- Liittynyt
- 13.12.2016
- Viestejä
- 2 121
Leivänpaahtimen?Löysin yhden tuotteen kuvista leivänpaahtimen, mitä voitin?
Leivänpaahtimen?Löysin yhden tuotteen kuvista leivänpaahtimen, mitä voitin?
Leivänpaahtimen?
Miksi Ryzen-prosessorien hinnat on nostettu takaisin Alder Lakea edeltäviin hintoihin? Ymmärrykseni mukaan prosessorit eivät olleet tarjouksessa, vaan hinnanalennus oli "pysyvä". Ärsyttää, kun avasin koneen tilatakseni ryzenin noilla uusilla "järkevillä" hinnoilla. Voikohan ryzenien hintoja korjailla alaspäin? @Jimm's
Lainaamme itseämme edelliseltä sivulta:Joo, samoin 5700G +15%. Varastossa olevat 3080 Ti +10...20% jne.
Moikka! Tässä ilmeisesti hintapäivityksessä käynyt joku kämmi, hyvin spotattu! Korjaillaan tuo hinta.
Hinnoittelumme elääjatkuvastitasaisin väliajoin ja se heijastaa toimittajiemme hinnoittelua. Jos joku hinta näyttää ihan kummalliselta, niin kannattaa tosiaan huomauttaa asiasta
Edit: korjattu sananvalintaa
Ei mennyt! Joku tilapäinen hikka ilmeisesti :oJoko se joulu meni?
Kiitos palautteesta, välitän tuotevastaavalle korjauspyynnön!Rattiohjainta etsiessäni särähti silmääni pahasti seuraava.
ThrustMaster TS-XW Servo Base kuvauksesta poimittua: Kaksoisvyö- ja taljajärjestelmä yhdessä metallikuulalaakeroidun akselin kanssa tarjoaa äärimmäisen sulavan ja hiljaisen suorituskyvyn.
Googlekääntäjällä ei mene aina ihan nappiin. Kannattaa muuttaa muotoon esim. "Kaksoishihna- ja hihnapyöräjärjestelmä yhdessä...." Näyttää sen jälkeen vähän ymmärrettävämmältä.
Onko näistä Asuksen Noctua edition 3070 lisäeristä saapunut mitään tietoa?
Asus GeForce RTX 3070 Noctua Edition OC -näytönohjain (LHR), 8GB GDDR6 - 849,90€
Luokkansa viilein ja äänettömin näytönohjain ASUS ja Noctua ovat yhdistäneet kaksi maineikasta NF-A12x25 PWM -tuuletinta muowww.jimms.fi
Viilattu!Hinnan tarkistus?Tätä lankkua saa muualta 60€ halvemmalla.Asus ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4, ATX-emolevy - 418,90€
Ominaisuudet :Intel® LGA 1700 -kanta : Valmis 12. sukupolven Intel Core™-, Pentium® Gold- ja Celeron®-suorittimille Optimaalinen virtarwww.jimms.fi
Ei mennyt ohi, oli selvityksessä. Ei valitettavasti ole tällä hetkellä näköpiirissä uutta erää. :/Jäikö tämä jonnekkin unholaan?
Kiinostaisi tietää että pitääkö näiden unelmointi lopettaa vai vieläkö on toivoa
Et ymmärtänyt. Meinasin, että jospa voitit... Leivänpaahtimen...
Niin. Tämmöinen kuva on yhden tuotteen tuotekuvissa
Löysin yhden tuotteen kuvista leivänpaahtimen, mitä voitin?
Leivänpaahtimen?
Niin. Tämmöinen kuva on yhden tuotteen tuotekuvissa
Tää olikin "hauska" keissi, ensin tuo ei meinannut millään ilmestyä tuotekuviin ja nyt se jäi kummittelemaanEt ymmärtänyt. Meinasin, että jospa voitit... Leivänpaahtimen...
Ei tuohon aikaan käynyt enää ihan täysillä valoillaEt ymmärtänyt. Meinasin, että jospa voitit... Leivänpaahtimen...
Voitinko minäkin heijastimen?Tää olikin "hauska" keissi, ensin tuo ei meinannut millään ilmestyä tuotekuviin ja nyt se jäi kummittelemaan
Special Oncelle menee Jimm's -heijastin kiitokseksi tarkkasilmäisyydestä
Tuolla on myös vielä:Tää olikin "hauska" keissi, ensin tuo ei meinannut millään ilmestyä tuotekuviin ja nyt se jäi kummittelemaan
Special Oncelle menee Jimm's -heijastin kiitokseksi tarkkasilmäisyydestä
Voitinko minäkin heijastimen?
Kolink Big Chungus UNIT Edition, Showcase-kotelo, musta - 259,90€
Ominaisuudet : - Kaksi kohotettua karkaistusta lasista valmistettua sivupaneelia sekä paneelit edessä ja katossa mahdollistavat täyden n&auwww.jimms.fi
Ei hitto, ne on kaikki nousseet kummittelemaanTuolla on myös vielä:
Logitech G PRO X Gaming Headset -pelikuulokkeet mikrofonilla, musta - 101,90€
Blue VO!CE -mikrofonitekniikka * - Irrotettavat, ammattilaistason mikrofonisuodattimet säätävät äänestäsi reaaliajassa säwww.jimms.fi
Tuossa ensimmäisen sivun ohjeissa saattaa olla pieni virhe, vaikkakin tuskin kukaan siitä väärästä vuosiluvusta hämääntyyHuomasittehan tuon joulupiparikisan?
Noniin, "putkeen menee" -teemalla siis jatketaan tämä maanantaiTuossa ensimmäisen sivun ohjeissa saattaa olla pieni virhe, vaikkakin tuskin kukaan siitä väärästä vuosiluvusta hämääntyy
Terve, riippuu hieman millaisesta RMA-palautuksesta tapauksessasi on kyse. Yksittäisten takuu- ja asiakaspalautusten käsittelyssä on viimeisimmän tiedon mukaan noin 3-4 työpäivän luokkaa jonot, ja huoltokoneissa vastaavasti noin parisen viikkoa jonoa.Mikä mahtaa olla RMA-käsittelyiden jono tällä hetkellä? Viime viikon tiistaina 7.12. tullut teiltä sposti, että tuote on vastaanotettu ja odottaa takuukäsittelyä.
Kiitos! Yksittäinen tuote, AIO-jäähy kyseessä.Terve, riippuu hieman millaisesta RMA-palautuksesta tapauksessasi on kyse. Yksittäisten takuu- ja asiakaspalautusten käsittelyssä on viimeisimmän tiedon mukaan noin 3-4 työpäivän luokkaa jonot, ja huoltokoneissa vastaavasti noin parisen viikkoa jonoa.
Jimmsin aikaisempi vastaus samanlaiseen kysymykseen: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketjuHei ihan uteliaisuudesta. Jimmsin RMA ohjeistuksessa lukee, että vähintään 5cm pehmustetta pitäisi olla tuotteen laatikolla. Kuitenkin tuotteita saapuu siten, että vain esim puolet laatikosta on pehmustettu ja muuten tuotteen laatikko on itse postituksen laatikkoa vasten. Mites näin? Jos esim lähettäisin tuotteen takaisin siten miten se Jimmsiltä saapui, niin teknisesti siinä tapauksessa RMA tapaus voitaisiin hylätä.
Juu, tuotteen olen laittamassa melko ison laatikon, olisikohan neliöissä varmaan kaksinkertainen siihen missä se tuli, mutta enemmänkin ajatuksena oli osoittaa se, miten Jimms voi lähettää tuotteen "huonommalla" tuotteen suojauksella, kuin se mitä itse vaativat ainakin paperilla kuluttajilta RMA lähetyksissä. Eli yhdenvertaisuus ei oikein näytä toteutuvan tuossa. Ideana on varmaan Jimmsiltä enemmänkin kannustaa hyvään tuotteen suojaukseen, jos siis tuo ei ole rautainen sääntö, vaan enemmänkin suositus juuri. Odotellaan virallista vastausta.Jimmsin aikaisempi vastaus samanlaiseen kysymykseen: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Periaatteessa lähettäjä on vastuussa joten kannattaa pakata tuotetta sen mukaan, varsinkin jos kyseessä on joku kalliimpi laite.
Jimms paketoi siten miten se uskoo saavansa lähes kaiken ehjänä perille. Sulla on vapaus paketoida miten sen haluat, vaikka hesarin sivuun jos oletat että se on turvallinen. Sua ei rankaista huonosta paketista jos sisus ei ole vaurioitunut vaan niistä vaurioista mitä posti normaalin toimituksen aikana on saanut aikaan sille.Juu, tuotteen olen laittamassa melko ison laatikon, olisikohan neliöissä varmaan kaksinkertainen siihen missä se tuli, mutta enemmänkin ajatuksena oli osoittaa se, miten Jimms voi lähettää tuotteen "huonommalla" tuotteen suojauksella, kuin se mitä itse vaativat ainakin paperilla kuluttajilta RMA lähetyksissä. Eli yhdenvertaisuus ei oikein näytä toteutuvan tuossa. Ideana on varmaan Jimmsiltä enemmänkin kannustaa hyvään tuotteen suojaukseen, jos siis tuo ei ole rautainen sääntö, vaan enemmänkin suositus juuri. Odotellaan virallista vastausta.
Moi! RMA-pakkausohjeet ovat laadittu niin, että paketti tulee varmasti ehjänä perille meille asti. RMA-palautuksissa lähettäjänä on asiakas, joten tilanne on erilainen kuin meidän lähettämissä paketeissa. Tuossa aikaisemmin mainitussa viestissä olikin tuota aihetta hieman avattu.Hei ihan uteliaisuudesta. Jimmsin RMA ohjeistuksessa lukee, että vähintään 5cm pehmustetta pitäisi olla tuotteen laatikolla. Kuitenkin tuotteita saapuu siten, että vain esim puolet laatikosta on pehmustettu ja muuten tuotteen laatikko on itse postituksen laatikkoa vasten. Mites näin? Jos esim lähettäisin tuotteen takaisin siten miten se Jimmsiltä saapui, niin teknisesti siinä tapauksessa RMA tapaus voitaisiin hylätä.
No aina oppii uutta. Oon aina lähetellyt mahdolliset palautukset/takuujutut pakattuna samoin kuin ne on saapunut koska olen luullut että ne on pakattu riittävällä tavalla postitukseen Ongelmia ei ole onneksi tullut, mutta nyt täytyy olla enemmän hereillä!Moi! RMA-pakkausohjeet ovat laadittu niin, että paketti tulee varmasti ehjänä perille meille asti. RMA-palautuksissa lähettäjänä on asiakas, joten tilanne on erilainen kuin meidän lähettämissä paketeissa. Tuossa aikaisemmin mainitussa viestissä olikin tuota aihetta hieman avattu.
Huomaa, että tuossa lainatussa viestissä johon viittasimme oli puhe siitä, että tuote lähetettäisiin takuuseen pelkässä tuotepakkauksessa - tämä ei siis ole missään tapauksessa suotavaa. Kyllä ne meidän RMA-palautusohjeet on ihan ajatuksella laadittu!No aina oppii uutta. Oon aina lähetellyt mahdolliset palautukset/takuujutut pakattuna samoin kuin ne on saapunut koska olen luullut että ne on pakattu riittävällä tavalla postitukseen Ongelmia ei ole onneksi tullut, mutta nyt täytyy olla enemmän hereillä!
Käytännössähän tuo Jimmsin ohjeistus on käsittääkseni lähinnä suositus. Lopulta kyse on vain siitä, että lähettäjä on vastuussa paketoimisesta ja tuotteen pysymisestä ehjänä toimituksen aikana. Aika hyvin pystyy itse päättelemään, että tuntuuko se oma paketointi riittävältä, eikä siinä tarvitse orjallisesti noudattaa ohjeiden senttimääriä.No aina oppii uutta. Oon aina lähetellyt mahdolliset palautukset/takuujutut pakattuna samoin kuin ne on saapunut koska olen luullut että ne on pakattu riittävällä tavalla postitukseen Ongelmia ei ole onneksi tullut, mutta nyt täytyy olla enemmän hereillä!
Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.Päivitetään nyt aiemmin puheissa ollutta RMA-tapausta, jossa Gigabyten Gaming OC 3090 on lähetetty Jimm'sille ja Jimms on pistänyt Gigabytelle. Kortti hajosi New Worldia pelatessa. Kortti on tosiaan avattu, ihan niin kuin jo heti RMA-hakemuksen kirjoitin. Sillä ei kuitenkaan käytännössä ole mitään väliä, vaikka Jimm'sin huuhaa takuu ei olisikaan voimassa. Gigabyte jumittaa ja Jimm's ei suostu tekemään mitään, vaikka vastuu on heillä. Aikaa kulunut vaivaiset 2 kuukautta ja 2 viikkoa.
En ole ikinä aikaisemmin joutunut oikeasti KKV:tä pistämään asialle, mutta nyt jouduin. Tämän perustella voisin julistaa kyllä Jimm'sin paskimmaksi kaupaksi, johon olen tähän mennessä törmännyt. Muutkin kyllä yrittävät ties mitä selityksiä, mutta kun asiaa heille avaa, niin onkin yllättäen löytynyt yhteistyökykyä. Jimm'sillä yhteistyökykyä ei kyllä ole.
Että ihan näin kokemuksia Jimm's PC Storesta voisin todeta, että heillä on paskin RMA-prosessi Suomessa. Jos haluat päästä vähemmällä, niin osta muualta.
Päivitetään nyt aiemmin puheissa ollutta RMA-tapausta, jossa Gigabyten Gaming OC 3090 on lähetetty Jimm'sille ja Jimms on pistänyt Gigabytelle. Kortti hajosi New Worldia pelatessa. Kortti on tosiaan avattu, ihan niin kuin jo heti RMA-hakemuksen kirjoitin. Sillä ei kuitenkaan käytännössä ole mitään väliä, vaikka Jimm'sin huuhaa takuu ei olisikaan voimassa. Gigabyte jumittaa ja Jimm's ei suostu tekemään mitään, vaikka vastuu on heillä. Aikaa kulunut vaivaiset 2 kuukautta ja 2 viikkoa.
En ole ikinä aikaisemmin joutunut oikeasti KKV:tä pistämään asialle, mutta nyt jouduin. Tämän perustella voisin julistaa kyllä Jimm'sin paskimmaksi kaupaksi, johon olen tähän mennessä törmännyt. Muutkin kyllä yrittävät ties mitä selityksiä, mutta kun asiaa heille avaa, niin onkin yllättäen löytynyt yhteistyökykyä. Jimm'sillä yhteistyökykyä ei kyllä ole.
Että ihan näin kokemuksia Jimm's PC Storesta voisin todeta, että heillä on paskin RMA-prosessi Suomessa. Jos haluat päästä vähemmällä, niin osta muualta.
Kiitos palautteista! Kuten aikaisemmin olemme todenneet, niin takuuasiat hoituvat kyllä pääsääntöisesti onneksi hyvin. Prosesseja on viilattu vuosien varrella, nimenomaan asiakaspalautteiden perusteella.Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.
Kannattais ehkä ne sopimukset ja vakuutukset olla kunnossa, niin ei tartte stressata muutaman tonnin takia sielä kaupan puolella. Näin yksityishenkilönä pari tuhatta euroa on aika iso raha, teille sen pitäisi olla pennejä.Kiitos palautteista! Kuten aikaisemmin olemme todenneet, niin takuuasiat hoituvat kyllä pääsääntöisesti onneksi hyvin. Prosesseja on viilattu vuosien varrella, nimenomaan asiakaspalautteiden perusteella.
Tuo edelleen jatkuva komponenttipula lienee tässä se juurisyy, miksi vaste- ja käsittelyajat valmistajien suuntaan ovat tavallista pidemmät. :/
Kiitos kommentista, välitämme ehdotuksen huoltokumppanista eteenpäin - valtuutetun, paikallisen toimijan löytäminen lienee kuitenkin vähintäänkin haasteellista.Kannattais ehkä ne sopimukset ja vakuutukset olla kunnossa, niin ei tartte stressata muutaman tonnin takia sielä kaupan puolella. Näin yksityishenkilönä pari tuhatta euroa on aika iso raha, teille sen pitäisi olla pennejä.
Eikä varmaan haittaisi, että teillä olisi Suomessa huoltokumppani, joka hoitaisi asian laillisessa ajassa sopimuksen mukaan. Ihan niinkuin muillakin on sattuneesta syystä. He kantavat riskin sitten valmistajan suuntaan. Toki haluavat rahaa vastineeksi kyseisestä riskistä.
Eli nyt teillä on ihan vaan laiton toimintatapa, joka olisi varmaan "vastuullisen" yrityksen hyvä laittaa kuntoon.
Pennin liittimet hoituu kyllä, mutta odotas, jos puhutaan tuhansista euroista, 3090 korteista ja virhevastuusta. Sitten onkin yllättäviä ongelmia. Siinä ei paljon lämmitä puheet siitä, että "suurin osa" tapauksista onnistuu ajallaan. Suurin osa kun on näitä pennin liittimiä...Viime torstaina laitoin sp jimmsille että tilauksesta puuttui yksi EK liitin, maanantaina klo 13 aikoihin liitin laitettu postiin ja tiistaina klo 13 oli jo noudettavissa että jimmsiltä ja postiltakin ripeää toimintaa näin joulun aikaan
Onneksi kasaus ei jäänyt tästä kiinni
Sanotaan näin, samanlaista on itsekin huomannut. Kaupan purkamisten yhteydessä pakotetaan sitä lahjakorttia, vaikka kuluttajalla olisi siinä tilanteessa oikeus rahojen palautukseen, josta kieltäydytään "sisäisiin ohjeisin vedoten".Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.
Niin ja se maksimi määrä on tällä hetkellä kolme. Oisit tuonkin voinut mainita.Samaan aikaanjoko yksi tiski tai maksimissaan kaksi on käytössä maksimimäärän sijaan.
Juu olen itseasiassa ennenkin pistänyt Gigabyten näytönohjaimen takuuna Jimm'sille takaisin. Ei ollut mitään ongelmaa, ei kyllä ollut avattukaan. Että nämä Jimm'sin prosessit on mennyt näköjään aika pahasti huonompaan suuntaan tämän vuoden aikana.Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.
Itsekin kaupan puolella työskentelen ja välillä kyllä annan asiakkaalle hyllystä uutta tilalle välittämättä siitä että onko nyt valmistaja mitä mieltä asiasta(tiedostan kyllä, että tässä tapauksessa uutta ei noin vain ole mitä ottaa). Kyllä firmalle tulee halvemmaksi kaivaa kuvetta kuin se että tyytymättömät asiakkaat alkavat huutelemaan kylillä paskaksi. Tämän kokoiselle puljulle luulisi tämän olevan aika pikkujuttu jos palauttaa asiakkaalle vaan rahat niin molemmat selviäisivät helpoimmalla. Itselläni ei ole kyllä onneksi huonoja kokemuksia Jimmsin kanssa.Päivitetään nyt aiemmin puheissa ollutta RMA-tapausta, jossa Gigabyten Gaming OC 3090 on lähetetty Jimm'sille ja Jimms on pistänyt Gigabytelle. Kortti hajosi New Worldia pelatessa. Kortti on tosiaan avattu, ihan niin kuin jo heti RMA-hakemuksen kirjoitin. Sillä ei kuitenkaan käytännössä ole mitään väliä, vaikka Jimm'sin huuhaa takuu ei olisikaan voimassa. Gigabyte jumittaa ja Jimm's ei suostu tekemään mitään, vaikka vastuu on heillä. Aikaa kulunut vaivaiset 2 kuukautta ja 2 viikkoa.
En ole ikinä aikaisemmin joutunut oikeasti KKV:tä pistämään asialle, mutta nyt jouduin. Tämän perustella voisin julistaa kyllä Jimm'sin paskimmaksi kaupaksi, johon olen tähän mennessä törmännyt. Muutkin kyllä yrittävät ties mitä selityksiä, mutta kun asiaa heille avaa, niin onkin yllättäen löytynyt yhteistyökykyä. Jimm'sillä yhteistyökykyä ei kyllä ole.
Että ihan näin kokemuksia Jimm's PC Storesta voisin todeta, että heillä on paskin RMA-prosessi Suomessa. Jos haluat päästä vähemmällä, niin osta muualta.
Niinpä. Itse maksoin tuosta 3090:sta alle 2000, kun sain sen heti julkaisussa. Eli se kaupan purku on jopa suht edullinen vaihtoehto kaupalle nykyhintoihin nähden. Voisin tosiaan pistää vakuutukseekin, jos nyt sitten olisi Jimm'sin lausunto asiasta. En tosin tiedä miten New Worldin pelaaminen on vakuutusasia, mutta kai olen sitten tehnyt yllättävän liikkeen hiirellä ja näytönohjain siitä johtuen yllättäen tuhoutui.Itsekin kaupan puolella työskentelen ja välillä kyllä annan asiakkaalle hyllystä uutta tilalle välittämättä siitä että onko nyt valmistaja mitä mieltä asiasta(tiedostan kyllä, että tässä tapauksessa uutta ei noin vain ole mitä ottaa). Kyllä firmalle tulee halvemmaksi kaivaa kuvetta kuin se että tyytymättömät asiakkaat alkavat huutelemaan kylillä paskaksi. Tämän kokoiselle puljulle luulisi tämän olevan aika pikkujuttu jos palauttaa asiakkaalle vaan rahat niin molemmat selviäisivät helpoimmalla. Itselläni ei ole kyllä onneksi huonoja kokemuksia Jimmsin kanssa.
Eiköhän kaikille ala olla jo selvä tuo sinun tapauksesi joten en usko että ketutuksesi määrä laskisi/nousisi vaikka lopettaisit tuon tapauksestasi spämmäämisen tähän lankaan.Tulee mieleen, että montakohan some-kamppista täytyy tehdä, että saa paskan julkisuuden kuitattua? Siinä saa kissan kuvia ladata netin täyteen ja hommata kauniita vaikuttajia pyörimään some-videoihin. Ei ihan halpaa sekään.
Itsekin olen Jimm'sille tässä parin kolmen vuoden aikana upottanut ihan kiitettävät reilut 10 000 €, ja usein homma toimiikiin, mutta nyt ei vaan toimi. Eli voisi sanoa, että olen Jimm'sin vakioasiakas, jolta meni nyt luotto pahasti koko yritykseen.
Hyvin hoidettu Jimm's! Kiitos tästäkin vitutuksen päivästä!
Älähän nyt. Kyllä tämä mieltä piristää kummasti. Ja kyllä ne paskatkin mielipiteet Jimm'stä tänne kuuluu siinä missä hyvätkin. Ei tämä mikään fanipoikaketju ole sinänsä, vaan silkkaa markkinointia. Ja katselin kyllä parempaakin ketjua, muttei oikein ollut. Voihain sen "Jimm's vitutus" -ketjunkin tietenkin perustaa, mutta toisaalta sekin on sitten kauppiaalle ehkä vähän epäreilua, kun ei voi vastata kritiikkiin helposti. Noh makunsa kullakin.Eiköhän kaikille ala olla jo selvä tuo sinun tapauksesi joten en usko että ketutuksesi määrä laskisi/nousisi vaikka lopettaisit tuon tapauksestasi spämmäämisen tähän lankaan.
Tee vaikka facebookkiin oma ryhmä tälle tai jotain. En usko että jimmssin kanta mihinkään muuttuu vaikka kuinka monta viestiä pistäisit tänne putkeen.
No älä. Sehän se pointtini olikin. Kaikki tapaukset pitäisi hoitaa samaan tapaan. Ja jos on itse paskottu, niin pistäisin mielellään vakuutukseen, mutta New Worldia pelatessa kärähtänyt näytönohjain ei kyllä oikein siihen kategoriaan mene. Minulla on kyllä vakuutustapaus auki sitä varten, jos se yllättäen kärähtikin minusta johtuen.Joo ja joku tilauksesta jäänyt vitosen letkuliitin on hieman eri asia, kuin parin tonnin näyttis, joka on mahdollisesti itse paskottu..
No hyvä juttu. Jatka siis asiakkaana ihan normaalisti. Ei kukaan estä. Toki se harvoin riittää, että tavaraa myy. Siinä on vielä se jälkimarkkinointikin, johon sarjaan tämäkin komentti menee.Sama juttu ei tuo vinkuminen muuta ainakaan henkilökohtaista ostokäyttäytymistäni mihinkään. Itsellä on aina kaikki toiminut hyvin Jimmsillä.
Tuolta voi jokainen käydä lukaisemassa miten firmat on tässä markkinatilanteessa näytönohjaintoimituksia hoitaneet:
NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta
Yksi tuplahintainen ei-ti 3080 olis Verkkiksessä. Eivät näemmä enää päivitä noiden saapumistietojakaan.bbs.io-tech.fi
Sanotaan näin, samanlaista on itsekin huomannut. Kaupan purkamisten yhteydessä pakotetaan sitä lahjakorttia, vaikka kuluttajalla olisi siinä tilanteessa oikeus rahojen palautukseen, josta kieltäydytään "sisäisiin ohjeisin vedoten".
EDIT. Ja tähän päälle vielä se, että tilanne ei kaupankaan puolella ole muuttunut reilussa 2 vuodessa mitä olen siellä käynyt satunnaisesti. Klo 17-19 välisenä aikana jos käy, on likimain automaatio että tiskivuoroa saa odottaa 30-60min, usein lähempänä jälkimmäistä. Samaan aikaanjoko yksi tiski tai maksimissaan kaksi on käytössä maksimimäärän sijaan. Luulisi että tuosta vuoronumerojärjestelmästä voisitte tehdä hieman statistiikkaa ja katsoa ne ruuhkahuiput, milloin voisi vaikka aktiivisten tiskien määrää kasvattaa. 2 vuodessa ajassa kyllä sellainen data on saatu, että johtopäätöksiä resursseista voi tehdä! Työssäkäyvänä muut ajat ei oikein onnistu, ja viikonloput ovat turhan kiireisiä, joiden vuoksi ei haluaisi uhrata 75min ajoihin, jotka normaalisti voisi yhdistää työmatkoihin...
Lahjakortti on tosiaan oletus, mutta pahoittelut jos olet kokenut sen pakottamisena! Tilihyvitys on myös mahdollinen.Niin ja se maksimi määrä on tällä hetkellä kolme. Oisit tuonkin voinut mainita.
Itse olen monesti käynyt noihinkin aikoihin ja max jonotus on ollut luokkaa 15-20min. Viime kerralla ei ollut jonoa ollenkaan mutta kävinkin jo klo 15 aikoihin.
Välillä siellä on asiakkaita ketkä tulevat esim kyselemään että mitä näyttöjä teillä on myynnissä ja sit aletaan arpomaan sitä että mikä kelpaisi ja siinä menee helposti 15min sen myyjän aikaa kun asiakas ei vaan osaa päättää ja sit lopulta poistutaan ostamatta mitään.
Itse haen yleensä vaan netistä jo varatut/tilatut tavarat niin ei mene kauaa aikaa siinä tiskillä.
Edit. Tuohon ruuhka aikaan olisi kyllä hyvä että olisi ne kolme pistettä auki siinä tiskillä.
Ja siellä myymälässä pääsee nopeammin tiskille jos on kyseessä vain nouto kyseessä. Sillehän saa erillisen lipukkeen.