Ei tuokaan tuntunut ainakaan silloin kun itse noita soitteluita asentajana tein, kaikille asiakkaille oli eräänkin muutostoimenpiteen takia lähetetty kirje että asentaja ottaa yhteyttä aikavälillä x-y sopiakseen huoltoajan eikä siltikään puolet vastanneet puheluihin.Joo-o, nyt tämä on tosiaan tätäpäivää, niin ei luulisi olevan mahdotonta järjestää jotain txt juttua tyyliin soitellaan kohta asialla x.
Tuo kyllä erikoista ettei moista numeroa löytynyt. Sen ymmärtää että jonkun lääkärin suoraa numeroa löydy.
Jos käyttää vaikka autoa huollossa, niin sieltä tulee kyllä txt " autonne ABC-113 on noudettavissa, hinta 3550€ sis. alv"
Eipä ole nyt muuten itselle tullut hämäriä soittoja aikoihin, mutta eiköhän kohta ala soimaan kun nyt sanoin.
Ja vähän osittaista offtopicia tuosta lääkärijutusta... Meillä työterveys on Terveystalossa ja joku aika sitten tuli puhelu Terveystalolta (Fonecta Caller tunnisti) ja joku hoitaja / virkailija soitteli ja ihmetteli kun en ollut varannut määräaikaistarkastukseen vieläkään aikaa. No, olihan sieltä lähetetty useampikin sähköposti asiasta mutta kun ainakin meidän firman henkilöstölle tulee Terveystalolta niin paljon mainospostia työsähköpostiin että itse olin ohjannut ne kaikki roskapostiin. Onneksi soittivat sellaisesta numerosta joka löytyy haulla, muuten en olisi varmaan vieläkään käynyt tarkastuksessa