Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Tämän hintaa on tarkistettu.Hinnan tarkistusta
Todellinen foorumitarjous
Tämän hintaa on tarkistettu.Hinnan tarkistusta
Todellinen foorumitarjous
Tämä on lisätty!Tällaista USB-C takaliitintä voisi ehkä lisäillä valikoimaan:
Akasa USB 3.1 Gen2 internal adapter cable ab € 12,90 (2020) | Preisvergleich geizhals.eu EU
laitetaan selvitykseen tämäonko Corsair K95 RGB Platinum XT näppäimistöjä tulossa sinisillä tai ruskeilla kytkimillä?
Ei valitettavasti ole Toimitusaika täysin avoin, ei siis aivan lähiaikoina todennäköisesti ainakaan
Moi! Jos joku hinta vaikuttaa ihan kummalliselta, niin laita aspaan (tai tänne) palautetta - tsekkaillaan kyllä aina kun sellaiseen on tarvettamissä vaiheessa jimssistä tuli yksi suomen kalleimmista paikoista?
Perjantaina illalla vein paikalliseen asiamiespostiin , milloin sieltä lie lähtenyt, mutta nyt tiistaina tuli sähköposti Jimmsiltä että tuote on saapunut ja odottaa käsittelyä, eli seuraavan kerran päivitän kun rahat on tilillä.Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.
Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.
Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.
Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.
Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.
Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???
Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.
No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.
Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.
No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.
Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!
Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.
Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?
No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.
Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.
Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.
Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Kyllä tuollainen useamman vuoden käsittelyaika on ihan luokatonta, ajatella että projektin alkutaipaleella blu-ray on ollut jollain muotoa vielä relevantti. Voimia!Perjantaina illalla vein paikalliseen asiamiespostiin , milloin sieltä lie lähtenyt, mutta nyt tiistaina tuli sähköposti Jimmsiltä että tuote on saapunut ja odottaa käsittelyä, eli seuraavan kerran päivitän kun rahat on tilillä.
Kiitokset palautteesta!Mielenkiintoista miten Jimmsin aspan taso laskenut tässä viimeisen noin vuoden aikana aika paljon.
Otetaan pari hyvin hoidettua toimitusta alkuun:
Tilasin pariin otteeseen eri hyllyssä olevia osia, ja valitsin pikatoimituksen omilta sivuilta. Tuotteet tuli seuraavaksi arkipäiväksi lähi postiin. Eli siltä osin ei moittimista.
Mutta sitten kun pitää asioida takuuseen liittyvissä päivän selvissä asioissa, niin siitä se riemu alkaa.
Otetaan pikainen selvitys esim yhdestä tapauksesta:
Tuotteessa on asiakkaan toteama selkeä vika takuuaikana. Laitan video todistetta kun sellaista pyydettiin. Homma oli sen osalta selvä. Kerroin aspaan että tarviin korttia työ hommiin päivittäin, ja saisiko takuu vaihtoa sovittua jotenkin muuten, kuin että itse toimitan kortin ensin heille ja se seisoo sen pari viikkoa takuu jonossa. Ehdottivat että voin ostaa suoraan rahalla tuotteen heidän mallistosta. Jonka ostohinta hyvitettäisi minulle sitten. Aluksi oli siis sovittu että mikä tuote tulisi viallisen tilalle Jimmsin mielestä. Ensin heidän ehdottamaansa en suostunut, koska oli huonommalla jäähdytys ratkaisulla kuin oma tuote. Sitten kerroin että voin ottaa vastaavan nimisellä jäähyllä olevan tuotteen samalta valmistajalta. Siihen jimms itse ehdottaa toista mallia. Tähän vastaan että tuo kelpaa minulle. Sitten tästä noin 1-2 päivän päästä tuleekin mielenkiintoinen viesti Jimmsiltä. He eivät annakkaan itse tarjoamaansa tuotetta viallisen tilalle, vaan ehdsottavat muita vaihtoehtoja. Loppujen lopuksi otin viallisesta tuotteesta raha hyvityksen. Toki tuohon raha hyvityksen perään laitoin että en hyväksy tätä menettelyä, mutta koska haluasin edes jotain hyvitystä tuotteesta, niin suostuin tähän. Nyt kun olen sovitun rahan saanut tililleni, niin kirjoitan tästä tänne. Koska jos olisin aikaisemmin tämän kirjoittanut, niin olisivat pian muuttaneet mieltään ja eivät olisi palauttaneet rahoja ollenkaan. Ja koska joku kuitenkin rupeaa ulisemaan, että saithan rahasi tuosta kuitenkin. Se ei ollut tässä se ongelma tällä kertaa.
Kannattaisiko Jimmsin kouluttaa aspan ihmiset hoitamaan hommansa oikein ja pysymään sanomisissaan? On ollut melkoinen ky''ä otsassa itsellä tämän asian johdosta.
Ja tuotteessa tosiaan oli selkeä vika, jonka Jimms kanssa totesi ja siinä ei ollut mitään epäselvää. Koko asian pointti oli siinä, että jos liike lupaa jotain, niin niistä luvatuista asioista voisi pitää kiinni silloin.
Koska Jimms ei kuitenkaan tee asian eteen enää mitään, niin olkoon tämä täällä muille muistutuksena "hyvästä" asiakaspalvelusta.
Tsekkaillaan, löytyisikö tällaista toimittajiltamme! Palaamme asiaan.Sattuukos Jimm'sillä olemaan tai saamaan tilattavaksi tälläistä, tai juuri tätä, VESA 75/100 putkeen tulevaa kiinnikettä?
https://www.newark.com/pro-signal/psg02631b/product-range/dp/86T1974
Vaatimuksena tuollainen muttereilla täysin avattava/kiristettävä kiinnitys, jotta sen saisi tuolin käsinojaan kiristettyä ja tuo VESA-osa pitäisi saada käännettyä 90 asteen kulmaan, käytännössä siis näin:
En tiedä onnistuuko tuo 90 asteen kulmaan kääntö suoraan millään, mutta ainakin tuossa Pro Signalin mallissa se onnistuu, kun poistaa mutterin piilottavan "hatun".
Toistaiseksi ei ole tulossa :/onko Corsair K95 RGB Platinum XT näppäimistöjä tulossa sinisillä tai ruskeilla kytkimillä?
Noh 17.1. - 8.2. ei kiinassa toimi mikään kiitos uudenvuodenjuhlan.Nyt on tilattu päivitysbundle ja 16Gb lisää muistia foorumitarjouksena.
Ensin pitää odotella Corsair Hydro H110:lle AM4-sovitinta, joka tulossa kiinasta ebay ostoksena.
Kiinalaiset sai 3vko etumatkaa. kumpi tulee ensiksi?
Kiinan postin seuranta loppunut 6.tammikuuta, kait se jo tulonpäällä on.Noh 17.1. - 8.2. ei kiinassa toimi mikään kiitos uudenvuodenjuhlan.
https://chinesenewyear.net/
Otetaan listoille heti kun saadaan!Onko Scythe-jäähdyttimien toimituksista tullut lisätietoa? Listoille voisi myös laittaa äskettäin julkaistu Mugen 5 Black RGB Mugen 5 Black RGB Edition: CPU Kühler, Lüfter, Lüftersteuerung von Scythe
Niin siis tilasit komponentit joista kasaat itse, vai tilasit kasauspalvelulla että Jimms kasaa?Laitoin 11. päivä tilauksen omasta konepaketista vetämään, ja nyt tuli ilmoitus että konepaketti postissa. Ripeämpää kun odotin, toki toimitusaikaa tärkeämpää on että kaikki pelaisi ok.
Taisi jäädä yksi "i" tuosta "kun" sanasta puuttumaan, joka muuttaa lausetta jokseenkin merkittävästi.Niin siis tilasit komponentit joista kasaat itse, vai tilasit kasauspalvelulla että Jimms kasaa?
Mikäli jälkimmäinen niin ei kait nyt tuollaista voi odottaakaan seuraavaksi päiväksi, haloo?
Ei valitettavasti saada tätä ainakaan toistaiseksi näillä muilla kytkimilläonko Corsair K95 RGB Platinum XT näppäimistöjä tulossa sinisillä tai ruskeilla kytkimillä?
Jotain Mugeneita saatiin mutta lopuissa menee vissiinkin ainakin pari viikkoa :/Onko Scythe-jäähdyttimien toimituksista tullut lisätietoa?
Ilmestynee tilattavaksi lähiaikoinaTuommoista saisiko valikoimaan?
SilverStone INTRODUCTION:FARAR1
Ja noista kiinnostaa eniten: SST-FAR1W (White, steel panel)
Sitten on enää hinnasta kiinni, lähteekö tilaus
Ei vaan näytä kovin hyvin toimivan kun väittää ettei tuote enää ole myynnissä kun yrittää mennä arvosteluunHox hox hox! Nettisivujemme paahtimilla on vihdoin tarkoitus!!! Lisäinfoa ekassa postauksessa
jatketaan yksärillä?Ei vaan näytä kovin hyvin toimivan kun väittää ettei tuote enää ole myynnissä kun yrittää mennä arvosteluun
Kuinka tuore tilauksen täytyy olla? Itsellä viimeisin 29.11.2019.Hox hox hox! Nettisivujemme paahtimilla on vihdoin tarkoitus!!! Lisäinfoa ekassa postauksessa
Jos tuote on myynnissä edelleen, niin ei pitäisi olla estettä vaikka olis vanhempikin tilaus.Kuinka tuore tilauksen täytyy olla? Itsellä viimeisin 29.11.2019.
Juu tuote on edelleen myynnissä mutta tuolla tilauksen kohdalla ei ole mitään painiketta mistä pääsisi antamaan arvostelun.Jos tuote on myynnissä edelleen, niin ei pitäisi olla estettä vaikka olis vanhempikin tilaus.
Itsekin huomasin että oman tilauksen osalla oli leivänpaahdin ja osalla ei.Juu tuote on edelleen myynnissä mutta tuolla tilauksen kohdalla ei ole mitään painiketta mistä pääsisi antamaan arvostelun.
Juu, jos tarjoustuote ei ole enää myynnissä niin sitä ei valitettavasti toistaiseksi voi arvostella.Edit 2. Mahtaako se vaikuttaa asiaan että 29.11.2019 tilattu ssd-levy oli bf tarjous. Eli sama levy löytyy nykyään ehkä eri tuotekoodilla
i puuttui tosiaan sanasta, ei ”kun” vaan ”kuin”, tuo oli minusta siis hyvä toimitusaika.Mikäli jälkimmäinen niin ei kait nyt tuollaista voi odottaakaan seuraavaksi päiväksi, haloo?
Kotimaista?Hyvään hintaan myitte nämä, joten ilolla tuen kotimaista liikettä
Noh joo.. Unohdin joKotimaista?
Ainaki kotimaista työtä.Kotimaista?
Valitettavasti toimitusaika on tuotekortin mukaisesti tukkurin puolelta vahvistamatta eli avoin :/Ollut tuossa jo kohta kuukauden tilaus päällä: Raijintek THETIS WINDOW, ikkunallinen ATX-miditornikotelo, musta - 98,90€
Onko arviota että milloinka näitä tulisi?
@Jimm's Oliko näihin mitään arviota?Moi.
Onko näille tuotteille minkäänlaista arviota, koska saatte?
Watercool HEATKILLER Tube - MO-RA3 Adapter -kiinnitysrauta, musta - 10,90€
Watercool MO-RA3 jalakset, musta POM-muovi - 21,00€