Tuli tuo HW-Q810C tuolta Gigantin outletista poistettua. Piti olla siis muuten alkuperäisessä kunnossa, mutta alkuperäinen paketti puuttui. No eihän tuo haitannut. Mutta, kun tuotteen Gigantille palauttanut oli pakannut tänne Soundbarin ja johtojen kanssa ilmeisesti oman Samsungin telkkarinsa kaukosäätimen, muttei sitä Soundbarin kaukosäädintä... Ainakin Gigantin ilmoitus siitä, että he käyvät asiakaspalautukset lävitse ja testaavat tuotteet ennen Outletiin laittoa ei näemmä pidä sitten ollenkaan paikkaansa. Tämä oli ihan selkeästi paketoita laitteen palauttaneen ihmisen toimesta (pakkausmateriaalia varmaan 10kg) ja elmukelmua ja kuplamuovia ei tosiaan oltu säästeltyä. Odottelen nyt soittoa Kokkolan Gigantista, että miten ratkovat mulle Soundbarin oman kaukosäätimen.
Toki nyt tähän hätään tuo vanhan Soundbarin kaukosäädin toimii uudenkin kanssa ihan muutamaa namiskaa lukuunottamatta. Rahtusen tosin naurattaa ajatus, että Kokkolassa lienee tällä hetkellä joku ilman Samsungin television (vm. 2023) kaukosäädintä...
Itse kaiutinhan on ihan valtava parannus edelliseen ja tarjoaa kyllä hulppean äänikokemuksen. Kun vielä sen kaukosäätimen saan, niin ois tää keissi kokonaan paketissa. Kiitos suosituksista tämän tiimoilta!
Edit. Soittivat Gigantista ja kaveri pyysi vielä tarkistamaan, ettei paketissa ole oikeaa kaukosäädintä ja sitten laittelin mukana tulleesta hälle kuvat. Soitti takaisin kun löysi ilmeisesti myymälästä sen puuttuvan kaukosäätimen. Oli siis omien puheidensa mukaan sekoittanut television ja Soundbarin kaukosäätimet. No ei ongelmia, laittavat kaukosäätimen matkaan ja mä pistän paluupostissa tuon töllön säätimen.
Pakkauksesta päättelin tosiaan, ettei olisi ollut Gigantin pakkaama, mutta ilmeisesti sitten kuitenkin oli ihan liikkeessä pakattu ja ei vaan oltu säästelty kuplamuoveissa.