Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
34
Väittäisimme empiirisen tutkimuksen ja palautteiden perusteella, että suurempi kriisi iskee meidän asiakaskunnalle jos nallekarkkeja tai muita asennusnameja ei ole!
Suurimmat traumat tosin tainnut jäädä niistä välipalapatukoista :D
Oivoi, en kyllä muistanut edes koko välipalapatukka -episodia.. Ei enää ikinä. :dead:
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 611
Voisiko joku avata tuota välipalapatukka-episodia? Minusta välipalapatukka ei itsessään kuulosta huonolta idealta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 286
Väittäisimme empiirisen tutkimuksen ja palautteiden perusteella, että suurempi kriisi iskee meidän asiakaskunnalle jos nallekarkkeja tai muita asennusnameja ei ole!
Suurimmat traumat tosin tainnut jäädä niistä välipalapatukoista :D
Umpitärkeä lisäys tilauksien tekoon: mitä haluaa kylkiäiseksi vai haluaako mitään :D
[/vitsi]
Voisiko joku avata tuota välipalapatukka-episodia? Minusta välipalapatukka ei itsessään kuulosta huonolta idealta.
Joskus taisi olla muut namit loppu niin tuli jotain Elovena patukoita jotka ei ihmisille maistu.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Oivoi, en kyllä muistanut edes koko välipalapatukka -episodia.. Ei enää ikinä. :dead:
Voisiko joku avata tuota välipalapatukka-episodia? Minusta välipalapatukka ei itsessään kuulosta huonolta idealta.
En muista tarkalleen miksi niihin vaihdettiin, vissiinkin joku tilanne että Haribolla oli nallet loppu ja jonkun kuningasajatus oli kokeilla "terveellisempää" vaihtoehtoa. Kokeilua ei liiemmin arvostettu :D
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 215
Ei mutta... en kyllä pistäis mitenkään pahaksi jos paketin mukana tulisikin välillä joku ihan kunnon ylläri. Vaikka se dödöpurkki, tai vaikka tyyliin pahvilaatikon sisäpuolelle tussilla taituroitu "tämän paketin pakkasi Jarkko".

Tosin, ne nallekarkit on siis erittäin jees, vaimo syö ne monesti, itselleni jää ne vihreät, ellen ole kerennyt itse salaisuudessa pistellä poskeen.
 
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
108
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
15
Onko syksyn aikana tulossa striimivalvojaisia ja sen mukana tarjouksia joita olis kiva odotella illan aikana :)?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Eivätkös nämä ole juuri samoja? Näyttäisi olevan hyllyt täynnä...
Gigabyte P750GM ATX-virtalähde, 750W, 80 Plus Gold - 99,90€
Käsi pystyyn virheen merkiksi! Kysyin tätä tuossa aikaisemmin ja minulle sanottiin että irtona ei oltu myyty - ilmeisesti kävi jonkinlainen väärinkäsitys.
Joka tapauksessa niin meille tätä on tullut tämä yksi erä joista osa meni konepaketteihin. Toimittiin tässä valmistajan ohjeistuksen mukaisesti eli erä tarkistettiin ja sarjanumeroiden perusteella ovat uudempaa erää, jossa mainittua ongelmaa ei ilmene.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Olisikohan näppäimistön voitelupalvelu mahdollinen, jossa tehtäisiin esim. perus klippaus/laastarointi/voitelu isojen näppäinten stabilisaattoreille?

Itse ainakin mielellään tilaisin GMMK:n valmiiksi voideltuna pakettina, ei tarvitsisi miettiä rämiseekö se välilyönti :kahvi:
 

Kassinen4

Premium-jäsen
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
613
Olisikohan näppäimistön voitelupalvelu mahdollinen, jossa tehtäisiin esim. perus klippaus/laastarointi/voitelu isojen näppäinten stabilisaattoreille?

Itse ainakin mielellään tilaisin GMMK:n valmiiksi voideltuna pakettina, ei tarvitsisi miettiä rämiseekö se välilyönti :kahvi:
Jos tarkoitat tavallista GMMK:ta, niin multa on pian tulossa TKL-versio (jossa Cherryn voidellut ja klipatut ja laastaroidut stabit) myyntiin kunhan GMMK Pro saapuu ;)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Olisikohan näppäimistön voitelupalvelu mahdollinen, jossa tehtäisiin esim. perus klippaus/laastarointi/voitelu isojen näppäinten stabilisaattoreille?

Itse ainakin mielellään tilaisin GMMK:n valmiiksi voideltuna pakettina, ei tarvitsisi miettiä rämiseekö se välilyönti :kahvi:
Voidaan ehdottaa!
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
242
Olisikohan näppäimistön voitelupalvelu mahdollinen, jossa tehtäisiin esim. perus klippaus/laastarointi/voitelu isojen näppäinten stabilisaattoreille?

Itse ainakin mielellään tilaisin GMMK:n valmiiksi voideltuna pakettina, ei tarvitsisi miettiä rämiseekö se välilyönti :kahvi:
GMMK Pron stabit on suorastaan uitettu tehtaalla rasvassa, joten ei pitäisi ainakaan rämistä rasvan puutteen takia...
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
737
Onko tietoa milloin Glorious Model D wireless tulee kaupan listoille? Gloriouksen omat pre-orderit alkaa olla jo nurkan takana
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 695
Mitäs tuo melkein kaikkiin 6000-sarjan Radeoneihin ilmestynyt "Tuote ei ole tilattavissa" meinaa? Onko valmistus lopetettu vai saatavuus liian olematon?
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 215
Mitäs tuo melkein kaikkiin 6000-sarjan Radeoneihin ilmestynyt "Tuote ei ole tilattavissa" meinaa? Onko valmistus lopetettu vai saatavuus liian olematon?
Aika varmasti veikkaisin nimenomaan saatavuuden epävarmuutta, etenkin juuri kyseiseen projisoituun hintaan. Jos itse olisin ATK-kauppias, niin tekisin about noin, koska en haluaisi myydä tuotteita miinussaldoille ja sitten kuunella pitkin foorumeita kun kuulemma jo vuosi on ollut tilaus sisällä jne, mutta ei haluta kuitenkaan purkaa kauppaa. IMHO about juurikin oikea tapa toimia tässä epävarmassa tilanteessa.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 695
Aika varmasti veikkaisin nimenomaan saatavuuden epävarmuutta, etenkin juuri kyseiseen projisoituun hintaan. Jos itse olisin ATK-kauppias, niin tekisin about noin, koska en haluaisi myydä tuotteita miinussaldoille ja sitten kuunella pitkin foorumeita kun kuulemma jo vuosi on ollut tilaus sisällä jne, mutta ei haluta kuitenkaan purkaa kauppaa. IMHO about juurikin oikea tapa toimia tässä epävarmassa tilanteessa.
No, minulla se vuosi ei ole oikeasti kaukana. Kortti on tilattu noin 20min sen jälkeen kun se tuli myyntiin ja odotan sitä edelleen.
 
Liittynyt
06.10.2020
Viestejä
44
Hopeista GMMK Pro ISO-versiota on ollut Casekingillä varastossa jo muutaman päivän ajan, ehtiiköhän tämä Jimmsin hyllyyn ensi viikolla?
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 215
No, minulla se vuosi ei ole oikeasti kaukana. Kortti on tilattu noin 20min sen jälkeen kun se tuli myyntiin ja odotan sitä edelleen.
En tiijä onko oikee threadi keskustelulle, mutta mites, onks tuo tilanne miten elänyt? Onko tarjottu kaupan purkua tai upgradevaihtoehtoa johonkin saatavilla olevaan malliin esim? Mikä on oma toivees asian suhteen, etenkin kun noita ei-lowhashrate-malleja ei taida enää olla edes tulossakaan?
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 695
En tiijä onko oikee threadi keskustelulle, mutta mites, onks tuo tilanne miten elänyt? Onko tarjottu kaupan purkua tai upgradevaihtoehtoa johonkin saatavilla olevaan malliin esim? Mikä on oma toivees asian suhteen, etenkin kun noita ei-lowhashrate-malleja ei taida enää olla edes tulossakaan?
Kyseessä on siis 6800XT eli tuo low-hash ei kosketa minua. Ja Jimmsiltä ei ole kuulunut mitään koko aikana. Viimeinen mitä sieltä on kuulunut oli tilausvahvistus
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
507
niin oliko joku lista mistä saattaa voittaa osto oikeuden järkevän hintaiseen näytönohjaimeen ?

ite kasailin helmikuussa uuden koneen jimssistä tilatuista osista, mutta näytöohjainta siihen ei ole vielä saanut hommattua. Ei sinänsä mikään suurempi ongelma kun otin vanhasta koneestä gtx 1070:n irti että saisi edes kuvaa ulos ja vanha kone pyörii nyt Intelin HD grafiikoilla vuosimallia 2013
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 215
niin oliko joku lista mistä saattaa voittaa osto oikeuden järkevän hintaiseen näytönohjaimeen ?

ite kasailin helmikuussa uuden koneen jimssistä tilatuista osista, mutta näytöohjainta siihen ei ole vielä saanut hommattua. Ei sinänsä mikään suurempi ongelma kun otin vanhasta koneestä gtx 1070:n irti että saisi edes kuvaa ulos ja vanha kone pyörii nyt Intelin HD grafiikoilla vuosimallia 2013
Tuossa jokin lista:

edit: pistetäämpä suorempi lista:

Lisäksi seurailisin käytettyjen osiota:
Siellä silloin tällöin tulee ihan ok "väliaikaisesti pärjää" näyttiksiä, esimerkkeinä r9 290, r9 290x, 780ti, 980, 1050ti, 1060 alle satasesta reiluun puoleentoista sataan tai 980ti, r9 fury, r9 fury x, 1070 puolestatoista sadasta reiluun pariin hunttiin. Sitten noita vähän korkeampia toivotaan toivotaan myyntiartikkeleja, jotka tosin tuntuvat menevän kaupaksi jos ostajalla on Oikea Tarve Heti Nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
853
Oliko Samsung 970 EVO 1TB tulossa tarjoukseen lähiaikoina? Pitäisi tallennustilaa päivittää ja katselen edullisinta vaihtoehtoa tässä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 260
Kävikö noi halvemmat 3060 ohjaimet jo osto-oikeus arvonnassa? Olen mielestäni joka päivä käynyt tarkistamassa ja jossain vaiheessa tulossa pian teksti muuttui ei tilattavissa tekstiksi :hmm:
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 215
Kävikö noi halvemmat 3060 ohjaimet jo osto-oikeus arvonnassa? Olen mielestäni joka päivä käynyt tarkistamassa ja jossain vaiheessa tulossa pian teksti muuttui ei tilattavissa tekstiksi :hmm:
Hmm.. jos näin kävi niin itseltäni ainakin missaantu täysin.

Lisäksi jos nyt spekuloin vähän kauempaa haettuna, voi olla että Jimms oli joitain kortteja varannut "assemblyspeciaaleiks", äkkiseltään voisin arvata nimenomaan näitä 3060 jne luokan kortteja. Ainakin joskus 1070 / 1080 launchin jälkeen näin muistaakseni taisi olla vastaavasti. Nyt kun assembly peruuntuukin tästä syksyltä (Assembly Summer 2021 Peruuntuu) niin voi olla että noita kortteja kannattanee selata vähän tarkemmin jos joitain tapahtumamyyntiin mahdollisesti varattuja kappaleita vapautuukin normimyyntiin.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
900
Väitän, että 9/10 syö nallekarkit.
Väitän, että 9/10 heittäisi tarrat roskiin jos sellaiset tulisi tilauksen mukana.

Kummasta vaihtoehdosta tulee asiakkaalle parempi fiilis Jimms'istä?
Komponenttien tarrat jää niiden laatikkoon käyttämättä, ylimääräset tarrat lentää roskiin. Muksut syö nallekarkit. Nallekarkit voittaa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 591
Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
9
Iso kiitos Jimmsille. Eilen tuli soitto marraskuussa tilaamastani näytönohjaimesta ja tänään näkyisi olevan arvioitu noutopäivä postista. En uskonut tänä vuonna tilauksen saapuvan, mutta olin väärässä. Kiitos ja kumarrus.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
990
@Jimm's , mikä on tällähetkellä jonotilanne huollon osalta? Kävin nakkaamassa paketin juuri matkahuollon haaviin ja mietin että mikäköhän olisi ETA tuolla kun tulee takaisin :hmm:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 004
Viestejä
4 296 322
Jäsenet
71 765
Uusin jäsen
Panttero

Hinta.fi

Ylös Bottom