Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Moi! Onko teillä nykyään joku rajoitus että ostoskoriin voi lisätä max. 2000€ edestä tavaraa?
Mulla on nyt noin 1300€ tilaus tilassa "Odottaa tuotteita" ja kun yritän muokata tilausta ja lisätä siihen tuotteita saan virheen: "Muutoksen 869,00€ arvo liian suuri, tilaukselle sallittu suurin arvo 2 000,00€".
Joskus vuosia sitten olen kyllä isompiakin tilauksia teiltä tehnyt.

Kyllä, postiennakolla. Sillä olen aikasemminkin maksanut ja on yli 2000€ tilauksetkin onnistuneet.
Ilmeisesti kuitenkin tuo on sitten jossain vaiheessa muuttunut.

Kyllä, Posti on määrittänyt postiennakon enimmäissummaksi 2000 euroa: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/laheta-paketti/postiennakkopaketti
Liekö sitten joku petosten ehkäisy syynä? Joka tapauksessa niin emme pysty siihen vaikuttamaan :/
 
Instagram arvonnan aiheuttaman päivitysinspiraation johdosta toivoisin Asuksen ROG RYUJIN 360:a marraskuun kuukausitarjoukseen! :D
 
Eiiih. Dark Hero taisi mennä miinukselle. Mahtaakohan jouluksi ehtiä seuraava erä.
Eiköhän tuota kerkee helposti.

Aspasta kyselin muutama päivä sitten niin:
12kpl arviolta tulossa 9.11. ja 10kpl sitten 13.11.

Ja nyt muuttunut, että

Tulossa (arvio 10.11):
yli 25 kpl
 
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 17.9 klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
 
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 17.9 klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
Nvidiahan tässä on ainoa syyllinen. Viha sinne suuntaan kun eivät saa tavaraa ulos.
 
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 16.9, klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
Huhupajojen mukaan kaupat saavat alle 10% tilaamistaan korteista eli joko valmistus tai todennäköisimmin osien (gpu) saantimäärät ovat aivan liian pieniä. Toisin sanoen syyllinen on nVidian suunnassa, eikä Jimmsillä
 
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 17.9 klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
Tähän vielä lisätäkseni, että joitain malleja ei ole vielä yhtäkään yksilöä saatu toimitettua. Evgan kohdalla mitään mallia ei ole vielä yhtäkään toimitettu, mikä on mielestäni todella hämmästyttävää. Tuskin Jimms pystyy ihmeitä tekemään, mutta alkaahan tämä tilanne jo pikkuhiljaa korpeamaan.
 
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 16.9, klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
Ootkohan sä nyt oikeelle taholle tätä asiaa kertomassa? Sama maku jää suuhun riippumatta siitä mistä sen kortin on tilannu, se selviää ihan muittenkin jälleenmyyjien tilastoja kattoessa. Eiköhän siellä anneta sitä palautetta valmistajan suuntaan ihan useemmaltakin taholta kun julkastaan kaks pitkälti identtistä mallia, mutta vaan sitä muutaman kympin kalliimpaa pusketaan ulos nykyhetkellä.

Sellanen villi veikkaus et jokanen osapuoli tässä näyttishommassa (nVidia, AIB valmistajat, tukkurit ja jälleenmyyjät) haluais myydä niitä kortteja niin paljon kun niitä ostettais, mutta siellä on tuotannossa jos jonkinlaista pullonkaulaa. Vielä toistaseks en oo nähny yritystä joka ihan vaan huvikseen kieltäytyis rahasta, enkä usko et tässäkään tapauksessa siitä on kyse.

Syitä tälle vähäiselle saatavuudelle voi sit miettiä jokanen itse, turvallinen veikkaus vois olla et nykysellä maailmantilalla ois jotain tekemistä asian kanssa. Samoten kasvanu kysyntä.
Tähän vielä lisätäkseni, että joitain malleja ei ole vielä yhtäkään yksilöä saatu toimitettua. Evgan kohdalla mitään mallia ei ole vielä yhtäkään toimitettu, mikä on mielestäni todella hämmästyttävää. Tuskin Jimms pystyy ihmeitä tekemään, mutta alkaahan tämä tilanne jo pikkuhiljaa korpeamaan.
Tästä puhuttiin jo ennen julkasuakin et EVGA ei oo se valmistaja kenen kortteja tullaan ekana euroopassa näkemään. EVGAlle jenkkilä on se ykkösalue ja Eurooppa tulee sit sieltä perästä. Meille lähetetään tavaraa siinä vaiheessa kun jenkkilän osalta asiat on edes etäsesti kunnossa. Suomi pienenä maana tulee sit hierarkiajärjestyksessä vielä aika monen muun Euroopan maan jälkeen.
 
Jimssiltä oon kortin tilannut, asiakas olen ja heidän tilillään rahani istuvat. Ei minulla ole mitään hajua mitä kautta he korttinsa saavat, joten vaikea on sinne toimitusketjuun palautetta lähettää. Ymmärrän ettei syy ole yksinomaan Jimmssissä siksi viestin lopussa pyysin välittämään viestiä etteenpäin näille oikeille syypäille. Mielestäni negatiivista palautetta on tärkeää antaa, että asia huomioidaan paremmin tulevaisuudessa.
 
Jimssiltä oon kortin tilannut, asiakas olen ja heidän tilillään rahani istuvat. Ei minulla ole mitään hajua mitä kautta he korttinsa saavat, joten vaikea on sinne toimitusketjuun palautetta lähettää. Ymmärrän ettei syy ole yksinomaan Jimmssissä siksi viestin lopussa pyysin välittämään viestiä etteenpäin näille oikeille syypäille. Mielestäni negatiivista palautetta on tärkeää antaa, että asia huomioidaan paremmin tulevaisuudessa.
Syyhän ei siis ole millään tapaa Jimmsissä koska syy on piirivalmistajassa joka ei saa valmistettua noita tarpeeksi nopeasti.
 
Jimssiltä oon kortin tilannut, asiakas olen ja heidän tilillään rahani istuvat. Ei minulla ole mitään hajua mitä kautta he korttinsa saavat, joten vaikea on sinne toimitusketjuun palautetta lähettää. Ymmärrän ettei syy ole yksinomaan Jimmssissä siksi viestin lopussa pyysin välittämään viestiä etteenpäin näille oikeille syypäille. Mielestäni negatiivista palautetta on tärkeää antaa, että asia huomioidaan paremmin tulevaisuudessa.
Joo siis ei se periaatteessa mennyt väärään osoitteeseen, kyllä se siitä eteenpäin kulkee, mutta ongelma ollut kuitenkin tiedossa aika pitkään jo. nVidia tietää, valmistajat tietää, tukkurit tietää ja jälleenmyyjät tietää et tää meni aikalailla täysin penkin alle koko julkasu, mutta asialle on aika vähän tehtävissä just nyt. Toki toi alkuperänen palaute oli noista non-OC mallien saatavuudesta, niin sehän on ihan täysin AIB valmistajien ongelma, eroahan niillä kahdella mallilla ei oo kun vaan BIOS, enkä usko et sieltä hihnalta niin huonoa sirua tulis etteikö se olis loppujenlopuks ihan sama laittaako siihen pakettiin sen OC logon vai ei. Vastaus siihen miks niitä non-OC malleja ei tule on varmaan aika yksinkertanen. Raha.

Ja tosiaan kannattaa jatkossa käyttää joko laskua tai postiennakkoa näitten tuotteiden kohdalla joiden saatavuus on kysymysmerkki. Kaikki tilaukset menee samaan jonoon maksutavasta riippumatta, niin jos haluaa rahat pitää itellään siihen asti kunnes tuote on oikeasti käsissä, niin kannattaa suosia noita kahta.
 
Jimssiltä oon kortin tilannut, asiakas olen ja heidän tilillään rahani istuvat. Ei minulla ole mitään hajua mitä kautta he korttinsa saavat, joten vaikea on sinne toimitusketjuun palautetta lähettää. Ymmärrän ettei syy ole yksinomaan Jimmssissä siksi viestin lopussa pyysin välittämään viestiä etteenpäin näille oikeille syypäille. Mielestäni negatiivista palautetta on tärkeää antaa, että asia huomioidaan paremmin tulevaisuudessa.

Mieluusti näyttönohjaimiksi muututtaisiin, jos voisimme! Palautetta on annettu tasaisesti julkkarista lähtien, ihan NVIDIAllekin asti. Tilanne on kieltämättä inhottava koko toimitusketjun osalta. Kortteja tulee meille kyllä edelleen tasaisesti mutta määrät ja saapumisajat ovat vaikeasti ennustettavissa.
 
Mieluusti näyttönohjaimiksi muututtaisiin, jos voisimme! Palautetta on annettu tasaisesti julkkarista lähtien, ihan NVIDIAllekin asti. Tilanne on kieltämättä inhottava koko toimitusketjun osalta. Kortteja tulee meille kyllä edelleen tasaisesti mutta määrät ja saapumisajat ovat vaikeasti ennustettavissa.
Mitä! Ettekö muka pysty! ;)

No, minulle riittää, että niitä Ratukoita löytyy kun ne julkistetaan :)
 
Kannattaa vaan olla tyytyväinen, jos on tunti ilmestysajan jälkeen päässyt tilaamaan kortin. Itse tilasin 17.9 16:10 ja Jimmsin sivu blockasi minut kun tilaus oli jo valmis ja maksu oli jo suoritettu pankissa ja pankki oli redirectaamassa takaisin Jimmsin sivulle, jollon tilaus olisi virallisesti oltu käsitelty ja automaattinen tilausviesti olisi lähtenyt. Kuitti tuli checkout palvelusta ja Jimssin aspa sanoi tuolloin, että "joo tästä tilauksesta meillä lasku löytyy, automaattinen järjestelmä kyllä käsittelee tilauksen loppuun" (parafraasaan tässä). Tässä automatiossa ei sitten mennytkään kuin tiistaihin asti. V-mäisin juttu tässä on se, että jos olisin odottanut vaikka tuon tunnin torstaina ennen tilausta, olisin paremmalla jonopaikalla, kuin nyt, koska Jimms ei huomio tätä erikoistapausta millään tavalla. Jos tilauspäivänä sivulla näkyy 22. päivä, niin sillon asia on näköjään loppuunkäistelty. Että ratkiriemukasta.
 
Kannattaa vaan olla tyytyväinen, jos on tunti ilmestysajan jälkeen päässyt tilaamaan kortin. Itse tilasin 17.9 16:10 ja Jimmsin sivu blockasi minut kun tilaus oli jo valmis ja maksu oli jo suoritettu pankissa ja pankki oli redirectaamassa takaisin Jimmsin sivulle, jollon tilaus olisi virallisesti oltu käsitelty ja automaattinen tilausviesti olisi lähtenyt. Kuitti tuli checkout palvelusta ja Jimssin aspa sanoi tuolloin, että "joo tästä tilauksesta meillä lasku löytyy, automaattinen järjestelmä kyllä käsittelee tilauksen loppuun" (parafraasaan tässä). Tässä automatiossa ei sitten mennytkään kuin tiistaihin asti. V-mäisin juttu tässä on se, että jos olisin odottanut vaikka tuon tunnin torstaina ennen tilausta, olisin paremmalla jonopaikalla, kuin nyt, koska Jimms ei huomio tätä erikoistapausta millään tavalla. Jos tilauspäivänä sivulla näkyy 22. päivä, niin sillon asia on näköjään loppuunkäistelty. Että ratkiriemukasta.

Vittumainen tilanne kyllä, ja jälkiviisauksia on helppo jaella, mutta siltikin tiedoksi sulle ja muille että helpoimmalla pääsee jos tilaa tavaran noudolla. Aspasta voi sitten jälkikäteen vaihtaa toimitustavan ja maksaakin voi ennakkoon, lähettävät pdf-laskun.
 
TUF 3080 OC:ta olisi näköjään maanantaina tulossa 70 kpl. Sormet ristissä, mutta 31 tuntia julkaisun jälkeen tehdyllä tilauksella ei taida tähän erään olla asiaa?
 
TUF 3080 OC:ta olisi näköjään maanantaina tulossa 70 kpl. Sormet ristissä, mutta 31 tuntia julkaisun jälkeen tehdyllä tilauksella ei taida tähän erään olla asiaa?

Voi kyllä olla turhan optimistinen ajatus, vaikka jonot kyllä jonkin verran elävät....
 
Kannattaa vaan olla tyytyväinen, jos on tunti ilmestysajan jälkeen päässyt tilaamaan kortin. Itse tilasin 17.9 16:10 ja Jimmsin sivu blockasi minut kun tilaus oli jo valmis ja maksu oli jo suoritettu pankissa ja pankki oli redirectaamassa takaisin Jimmsin sivulle, jollon tilaus olisi virallisesti oltu käsitelty ja automaattinen tilausviesti olisi lähtenyt. Kuitti tuli checkout palvelusta ja Jimssin aspa sanoi tuolloin, että "joo tästä tilauksesta meillä lasku löytyy, automaattinen järjestelmä kyllä käsittelee tilauksen loppuun" (parafraasaan tässä). Tässä automatiossa ei sitten mennytkään kuin tiistaihin asti. V-mäisin juttu tässä on se, että jos olisin odottanut vaikka tuon tunnin torstaina ennen tilausta, olisin paremmalla jonopaikalla, kuin nyt, koska Jimms ei huomio tätä erikoistapausta millään tavalla. Jos tilauspäivänä sivulla näkyy 22. päivä, niin sillon asia on näköjään loppuunkäistelty. Että ratkiriemukasta.

Moikka! Ilmeisesti olit ollut tästä tänään yhteydessä? Asiakaspalveluun tehdyn yhteydenoton perusteella asiasta on mennyt järjestelmäpuolellemme selvityspyyntö, jotta voisimme yrittää ratkaista tilanteen!
 
Niin siis kysyin vaan chatista asiaa tänään ja sieltä sanottiin vaan, että 22.9 on järjestelmään tullut tieto ja mitään sitä aiemmin olevaa tilauksenkäsittelyä ei ollut tapahtunut. En tosin maininnut tuosta 17-23. tapahtuneesta aspakeskustelusta tälle henkilölle, kun en halunnut ruveta kinaamaan sen enempää. Vähän ikävässä tilanteessahan tässä on, kun toisaalta haluaisi saada sen alkuperäisen tilausajan paikan jonosta, mikä tuottaa hirveästi valittamista ja tuohtumista ja toisaalta ei haluaisi ihan hirveän hankalaksikaan heittäytyä, kun tiedän, että serveritasolla tapahtunut palvelunesto ei ole teidän vika millään tavalla. Tämä ei varsinaisesti ole kenenkään vika, joten ihan turhaan sitä rähjää, vaikka kuinka ottaa päähän. Voin vielä uudestaan laittaa sähköpostia aspaan erikseen toki. Otan vaikka screenit tuosta kuitista, jonka sain maksunvälittäjältä ja referoin aikaisemman keskusteluketjun.
 
Saisko tätä listoille?

Kyselin samaa varmaa 2kk-3kk sitten eikä tuota ole ollut tuolla sivuilla saatavilla kertaakaan. Kysellyt perään niin ilmoittivat ettei ole suunnitelmissa tehdä muihin kuin 7 sarjalaisiin ilmeisesti tai jotain tällästä spostissa luki.

Näköjään sieltä on nyt jotain saatu, mutta notify ei ole ainakaa tänne tuottanut mitään ilmotusta.
 
Kannattaa vaan olla tyytyväinen, jos on tunti ilmestysajan jälkeen päässyt tilaamaan kortin.
Nojaa, miten sen nyt ottaa...tilasin Jimssilta 17.09 klo 16:11 (tilausvahvistus meilissä) mallin, jota tullut vain 5 kpl tähän mennessä, elikäs 3080 Eaglen jota edelleen odottelen. Mutta tämä on maailmanlaajuista, eiköhän noitakin jossain kohtaa tule kunhan Gigabyte saa homman rullaamaan :)
 
Tuo igame colorful valmistaja kiinostaisi täälläpäinkin,mutta onkohan mahdollista?
vai onko he vain Aasian markkinoilla?
aika hyvä jäähy tuossa advanced 3080-mallissa....
 
... Jonoa on, mutta se myös elää koko ajan sitä mukaa kun ihmiset muokkaavat ilauksiaan. Jonopaikkansa säilyttääkin varmimmin, kun ei muokkaa tilaustaan.

Minulla on 17.9 klo 16.24 tehdyssä tilauksessa 3080 tuf oc:n lisäksi virtalähde ja ssd, joista ssd on jo pyynnöstäni lähetetty ja virtalähde vaihdettiin varastossa olevaan valkoiseen corsairiin nyt lauantaina. 3080:n kanssa ei ole muutoksia tehty. Tulkitsenko lainattua viestiä oikein, että "jonopaikkani" voi olla näiden 3080:iin liittymättömien muutosten vuoksi saattanut muuttua? Vaikuttas aika oudolta mikäli näin olisi, mutta tuosta tekstistä saa tuollaisen käsityksen herkästi.
 
Minulla on 17.9 klo 16.24 tehdyssä tilauksessa 3080 tuf oc:n lisäksi virtalähde ja ssd, joista ssd on jo pyynnöstäni lähetetty ja virtalähde vaihdettiin varastossa olevaan valkoiseen corsairiin nyt lauantaina. 3080:n kanssa ei ole muutoksia tehty. Tulkitsenko lainattua viestiä oikein, että "jonopaikkani" voi olla näiden 3080:iin liittymättömien muutosten vuoksi saattanut muuttua? Vaikuttas aika oudolta mikäli näin olisi, mutta tuosta tekstistä saa tuollaisen käsityksen herkästi.
Eiköhän tuolla nyt meinata juuri sitä että kun asiakkaat mahdollisesti peruvat näyttistilauksiaan tai vaihtavat toiseen malliin niin jonotilanne elää sitä mukaan luonnollisesti niille ketkä ovat kortin myöhemmin tilanneet kuin oletettu tilaukseen muutosta tekevä.
 
Tuo igame colorful valmistaja kiinostaisi täälläpäinkin,mutta onkohan mahdollista?
vai onko he vain Aasian markkinoilla?
aika hyvä jäähy tuossa advanced 3080-mallissa....

Moikka! Kyseisen valmistajan kortteja ei ole saatavilla kanaviemme kautta :/
 
Milloinkohan niitä samsungin terasia 980pro on tulossa... tilattaessa tais olla 7.10 arvio
 
Minulla on 17.9 klo 16.24 tehdyssä tilauksessa 3080 tuf oc:n lisäksi virtalähde ja ssd, joista ssd on jo pyynnöstäni lähetetty ja virtalähde vaihdettiin varastossa olevaan valkoiseen corsairiin nyt lauantaina. 3080:n kanssa ei ole muutoksia tehty. Tulkitsenko lainattua viestiä oikein, että "jonopaikkani" voi olla näiden 3080:iin liittymättömien muutosten vuoksi saattanut muuttua? Vaikuttas aika oudolta mikäli näin olisi, mutta tuosta tekstistä saa tuollaisen käsityksen herkästi.
3080 jono ei ole muuttunut. Sen jononumero muuttuu vain jos se siirretään toiseen tilaukseen.
 
Milloinkohan niitä samsungin terasia 980pro on tulossa... tilattaessa tais olla 7.10 arvio

Moikka! Tilauskohtaisen arviosi näet vahvistukseltasi. Uusiin tilauksiin toimitusaika on valitettavasti vahvistamaton :/
 
Mites nuiden 3080 RTX korttien bundle juttujen suhteen pitäisi toimia kun ne on lunastettavissa 30.11:sta asti?
Ja kuulemma se Ubishit: legion vaatii että pitää olla kortti kytkettynä jotta sen voi lunastaa?
Epäilen ettei kaikki ole kuitenkaan korttejaan saanut silloin vielä.
 
Mites nuiden 3080 RTX korttien bundle juttujen suhteen pitäisi toimia kun ne on lunastettavissa 30.11:sta asti?
Ja kuulemma se Ubishit: legion vaatii että pitää olla kortti kytkettynä jotta sen voi lunastaa?
Epäilen ettei kaikki ole kuitenkaan korttejaan saanut silloin vielä.

Kyllä tässä on ilmeisesti ajatuksena että kenenkään ei pitäisi saada toimimatonta kuponkia. Tarkistelen vielä tuotevastaavilta!
 
Laitoin nyt tilaukseen tuon Fuma 2:n. Toivotaan, ettei kuukausia mene toimituksessa.
 
Maanantai-iltapäivää, ystävät! Meille kantautui tieto siitä, että viikonloppuna julkaistun nimeltämainitsemattoman tubettajan yhteistyövideon tiimoilta on herännyt kysymys RTX30 -korttien jonon mahdollisesta ohittamisesta. Kyseinen yhteistyö on lyöty lukkoon jo pitkälti ennakkoon ja videolla esitellyssä koneessa käytetty kortti tuli kyseistä videota varten suoraan MSI:ltä, joten se ei vaikuta meidän asiakkaidemme jonosijoituksiin. Myyntikappaleet tulevat toimittajiltamme, kuten tähänkin asti.
 
Kyselin samaa varmaa 2kk-3kk sitten eikä tuota ole ollut tuolla sivuilla saatavilla kertaakaan. Kysellyt perään niin ilmoittivat ettei ole suunnitelmissa tehdä muihin kuin 7 sarjalaisiin ilmeisesti tai jotain tällästä spostissa luki.

Näköjään sieltä on nyt jotain saatu, mutta notify ei ole ainakaa tänne tuottanut mitään ilmotusta.

Onkohan kellään varmuutta sopisiko tämä suoraan Define S2 koteloon? Meshify S2 kooltaan sama Definen kanssa, mutta yhteensopivuus kiinnostaa?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 254
Viestejä
4 491 086
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom