, jotta ääneen ei tule viivettä PS5->TV->soundbar -ketjussa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 699
Viestejä
4 313 314
Jäsenet
71 889
Uusin jäsen
kapa1957

Hinta.fi

Ylös Bottom