Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Itse en ole pommitarjousta koskaan saanut kuten en nytkään. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tuo 9900k tarjous oli jo ihan hyvä. Hinta ei ollut jotain tyyliin 50€, joten saatiin jo melko iso erä (~25?). Olisihan se hinta voinut olla vaikka 399, jolloin enemmän sitä tarvitsevia olisivat saaneet prossun yhä hyvään hintaan.

Toivottavasti tällaiset erät ovat tulevaisuudessakin ja olisi kyllä mukava saada joku aivopähkinä tai jotain ratkaistavaksi.
 
En ole koskaan osallistunut, saati edes seurannut valvojaisia mutta kyllä täytyy nyt todeta, että loistavaan hintaan jotkut onnekkaat saivat 9900k.

Osaako joku sanoa mikä mahtaisi olla noin sisäänostohinta ?
 
Osaako joku sanoa mikä mahtaisi olla noin sisäänostohinta ?

Olen kuullut, että PC-komponenttien kate on jälleenmyyjille on noin 10% luokkaa. Riippuu tietysti varmaan ostajasta ja odotetusta myyntivoluumista myös hieman.

Tämänsortin superdiilit ovat käsittääkseni markkinointitempauksen nimissä tuotettua +/-0 (ellei jopa tappiollista) kauppaa johon osallistuvat valmistaja/maahantuoja/jälleenmyyjä yhteistyössä. Siihen on kumminkin vahva syy, miksi niitä voidaan tai halutaan myydä vain 25kpl.
 
Jos noista i9-9900K:sta teki 250€/kpl tappiota, niin se on silti tehokas mainoskampanja sillä 6K€..

Vähän veikkaisin, että yhden illan "tappiot" on luokkaa 10K€ oikeasti ja se tuo kuitenkin tehokkaammin näkyvyyttä ja tunnettavuutta alan harrastajien keskuudessa kuin mainoskampanja vaikka Hesarissa.

Miljoonaluokan liikevaihdon firmassa tämmöinen pieni satsaus markkinointiin tuottaa varmasti suurempaa hyötyä ja rahallinen hyöty menee tällä tavalla asiakkaille.

Jokainen firma mainostaa jossain ja tämä on aika halpa mainos.
 
Itelläkin vielä myllää satkun 6700k koneessa ja olen tyytyväinen. Monia muitakin tarjouksia tullut napattua, sekä missattua. Jos ei kerkeä niin sitten ei, aivan turhaa aiheesta on päätäaukoa. Jimm's hyvää hyvyyttään antaa edes jotain tarjouksia kun voisivat olla antamatta. Parempi ottaa mitä saa ja muuten vaan tyytyä tilanteeseen.
 
Piti napata sitten testaukseen Glorious PC Gaming Master Race -hiiri, ettei aivan täydy mieltään pahoittaa.
Heh, sama homma. Täysin ex-tempore hankinta.
Kiitos Jimms:lle taas valvojaisista. Taas kerran hienosti järjestetty tapahtuma, tarjouksia riitti ja muutamat pommit seassa. Upeaa että viitsitte järjestää vuosi toisensa jälkeen. Ensi kertaa odotellessa.
 
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
 
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Konepaketteihin laitetaan ainakin toisinaan sellaista materiaalia, joka täyttää tyhjän tilan ja vaimentaa tärinöitä. Tällaisessa tapauksessa suurin riski on tumpelosta, joka voi unohtaa poistaa sen ennen käyttöä.

Jotkut näyttökortit ovat hemmetin painavia ja pitkiä ja pelottaa hieman ajatus väännöistä kortin ja emolevyn PCIe-liittimen välillä. Sen melkein ottaisi mieluummin erillään.

Jos koneita hajoaisi alvariinsa niin kyseistä toimitusmetodia ei olisi kai enää tarjolla.

Mutta mikäs siinä, maakuntamatkailuhan on mukavaa.
 
Viimeksi muokattu:
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?

Itselläni postin kautta ei konetta tullut ollenkaan. Posti hukkasi parin tonnin koneeni kokonaan ja Jimms joutui kasaamaan ja lähettämään uuden. Uuden paketin otin kyllä matkahuollon kautta. Seuraavan koneen aattelin varmuuden välttämiseksi hakea kanssa ihan itse paikan päältä. Säästyy kuukausien odotukselta ja itkupotkuraivareilta...
 
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Ainoa ongelma joka tulee mieleen, on nykyiset ja painavat näytönohjaimet.
 
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Koneet toimitetaan meillä Postilla aina erikoiskäsiteltävänä ja osat tuetaan aina mahdollisimman hyvin kotelon sisältä pehmusteella. Eli pitäisi tulla kyllä normaalisti ehjänä perille! :)
 
Tilasin eilen tuon i9900k-kombon ja rtx 2080 superin, kuuluuhan niihin bundletarjoukset myös? Eivät tulleet ostoskoriin automaattisesti.

Edit: chatin kautta sai tiedon, etteivät kuulu tarjouksiin.
 
Viimeksi muokattu:
Tänne kans tuli tieto että paketti tulossa mullepäin vaikka aamulla katoin niin kotelon arvioitu saapuminen vasta 1.10... Mistä varastonperältä noi ne sitten repiikään, en tiedä mutta en valita.

(sitten kyllä murisen jos ne tulee kahtena eri pakettina ja saan ravata kaks eri keikkaa....)
 
Tässäpä pieni avautuminen omasta Jimm's kokemuksesta:

Tilasin koneen 7.9 bios päivityksen kanssa. Kuten aiemmin todettu niin mitään viestiä tilausvahvistuksessa ei ollut ruuhkasta ja toimitusaika kaikille tavaroille oli 1-4 työpäivää. Paketit lähti matkaan perjantaina 20.9 ja tänään sen kävin noutamassa.

Kotelo oli eri paketissa ja heti näin sen olevan väärän värinen. Toinen paketti kun availtiin niin sisältä paljastuikin täysin eri tuotteet jotka tilattu. Keräyslista/lähete oli oikein kuten myös pakettikortti, tuotteet vaan jokaista komponenttia möyten väärät. Aspaan heti soitto ja nyt kolme tuntia myöhemmin mitään vastausta ei ole kuulunut.. "Selvitellään pikaisesti" kuului vastaus.

Saa nähdä kuinka tilanne etenee vaan tähän asti kohtuu paskainen maku jäänyt tästä firmasta. :/

ps. Vitutus saattaa olla kova myös hänellä jonka noin 3k€ paketti tuli minulle..
 
Tässäpä pieni avautuminen omasta Jimm's kokemuksesta:

Tilasin koneen 7.9 bios päivityksen kanssa. Kuten aiemmin todettu niin mitään viestiä tilausvahvistuksessa ei ollut ruuhkasta ja toimitusaika kaikille tavaroille oli 1-4 työpäivää. Paketit lähti matkaan perjantaina 20.9 ja tänään sen kävin noutamassa.

Kotelo oli eri paketissa ja heti näin sen olevan väärän värinen. Toinen paketti kun availtiin niin sisältä paljastuikin täysin eri tuotteet jotka tilattu. Keräyslista/lähete oli oikein kuten myös pakettikortti, tuotteet vaan jokaista komponenttia möyten väärät. Aspaan heti soitto ja nyt kolme tuntia myöhemmin mitään vastausta ei ole kuulunut.. "Selvitellään pikaisesti" kuului vastaus.

Saa nähdä kuinka tilanne etenee vaan tähän asti kohtuu paskainen maku jäänyt tästä firmasta. :/

ps. Vitutus saattaa olla kova myös hänellä jonka noin 3k€ paketti tuli minulle..

Moikka! Pahoittelut, että viestiisi ei oltu täällä reagoitu eilisen puolella, ilmeisesti aspassa on ruuhkaa - kuten viestisi perusteellakin voisi päätellä :(
Tovottavasti aspa on ehtinyt tässä vaiheessa palata asiaan - ilmeisesti siis pakettikortit menneet pakkaamossa sekaisin.
Laittaisitko kuitenkin yksärillä tilausnumeron mahdollisimman pikaisesti, niin tsekkailen mikä tilanne tässä?
 
Tänään saapui valvojaisprossu. Mutta ne Haribon lämpötyynyt unohtui paketista, mitäs nyt sitten IHS:n alle laitetaan? :bored:
 
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
 
Toivottavasti ei mene taas kahta viikkoa osia odotellessa :sori:
Olisi ollut saikulla hyvää aikaa roplata :vihellys:
 
Nopeasti lähetetty kotelo, tällä kertaa jopa hiukan liiankin nopea, oletin että kotiutuu vasta huomenna, ja pääsen kuitenkin noutamaan vasta ensi viikolla itsestä johtumattomista syistä.

Mites muuten toimitaan jos huomataan että se kotelo on ottanut damagea kuljetuksessa ja se lasi on päreinä?
 
Mites muuten toimitaan jos huomataan että se kotelo on ottanut damagea kuljetuksessa ja se lasi on päreinä?
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.
 
Viimeksi muokattu:
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Itselle tullut ihan mitättömissäkin paketeissa vaikka en noita edes syö.
 
Tänään saapui valvojaisprossu. Mutta ne Haribon lämpötyynyt unohtui paketista, mitäs nyt sitten IHS:n alle laitetaan? :bored:

Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.

Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
 
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
Saako dieetillä olevat, vaikka Jimssin tarran mukaan erillisestä pyynnöstä? :vihellys:
 
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.

Asia harvinaisen selvä :) Tiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"

Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa
 
Viimeksi muokattu:
Ei niitä postin rikkomisia voi laittaa Jimm'sin piikkiin.. Vähän nysviä olivat kyllä postissa, kun sen vahinkoilmoituslomakkeen täyttelin rikkimenneestä prossujäähystä. En kuullut asiasta sen jälkeen mitään, mutta sain uuden tuotteen tilalle.
 
Asia harvinaisen selvä :) Tiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"

Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa

Takuu- ja toimitusehdoista pitäisi löytyä tätäkin koskeva maininta!
 
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Ne ei kiireiden takia varmaan päästä pakkaajia ruokatauolle, niin joutuvat nälkäkuoleman kielissä ns. syömään kuormasta :P
 
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)

Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria. :beye:
 
Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria. :beye:

Njoo ei vissiin tuo hymiö nyt riittävän selkeästi tuonut esille, että ei mekään nyt ihan haudanvakavina täällä olla :D Joillekin kuitenkin ne nallekarkit on tosi tärkeitä, niin kirjoitettiin niistäkin nyt ns. "toimintaohje" :hungry:
 
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.

Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.
 
Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.

Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.

Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).
 
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)

Saako halutessaan sokerittomia nallekarkkeja?
 
Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.

Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).

Kyseessä oli siis tuollainen asiamiesposti joten johtunee siitä, soittivat kyllä johonkin helppariin myös kun käskin, mutta turhaan.
 
Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
 
Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
Toimittajalta löytyy Meshify C yhteensopivaa suodatinta, mutta tämä eroaa kuitenkin hieman mitoiltaan tuon Nano S:n vastaavan kanssa: DF1032.
 
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.

Tasan ei mene nallekarkit! :sori:

Firmalle tilaillut Jimssistä paketin jos toisenkin ja nallekarkit ovat vahva kilpailuetu silloin kun saman tavaran voi myös tilata jätkäsaaresta ja molemmilla on varastossa... :hungry:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
287 764
Viestejä
4 938 659
Jäsenet
79 395
Uusin jäsen
TomVi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom