Ja kuinka vokaali sinä olisit jos tilanne toisin päin? Tosi reilulta kuulostaa että sinun eteesi lätkitään toiset 500 ihmistä jonoon vain koska lottosivat huonosti.
Tuo 20€ erotus olisi kyllä ihan reilua mutta kyseessä oli jonkilainen promootio jos oikein ymmärtänyt joka päättyi kuukausi sitten niin eihän siihen voi enään vedota.
En ota kantaa muitten kauppojen hinnottelulle.
Ja kuinka vokaali sinä olisit, jos olisit seissyt kaupan ovella 10 tuntia ja avaamisen aikaan kauppias ilmoittaa, että "siniseen takkiin ja keltaisiin housuihin pukeutuneet voivat sieltä jonon perältä tulla suoraa sisään, kun olivat arponeen oikeat värit ja muut odottelee kiltisti vuoroaan"?
Näitä analogeja voi puolin ja toisin vetää ihan mistä vaan, mutta se ei muuta sitä, että asiakkaan silmissä se on Jimm's, joka tätä sotkua joutuu valmistajan puolesta selvittelemään ja itse asiakkaan ominaisuudessa kirjoitan asioista niin kuin ne näen.
Tuo "promootio", joka ei muiden maiden, tai edes kotimaassa esim. Gigantin hintoihin ole vaikuttanut oli molemmissa korteissa ja esim. tällä hetkellä Jimmssillä noiden korttien hintaero on 30€. Mielestäsi siis on promootioon vedoten reilua velottaa 30€ kortti vs. kortti -hintaerosta 120€..?
Itseäni tuo ei sinänsä edes koske, koska tilasin non-OC TUFfin 789.90€:n hinnalla, koska koin silloin saavani Jimmssiltä palvelua, joka tuon 50€ preemion omalla kohdallani salli, mutta tämän jälkeen joudun valitettavasti miettimään kantaani uudestaan.
Kyllähän sen tuotteen voi tilaukseen vaihtaa kuten mihin tahansa tilaukseen mutta ei herroille kelpaa korvaavan tuotteen hinta. Pitäisi saada alennusta siitä hyvästä että päättää vaihtaa kalliimpaan tuotteeseen tilauksensa.
Ps. Kyllä tässä se "määkivä" porukka on se joka ei ymmärrä kuinka kauppa ja tuoteketjut toimii.
"Tuotteen voi vaihtaa kuten mihin tahansa tilaukseen", eli siis perua alkuperäisen tilauksen, joutua toisen jonon perälle ja maksaa siitä lystistä vielä 100€ lisää? Kuulostaa hienolta palvelulta!
Ei tässä kukaan mitään alennuksia ole vaatinut..? Itse olen ainakin mielestäni kertonut kuinka tuon voisi hoitaa niin, että "tyhjän arvan" tilanneetkin kokisivat jonkunlaista palvelua saavansa, eli maksaa se 20€ (alkuperäinen) tai 30€ (nykyinen) hinnanerotusta OC vs. non-OC. Kohtuutontako..?
PS. Itse olen toiminut mm. myyjänä ja sisäänostajana maahantuojaliikkeessä, sekä useammassa asiakaspalvelutoimessa, niin kuvittelisin itselläni olevan keskivertotallaajaa parempi kokemus kaupasta, tuoteketjusta ja asiakaspalvelusta, mutta kerro toki millä meriiteillä itse täällä "määit".
PPS. Olen aika varma, että Jimms on tilannut edullisemmalla hinnalla (jos nyt siis oletetaan, että hinnankorotukset on vain ja ainoastaan toimitusketjusta johtuvia) kortteja, kuin siihen mennessä on ollut tilauksia sisällä (plus jonosta pois tippuvat monen kortin tilaajat) ja niiden erotus menee suoraa katteisiin.