cx olen kuunellut myös ja taitaa olla samat tai ainakin vastaavat kaiuttimet. Ei ole trolli. subin kun ottaa pois mölyämästä niin kuulee että ei sen soundbarin ääni nyt kummoinen ole kun vertaa telkkarin kaiuttimiin. olen varma et parempaa tilaääntä saa samalla rahalla muilta valmistajilta, vaikka sit ilman takakaiuttimia.
Okei.... Ei kun tilaamaan toista merkkiä vaan. Itse noita testaillessano oli ekana se lg n oma lippulaiva baari ja ero tuohon samsungin omaan oli aivan järkyttävä...etenkin musiikkia toistettaessa. Tais kyllä olla toi q950t rtingssin arvosteluissa paras soundbar sinä vuonna ja siltä se on kyllä kuullostanutkin. Miksi ihmeessä sä arvostelet soundbaaria ilman subbaria joka tuo matalat taajuudet siihen??? Ja takaskobeilla toimii surround tuossa paremmin kuin mun 6.1 kotiteatterissa ja se on paljon sanottu se. Ihmettelen kyllä miten on niin eriäviä mielipiteitä suht samoista laitteista? Tietty jos ei tykkää niin kandee kyllä palauttaa samantien....
Subbari ei kyllä mölyä tippaakaan ainakaan tuossa mun setissä vaan tosi pehmeästi tuo alataajuudet tuohon ettei oikeastaa erota subin sijoitteluakaan. Subbari mulla edessä tv tason sivulla vasemmalla.
Mutta tuo että joku väittää että tuollainen tonnin baari ei eroa telkkarin skobeiata yhtään niin on kyllä jo surkuhupaisaa tai sama äänimaailma kuin jbl n bluetooth kannettavissa