Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Voisiko tuon
hinnan ja saatavuuden tarkistaa? Muutamalla usein käytetyllä kilpailijalla hinta n. 40€ edullisempi ja saatavuuttakin olisi. Onko Dellin Premium Panel Guarantee voimassa teiltä ostettaessa?
Moikka! Hinta tarkistellaan arvatenkin seuraavaksi, kun saadaan tukkurilta tavaraa - saatavuus on tuossa valitettavasti vielä avoin. Dellin S-sarjassa on tosiaan tuo Premium -tason takuu.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
916
Moikka! Hinta tarkistellaan arvatenkin seuraavaksi, kun saadaan tukkurilta tavaraa - saatavuus on tuossa valitettavasti vielä avoin. Dellin S-sarjassa on tosiaan tuo Premium -tason takuu.
Ok, kiitos. Näissä täysin avoimissa saatavuuksissa on vähän se ikävä puoli, että asiakas ei tiedä pitäisikö henkeä pidättää päivä, viikko vai puoli vuotta.
 
Liittynyt
10.06.2020
Viestejä
52

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Melko pienellä isojen tuulettimien markkinoilla Phanteksin PH-F200SP on hyvä vaihtoehto. Teillä @Jimm's ei ole tätä tuotteistettuna.
Isoja tuulettimia myytäneen nykyään useimmiten suurien radiaattorien (esim. Watercool Mo-Ra3 & Alphacool NexXxos XT45 1260mm) kaveriksi yksittäiskappaleina myytävien tuulettimien sijaan. Olen itsekin etsimässä neljää tuuletinta. Näin ollen olisi erinomainen lisä tuotevalikoimaanne tarjota neljän bundleissa myös isoja tuulettimia edullisempaan hintaan.

1) Saisitteko tuotteistettua kyseisen tuulettimen?
• Valmistajan koodi : PH-F200SP_BBK (musta)
• EAN : 0886523000815

2) Voisitteko tehdä muutamat neljän 200 mm tuulettimen bundlet?
• Noctuat
• Edellä mainitut Phanteksit
• Budjettivaihtoehto?
Moikka! 200mm bundleja ei valittettavasti ole tulossa.
Tuo kysytty Phanteks ilmestyy listoille kohtapuolin, mutta sen saatavuus on valitettavasti avoin - kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja jos hankinnalla on kiire!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ok, kiitos. Näissä täysin avoimissa saatavuuksissa on vähän se ikävä puoli, että asiakas ei tiedä pitäisikö henkeä pidättää päivä, viikko vai puoli vuotta.
Näinhän se on, myös jälleenmyyjän kannalta on inhottava tilanne kun ei tiedä koska tavaraa tulee. Voit kyllä lyödä tilauksen sisään silti, esimerkiksi postiennakolla. Mikäli hinta muuttuu alaspäin kun tavaraa tulee, tilauksesi hinta muuttuu tietenkin myös.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
579
Moikka! 200mm bundleja ei valittettavasti ole tulossa.
Tuo kysytty Phanteks ilmestyy listoille kohtapuolin, mutta sen saatavuus on valitettavasti avoin - kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja jos hankinnalla on kiire!
Kiitos tiedosta!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 147
Ei siitä kerrota missään. Itse pitää seurata tuotesivulta milloin on arvonta auki.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
296
Missä siitä arvonnasta kerrottiin, kun pystyi osallistumaan?
Omaan silmään osto-oikeusarvonta osui 3000-sarjan tilaus-ja saatavuusseurannan ketjussa.

Jimmsillä 3080 Ti TUF, 1300eur, 29 kpl osto-oikeusarvonnassa

Ja itse osallistuminen tuotekortin kautta Jimmsin sivuilla. Osallistuminen on tässä vaiheessa jo suljettu.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
446
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
825
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
Oho, itellä just menossa Asuksen RTX 3060 RMA:na, toivottavasti siitä ei tule samanlaista keissiä.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 908
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
En ole Jimm's, mutta... Boldasin nuo oleelliset lainauksesta. Toki 2kk alkaa olemaan jo pitkähkö aika mutta minkäs teet. Jälleenmyyjä ei voi omin päin tuossa toimia tai joutuu pahimmillaan itse "kaivamaan kuvetta".
 

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
446
En ole Jimm's, mutta... Boldasin nuo oleelliset lainauksesta. Toki 2kk alkaa olemaan jo pitkähkö aika mutta minkäs teet. Jälleenmyyjä ei voi omin päin tuossa toimia tai joutuu pahimmillaan itse "kaivamaan kuvetta".
Niin no Gigabyte ei välttämättä vastaa koskaan... Että kauppias siinä joutuu tosiaan kaivamaan kuvettaan ja tappelemaan siitä sitten Gigabyten kanssa. Näin se menee ihan lain mukaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 865
Niin no Gigabyte ei välttämättä vastaa koskaan... Että kauppias siinä joutuu tosiaan kaivamaan kuvettaan ja tappelemaan siitä sitten Gigabyten kanssa. Näin se menee ihan lain mukaan.
Kannattaa ottaa tähän väliin KKV mukaan ja käsitellä asiaa toisessa ketjussa. Korjausajan pitäisi olla tosiaan "kohtuullinen" ja nyt näyttää, ettei näin ole.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
446
Kannattaa ottaa tähän väliin KKV mukaan ja käsitellä asiaa toisessa ketjussa. Korjausajan pitäisi olla tosiaan "kohtuullinen" ja nyt näyttää, ettei näin ole.
Näinhän se on. Oikeuskäytäntö on tosiaan, että kyseeseen tulee viikkoja ei kuukausia. 100% ylitys pistää vähän vihaksi. Mutta katsotaan tälle jokin sopivampi ketju.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 739
Toivottavasti ei mene samalla syyttömiä... tulee mieleen kun omistaa suht yleisen sukunimen ja tiedän veljenkin kokeilevan onneaan.
Ei kai ne mene sekaisin kun siihen lomakkeeseen täytyy syöttää oma asiakasnumero
Edit. Eikö tuon pitäisi ehkäistä aika hyvin tuplia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 865
No ainakaan edellisten osto-oikeuksien voittajien ei pitäisi saada enää osallistua ja en osallistunutkaan. Tässä jos tekisin toisen tilin samoilla tiedoilla ja osallistuisin arvontaan, niin kyllä sietäisikin tulla rangaistuksia ja jopa julkista nöyryytystä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
Hei,
Mikäli nyt yhdistämme oikeaan tapaukseen niin ilmeisesti kyseessä on siis tilanne jossa näytönohjaimen takuusinetti on rikottu/korttia avattu. Tällaisessa tapauksessa valitettavasti takuuehtojamme on rikottu, emmekä voi käsitellä tätä suoraan takuuvaihtona. Selvitämme vielä siis miten valmistaja ottaa tilanteen ja palaamme heti kun saamme päätöksen. Pahoittelut että tästä syystä tapauksen käsittelyssä on kestänyt. Ilmeisesti valmistajan puolellakin jonoa käsittelyssä.

Puhelimitse ainakin aspan saa nopeasti ja varmasti kiinni mikäli tarvetta. Tiedotamme toki myös kun valmistajalta lisätietoa saamme.
 

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
446
Hei,
Mikäli nyt yhdistämme oikeaan tapaukseen niin ilmeisesti kyseessä on siis tilanne jossa näytönohjaimen takuusinetti on rikottu/korttia avattu. Tällaisessa tapauksessa valitettavasti takuuehtojamme on rikottu, emmekä voi käsitellä tätä suoraan takuuvaihtona. Selvitämme vielä siis miten valmistaja ottaa tilanteen ja palaamme heti kun saamme päätöksen. Pahoittelut että tästä syystä tapauksen käsittelyssä on kestänyt. Ilmeisesti valmistajan puolellakin jonoa käsittelyssä.

Puhelimitse ainakin aspan saa nopeasti ja varmasti kiinni mikäli tarvetta. Tiedotamme toki myös kun valmistajalta lisätietoa saamme.
Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
 

pehis

Team Linux
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
72
Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.
Joo, Jimm's:n sähköpostijärjestelmässä on ilmeisesti jokin ihmeellisesti toimiva roskapostisuodatus, joka filtteröi täysin valideistakin järjestelmistä lähetetyt mailit. Ja roskapostikansiotahan ei toki ikinä lueta.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Liittynyt
23.11.2021
Viestejä
160
Aika off-topic kyssäri, mut en tiedä mistä muualtakaan kysyis joten menkööt. Onko täällä ketään joka ton ROG Liven quizzeista voitti jotain? Vähän mietityttää, että löinkö sähköpostiin typoa sillä perus "en mä mitään kuitenkaa voita" - mentaliteetilla. Että onko kehenkään asus ollu yhteydessä vielä?
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 143
Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
Tuossahan Jimms toiminut juuri niinkuin pitääkin, laittanut kortin valmistajalle tarkempiin tutkimuksiin. Mitä muuta Jimss tuossa voisi tehdä? Vetää pakasta uusi +2K€ kortin, ettei asikkaalle tule paha mieli? Tuossahan ylimääräistä viivettä aiheuttaa se, että korttia on räpelletty, ei se että Jimmsillä kestäisi käsitellä asiaa.

Pitäisi olla itsestään selvää, että jos kortin avaa, niin valmistaja haluaa RMA tapauksessa tarkistaa, ettei vika johdu avaajan virheestä.

E: KKV pitää omaa vuoden odotusaikaa kohtuullisena :cautious: , taitaa tämäkin olla käsitelty ja unohdettu ennen sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
Kiitos palautteesta! Tässä tapauksessa käsittely on viivästynyt, koska takuuehtoja on rikottu (kortti avattu). Koska kyseessä on kuitenkin kallis tuote, niin se on lähetetty Gigabytelle tarkempaan tutkimukseen, jotta selviää onko tämä virhevastuun piirissä jolloin käsittelyä voidaan jatkaa. Kuljetuksiin on mennyt oma aikansa ja valmistajilla on tavallista pidemmät työjonot komponenttipulan vuoksi. Olemme kuitenkin kyselleet tapauksen perään viimeksi tänään. Käsittelijä on sinuun uudelleen yhteydessä heti kun asia etenee.

Mikäli haluat mieluummin viedä asian vakuutusyhtiön käsiteltäväksi niin meiltä on mahdollisuus saada vakuutusarvio maksua vastaan, asiakaspalvelumme neuvoo sinua tarvittaessa tähän liittyen tai mikäli tarvitset muita lisätietoja.
 

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
446
Tuossahan Jimms toiminut juuri niinkuin pitääkin, laittanut kortin valmistajalle tarkempiin tutkimuksiin. Mitä muuta Jimss tuossa voisi tehdä? Vetää pakasta uusi +2K€ kortin, ettei asikkaalle tule paha mieli? Tuossahan ylimääräistä viivettä aiheuttaa se, että korttia on räpelletty, ei se että Jimmsillä kestäisi käsitellä asiaa.

Pitäisi olla itsestään selvää, että jos kortin avaa, niin valmistaja haluaa RMA tapauksessa tarkistaa, ettei vika johdu avaajan virheestä.

E: KKV pitää omaa vuoden odotusaikaa kohtuullisena :cautious: , taitaa tämäkin olla käsitelty ja unohdettu ennen sitä.
Ei tuo poista virhevastuuta ja senkin käsittelyyn on aikaa ihan samat muutama viikko kuin ns. normitakuun. Takuuhan on täysin vapaaehtoinen lisäturva. Että tietenkin jos itse haluat odotella, niin siitä vaan, mutta minulla olisi muutakin käyttöä muutamalle tonnille. Lähinnähän tässä kuseee Jimm'sin ja Gigabyten välinen sopimus, joka ei takaa tarkistusta lain vaatimassa ajassa.

Ja jos ns. normiaika on pari kolme viikkoa, niin olen nyt antanut aikaa tälle 2 kuukautta ja 1 viikon. Eli aika reilusti mennään nyt överiksi. Toki ymmärrän, että tarkistus halutaan tehdä, mutta ei sitä saa venyttää näin kauan.

KKV vie aikaa, mutta sitähän minulla on, että mennään vaikka vaikeamman kautta jos ei muuten onnistu.
 

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
446
Kiitos palautteesta! Tässä tapauksessa käsittely on viivästynyt, koska takuuehtoja on rikottu (kortti avattu). Koska kyseessä on kuitenkin kallis tuote, niin se on lähetetty Gigabytelle tarkempaan tutkimukseen, jotta selviää onko tämä virhevastuun piirissä jolloin käsittelyä voidaan jatkaa. Kuljetuksiin on mennyt oma aikansa ja valmistajilla on tavallista pidemmät työjonot komponenttipulan vuoksi. Olemme kuitenkin kyselleet tapauksen perään viimeksi tänään. Käsittelijä on sinuun uudelleen yhteydessä heti kun asia etenee.

Mikäli haluat mieluummin viedä asian vakuutusyhtiön käsiteltäväksi niin meiltä on mahdollisuus saada vakuutusarvio maksua vastaan, asiakaspalvelumme neuvoo sinua tarvittaessa tähän liittyen tai mikäli tarvitset muita lisätietoja.
Niin on olemassa teidän takuu, valmistajan takuu ja virhevastuu. Kai te tiedätte näiden eron? Ja voi olla aika helvetin vaikeaa viedä tätä vakuutukseen, kun että tiedä mikä vika siinä kortissa on. Puhumattakaan siitä, että heti jos tämä korvataan vakuutuksesta, niin korttihan on vakuutusyhtiön omaisuutta. Missäs se kortti nyt sitten on, kun vakuutus yhtiö haluaa sen? Silläkin on meinaan arvoa vaikka se on paskana.

Hyvän jumin olette nyt tähän kehittäneet. Kutsutaan liiketoimintariskiksi, joka tästä vielä hyvin herkästi realisoituu. Harkitsen vielä vaihtoehtojani, mutta 0 pistettä :poop:merkki tästä tapauksesta teille tässä kohtaa.
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
738
Ei tuo poista virhevastuuta ja senkin käsittelyyn on aikaa ihan samat muutama viikko kuin ns. normitakuun. Takuuhan on täysin vapaaehtoinen lisäturva. Että tietenkin jos itse haluat odotella, niin siitä vaan, mutta minulla olisi muutakin käyttöä muutamalle tonnille. Lähinnähän tässä kuseee Jimm'sin ja Gigabyten välinen sopimus, joka ei takaa tarkistusta lain vaatimassa ajassa.

Ja jos ns. normiaika on pari kolme viikkoa, niin olen nyt antanut aikaa tälle 2 kuukautta ja 1 viikon. Eli aika reilusti mennään nyt överiksi. Toki ymmärrän, että tarkistus halutaan tehdä, mutta ei sitä saa venyttää näin kauan.

KKV vie aikaa, mutta sitähän minulla on, että mennään vaikka vaikeamman kautta jos ei muuten onnistu.
Ymmärrät kai, että se virhevastuu ei paina mihinkään suuntaan, jos olet omilla toimillasi rikkonut kortin? Siksi sitä tutkitaan. Tottakai kaikki ymmärtää tuohtumuksem sun tilanteessa, mutta lähettäisitkö itse jälleenmyyjänä uuden 2000€ tuotteen pelkästään sillä perusteella että asiakas sanoo kortin hajonneen itsestään? Mitä Jimms tekisi tilanteessa jossa todetaankin sinun rikkoneen kortin? Varsinkin kun koetti on itse purettu.
En sua syytä, mutta täälläkin on myyntiosastolla ollut useampi näitä "hajosi itsestään" tapauksia, joissa kuitenkin itse räpelletty ja koitettu saada hajotetun tuotteen kulut myyjän niskaan.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
13 241
Ymmärrät kai, että se virhevastuu ei paina mihinkään suuntaan, jos olet omilla toimillasi rikkonut kortin? Siksi sitä tutkitaan. Tottakai kaikki ymmärtää tuohtumuksem sun tilanteessa, mutta lähettäisitkö itse jälleenmyyjänä uuden 2000€ tuotteen pelkästään sillä perusteella että asiakas sanoo kortin hajonneen itsestään? Mitä Jimms tekisi tilanteessa jossa todetaankin sinun rikkoneen kortin?
Eihän tässä valitettu siitä että korttia tutkitaan, vaan siitä kun se ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Ei Jimm's voi piiloutua heidän ja gigabyten sopimusten taakse, vaan laki menee edelle.
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
738
Eihän tässä valitettu siitä että korttia tutkitaan, vaan siitä kun se ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Ei Jimm's voi piiloutua heidän ja gigabyten sopimusten taakse, vaan laki menee edelle.
Se on kyllä totta. Toivotaan nopeaa vastausta Gigabyteltä. Kumma myös että tuon kanssa kestää, jos new Worldin grillaamat näyttikset on yleinenkin ongelma niin luulisi olevan nopea keissi tarkastaa onko vika samat hajonneet komponentit kun muissakin. Itse käsitin, että noista on ihan visuaaliset jäljet jäänyt korttiin lämpenemisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
446
Se on kyllä totta. Toivotaan nopeaa vastausta Gigabyteltä. Kumma myös että tuon kanssa kestää, jos new Worldin grillaamat näyttikset on yleinenkin ongelma niin luulisi olevan nopea keissi tarkastaa onko vika samat hajonneet komponentit kun muissakin. Itse käsitin, että noista on ihan visuaaliset jäljet jäänyt korttiin lämpenemisestä.
Kertonee siitä, että niitä kortteja on hajonnut aika paljon. Järkevä firma vain vaihtaisi kortit parempaan versioon, jossa on paremmat suojaukset. Tai lupaisi suoraan korvaavat kortit jälleenmyyjille joskus ja jälleenmyyjä voisi antaa rahat takaisin.

Gigabyten ei tarvitsisi kuin katsoa pari tuntia Youtubea selvittääkseen missä vika on. Käytännössä vastaavia kortteja on jo tutkailtu ja pohdittu miksi ne räjähtävät. Käytännössä mitä tapahtuu on, että peli imaisee hetken helvetisti virtaa ja tuo kortti ei sitä ehdi rajoittamaan huonosti rakennettujen suojausten takia. Kortti ei varsinaisesti pala, koska siihen on laitettu sulakkeita. Paskaksi menee, mutta ei sentäs pala.

Jos kiinnostaa niin tästä vaikka lisää infoa:
 
Liittynyt
14.01.2020
Viestejä
690
Taitaa olla joku kulutusjuhla tulossa, kun on monien normaalisti varastossa olevien, jo valmiiksi hintavien komponenttien hintoja hilattu rutkasti ylöspäin :hmm:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 377
Viestejä
4 409 388
Jäsenet
73 144
Uusin jäsen
Stora Enso sustainability

Hinta.fi

Ylös Bottom