Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm
Itseämme lainataksemme niin asia pitää luonnollisesti selvittää ja asiakaspalvelijaa ohjeistaa jatkoa ajatellen. Suhtaudumme asiakaspalautteisiin suurella vakavuudella!
 
Liittynyt
14.07.2021
Viestejä
37
Paljon ollu kommenttia täällä viime päivinä asiakaspalvelusta, mutta mulle on ainakin toiminut tosi hyvin (ollut yhteydessä viimisen parin viikon aikana useamman kerran omien mokien takia).
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Itse huomannut kanssa tän ylimielisen "asiakas aina väärässä" tyylin, mutta se nyt on ollut jo vuosia.
Paljon ollu kommenttia täällä viime päivinä asiakaspalvelusta, mutta mulle on ainakin toiminut tosi hyvin (ollut yhteydessä viimisen parin viikon aikana useamman kerran omien mokien takia).
Kuten yllä mainitsimme niin asiaton käytös ei ole hyväksyttävää ja mikäli keskustelun sävy on ollut tuollainen niin asiaan pitää heti puuttua.
Chat-asiakaspalvelumme ja sen palvelun laatu on kyllä kerännyt paljon kiitosta joten toivottavasti tämä on nyt yksittäistapaus.

Palaute on viety eteenpäin asiakaspalvelupäälliköllemme.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm
Ei tossa o mitää väärää, selvästi oot kerranki ollu oikeassa ja ilmeisesti oot ollu jostaa takuuehdoista ym toista mieltä kun he, joten on tullu tuo KKV kortti, ihan perus juttua.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ei tossa o mitää väärää, selvästi oot kerranki ollu oikeassa ja ilmeisesti oot ollu jostaa takuuehdoista ym toista mieltä kun he, joten on tullu tuo KKV kortti, ihan perus juttua.
Ilmeisesti tässä on nyt ollut epäselvyyttä koskien tilatun näytönohjaimen toimitusaika-arvion (ei vahvistettu) tulkintaa ja mahdollista tuotevaihtoa.
 

limppijani

Tukijäsen
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
162
yleensä kyllä palvelu toiminut mutta nämä näyttiskeissit kyllä vittumaisia sekä asiakkaille että yrityksille niin on ihan ymmärrettävää että hermot menee.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
yleensä kyllä palvelu toiminut mutta nämä näyttiskeissit kyllä vittumaisia sekä asiakkaille että yrityksille niin on ihan ymmärrettävää että hermot menee.
No se on kyl ihan totta, mitää järkeä et ihmiset vieläki odottelee 2020 tilattuja näyttiksiä, no ehkä tästä eteen päin firmat ei enää ota "ennakkotilauksia" vastaan, mut taitaa isoimmassa roolissa olla NVIDIA ite tässä sopassa kun on toiminu noin kun on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
En ymmärrä tätä ulinaa jimmyä kohtaan kun se nyt on ainoa liike mikä on noita vanhoja tilauksia muuttanut eri malleihin ja toimittaneet niitä kortteja. Eikä ole esim laittanut vaihtunutta mallia uudella hinnalla myyntiin.
Mites esim verkkokauppa tai multitronic tai tietokonekauppa on noi hoitanut, gigantista puhumattakaan heidän turbo malliensa kanssa. Proshoppikaan ei ole kauheen puhtain paperein päässyt tästä.
Joten mielestäni jimmy on näistä kaikista nykyisistä ongelmista huolimatta suoriutunut parhaiten.
Ymmärrän kyllä kun on jo vuosipäivää vietetty sen 3080 kortin tilauksessa ni alkaa ottaa päähän, mutta se nyt ei ole jimmyn syy kun ei niitä kortteja vaan ole saanut.
Ja selvästi jimmy on tuon asus 3080 tuf non oc jonon ensiksi halunnut purkaa koska siinä on ollut eniten jonoa.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Mites esim verkkokauppa
Verkkokauppa ja Jimm's ovat ymmärtääkseni hoitaneet asian erinomaisesti, kiitokset siitä molemmille kaupoille. Pahoittelut myös niistä vihaisista asiakkaista, joita tämä on varmasti aiheuttanut. Tässä esim. lainaus miten Verkkokauppa asian ilmoitti:

tilauksessasi XXX oleva RTX 3000 -sarjan näytönohjain on valitettavasti poistunut valikoimastamme. Tavarantoimittajamme ilmoitti, että he eivät pystykään toimittamaan tuotetta. Olemme päättäneet tarjota alun perin tilatuille korteille vastaavaa LHR-mallia alkuperäisen kortin hinnalla.

VAIHDAMME TILAAMASI NÄYTÖNOHJAIMEN SEURAAVAAN MALLIIN: XXX

Jos vaihto sopii sinulle, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Hoidamme vaihdon puolestasi 5.11.2021 mennessä. Vaihto tullaan suorittamaan kunkin mallin kohdalla alkuperäisen tilausjonon mukaisesti. Huomaathan, että vaihtoa ei voida tehdä muihin malleihin.

Mikäli et hyväksy vaihtoa, voit perua tilauksesi tilinhallinnan kautta
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 221
Verkkokauppa ja Jimm's ovat ymmärtääkseni hoitaneet asian erinomaisesti, kiitokset siitä molemmille kaupoille. Pahoittelut myös niistä vihaisista asiakkaista, joita tämä on varmasti aiheuttanut. Tässä esim. lainaus miten Verkkokauppa asian ilmoitti:
Paitsi verkkokauppa vaihtoi semmoisiin malleihin mitä heille ei tule juuri nimeksikään. Eli strix ja tuf molemmat non oc.
 

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
412
Täytyy sen verran Jimmsille antaa pisteitä, että vaikka vedin herneet nenään tovi sitten eräänkin Gigabyte 3090 casen kanssa, niin asiakaspalvelu kyllä pysyi asiallisena. Pisteen asiakaspalvelulle siitä. :thumbsup:
PS. Se korjattu 3090 oli ihan toimiva ja meni salamana kaupaksi, tosin huokeaan hintaan. Mutta eipä se haittaa... :cigar:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
No se on kyl ihan totta, mitää järkeä et ihmiset vieläki odottelee 2020 tilattuja näyttiksiä, no ehkä tästä eteen päin firmat ei enää ota "ennakkotilauksia" vastaan, mut taitaa isoimmassa roolissa olla NVIDIA ite tässä sopassa kun on toiminu noin kun on.
Saas nähdä tuleeko ikinä reippaasti yli vuosi odotettu. Mitä järkeä on vielä odotella? Persaukisella ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin odotella alle 800€ vs about 1600€. Oletko syömättä 2 kuukautta vai neljä? Elämä on valintoja...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Saas nähdä tuleeko ikinä reippaasti yli vuosi odotettu. Mitä järkeä on vielä odotella? Persaukisella ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin odotella alle 800€ vs about 1600€. Oletko syömättä 2 kuukautta vai neljä? Elämä on valintoja...
Suosittelen puolen vuoden paastoa ja sen myötä RTX3090Ti kortin ostoa (tai jos silloinkaan rahat riittää edes RTX2060 12GB ostoon). Kyllä sillä näkkärillä ja vedelläkin pärjää jotta saadaan nvidian kassaan lisää rahaa ja pelit pyörimään kunnolla :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
234
Muistanko väärin vai saako Jimmyltä tarjousta komponentti paketista tämän langan kautta?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Aihetta sivuten niin tänään meni uusin RTX -tilannekatsaus tilaajille.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Joko ne kaikki tilaukset peruttiin ja Nvidia siirtyy tekemää tota 12gb korttia vaan? :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tiedoksi, että somekyselyn vastausaika on päättynyt ja hiiri + hiirimatto arvottu! Voittajalle lähetettiin tieto voitosta sähköpostilla.

Kiitos kaikille vastanneille palautteista ja kiitos että osasitte päätellä mistä vuodesta kysytään, vaikka yhdessä kohdassa olikin typo Vastausten perusteella näytti että oikealla tiellä ollaan, mutta lomakkeen kautta tuli myös hyviä kehitysehdotuksia.

Näillä eväin eteenpäin ja kohti viikonloppua!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 186
Miksei olisi? Jos niitä ei olisi niin siitä kyllä mainittaisiin erikseen. Jos viittaat tuotekuvaan niin ne on aina yhdestä mallista otettuja kuvia koska ei ole juurikaan järkeä ottaa jokaista eri näppäimistöasettelua mukaan.

Jimms varmentanee asian, tai ainahan voit kysyä aspasta esim. chatin kautta.
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 219

Ja tässä ei ilmeisesti ole näppäimistössä ääkkösiä?
Vahvasti mutuilen, mutta koska näppäimistöjen kohdalla on "kaikissa näppäimistöissä on pohjoismainen näppäinasettelu, ELLEI TOISIN MAINITTU", voisin olettaa tämän pätevän myös läppäreihin. Chatti tosiaan varsin hyvä tapa varmistaa asia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Suosittelen puolen vuoden paastoa ja sen myötä RTX3090Ti kortin ostoa (tai jos silloinkaan rahat riittää edes RTX2060 12GB ostoon). Kyllä sillä näkkärillä ja vedelläkin pärjää jotta saadaan nvidian kassaan lisää rahaa ja pelit pyörimään kunnolla :lol:
Joko harrastat tai olet harrastamista. Elämä on valintoja
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Ja tässä ei ilmeisesti ole näppäimistössä ääkkösiä?
Kanssakeskustelijat tämän jo onneksi tiesikin! Läppäreiden tuotekuvat tulevat yleensä valmistajalta jolloin useimmissa näkyy US layout. Pääsääntöisesti suomiläppäreissä on kyllä ääkköset ja jos ei ole, niin me kyllä siitä ilmoitetaan.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Ainoa valituksen aihe asiakaspalvelusta tosiaan on, että jo vuosia toimitusajat ovat olleet tosi pitkiä varastossa olevilla tuotteilla. 1-4 päivää kyllä, mutta käytännössä henkisesti pitää varautua siihen, että päiväkaupalla menee aikaa, että tuote ylipäätään saa pakettiin. Sitten päälle postin+matkahuollon kikkailut.

Varmaan jokin logiikka on siinä, että ei kannata pitää "tyhjän panttina" varastossa henkilökuntaa keräilemässä tavaroita. Jostain syystä monilla muilla liikkeillä tätä ongelmaa ei kyllä ole, esim. Varustelekasta lähtee tavarat nopeaan, jos jostain suomifirmasta pitää katsoa verrokkia.

Käytännössä Jimms kilpailee siis hitaiden toimitusaikojen vuoksi hinnoissa Keski-Eurooppalaisten kauppojen, ei Suomalaisten kauppojen kanssa. Joskus 200x tai ehkä vielä 2010-luvullakin oli aikoja, jolloin tavara lähti samana päivänä liikkeelle, mutta omaan muistiin ei ole jäänyt mielikuvaa, että näin olisi enää useamman viime vuoden aikana sattunut tapahtumaan.

Kai se sitten on bisneksen kannalta järkevämpää kilpailla mieluummin keski-eurooppalaisten kuin suomalaisten firmojen kanssa, jonkun mielestä. Itse en tajua mikä järki tässä voi olla, mutta oletan, että asia on moneen kertaan excelissä pyöritelty läpi, ennen kuin tähän lopputulokseen (omasta mielestäni erittäin pitkät tuotteiden keräily- ja postitusajat) on tultu.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
699
Ainoa valituksen aihe asiakaspalvelusta tosiaan on, että jo vuosia toimitusajat ovat olleet tosi pitkiä varastossa olevilla tuotteilla. 1-4 päivää kyllä, mutta käytännössä henkisesti pitää varautua siihen, että päiväkaupalla menee aikaa, että tuote ylipäätään saa pakettiin. Sitten päälle postin+matkahuollon kikkailut.

Varmaan jokin logiikka on siinä, että ei kannata pitää "tyhjän panttina" varastossa henkilökuntaa keräilemässä tavaroita. Jostain syystä monilla muilla liikkeillä tätä ongelmaa ei kyllä ole, esim. Varustelekasta lähtee tavarat nopeaan, jos jostain suomifirmasta pitää katsoa verrokkia.

Käytännössä Jimms kilpailee siis hitaiden toimitusaikojen vuoksi hinnoissa Keski-Eurooppalaisten kauppojen, ei Suomalaisten kauppojen kanssa. Joskus 200x tai ehkä vielä 2010-luvullakin oli aikoja, jolloin tavara lähti samana päivänä liikkeelle, mutta omaan muistiin ei ole jäänyt mielikuvaa, että näin olisi enää useamman viime vuoden aikana sattunut tapahtumaan.

Kai se sitten on bisneksen kannalta järkevämpää kilpailla mieluummin keski-eurooppalaisten kuin suomalaisten firmojen kanssa, jonkun mielestä. Itse en tajua mikä järki tässä voi olla, mutta oletan, että asia on moneen kertaan excelissä pyöritelty läpi, ennen kuin tähän lopputulokseen (omasta mielestäni erittäin pitkät tuotteiden keräily- ja postitusajat) on tultu.
En edusta Jimmyä, mutta mitä alalla olevilta (logistiikka) olen kuullut niin tällä hetkellä kinkkinen tilanne: tilausmäärät ovat valtavia, sairauslomien määrä on suuri, kilpailu on erittäin kovaa eikä rekrytointi vedä. Itsellä Jimmyn tilaukset aiemmin tullut nopeaan, mutta nyt sattuu hiirimatto olemaan vieläkin toimituksessa.
Turhauttaahan tuo nykyaikaisessa "kaikki mulle heti nyt"-yhteiskunnassa itseäkin, mutta onneksi tuolla ei oikeasti ole kiire. Olisin voinut myös valita sen, että haen kyseisen maton lähikaupasta heti 1.5x hinnalla. Nää on näitä valintoja
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 186
Aika normaalia tuntuu olevan tuo, että toimitusaika on aina se neljä päivää. Toki se on ilmoitetun vaihteluvälin sisällä, mutta jos väli on jatkuvasti kutistunut kolmeen tai neljään päivään niin on hieman harhaanjohtavaa listata toimitusajaksi 1-4 päivää.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ainoa valituksen aihe asiakaspalvelusta tosiaan on, että jo vuosia toimitusajat ovat olleet tosi pitkiä varastossa olevilla tuotteilla. 1-4 päivää kyllä, mutta käytännössä henkisesti pitää varautua siihen, että päiväkaupalla menee aikaa, että tuote ylipäätään saa pakettiin. Sitten päälle postin+matkahuollon kikkailut.

Varmaan jokin logiikka on siinä, että ei kannata pitää "tyhjän panttina" varastossa henkilökuntaa keräilemässä tavaroita. Jostain syystä monilla muilla liikkeillä tätä ongelmaa ei kyllä ole, esim. Varustelekasta lähtee tavarat nopeaan, jos jostain suomifirmasta pitää katsoa verrokkia.

Käytännössä Jimms kilpailee siis hitaiden toimitusaikojen vuoksi hinnoissa Keski-Eurooppalaisten kauppojen, ei Suomalaisten kauppojen kanssa. Joskus 200x tai ehkä vielä 2010-luvullakin oli aikoja, jolloin tavara lähti samana päivänä liikkeelle, mutta omaan muistiin ei ole jäänyt mielikuvaa, että näin olisi enää useamman viime vuoden aikana sattunut tapahtumaan.

Kai se sitten on bisneksen kannalta järkevämpää kilpailla mieluummin keski-eurooppalaisten kuin suomalaisten firmojen kanssa, jonkun mielestä. Itse en tajua mikä järki tässä voi olla, mutta oletan, että asia on moneen kertaan excelissä pyöritelty läpi, ennen kuin tähän lopputulokseen (omasta mielestäni erittäin pitkät tuotteiden keräily- ja postitusajat) on tultu.
En edusta Jimmyä, mutta mitä alalla olevilta (logistiikka) olen kuullut niin tällä hetkellä kinkkinen tilanne: tilausmäärät ovat valtavia, sairauslomien määrä on suuri, kilpailu on erittäin kovaa eikä rekrytointi vedä. Itsellä Jimmyn tilaukset aiemmin tullut nopeaan, mutta nyt sattuu hiirimatto olemaan vieläkin toimituksessa.
Turhauttaahan tuo nykyaikaisessa "kaikki mulle heti nyt"-yhteiskunnassa itseäkin, mutta onneksi tuolla ei oikeasti ole kiire. Olisin voinut myös valita sen, että haen kyseisen maton lähikaupasta heti 1.5x hinnalla. Nää on näitä valintoja
Aika normaalia tuntuu olevan tuo, että toimitusaika on aina se neljä päivää. Toki se on ilmoitetun vaihteluvälin sisällä, mutta jos väli on jatkuvasti kutistunut kolmeen tai neljään päivään niin on hieman harhaanjohtavaa listata toimitusajaksi 1-4 päivää.
Kiitos palautteesta! Ihan hyvällä miehityksellä täällä pakettia käsitellään arkipyhistä, pandemiasta ja talvilomakaudesta huolimatta! Toistaiseksi toimitusaika-arvioiden puitteissa onneksi juuri pysytään. Asiakkaamme voivat myös tilauksen yhteydessä valita pikakäsittelypalvelun, joka tosin on sesonkiaikana maksullinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
70
Kiitos palautteesta! Ihan hyvällä miehityksellä täällä pakettia käsitellään arkipyhistä, pandemiasta ja talvilomakaudesta huolimatta! Toistaiseksi toimitusaika-arvioiden puitteissa onneksi juuri pysytään. Asiakkaamme voivat myös tilauksen yhteydessä valita pikakäsittelypalvelun, joka tosin on sesonkiaikana maksullinen.
"Ongelma" on viimeaikoina se että me asiakkaat olemme tottuneet että teiltä lähtee tavara 1-2pv sisällä tilauksesta.
Odottavan aika kun aina tulee olemaan pitkä
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Yllä vastaus olikin eli tällä hetkellä päällä "sesonkiaika" jolloin pikatoimitukset on maksullisia.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Osaatteko arvioida, millä aikavälillä kaikkien valmistajien (pääasiassa ASRock, ASUS, Gigabyte ja MSI) H610, B660 ja H670 emolevyt tulevat tilattavaksi? ASUS osalta valikoima taitaa olla jo isketty sisään ja myös MSI osalta pääsosin.
Onko tätä saatu selvitettyä? Kiinnostusta on erityisesti ASRockin ITX-emolevyihin (H610M-ITX/ac, B660M-ITX/ac, H670M-ITX/ax).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Itse ihmettelen, että sitä ruuhkaa on tällä hetkellä. Parhaat tarjoukset meni jouluna, ainostaan Intelin uutuudet on uutena hyllyssä.

Omasta tilauksesta voisin käydä painelemassa "saa pistää jonon perälle" nappia, jos sellainen olisi, kun ei ole kiire.

--

Tuleeko tänään uusia RX 6500 myyntiin ja milloin olisi mahdollisesti tulossa?
 
Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
3
Nyt on kyllä pakko antaa hieman negatiivista palautetta. Ostin Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO emolevyn ja ruuvasin m.2 levyn heatsinkkiä kun ruuvi napsahti poikki voimaa käyttämättä. Viestinä takaisin reklamaatioon tuli että "vaurioituminen ei ole mahdollista tuotteen oikealla ja asianmukaisella käytöllä". Mikäli ruuvaaminen ei ole asianmukaista käyttöä niin en tiedä millä taikatempulla tuo olisi pitänyt saada muuten auki. Luulisi että tämän hintaisissa emolevyissä tulisi ehjät ruuvit ja kun ei tullut niin asia hoidettaisi kuntoon.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
192
Moikka! Takuupuoli ruuhkautui nopeasti pyhien alla ja tällä hetkellä työstetään jouluna saapuneita paketteja. Saapuneet paketit käsitellään saapumisjärjestyksessä, ongelman laadusta riippumatta.
Kyselyitä näistä tulee varmaan kohtuu paljon (voin toki olla väärässä), niin tuli mieleen olisiko teidän järjestelmällä mahdollista toteuttaa jonkinlainen seuranta näille RMA-tapauksille? "Tänään käsittelemme xx.xx. saapuneita palautuksia" tms. vastaava informaatio asiasta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Nyt on kyllä pakko antaa hieman negatiivista palautetta. Ostin Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO emolevyn ja ruuvasin m.2 levyn heatsinkkiä kun ruuvi napsahti poikki voimaa käyttämättä. Viestinä takaisin reklamaatioon tuli että "vaurioituminen ei ole mahdollista tuotteen oikealla ja asianmukaisella käytöllä". Mikäli ruuvaaminen ei ole asianmukaista käyttöä niin en tiedä millä taikatempulla tuo olisi pitänyt saada muuten auki. Luulisi että tämän hintaisissa emolevyissä tulisi ehjät ruuvit ja kun ei tullut niin asia hoidettaisi kuntoon.
Moikka! Ruuvin napsahtaminen poikki normaalissa käytössä ei tosiaan kuulosta normaalilta - kannattanee ilmoittaa tuosta emolevyn valmistajalle eli ASUSille: Virallinen tuki | ASUS Suomi
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kyselyitä näistä tulee varmaan kohtuu paljon (voin toki olla väärässä), niin tuli mieleen olisiko teidän järjestelmällä mahdollista toteuttaa jonkinlainen seuranta näille RMA-tapauksille? "Tänään käsittelemme xx.xx. saapuneita palautuksia" tms. vastaava informaatio asiasta.
Välitän palautteen eteenpäin!
Takuupuolella edelleen noin parin viikon jono, huoltokoneissa kolmisen viikkoa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Moikka! Ruuvin napsahtaminen poikki normaalissa käytössä ei tosiaan kuulosta normaalilta - kannattanee ilmoittaa tuosta emolevyn valmistajalle eli ASUSille: Virallinen tuki | ASUS Suomi
Niin ei oo mitenkään mahdollista, että kaikki ruuvit ei oo täysin samanlaisia, homogeenisiä, vedetty momenttiavaimella täysin samanlaiseen kireyteen tehtaalla? Mitään variaatioo tai laadunvaihtelua ei voi olla olemassa? Kaikki on aina täydellistä ja 100,00000000000000000% virheetöntä kun suuri jumala Asus on tehnyt tuotteen? Ei kai siinä :D
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 495
Viestejä
4 201 457
Jäsenet
70 913
Uusin jäsen
Eejh

Hinta.fi

Ylös Bottom