Kotimaista?
Noh joo.. Unohdin jo
(+1 koska Rammstein)Nenä päähän!
Ainaki kotimaista työtä.
Joku muukin tätä oli jo kysellyt mutta sen kummempaa tietoa ei ole kuin että pyritään saamaan listoille heti jos ja kun jostain vaan saadaan!@Jimm's
Onko teillä Razer Basilisk v2 langallinen versio tulossa myytäväksi?
Wired Gaming Mouse - Razer Basilisk V2
Tämä tarkisteltu.
VG259QM saatavuus menee arviolta ainakin maaliskuun puolelle, mutta VG249Q lisätty nyt sivuille TUF-GAMING-VG249Q.Hei,
Onko tietoa milloin teille olisi tulossa myyntiin: Asus VG249Q 144Hz tai Asus VG259QM 280Hz näytöt? TUF GAMING VG259QM | Monitors | ASUS Global .
Tästä ei saatu valitettavasti viilauksia
Okei selvä. Ei haittaa lainkaan vaikka venyisi pidemmällekin, kun tarve on vasta seuraaville RyzeneilleNäiden saatavuudet vielä auki AT38221 osalta varovainen arvio 16.3.
Kuinka paksu tämän pitäisi olla? Hanki paksumpi hiirimatto? Esim. QcK Heavy tai laita useampi hiirimatto päällekkäin. Itsellä 900mm leveä matto pöydällä mihin saan näppiksenkin, ja sitten sen päällä itse päähiirimatto, kun en tuon leveämmän pinnasta pidä. Näillä taitaa olla se 6-7mm yhteispaksuutta.Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).
Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.
Moikka! Vakiona tosiaan oletuksena on, että laskutus- ja toimitusosoite ovat samat. Jos maksuehtona ei ole lasku tai luotto, niin toimitusosoitteen (ja vastaanottajan nimen) saa vaihdettua asiakaspalvelumme kautta - merkitse tällöin haluamasi toimitusosoite Lisätiedot -kenttään.Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?
Näkemättä/kuulematta on paha ottaa kantaa, mutta asian saat vireille täyttämällä RMA-lomakkeen: RMA lomake - Jimms.fi@Jimm's
Seasonicin Prime Platinumissa on tuuletin räpättänyt loadissa alusta asti. Meneekö takuuseen?
Joo, samaa ihmettelin itsekin juuri. Ei päästä kirjautumaan.Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.
No hyvä, etten ollut ainoa. Elikkä jimmsin päässä virhe.Ei päästä kirjautumaan
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.
Joo, samaa ihmettelin itsekin juuri. Ei päästä kirjautumaan.
Joku tilapäinen hikka :o liekö niihin arvosteluihin liittyvää säätöä tms....No hyvä, etten ollut ainoa. Elikkä jimmsin päässä virhe.
Edit. eipä virhe kauaa kestänyt
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.
Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.
Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.
Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.
Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.
Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???
Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.
No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.
Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.
No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.
Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!
Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.
Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?
No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.
Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.
Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.
Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.
Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.
Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.
Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.
Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.
Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???
Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.
No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.
Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.
No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.
Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!
Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.
Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?
No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.
Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.
Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.
Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Moikka! Viisi pankkipäivää on käytännössä runsas viikko ja se pitää kyllä pääsääntöisesti takarajana hyvin paikkaansa - jos laitat yksärinä RMA-numerosi tai alkuperäisen tilausnumerosi niin saan tsekattua mikä tässä on tilanne!Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.
Ilmestyy listoille pianOnnistuisiko tuotteistaa? Pitkä toimitusaika ei haittaa, jos joskus saisi.
Obsidian 1000D 8x 120mm Fan Tray
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.
Edit: sain reskontrasta tiedon, että Checkoutin kautta on mennyt hyvitys tästä mutta et ilmeisesti ole vastannut Checkoutin viestiin jossa pyydetty vahvistamaan tilinumero? Jatketaanpas yksärillä!Moikka! Viisi pankkipäivää on käytännössä runsas viikko ja se pitää kyllä pääsääntöisesti takarajana hyvin paikkaansa - jos laitat yksärinä RMA-numerosi tai alkuperäisen tilausnumerosi niin saan tsekattua mikä tässä on tilanne!
No tämä, SER-peikko tökkii taas takaraivossa ja muistuttaa kukkarossa lepäävistä ylimääräisistä seteleistäSaadaanko huomenna HELMIKUUN KUUKAUSITARJOUKSET? Kun etusivulla on vielä TAMMIKUUN.
Lahjakortilla olis vielä muutama euro jäljellä niin jotain pitäisi keksiä sille käyttöä. Siis jotain <20€. Yllättäkää minut!
Varmaan huonon saatavuuden takia hinta noussut. Eiköhän sen hinta tipu kun tukkuri saa taas tavaraa varastoon...Näille hintatarkastusta?
Nykyinen arvio on vain tuleviin tilauksiin, ei jo tilattuihin. Aspasta vaikka chatilla tai yksärillä Jimmsille tilausnron kanssa saattavat nähdä tarkemman tilanteen.Mitenhän pitäisi suhtautua tilanteeseen, jossa tilaus on koteloa lukuun ottamatta melkein kerätty. Tilausta tehdessä kotelossa luki tukkurilla olevan 20kpl ja 10-20pv menisi. Nyt joku päivä myöhemmin näyttää vain Turkuu -1 ja web-myynti 0. Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu. Vaikea konetta kasata jos tulee hamaassa tulevaisuudessa.
Laitetaan selvitykseen.Näille hintatarkastusta?
CS3030 ensisijaisesti kiinnostaisi teiltä ostaa, mutta sen saisi 30€ halvemmalla Gigantista/Tehoraudasta ja muuallakin aika reippaasti halvempi.
Tai mahdollisesti tämä valikoimiin sopivalla hinnalla: Silicon Power P34A80, 157€ | Hinta.fi ?
Saadaanko huomenna HELMIKUUN KUUKAUSITARJOUKSET? Kun etusivulla on vielä TAMMIKUUN.
Lahjakortilla olis vielä muutama euro jäljellä niin jotain pitäisi keksiä sille käyttöä. Siis jotain <20€. Yllättäkää minut!
Pistetään päivittäen vielä tänäänNo tämä, SER-peikko tökkii taas takaraivossa ja muistuttaa kukkarossa lepäävistä ylimääräisistä seteleistä
Näille hintatarkastusta?
Hinta näemmä korjaantunut hinta.fi:n halvimmaksi, kun tukkurille tullut varastoon Harmi kun raudanhimoissani ehdin jo tilaamaan 2Tb-version muualta, kun tuon 1Tb saatavuus näytti niin epävarmalta ja 2Tb selvästi kilpailijoita kalliimpiEdit: Ei vaadi toimenpiteitä, ovat linjassa toimittajan hinnan kanssa.
Peliläppärit suunnitellaan aina tehoa silmällä pitäen joten hiljaisimmasta päästä ne eivät koskaan ole Tuuletinprofiileja pystyy kuitenkin säätämään esim. Asuksen Gaming Center -softalla maltillisemmaksi, kun kone ei ole "tehokäytössä".Onkohan tämä kk tarjous läppäri miten äänekäs/kuuma normaalissa surffauskäytössä? Tarvitsisin tehokkaamman koneen pyörittämään zwiftiä ja pöytäkone ei oikein tule kysymykseen, kun sitä pitäisi raahata autotallin ja asuintilojen väliä..
Tuo kone varmista pärjää zwiftin pyörittämisessä, mutta onko se millainen ääni-/lämpöhirmu jos sitä iltaisin käyttää sohvalla surfailuun..
Hyvä että jollain luonaa oma näyttö otettiin vastaan 7.2 ja vieläkäkin matkalla.Tullut jokunen vähän negatiivisempi palautekkin aikojen saatossa annettua, ni kehutaan nyt vaihteeksi kun siihen on aihetta. Perjantaina (31.1) lähetin viallisen näytönohjaimen takuuhuoltoon/vaihtoon (perillä oli jimmsillä maanataina 3.2) & jo tänään (5.2) tuli viestiä että tuote tarkistettu ja korvaava tuote lähetetty. Eli melko rivakkaa toimintaa takuuosastolla tälläkertaa
Hmm? Otettu vastaan mutta matkalla, ja vielä huomisella päivämäärällä? :oHyvä että jollain luonaa oma näyttö otettiin vastaan 7.2 ja vieläkäkin matkalla.
Olisin voinut lähettää suoraan samsungille tai yritin mutta sekoilivat postin palautus koodilla ja lakkasivat vastaamasta s-postiin.
Siis anteeksi. 7.1 teillä kuitattu vastaanotetuksi ja vieläkin huollossa.Hmm? Otettu vastaan mutta matkalla, ja vielä huomisella päivämäärällä? :o
Edit: laita vaikka yksärillä RMA-numero, niin tsekkaillaan mikä tilanne!
Kiitos yksityisviestistä! Tämä on vastaanotettu 7.1. ja käsitelty meillä viikko sen jälkeen - lähti valtuutettuun huoltoon. Statusta kyselty.Siis anteeksi. 1.7 teillä kuitattu vastaanotetuksi ja vieläkin huollossa.
Vanhempaan viestiini vähän jatkoa:@Jimm's Laitoin äsken teille yksäriä koskien noblechairs -pelituolin tilastani. Laitatteko yksäriä tulemaan takaisin päin minulle heti, kun ehditte? Kiitos!
Alustavan arvion mukaan tämän saatavuus menisi tuonne maaliskuun alkupuolelle jopa@Jimm's Onko mitään väliaikatietoa Acer Nitro XV253QX näyttöjen saapumisajasta? Saapumisarvion päivämäärä tässä seuratessa vain noussut, kunnes näköjään nyt päivämäärä jäänyt jo kokonaan pois.
Kyllä näitä vielä saadaan! Näiden toimituksissa on vain verrattain pitkät välit valitettavasti. Varmistellaan vielä koska tarkemmin ottaen on tulossa.Onkohan näitä tulossa lisää?
ARCTIC P12 PWM PST Value Pack, 120mm PWM-laitetuuletinsarja, 5 kpl, musta - 29,90€