Joku kauppaa sähköhammasharjaa ja huijaa muka tekevänsä jotain tutkimusta, numero +358409241044.
Samsungin puhelin tosin osasi jo sanoa että todennäköinen puhelinmyyjä.
Olin tapaamassa vanhaa äitiäni ja tälle tuli häirikköpuhelu sähköhammasharjahuijarilta. Rutisi jotain paskasta muka tutkimuksesta, johon menisi minuutti ja myyntipuhe alkoi kuitenkin 7 sekunnin kuluessa. Jäi täten itseltä huomaamatta, että kyseessä voisi tosiaan olla bottipuhelu. Muori sentään tunnisti heti epäkohteliaaksi pakkomyyjäksi, mutta en mitenkään voi tehdä johtopäätöksiä oliko siellä ihminen vai botti.Kaiken lisäksi tuo taisi olla joku robottipuhelu, jos se oli sama joka minulle soitti joku aika sitten. Tuollainen järjestelmällinen ihmisten häiriköinti ilman omaa aktiivista työpanosta pitäisi kieltää lailla.
Joku taikahammasharja ja kysely oli tyyliä "olisitko kiinnostunut kokeilemaan jos hinta olisi se ja se". Jos tuohon vastaisi kyllä, niin varmaan joku myyjä soittaisi perään.
Ei saatana jos moiset alkavat yleistyä. Siinä vaiheessa ei ihan enää riitä operaattoreilta näytetyn numeron manipulointi, vaan tämä spämmi pitää ihan oikeasti saada pois. Asiakkaat kuitenkin maksavat ihan markkinahintaista kovaa rahaa, joten palveluakin odotetaan. Ei näytetyn numeron piilottaminen juurikaan auta; en itse juurikaan enää vastaile muihinkaan random-puheluihin. Joidenkin on pakko vastailla, olivat kotimaasta tai muualta.