Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
Tämän aamuinen joulukalenterin tarjous räjäytti kyllä joulusukat jalasta, en kyllä valitettavasti saanut sitä ostettua verkko-ongelmista johtuen vaikka kiinnostusta löytyi, mutta ihan uteliaisuudesta kuinka monta noita ykkösluokan jouluerätarjouksia oli myytävänä, aikamoinen joululahja Jimmsiltä kaikille kiinnostuneille :cool:

Hyvää joulua myös Jimmsin työntekijöille ja kiitokset mukavasta vuodesta.
Mikäs näyttis tuossa paketissa oli? Ei saa linkkiä auki kun myyty loppuun.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Moikka Jimms!

Milloin mahtaisi olla tulossa hyllyille Lian Li LANCOOL 215? :)
Onko tarkempaa tietoa milloin saisitte Razer Kraken V3 HyperSense kuulokkeita? Sivuillanne lukee, et tulossa 5 kpl, mut toimitusaikaa ei ole vahvistettu. Kiitos! Razer Kraken V3 HyperSense -pelikuulokkeet mikrofonilla, musta - 149,90€
Näillä molemmilla tilanne samankaltainen, eli nämä ovat tällä hetkellä valitettavasti toimittajiltakin loppu, eli toimitusaika toistaiseksi avoin :sad:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onko Jimmsille tulossa listoille Streacomin BC1 V2? Nyt teillä on tuo V1.1 mutta tuo V2 kiinnostelisi. Jos saisi listoille jo, niin voisi pistää heti tilauksen menemään, tulee kun tulee!
Saadaan listoille kyllä, kunhan saadaan kaikki tarvittava tieto tukkurilta. Tällä hetkellä saatavuusarviot normaalikokoiselle versiolle ajoittuvat tammi-helmikuulle ja mini-versiolle maaliskuun tietämille. Nämäkin saattavat tosin muuttua vielä!
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
Plussat Jimm'sille, tilasin emon juuri ennen joulua ja tänään saapui :tup:

Sitten ne risut Postille (joo, ei se tätä kautta perille mene), mutta varoituksen sanana muille: Tilasin varta vasten postiennakolla asiamiespostiin, että voisin maksaa käteisellä (nykypäivänä niin harvinaista tuo käteisen käyttö, mutta kun sitä sattui "ylimääräisenä" pyörimään...) Noh, pakettipa ohjautui automaattiin eikä sitä tietenkään voi siihen käteisellä maksaa. Soitto (ja tolkuton jonotus) Postin maksulliseen aspaan, josta toki paketti voidaan ohjata asiamiespostiin 1-3 päivän kuluessa.. Heitin hanskat tiskiin ja maksoin verkossa. Eli eipä voi tuohonkaan luottaa, että paketti saapuisi sinne minne tilattu. Onkos Jimm'sillä Matkahuollon Bussiennakko-maksutapaa käytössä? Jos ensi kerran sattuu vastaava tilanne niin kokeilisin sitä :D
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Plussat Jimm'sille, tilasin emon juuri ennen joulua ja tänään saapui :tup:

Sitten ne risut Postille (joo, ei se tätä kautta perille mene), mutta varoituksen sanana muille: Tilasin varta vasten postiennakolla asiamiespostiin, että voisin maksaa käteisellä (nykypäivänä niin harvinaista tuo käteisen käyttö, mutta kun sitä sattui "ylimääräisenä" pyörimään...) Noh, pakettipa ohjautui automaattiin eikä sitä tietenkään voi siihen käteisellä maksaa. Soitto (ja tolkuton jonotus) Postin maksulliseen aspaan, josta toki paketti voidaan ohjata asiamiespostiin 1-3 päivän kuluessa.. Heitin hanskat tiskiin ja maksoin verkossa. Eli eipä voi tuohonkaan luottaa, että paketti saapuisi sinne minne tilattu. Onkos Jimm'sillä Matkahuollon Bussiennakko-maksutapaa käytössä? Jos ensi kerran sattuu vastaava tilanne niin kokeilisin sitä :D
Itseä otti myös hieman päähän (tämä tapahtui kyllä jo viime kesänä, but anyway), kun tuli tilaus smartpostiin. Menin hakemaan, koodi oikein, mutta laatikko ei vain aukea.
Mitään muuta mahdollisuutta ei ollut, kuin soittaa tosiaan postin maksulliseen palvelunumeroon, lässyttää tilanne läpi asiakaspalvelijan kanssa ja odottaa seuraavaan päivään, että postimies siirtää paketin toiseen laatikkoon... Kaveri vielä totesi, että "Juu, olen minä sanonutkin siitä, että se on rikki. Mutta ei ole korjattu"...

Miksi minä maksan lisää siitä, että posti kusee hommansa? Ei ihan mene niin kuin pitäisi...

Sorry, Rant Over... ;)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onkos Jimm'sillä Matkahuollon Bussiennakko-maksutapaa käytössä? Jos ensi kerran sattuu vastaava tilanne niin kokeilisin sitä :D
Bussiennakko ei ole ollut käytössä meillä enää muutamaan vuoteen sen rajallisen käytettävyyden takia, eikä näillä näkymin ole tulossa takaisin käyttöön.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
754
Oletteko lomalla kun sunnuntaina tilattu deepcool ak620 ei ole vieläkään lähtenyt liikkeelle?

Onko RMA käsittelyssä myös millainen tilanne?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Oletteko lomalla kun sunnuntaina tilattu deepcool ak620 ei ole vieläkään lähtenyt liikkeelle?

Onko RMA käsittelyssä myös millainen tilanne?
Ihan normaalisti ollaan taas paikalla, mutta varastolla on pikkuisen ruuhkaa pidemmän viikonlopun jäljiltä. Pääsääntöisesti kyllä pysytään ilmoitetuissa toimitusajoissa, eli varastotuotteille 1-4 työpäivää.
Takuu- ja asiakaspalautuksissa jono on tällä hetkellä hieman reilu viikko.
 
Liittynyt
01.09.2019
Viestejä
138
Itse valitsen nykyään (onnellisena Turkulaisena) aina noudon Jimm'siltä, kun postiin ei ole luottamista. Kesällä yksi paketti päätyi Espooseen ja joulun alla yksi uudelleenohjattiin yksityiseen kerrostaloon, kahden lukon taakse pyörävarastoon vaikka olin valinnut postin toimipisteen.

Aiheen vierestä meni, mutta hyvää uutta vuotta sekä Jimm'sin työntekijöille ja kaikille muille jotka tätä ketjua seuraavat!
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
152
Heips,

Sellaista haluaisin kysyä, että kun Jimmssin sivuille rekisteröityy näkyy siellä vanhat tilaukset, mutta poistaako jimms listalta automaattisesti yli 10 vuotta vanhat tilaukset?
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
Sellaista haluaisin kysyä, että kun Jimmssin sivuille rekisteröityy näkyy siellä vanhat tilaukset, mutta poistaako jimms listalta automaattisesti yli 10 vuotta vanhat tilaukset?
En nyt muista kuinka vanhat sieltä poistuu, mutta jossain vaiheessa kyllä poistuvat automaattisesti. Itselläni vanhin näkyvä on vuodelta 2013.

Aihetta on käsitelty tässä ketjussa, jos vaan joku osaa kaivaa oikean viestin...
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
Itsellä vanhin näkyvä on alkuvuodelta 2014 mutta taatusti olen ennen sitäkin tilannut. Toki voi olla että käyttäjätunnus on tullut tehtyä vasta tuolloin.. :think:
 
Liittynyt
15.04.2021
Viestejä
68
Onko halvemman hintaluokan am4-prosessorit, siis Athlonit ym alle 100€ poistuneet kokonaan myynnistä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Onko halvemman hintaluokan am4-prosessorit, siis Athlonit ym alle 100€ poistuneet kokonaan myynnistä?
Tuskinpa niitä enää edes valmistetaan? Viimeisin kuluttajille myytävä Athlon (3000G) oman googlauksen perusteella julkaistiin 2019 marraskuussa.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
Onko halvemman hintaluokan am4-prosessorit, siis Athlonit ym alle 100€ poistuneet kokonaan myynnistä?
Ei virallisesti, mutta käytännössä kyllä kaikki alle Ryzen 5000 -sarjan on poistunut myynnistä. Joitain 3000-sarjan ylemmän pään prossuja vielä saa mutta eipä niissä järkeä ole kun hinnat on käytännössä entisellään. Noita halpis-APU:ja ei ole kohta vuoteen käytännössä saanut enää mistään.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
723
@Jimm's

Jimms.fi --> Oheislaitteet --> Tiedontallennus --> Ulkoiset kiintolevyt 2.5" --> 2TB <

Pitäisikö tuossa kuitenkin olla suurempi kuin -merkk?

Nimimerkillä. Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
723
Ei pitäisi, koska 2 TB on pienempi kuin tuossa kategoriassa olevat kiintolevyt.
Ei varmaan pitäisi tähän aikaan enää katsella uusia osia, mutta ainakin minulla tuossa listassa näkyy 4 TB levyjä. Eikö tuossa silloin pitäisi olla > 2 TB? Vai olenko minä nyt ihan kaffella :)
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 219
Ei varmaan pitäisi tähän aikaan enää katsella uusia osia, mutta ainakin minulla tuossa listassa näkyy 4 TB levyjä. Eikö tuossa silloin pitäisi olla > 2 TB? Vai olenko minä nyt ihan kaffella :)
"Suu auki suuremman suuntaan", eli ihan oikein tuo on. Jos katsot vaikkapa komponentit --> Kiintolevyt / SSD-levyt / SSD-levyt 2.5" --> < 120GB

Tuossa listassa näkyy32 ja 64GB levyt, eli taas on suu auki suuremman suuntaan.

EDIT: Niin ja siis nyt sanoit "> 2TB", ja aikaisemmassa sanoit "2TB <". Nämähän ovat siis sama asia, mutta yhtä kaikki kyllä se Jimmsillä on niin kuin sen pitääkin olla.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 141
Ei varmaan pitäisi tähän aikaan enää katsella uusia osia, mutta ainakin minulla tuossa listassa näkyy 4 TB levyjä. Eikö tuossa silloin pitäisi olla > 2 TB? Vai olenko minä nyt ihan kaffella :)
Ehkä seuraava rautalanka esimerkki auttaa
5<9
9>5

2 TB <
tarkoittaa että yli 2 TB. Toisin sanoen 2 TB on pienempi.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
723
Ehkä seuraava rautalanka esimerkki auttaa
5<9
9>5

2 TB <
tarkoittaa että yli 2 TB. Toisin sanoen 2 TB on pienempi.
Varmaan pakko mennä nukkumaan, kun vieläkään tämä logiikka ei oikein avaudu :) Laitan polun eri tavalla, ettei se nyt sotke asiaa.

/ Komponentit / Kiintolevyt / SSD-levyt SATA III -levyt / < 1TB
Listattuna alle 1 TB levyt, eli ihan juuri kuten pitääkin.

/ Komponentit / Kiintolevyt / SSD-levyt SATA III -levyt / Yli 10TB
Listattuna 12 TB - 18 TB levyt, eli ihan juuri kuten pitääkin

/ Oheislaitteet / Tiedontallennus / Ulkoiset verkkokiintolevyt (NAS) / 4TB >
Listattuna 4 TB - 16 TB NAS-purkit, eli ihan kuten pitääkin.

/ Oheislaitteet / Tiedontallennus / Ulkoiset kiintolevyt 2.5" / 2TB <
Listattuna 3 TB - 5 TB levyt. Eikö tässä samalla logiikalla pitäisi olla joko 2TB > tai vaihtoehtoisesti Yli 2 TB?
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 141
Oheislaitteet / Tiedontallennus / Ulkoiset verkkokiintolevyt (NAS) / 4TB >
Listattuna 4 TB - 16 TB NAS-purkit, eli ihan kuten pitääkin
Tämä on väärin, jos tuolla ei ole alta 4 TB levyjä. Pitäisi olla 4 TB <

Sillä < tarkoittaa että ennen merkkiä on pienempi ja merkin jälkeen suurempi.

> tarkoittaa että ennen merkkiä on suurempi ja merkin jälkeen pienempi
/ Oheislaitteet / Tiedontallennus / Ulkoiset kiintolevyt 2.5" / 2TB <
Listattuna 3 TB - 5 TB levyt. Eikö tässä samalla logiikalla pitäisi olla joko 2TB > tai vaihtoehtoisesti Yli 2 TB?
Ei, kuten yllä kerroin. Sillä 3-5 on suurempi, kuin 2.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
723
Hyvin nukutun yön jälkeen seison korjattuna. Mutta en minä ole varmaankaan ainoa, joka näiden kanssa on mennyt sekaisin, koska näköjään myös Jimmsin web-masterit ovat käyttäneet tuota virheellisesti.

Jos tyypillinen putkiaivomies näkee filtterissä luvun 2 TB ja suurempi kuin -merkin, niin silloin ainakin itse oletan näkeväni listauksessa yli 2 TB levyt. Ihan kuten oli niissä NAS-purkeissa, joita olin katsonut aikaisemmin ja olettaisin, että tätä siinäkin on haettu.

Mites olisi > 2 TB, jolloin merkintä lienee oikein ja samalla vähän loogisempi kuin tämä nykyinen, missä filtterinä on luku 2 TB ja pienempi kuin -merkki ja listauksessa on yli 2 TB kovalevyt :)
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
671
Etusivun karusellista voisi ehkä napata joulukalenterin pois? Ei ainakaan itselleni aukea miten nämä tuotteet liittyvät (menneeseen) joulukalenteriin: Joulukalenteri - Jimms.fi. Suurin osa tuotteista näyttäisi olevan vielä normaalihintaisiakin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Etusivun karusellista voisi ehkä napata joulukalenterin pois? Ei ainakaan itselleni aukea miten nämä tuotteet liittyvät (menneeseen) joulukalenteriin: Joulukalenteri - Jimms.fi. Suurin osa tuotteista näyttäisi olevan vielä normaalihintaisiakin.
Poistettu on :) Tarjoukset olivat voimassa vuodenvaihteeseen saakka, siksi banneri oli vielä näkösällä.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
1 463
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 416
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom