- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 243
Suomalainen maksaa satasen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä.... Mites se suomalainen sananlasku menikään; maksaa kympin, ettei naapuri saa satasta.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomalainen maksaa satasen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä.... Mites se suomalainen sananlasku menikään; maksaa kympin, ettei naapuri saa satasta.
Korkeampi. Persnetolla nuo 9900K:t meni. Tietokoneissa ja komponenteissa on todella alhaiset katteet.Osaako joku sanoa mikä mahtaisi olla noin sisäänostohinta ?
Osaako joku sanoa mikä mahtaisi olla noin sisäänostohinta ?
PLUS -emolevyt ovat päivitettyjä.Asus PRIME B450-PLUS + AMD Ryzen 5 3600 + Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury DDR4 3200MHz (Bundletarjous!) - 409,90€
Tässä on varmaan emon bios päivitetty valmiina?
Taitaa mennä Plussat ja MSIn MAX liite nyt sekaisin?PLUS -emolevyt ovat päivitettyjä.
Moi! Bundlen osalta emolevyssä on riittävän uusi bios-versio kyseiselle prosessorille.Asus PRIME B450-PLUS + AMD Ryzen 5 3600 + Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury DDR4 3200MHz (Bundletarjous!) - 409,90€
Tässä on varmaan emon bios päivitetty valmiina?
Heh, sama homma. Täysin ex-tempore hankinta.Piti napata sitten testaukseen Glorious PC Gaming Master Race -hiiri, ettei aivan täydy mieltään pahoittaa.
Konepaketteihin laitetaan ainakin toisinaan sellaista materiaalia, joka täyttää tyhjän tilan ja vaimentaa tärinöitä. Tällaisessa tapauksessa suurin riski on tumpelosta, joka voi unohtaa poistaa sen ennen käyttöä.(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)
Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)
Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Ainoa ongelma joka tulee mieleen, on nykyiset ja painavat näytönohjaimet.(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)
Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Koneet toimitetaan meillä Postilla aina erikoiskäsiteltävänä ja osat tuetaan aina mahdollisimman hyvin kotelon sisältä pehmusteella. Eli pitäisi tulla kyllä normaalisti ehjänä perille!(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)
Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Käsittelyssä se pudotetaan vain metrin korkeudelta sen vakion 2 metrin sijaan...Koneet toimitetaan meillä Postilla aina erikoiskäsiteltävänä
Käsittelyssä se pudotetaan vain metrin korkeudelta sen vakion 2 metrin sijaan...![]()
Tässäpä pieni avautuminen omasta Jimm's kokemuksesta:
Tilasin koneen 7.9 bios päivityksen kanssa. Kuten aiemmin todettu niin mitään viestiä tilausvahvistuksessa ei ollut ruuhkasta ja toimitusaika kaikille tavaroille oli 1-4 työpäivää. Paketit lähti matkaan perjantaina 20.9 ja tänään sen kävin noutamassa.
Kotelo oli eri paketissa ja heti näin sen olevan väärän värinen. Toinen paketti kun availtiin niin sisältä paljastuikin täysin eri tuotteet jotka tilattu. Keräyslista/lähete oli oikein kuten myös pakettikortti, tuotteet vaan jokaista komponenttia möyten väärät. Aspaan heti soitto ja nyt kolme tuntia myöhemmin mitään vastausta ei ole kuulunut.. "Selvitellään pikaisesti" kuului vastaus.
Saa nähdä kuinka tilanne etenee vaan tähän asti kohtuu paskainen maku jäänyt tästä firmasta. :/
ps. Vitutus saattaa olla kova myös hänellä jonka noin 3k€ paketti tuli minulle..
Moi! Laitahhan tilausnumeroa yksärillä niin setvitään kaikki mahdolliset sudenkuopat pois!Toivottavasti ei mene taas kahta viikkoa osia odotellessa
Olisi ollut saikulla hyvää aikaa roplata![]()
Hei!Mites muuten toimitaan jos huomataan että se kotelo on ottanut damagea kuljetuksessa ja se lasi on päreinä?
Itselle tullut ihan mitättömissäkin paketeissa vaikka en noita edes syö.Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Tänään saapui valvojaisprossu. Mutta ne Haribon lämpötyynyt unohtui paketista, mitäs nyt sitten IHS:n alle laitetaan?![]()
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Saako dieetillä olevat, vaikka Jimssin tarran mukaan erillisestä pyynnöstä?Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään![]()
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.
Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.
Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.
Asia harvinaisen selväTiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"
Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa
Ne ei kiireiden takia varmaan päästä pakkaajia ruokatauolle, niin joutuvat nälkäkuoleman kielissä ns. syömään kuormastaOon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään![]()
Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria.![]()
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.
Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.
Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.
Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään![]()
Saako halutessaan sokerittomia nallekarkkeja?
Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.
Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).
Toimittajalta löytyy Meshify C yhteensopivaa suodatinta, mutta tämä eroaa kuitenkin hieman mitoiltaan tuon Nano S:n vastaavan kanssa: DF1032.Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.