Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

  1. Joacpro

    Joacpro

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
    Pienen pieni palaute tähän väliin.Ensiluokkaista informaatiota ryzen 3900x-sivulla.Suosittelenkin ottamaan tavaksi jos vastaavanlaisia julkaisuja tulee tulevaisuudessa. :tup: Vielä voisi lisätä mihin päivämäärään asti on tilaukset toimitettu tällä hetkellä.
     
    Jimm's tykkää tästä.
  2. Insti

    Insti

    Viestejä:
    224
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Siinä olisi kyllä hyvä paikka, ei vaan reilu 100 kilometrin työmatka nappaile!
     
  3. Mr X

    Mr X

    Viestejä:
    158
    Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Just katsoin, viimeisestä tilauksesta 2v ja vajaa kk enkä ole katunut päivääkään sen jälkeen.
    Toivottavasti palaamme asiaan joskus.
     
  4. WanhaPatu

    WanhaPatu Suurmöyhentäjä

    Viestejä:
    907
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sama vika täällä. :(
     
  5. Jote

    Jote

    Viestejä:
    362
    Rekisteröitynyt:
    12.12.2016
    Pahapa siitä on mennä sanomaan ilman palkkatietoa ja työehtoja.
     
  6. puolinudisti

    puolinudisti

    Viestejä:
    189
    Rekisteröitynyt:
    11.06.2017
    vuokratyö eli kumpikaan ei voi häävi olla.vuokratöissä aina työntekijän silmässä urea kirvelee,toisessa paikassa enemmän toisessa vähemmän.:beye:

    tätä ketjua lukeneena ja viime aikaiset omat kokemukset huomioiden,mahtasko siellä sen mukavempaa olla asiakaspalvelussa kuin jankon betonilla :D
     
    Niska, daidalos, WanhaPatu ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  7. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Apua :D
    Barona hoitaa meillä tosiaan rekryt, mutta hyvät tyypit tuppaa kummasti vakinaistumaan :)

    PS, joulu tulee väistämättä, niin nyt aukes pakkaajienkin rekry: Kokemusta omaava varastotyötekijä Jimm's PC-Storeen!
     
    Kaitzschu ja Starglazer tykkäävät tästä.
  8. Sir.JK

    Sir.JK Premium-jäsen

    Viestejä:
    209
    Rekisteröitynyt:
    05.08.2017
    @Jimm's

    Eikö olisi reilua ilmoittaa kaikille tilanneille vai luokitellaanko teillä nykyään asiakkaat hyviin ja huonoihin?

    Tämä siis tuolta ketjusta.

    AMD 3. sukupolven Ryzen kellotukset ja kokemukset (Matisse/Zen2)
     
  9. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hei! En oikein ymmärrä kysymystä mutta yritän vastata tuotteista tiedottamisesta noin yleisellä tasolla. Tilaushetkellä tilausvahvistukseen merkitään automaattisesti tilaushetken tilanne toimitusaika-arvioineen.

    Kunkin tuotteen tuotekortin arviot päivittyvät lisäksi kyllä koko kansalle sitä mukaa jos ja kun sitä ajankohtaista tietoa saadaan ja tukkurisaldot päivittyy :)
    Luonnollisesti jos joku asiakaspalvelija asiakkaalle antaa jotain arvioita tai tietoa tietyn tilauksen edistymisestä niin hänen pitäisi huolehtia sitten myös siitä, että asiakkaalle kulkee tieto myös jos kyseinen arvio muuttuu!

    Tuotteen poistumisesta valikoimasta (EOL) ilmoitetaan aina kaikille tuotteen tilanneille erillisellä sähköpostilla, kun tieto saadaan.
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2019
  10. Sir.JK

    Sir.JK Premium-jäsen

    Viestejä:
    209
    Rekisteröitynyt:
    05.08.2017
    Niin siis kysehän oli yksinkertaisesti siitä että joillekin ilmoitetaan kysymättä ja joillekin ei edes silloinkaan kun kysyvät...
     
  11. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moi! Jos joku asiakaspalvelija ei ole vastannut kysyttäessä asianmukaisesti niin siitä kannattaa reklamoida asiakaspalvelun esimiehelle. Kyllä arvio pitäisi antaa aina, jos sellainen on annettavaksi - valitettavasti tietoa tai edes arvausta ei kuitenkaan aina ole saatavilla. Tällaisessa tilanteessa tuotekortin arvioksi merkitään "ei vahvistettu".

    Tuossa viittaamassasi keskustelussa siis ilmeisesti kyseessä aikaisemman kyselyn "follow-up" joka on ihan hyvän asiakaspalveluperiaatteen mukaista :)
     
  12. Koskis

    Koskis

    Viestejä:
    150
    Rekisteröitynyt:
    20.01.2017
    Olisi pitänyt lukea tämä ketju ennen kuin tilasin tutusti Jimmsiltä tavaraa. Kaikki tavarat hyllyssä (sivujen perusteella) ja edelleen odotellaan kolmatta arkipäivää, että tuotteet edes lähtisi teiltä eteenpäin. Samaan aikaan Saksasta tilatut tuotteet tulevat DHL:ltä tänään. Mielestäni asiaan kannattaisi herätä ajoissa tai asiakkaat reagoivat.. Se, että ulkomailta tulee tavarat nopeammin kuin teiltä (edes lähtevät eteenpäin) on aika noloa.
     
    Barsu ja Niska tykkäävät tästä.
  13. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Laita hyvä mies yksärillä tilausnumero, niin tsekkaillaan mikä tilanne! :) Tosiaan automaattisessa tilausvahvistuksessa pitäisi olla ollut jo tieto siitä, että meillä on tällä hetkellä ruuhkaa. :/
     
  14. Koskis

    Koskis

    Viestejä:
    150
    Rekisteröitynyt:
    20.01.2017
    Minäpä laitan.
    Ei ollut mitään infoa. Täältä luin.
     
  15. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Okei. Ainakin viime perjantaina lähetetyssä vahvistuksessa oli maininta kun sellaista tutkailin.
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2019
  16. Koskis

    Koskis

    Viestejä:
    150
    Rekisteröitynyt:
    20.01.2017
    Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää

    Toimitustapa: Pakettiautomaatti ,Posti Smartpost , Prisma....


    Näin lukee vain.

    Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
     
    Barsu tykkää tästä.
  17. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Okei, mielenkiintoista. Kiitos yhteydenotosta yksärillä, kävin keräämässä tilaamasi tuotteet!
     
  18. Niska

    Niska

    Viestejä:
    74
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
    Onko tämä nyt niin, että pitää tänne tulla itkemään että saa tavarat hyllystä matkaan? Vai pitääkö baronan kautta tulla töihin että voi pakkaa omat tuotteet ja lähettää ne itelle?
     
    Kaitzschu, Barsu ja jonic tykkäävät tästä.
  19. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Logistiikassa puretaan ruuhkaa koko ajan ja pakettia lähtee tasaiseen tahtiin, mutta tilauksia on yksinkertaisesti niin paljon tällä hetkellä että parin päivän viivettä esiintyy. Täydennyserät ovat nostaneet tilauskannasta vanhojakin tilauksia jonon kärkeen ja "rusinamyrskyn" jäljiltä varsinkin BIOS-päivityksiä tilataan nyt paljon emolevyille.

    Foorumilaisten spessujuttuna asiakaspalvelijat pyrkivät hyvän asiakaspalvelun nimissä hoitamaan "ATK-kriisit" henkilökohtaisesti matkaan, niinkuin muinakin ruuhka-aikoina.
     
  20. Mendel

    Mendel RTX ON

    Viestejä:
    602
    Rekisteröitynyt:
    21.09.2017
    Valvojaisten aikaan varmaankin saattaa tulla jokunen tarjous ja muuta pöhinää.
    Keretäänköhän ruuhkat purkaa ennen sitä? :)
     
  21. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Yritys on kova :eek:
     
  22. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Nonii selvis! Viikonloppua vasten oli ollut tarkoitus laittaa noihin hyllytuote- ja lähitukkurituoteita sisältäviin tilauksiin huomio siitä, että saattaa esiintyä viivettä. Oli kuitenkin käynyt muotoilussa tai koodissa joku moka ja se johti siihen että kyseinen viesti ei ollutkaan näkynyt kaikissa tilauksissa missä piti. Nyt on tsekattu ja uusiin tilausvahvistuksiin tulee maininta siitä, että kiiretilanteessa kantsii olla aspaan erikseen yhteydessä.
     
  23. Gunvaldi

    Gunvaldi

    Viestejä:
    30
    Rekisteröitynyt:
    12.08.2019
    Kysytään nyt uudelleen, tuleeko teille ducky one 2 sf varastoon?
     
  24. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä jos ja kun tätä jostain aletaan saada :)
     
  25. Nyyppae

    Nyyppae

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    24.03.2017
    Jaa täällä oli tällainen tilanne päällä, no laitanpa yksäriä niin josko saisi vauhtia tilaukseen! Tavoitteena saada viikonlopulle kamat asennukseen ja maanantaina tilausvahvistus vielä näytti 1-4pv..
     
  26. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hakekaa sinne aspaan ni pääsette näitä näprään ;D
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2019
    Kaitzschu, Tiwz, trbngr ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  27. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    70373071_519891425445150_6591752339445514240_n.png

    ...niin ei me siis kiusallamme paketteja pantata, oikeesti :p
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2019
    Kaitzschu, Mustang243, iccb ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  28. Mendel

    Mendel RTX ON

    Viestejä:
    602
    Rekisteröitynyt:
    21.09.2017
    -
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2019
  29. Mendel

    Mendel RTX ON

    Viestejä:
    602
    Rekisteröitynyt:
    21.09.2017
    Vielä toivomus valvojaisiin.
    Kunnon pommitarjous jostain high end ultrawide näytöstä tai 4k144Hz näytöstä.


    Saisiko vielä kuvan nallekarkkivarastosta, kilttipilttipliis? :D

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2019
    sepe, Kaitzschu ja Jimm's tykkäävät tästä.
  30. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä ne meidän hyllypaikat ihan siisteinä pysyy (rangaistuksen uhalla :btooth: :cool:) mut toi pakkausalue on tälleen iltapäivästä vähän "chaotic good" :D
     
    Viimeksi muokattu: 12.09.2019
  31. miilvi

    miilvi

    Viestejä:
    120
    Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Mikä on relistinen arvio toimitusajasta tällä hetkellä jos kaikki tilatut tuotteet löytyy heti hyllystä? Ihan mielenrauhan takia kyselen sitä tekstaria odotellessa. Kannattaako tälle viikolle enää edes odotella tavaroita jos eilen on tilannut?
     
  32. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Menee omalla painollaan varmaan alkuviikkoon, eli parin päivän viive, mut tosiaan jos on joku akuuttitilanne osien suhteen niin laita yksäriä niin tuupataan aspasta käsin huomenna matkaan :)
     
    Pesari tykkää tästä.
  33. Pesari

    Pesari

    Viestejä:
    624
    Rekisteröitynyt:
    21.09.2018
    Villi veikkaus jota peilaan omaan tilaukseen joka saapui tänään. Ei kannata odotella tälle viikolle.
     
  34. Infinity

    Infinity

    Viestejä:
    664
    Rekisteröitynyt:
    28.03.2017
    Sunnuntaina tehty varastossa olleen yhden tuotteen tilaus, ei edelleenkään ole lähtenyt matkaan.

    Ymmärrän kyllä varastopuolen kiireen jos on miehityksestä on puutetta, mutta siinä kohtaa kun Saksasta tulee tavara nopeammin ovelle kun kotimaasta tehty tilaus ei ole edes liikahtanut, ei ole ihan jepa.

    Jimms pysyy edelleen tietty itsellä suosiossa, mutta pieni petraus toimitusten kanssa olisi paikallaan :) Varsinkin kun jokunen vuosi sitten saattoi saman päivän aikana olla tilaus tehtynä ja iltapäivän jälkeen sai matkahuollosta hakea paketin.
     
    DrJones, Niska ja Nyyppae tykkäävät tästä.
  35. Petuu

    Petuu

    Viestejä:
    572
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Montahan kertaa tää sama keskustelu pitää vielä käydä tässä läpi? Jimmsillä on ollut toimituksissa vaikeuksia, he ovat sen itse myöntäneet, ovat tästä johtuen hommanneet lisää henkilökuntaa (kouluttamisessa yms menee hetki). Rekryä pistetty myös käyntiin monella eri saralla. Ymmärrän että harmittaa odottelu, mut luulis että tää asia oltais jo puitu noin 17 sivussa mitä tästä ollaan keskusteltu samoilla viesteillä tyyppi toisensa jälkeen.
     
    Tiwz, Lapan3n, Eksuu ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  36. IcePen

    IcePen Typo Generaatroti ;-)

    Viestejä:
    5 321
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    17 sivua sitten on yhtäkuin 3 kuukautta sitten ts Jimms on herännyt liianmyöhään lisäämään henkilökuntaa.
     
  37. Procyon

    Procyon

    Viestejä:
    49
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tuosta Jimmsin kuvasta olisi luultavasti pienellä photarivelvoilulla mahdollista lukea kuitin tiedot. :vihellys:
     
  38. tarmo2011

    tarmo2011

    Viestejä:
    589
    Rekisteröitynyt:
    27.11.2016
    Keskaria meille näytetään. Minun huumorintaju riittää :tup:
     
  39. Petuu

    Petuu

    Viestejä:
    572
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Hehe :) Ihan en tosissani käynyt laskemassa noita sivuja, kunhan heitin suurehkon lukeman kun näitä viestejä tullut jo pitkään. Ja kyllä, olet oikeassa. Herättiin liian myöhään. Mut haluaisin tietää että mitä nää viestit enää auttaa? Miten meinasitte että nää nopeuttaa asiaa? Ongelma on myönnetty ja sitä alettu työstämään. Se että aikuset ihmiset itkee foorumeilla tuskin nopeuttaa uusien työntekijöiden työtahtia?

    Älkää kukaan repikö pelihousujanne tästä, en tullut tänne sen enempää puolustelemaan Jimmyä kun kaikki tietää että ongelma on läsnä ja ollut jo jonkun aikaa. En vaan tahdo ymmärtää päämäärää, vai ollaanko täällä enään vaan purkamassa omaa pahaa oloa jonkun tod. näk. viattoman aspaihmisen niskaan?
     
  40. Mr X

    Mr X

    Viestejä:
    158
    Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Kaupat, joiden toimitukset, takuukäsittelyt tai aspan muut perseilyt ärsyttää nykypäivänä, kannattaa suosiolla jättää väliin jatkossa oman mielenterveyden vuoksi.
    Nykyään asia vaan täytyy hyväksyä ja lupauksiin ei kannata luottaa. Toimitusten jälkeen vasta punnitaan liikkeen painoarvo ja mahdollisten ongelmien hoitaminen ratkaisee ainakin minulla ostohalukkuuden jatkossa. Virheitä sattuu kaikille, mutta sen jälkeiset toimenpiteet vasta ratkaisevat kaiken...
    Odotamme mielenkiinnolla synkkää perjantaita.
     
  41. Halpuuttaja

    Halpuuttaja

    Viestejä:
    1 252
    Rekisteröitynyt:
    21.02.2017
    Reaktioista päätellen taitaa olla pitkistäkin viiveistä kyse osalla porukasta?

    Itellä lähti tilaus yhden päivän myöhässä ja verenpaine tuntuisi olevan vielä ihan ok tasolla.
     
  42. Raxama

    Raxama Köyhä

    Viestejä:
    1 277
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    En oo nyt muutamaan hetkeen tilannut, mutta 2017 Black Fridayn jälkeen ei oo oikeen noi paketit kulkenu sillä ns. totutulla tavalla. Aina välillä tullu pientä parannusta mut se alkaa sit lipsumaan siitä aika nopeeseen taas. Ongelma on tiedostettu joo ja jotain toimenpiteitäkin varmasti tässä kahen vuoden aikana tehty, mut silti on vähän sellanen fiilis et oikeeta muutosta ei oo hirveesti nähtävissä.

    Et joo, kyllä mä ainakin koen et porukka ihan aiheestakin täällä nillittää jos paketteja kohta näin kahen vuoden jälkeen ei saada liikkeelle kohtuullisessa ajassa. Parempi se on et asiasta keskustellaan kun se et hyväksyttäis se hiljaa, toimitusajat on kuitenkin edelleen niinkin optimistisesti kerrottu kun 1-4pv.
     
  43. Mr X

    Mr X

    Viestejä:
    158
    Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Mun mielestä Jimmsin pitäisi nyt ryhdistäytyä ja laittaa esim. arvonta käyntiin ketkuun osallistuneiden kesken, jossa olisi mukana 10 l ämpäri. Sehän yleensä lepyttää suomalaiset ja velat tuntuvat saatavilta. :rofl:
     
    tarmo2011 ja MrM tykkäävät tästä.
  44. Petuu

    Petuu

    Viestejä:
    572
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Itellä ei kokemusta tilailuista kun käyn liikkeestä hakemassa, mutta omaan silmään ei oo kyllä jatkuvat ongelmat ainakaan osuneet? Siis aina just jos jotain isompaa tapahtuu just joulut yms niin luonnollisesti on ruuhkaa, ja sit on tämmösiä omasta mielestä satunnaisia jakeluvaikeuksia. Ei kuitenkaan mitään jo toista vuotta jatkuvasti jatkuvaa. Voin toki olla väärässäkin, ehkä jengillä tulee sit aina tietyin väliajoin mitta täyteen ja tulee ryhmällä tänne kirjottelemaan.

    En just sen takia oikeen voi sanoa juuta tai jaata kun omaa kokemusta ei oo, mut mitä nyt kaikilta tutuilta kuullut niin tosi harvakseltaan näitä ongelmia ilmennyt. Ehkä silti liikaa näin isolla yrityksellä, mene ja tiedä. :think:
     
  45. Xirka

    Xirka

    Viestejä:
    366
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Kyllähän se on että jos haluaa rautaa kilpailukykyisellä hinnalla ja nopeahkolla toimituksella pitää tilata saksasta. Esimerkkinä tilasin amazon.de:stä ssd:n joka tuli 4 päivässä perille, kaveri tilasi hyllytavaraa jimmsiltä 6 päivää sitten ja vielä odottaa tilauksen postitusta.
     
    Niska tykkää tästä.
  46. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Se oli tarkoituksena liittää niin pienenä että olis vetäny pikselimössöksi mut hienosti tuli tommonen julistekoko silti >_>
    Korjattiiin alkuperäistä viestiä vaikka se onkin ns. myöhäistä. Alkuperäinen ajatus oli näyttää sillä, ettei ne laatikkopinot tyhjiä ole :p
     
  47. Infinity

    Infinity

    Viestejä:
    664
    Rekisteröitynyt:
    28.03.2017
    Kaikki eivät lue tätä ketjua päivittäin tai ole tietoisia mitä jossain sivulla 280/310 on kirjoitettu, tosin kuulostaa vähän siltä, että jos ongelmia toimitusten kanssa on ollut noin pitkään, niin silloin ehdottomasti kannattaa pitää ääntä.

    Omalta osaltani päätin kirjoittaa toimitusvaikeuksista, koska en haluaisi suomen parhaan PC rautaa myyvän liikkeen lipsuvan erinomaisen nopeista toimituksista.

    Kun ulkomailta tavara tulee nopeammin käteen ja pitää odotella kotimaan toimitusta asennuksen kanssa, on tilanne melko paha.
     
  48. Focus0

    Focus0 Technical Specialist Make ATK Great Again Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    1 585
    Rekisteröitynyt:
    01.12.2016
    Annetaas jälleen hyvää palautetta Jimmsille.

    Tilasin Unity-koneeseen komponentit ja vaikka osasin varautua pidempään toimitusaikaan niin suhteellisen hyvässä ajassa sain tilatut tuotteet itselle.
    Haluamallani kotelolla oli pisin toimitusaika.
    Pienen sisäisen kommunikaatio härön takia Jimmsillä jäi epähuomiossa toimitus tälle viikolle mutta olen hitokseen tyytyväinen ja tämäkin sovittiin Jimmsin kanssa keskenään missä päästiin molempia tyydyttävään lopputulokseen.
    Käytin myös ensimmäistä kertaa Bios/prosessori asennuspalvelua, se vaihe kun jäi pois itseltä ni meni ATK kasaan täysin kivuttomasti.

    Ei ole ikinä tarvinnut moittia toimintaa eikä ole varmasti jatkossakaan tarvetta! :tup:
     
    Jimm's tykkää tästä.
  49. FixxeR

    FixxeR

    Viestejä:
    76
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Ilahduttavaa, että tilauksen muututtua eilen "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" tilaan, sain jo tänään aamulla viestin että paketit on postitettu. Pääsee tunkkaamaan atk:ta viikonlopuksi, ellei Posti kämmää :comp::tup:
     
    Viimeksi muokattu: 12.09.2019
    Juha Uotila ja Jimm's tykkäävät tästä.
  50. daidalos

    daidalos

    Viestejä:
    15
    Rekisteröitynyt:
    05.12.2016