- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 22 865
Jos noista i9-9900K:sta teki 250€/kpl tappiota, niin se on silti tehokas mainoskampanja sillä 6K€..
Vähän veikkaisin, että yhden illan "tappiot" on luokkaa 10K€ oikeasti ja se tuo kuitenkin tehokkaammin näkyvyyttä ja tunnettavuutta alan harrastajien keskuudessa kuin mainoskampanja vaikka Hesarissa.
Miljoonaluokan liikevaihdon firmassa tämmöinen pieni satsaus markkinointiin tuottaa varmasti suurempaa hyötyä ja rahallinen hyöty menee tällä tavalla asiakkaille.
Jokainen firma mainostaa jossain ja tämä on aika halpa mainos.
Vähän veikkaisin, että yhden illan "tappiot" on luokkaa 10K€ oikeasti ja se tuo kuitenkin tehokkaammin näkyvyyttä ja tunnettavuutta alan harrastajien keskuudessa kuin mainoskampanja vaikka Hesarissa.
Miljoonaluokan liikevaihdon firmassa tämmöinen pieni satsaus markkinointiin tuottaa varmasti suurempaa hyötyä ja rahallinen hyöty menee tällä tavalla asiakkaille.
Jokainen firma mainostaa jossain ja tämä on aika halpa mainos.