Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

  1. taspet

    taspet

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    12.08.2019
    Aivan. Ei tosiaan ole erikseen mainittu mitään aikaa tai ei osu silmään. 13.8 Tein tilauksen ja siitä lähtien ollut samassa statuksessa.
     
  2. WillYo

    WillYo

    Viestejä:
    237
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toimitus ei tarkoita sitä että posti ehtii sen toimittaa vaan ainoastaan sen minkä ajan puitteissa yritys toimittaa paketin eteenpäin kuljetuspalvelulle.
     
    WanhaPatu ja antero tykkäävät tästä.
  3. Sprada

    Sprada

    Viestejä:
    37
    Rekisteröitynyt:
    26.07.2017
    Omasta mielestä se toimitusaika-arvio tarkoittaa juurikin sitä että missä ajassa arvoidaan toimituksen saapuvan tilaajalle perille. Jimm's:in omilla faq sivuilla on jopa kohta "Mitä teen jos tilaus ei ole tullut toimitusaika-arvion puitteissa?", jos tässä olisi kyse kuljetuspalvelulle toimituksesta niin eikö sanoituksen pitäisi olla lähemmäs "Mitä teen jos tilausta ei ole lähetetty toimitusaika-arvion puitteissa?" ? Toki tässäkin on tulkinnan varaa. Se on kyllä harmillista että nämä toimistusajat ovat näin venyneet kun ehti jo tottua nopeaan toimitukseen.
     
    Jezme, LaDeX ja TheMeII tykkäävät tästä.
  4. 015panasonic

    015panasonic

    Viestejä:
    9
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  5. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 768
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pahoittelut että tämän hetken toimitusnopeudet aiheuttavat harmaita hiuksia ja alkusyksyistä epämukavuutta! Tarkoitus on palata tuohon "hyvään vanhaan aikaan" niin nopeasti kuin mahdollista, mutta pyydämme teiltä vielä hetken kärsivällisyyttä ongelman suhteen. Logistiikkamme paahtaa nallekarkkien keskellä puraten tilausmääriä niin nopeasti kuin pienet pohkeet antavat myöden ja toivon mukaan saamme tämänkin solmukohdan pian auki! Jos ja kun tulee kysyttävää tilauksista / aikatauluista / arvioista niin ottakaa rohkeasti yhteys asiakaspalveluumme, joka pyrkii avittamaan tilauskohtaisesti jokaista. Kiitos kärsivällisyydestä teille kaikille ja pahoittelut toimitusaikojen venymisestä!
     
  6. antero

    antero

    Viestejä:
    2 734
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Varmaan vaikeaa toimia kakaroiden kauppana. Ei ymmärretä miten maailma toimii ikkunan ulkopuolella.
    Tietokone yrityksillä on aina ollu pienet varastot johtuen tuotehintojen jatkuvasta elämisestä ja mikään yritys ei halua ottaa varastotappioita pienen katteen lisäksi.
    Viimevuosien vakaat hinnat on varmaan luoneet mielikuvan eritavalla toimivista yrityksistä.
     
    ep-l ja lunkwill tykkäävät tästä.
  7. Dervish

    Dervish Eino Grön Premium-jäsen Make ATK Great Again Köyhä

    Viestejä:
    37
    Rekisteröitynyt:
    29.09.2018
    Maailma siellä ikkunan takana toimii vaan nykyaikana niin, että varastossa jo oleva tavara liikahtaa jopa jo ensimmäisen, viimeistään toisen vuorokauden aikana ulos varastosta kohti asiakasta joka sen varastossa olevan tavaran on tilannut. Joissain varastoissa jopa henkilökunnan palkkaukseen liittyy erilaisia suoriteosuuksia, jotka putoilee alemmas jos tavara ei lähde työvuoron aikana ulos vaan joskus tulevien työvuorojen aikana.

    Muutaman kerran olen koittanu Jimmsiltä hyllytavaraa tilata, ja tyytynyt perumaan ja tilaamaan muualta, että saa edes jotenkin järjellisessä ajassa itselleenkin.
    Sitten ne lukemattomat kerrat kun en edes katso enää Jimmsin valikoimaa kun ei sieltä kuitenkaan mitään ulos saa, ilman että menee aspaan ulisemaan että mulla on oikeesti ihan hirvee kiire saada tää mun tilaukseni. Ja tällä tavoin kuormittaa täysin turhaan aspaa ja sekoittamaan kerääjien ja pakkareiden työjärjestystä.

    PS. Tietokoneyritys on yhdyssana.
     
    Hekxu, Ukko Ylijumala, BugeHenis ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  8. LaDeX

    LaDeX

    Viestejä:
    1 011
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Käsittääkseni noissa tapauksissa aspan tyyppi käy itse laittamassa sen pakettiin.

    PS. Se kirjoitetaan 'pakkaaja' ;)
     
  9. WillYo

    WillYo

    Viestejä:
    237
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tilaus ei vielä perillä asiakkaalla kun jimm'sin (tai minkä tahansa muun) firman toimitusseuranta sanoo että tilaus toimitettu. Yritys ei voi eikä varmasti haluakaan vastata kuljetuspalvelun omasta toimitusajasta. Kun tilauksen tila muuttuu toimitetuksi niin silloin firma on ainoastaan toimittanut tilauksen pois omasta järjestelmästä ja infrasta seuraavan palveluntarjoajan kontolle.
     
  10. k1nggg

    k1nggg

    Viestejä:
    218
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Maanantai aamuna tilasin varastossa olleen tavaran ja perjantai aamuna lähti postiin. Eihän tätä nyt nopeaksi voi sanoa kun tilasin hiljattain tietokonekauppa.fi:stä niin tilaus oli käsitelty ja postitettu 3 tunnissa.
     
    WanhaPatu tykkää tästä.
  11. Womba

    Womba

    Viestejä:
    99
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Tietokonekauppa.fi ? Tossa just ku kasasin yhen koneen niin just tuo kauppa aina roikku hintaseurannassa halvimpana mutta kaikissa osissa näytti varastosaldo 0 ja tukkureilla N joten eipä tuolta uskaltanu mitään ostaa. Dustinia testasin ekan kerran mutta vaan prossun suhteen jos tulee takuuhommia ja nehän lupas että ennen klo 15 tilatut lähtee samana päivänä ja niihän se lähtikin, seurantakoodikin tuli parin tunnin päästä.
     
  12. Sprada

    Sprada

    Viestejä:
    37
    Rekisteröitynyt:
    26.07.2017
    Yritys on tehnyt sopimuksen kuljetuspalvelun kanssa joka on antanut omat aika-arvion toimituksille, ainakin näin jokaisessa tietämässäni ja työskentelemässäni paikassa. Tottakai jos kuljetusfirma onnistuu jotakin mokaamaan, niin ei kukaan täälläkään varmaan pidä myyjää vastuullisena. Toimitusaika-arvio pitäisi siis koostua siitä että kuinka nopeasti yritys saa tavaran pakattua lähetystä varten, plus kauanko kuljetuspalvelu on luvannut keskimääräiseksi ajaksi kotimaan toimituksille.

    ps. ja lisäyksenä vielä että arviohan on vain arvio eikä mikään absoluuttinen totuus. Eli ei kenenkään pitäisi pelihousuja repiä jos kerran menee arvion yli. Se on sitten eri juttu jos normi alkaa olemaan se että menee arvioiden yli.
     
    Viimeksi muokattu: 16.08.2019
    LaDeX tykkää tästä.
  13. Maniac

    Maniac

    Viestejä:
    705
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
  14. TheMeII

    TheMeII Übertaktungspotenzial Tukijäsen

    Viestejä:
    3 984
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Jos toimitusaika-arvio on 1-4 päivää ymmärrän sen niin että (koska posti toimittaa normaalisti paketit jotka haettu ennen neljää seuraavaksi iltapäiväksi) tilauspäivä on ensimmäinen päivä jos tilaus tehty aamupäivällä. Muuten vasta seuraava päivä. Tällöin maanantai aamuna tilatut paketit saa olla jimmssillä ma, ti ja ke päivät ke iltapäivällä postiin ja torstaina asiakkaalle. Jos posti lähettää sen turku->oulu->helsinki tämä moka ei ole enää jimmssin vaan postin. Jos jimms pitää tuota neljä päivää katson toimitusarvion ylittyneeksi.
     
  15. WillYo

    WillYo

    Viestejä:
    237
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Posti tai matkahuolto ei vain toimi siten koko Suomessa kuin se sattuu toimimaan kasvukeskuksissa ja muissa keskittymissä.
     
    DivX tykkää tästä.
  16. TheMeII

    TheMeII Übertaktungspotenzial Tukijäsen

    Viestejä:
    3 984
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    No kyllä se Turusta paketin saa tuossa ajassa sen Joensuusta 50km päähän. Yli 600km tulee paketille matkaa. Tiedän kyllä että esim Rovaniemen pohjoispuolelle ei kerkeä päivässä mutta oletan sen olevan tilaajalla tiedossa.

    (Oulun lajittelu tuntuu jumittavan pahemmin kuin jimmssin paketointi, pojan tilaus oli jumissa täyden viikon siellä.)
     
  17. SatanTwister

    SatanTwister Premium-jäsen

    Viestejä:
    651
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Älä nyt jauha paskaa. Jos ei pystytä toimittamaan edes varasto tavaraa kohtuu ajassa (ilman että asiakkaan tarvii sitä erikseen pyytää) ei todellakaan ole asiakkaan vika. Taidat olla joku vanha änkyrä joka syyttää aina kaikkia muita omista kusemisistaan. Mitkään 2000-luvun alun selitykset ei nyt oikein pelaa jolloin uusi rauta vanheni lähes puolessa vuodessa.

    Kivijalkakaupan ainoa valtti on se että sen tuotteen saa sieltä heti. Sillä ei ole mitään muuta kilpailuvalttia verkkokauppoihin nähden. Toki tuossa täytyy tasapainoilla varastotappioiden ja varastosaldon kanssa.
     
    Mika__, Ukko Ylijumala, Wulf ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  18. Rizar1

    Rizar1

    Viestejä:
    77
    Rekisteröitynyt:
    03.11.2016
  19. jk72

    jk72

    Viestejä:
    76
    Rekisteröitynyt:
    18.03.2018
    Keskiviikkona tilattu ssd ja tänään postitettu.Hienoa työtä.
     
  20. Asmola

    Asmola Molander Ylläpidon jäsen Team Apex Legends Team H2O

    Viestejä:
    3 190
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Miksei teillä ole tuota Logitech G915 näppiksen GL Linear versiota tilattavissa?

    Tuotehaku - Jimms.fi
     
  21. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 768
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei valitettavasti tarkkaa toimitusaika-arviota tiedossa, mutta laitetaan tiedustelua tuotevastaavamme suuntaan ja koitetaan saada jotain arvioita ilmi!
    Hei,

    kävitkin tätä jo toista kautta tiedustelemassa, eli selvityksessä on :)
     
  22. Asmola

    Asmola Molander Ylläpidon jäsen Team Apex Legends Team H2O

    Viestejä:
    3 190
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jep, välillä unohtuu tuo teidän chatti, loistava ominaisuus kyllä.:tup:
     
  23. Merkath

    Merkath

    Viestejä:
    1 119
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
  24. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 768
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Huomenet! Eiköhän tuo valikoimaan saada, välitetään tuotevastaavalle!
     
    Merkath tykkää tästä.
  25. MaximusKratos83

    MaximusKratos83

    Viestejä:
    12
    Rekisteröitynyt:
    12.08.2019
    Ymmärrän kyllä että on pidellyt kiirettä. Mutta Tein teille tuotepalautuksen, otitte sen vastaan 2.8.19. Rahat teidän olisi kuulunut kuluttajasuojalain mukaan palauttaa 14vrk sisällä. Eikö niin että keskiviikkoon mennessä näkyy? Nyt menny jo 16vrk. On tyhmää kirjoittaa näin päivän selvistä asioista tänne, kyseessä oli kumminkin tuote, jolla on 14vrk palautusoikeus.
     
    Viimeksi muokattu: 18.08.2019
  26. lunkwill

    lunkwill

    Viestejä:
    1 116
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Katso boldattu!
    Kannattais ennemmin olla yhteydessä chattiin tai muuhun suoraan asiakkaspalveluun, foorumilla on aina viivettä.
     
    LaDeX tykkää tästä.
  27. Vision

    Vision

    Viestejä:
    508
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itselläni kesti noin kolmisen viikkoa, 22.7 kun kysyin asiasta, vastasivat että käsittelevät vielä 11.7 RMA pyyntöjä.

    Eli kyllä he tulevat käsittelemään pyyntösi mutta kuten kaikki tietänee, ovat kovin, kovin ruuhkautuneita.
     
  28. MaximusKratos83

    MaximusKratos83

    Viestejä:
    12
    Rekisteröitynyt:
    12.08.2019
    Joo niin on jo tehty.
     
  29. vienna

    vienna

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    09.01.2017
    Kysyisin vielä Jimmssiltä myös tässä ketjussa, että mitä ihmettä on tapahtunut Cooltekin koteloille valikoimassanne? Toukokuussa ostin Atx-Htpc-kotelon, ja silloin niitä oli varastossa varsin hyvä määrä. Nyt elokuussa tuote on kadonnut täysin valikoimastanne. Onko varsinainen syy katoamiselle liikesalaisuus (ongelmia tukun kanssa, ei myydä teille?) vai pystyisittekö avaamaan mitenkään, miksi esim. Cooltekin G3-kotelo katosi täysin valikoimastanne?

    Onneksi ostin tuon kotelon, varsin passeli ollut vanhalle Phenom X6-pohjaiselle Htpc:lle. Ihmettelen vain näin yllättävää muutosta.
     
  30. Leitson

    Leitson

    Viestejä:
    211
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    @Jimm's

    Saatteko listoille Cooler Master MK730 näppäimistöä MX Brown kytkimillä? Vain Red ja Blue näyttäisi nyt olevan tarjolla.
     
    Viimeksi muokattu: 18.08.2019
  31. jee

    jee

    Viestejä:
    10
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Useamman päivän odotellut varastotuotteen toimitusta. Melko näätää toimitusaika-arvion muuttaminen 1-4 päivää -> 1-6 päivää jos kerran ongelmat ovat Jimmsillä itselläänkin tiedossa ja todellisuudessa toimitusaika on 4+ päivää.
     
    vinters ja BugeHenis tykkäävät tästä.
  32. FaithFX

    FaithFX

    Viestejä:
    115
    Rekisteröitynyt:
    08.03.2017
    Viikko sitten sunnuntaina tilasin tuulettimen jatkokaapeleita ja niissä oli 1-6 päivää toimitusaika. Vieläkin odottaa käsittelyä, onneksi näillä ei ole hoppu. Mutta samaa mieltä, vois ton 1-6 korjata realistisemmaksi.
     
  33. hsalonen

    hsalonen

    Viestejä:
    8 546
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Cooltek on uudellenbrändätty Jonsbo. Kaikki Jonsbot hävisivät valikoimasta joskus kesä-heinäkuussa. Kuulemma oli tukkurin kanssa ongelmia.
     
  34. jimms_antti

    jimms_antti Jimm's Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    44
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Logistiikkamme oli eilen lauantaina purkamassa tilausruuhkaa isolla porukalla (Kiitokset heille kun kuitenkin lukevat tätä ketjua :) ) ja käytännössä tiistaihin mennessä tehdyt tilaukset joissa kaikki tuotteet olivat varastossa saatiin käsiteltyä, kuten myös osa keskiviikko aamun tilauksista. Vähän aikaa sitten löytyi yksi bugi toiminnanohjausjärestelmästämme, jossa tuotteet voivat olla varastossa, mutta eivät tule kerättäväksi automaattisesti. Tuota bugia on korjattu viime viikolla ja korjaus saadaan liveksi huomenna. Tämän vuoksi kannattaa olla chatissa yhteydessä meidän aspaan ja pyytää heitä tarkistamaan tuo tilaus, ettei tämä ole yksi niistä (pitää keräillä ns. paperilähetteellä)
     
    WanhaPatu, Sprada, paskamaha2k ja 6 muuta tykkäävät tästä.
  35. jimms_antti

    jimms_antti Jimm's Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    44
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Tämä toimitusajan muuttaminen on saanut ideansa alkuvuodesta tältä foorumilta, jossa joku ehdotti tuota ratkaisuksi viivästymisen sijaan. Juurisyy viivästyksiin on kaupallisesti odotettua pirteämpi loppukesä, yhdistettynä kesälomakauteen, yhdistettynä Assemblymessujen tavaroiden palautumiseen, yhdistettynä osan työntekijöidemme koulujen alkuun, yhdistettynä veronpalautuspäivän jälkeen tapahtuneeseen 4h nettikatkokseen... Eikä ole tarkoitus selittää, mutta voin vain todeta, että 7.8 oli harvinaisen synkkä päivä kun tuntui, että kaikki mikä vain voi mennä pieleen - menee pieleen. Lisäksi kun kerran tuo päivä oli keskiviikko ja torstaina alettiin setvimään tilannetta niin emme saaneet enää viikonlopuksi kasattua ylimääräistä vuoroa paikkaamaan jo aiheutunutta ruuhkaa.

    Tämän vuoksi teimme päätöksen tuon toimitusajan nostamisesta 1-6 päivään. Tuo "yksi päivä" on teknisesti pakko pitää tuolla kun kuitenkin meillä on noutopiste josta tavaraa saa samanakin päivänä. Luonnollisesti olen harmistunut ja äärimmäisen pahoillani tilanteesta, että ruuhkia on päässyt syntymään, eikä toimitukset ole 1-2 päivää kuten moni odottaa, mutta tämän viikonlopun lauantain ylimääräisen työvuoron jälkeen tilanne näyttää taas paremmalta ja palaamme pian takaisin "normaaliaikatauluun".
     
    WanhaPatu, jorma88, paskamaha2k ja 10 muuta tykkäävät tästä.
  36. jimms_antti

    jimms_antti Jimm's Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    44
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Poimin nyt viimeisimmän asiaa sivuavan postauksen ja valotan tätäkin hieman eli: "viime vuoden keväällä tehty yrityskauppa ja sen jälkeen tapahtunutta" :)

    Casekingin mukaantulon jälkeen Jimm's on panostanut ensisijaisesti tuotevalikoiman laajentamiseen omassa ydintuotealueessaan (PC -komponentit, oheislaitteet, modaus, jne...) ja tähän on luonnollisesti ollut apua uudesta emoyhtiöstä, joka toimii samalla tuotealueella. Lisäksi ensimmäiset investoinnit toiminnan laajentamiseksi tehtiin laajentamalla varastoamme, joka saatiin käyttöön pienen viivästyksen jälkeen marraskuun alussa 2018.

    Uuden varaston myötä luonnollisesti myös saatavuus parani, koska tuotteita on aiempaa paremmin "heti varastossa" ja tämä tulee olemaan tavoitteemme jatkossakin. Samaan aikaan viime vuoden lopulla huomasimme, että toiminnanohjausjärjestelmämme ei silloisessa muodossa kykene palvelemaan kasvavaa liiketoimintaa ja suunnitelma järjestelmän kehittämisestä ja siihen investoimisesta tehtiin loppuvuodesta 2018. Ongelma vain tällaisissa järjestelmähankkeissa on se, että niitä ei voida tehdä kiireisimpään vuoden aikaan mikä on käytännössä marraskuun ja helmikuun välinen aika. Uusi versio toiminnanohjausjärjestelmästä saatiin käyntiin huhtikuun puolessa välissä ja se on osoittanut toimivuutensa etenkin kun lähetysmäärät kasvavat (huom! kyseessä ei kuitenkaan ole automaatti- tai ulkoinen varasto vaan edelleen tarvitaan keräilijöitä ja pakkaajia).

    Eli nopeasti yhteenvedettynä: Caseking haluaa meidän pysyvän paikallisena toimijana ja kehittää meidän omia vahvuuksia, investoida toiminnan kasvuun, sekä luoda uusia työpaikkoja. Lisäksi verotkin maksetaan Suomeen :)

    Se, että vuoden vaihteessa oli pahoja viivästyksiä toimituksissa johtui pääosin siitä, että vanha järjestelmä jäi sitten pieneksi, eikä sitä pystytty skaalaamaan ylöspäin tarpeeksi nopeasti. Tuolloinkin ilmaantui kommentteja, jossa epäiltiin, että uudella omistajalla on tässä näppinsä pelissä ja toiminta siirretään Saksaan vai mitä näitä nyt oli. Valitettavasti kyse ei ollut siitä - kyllä tämä oli ihan mun moka kun odottelin vähän liian pitkään vanhan järjestelmän kanssa.
     
    nnnn, Taneli-, Shilen ja 18 muuta tykkäävät tästä.
  37. jimms_antti

    jimms_antti Jimm's Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    44
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Näillä näkymin 20.9 (voi vielä muuttua) ;)
     
    Warfe ja Tiwz tykkäävät tästä.
  38. TheDriimer

    TheDriimer

    Viestejä:
    30
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Onko mahdollista saada jonkinlaisia lukuja joissa vertaillaan tilausten kuukausittaista määrää viime vuoden alusta tähän päivään? Muutamia otantoja sieltä täältä.
     
  39. Ukko Ylijumala

    Ukko Ylijumala BANNATTU BANNED

    Viestejä:
    201
    Rekisteröitynyt:
    20.07.2019
    Mitä sä niillä teet?
     
  40. TheDriimer

    TheDriimer

    Viestejä:
    30
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Jos sanotaan, että kasvua on tapahtunut ilman lukuja siitä, niin joku voisi väittää, että sanovat tämän vaan huvikseen.
    Jos saa tästä lukuja niin huomattavasti helpompi todistella, että kasvua todella on, ja ei ihmekkään, että ruuhkaa syntyy jos kasvu oikeasti merkittävää.
     
  41. Nightuser

    Nightuser

    Viestejä:
    1 474
    Rekisteröitynyt:
    30.10.2016
    Ja sitten jos ne luvut eivät ole jonkun mielestä riittäviä tai erot tarpeeksi suuria niin voi täällä nillittää entistä enemmän.

    Ei mitään tilastoja tänne kiitos. Eivät ole oleellisia.
     
    Lepakomäyrä, Niksi, MrM ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  42. jimms_antti

    jimms_antti Jimm's Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    44
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Hetken jo mietin, että "miksikäs ei" ja yhden luvun jo katsoinkin valmiiksi, mutta nämä ovat kuitenkin firman sisäisiä asioita ja tämä on kuitenkin verrattain suosittu foorumi. Lisäksi nimimerkin takaa esitetylle kysymykselle ei ole hirveän fiksua vastailla sellaisia, tiedä vaikka toimisit kilpailijalle ;) Laita minulle sähköpostia ja sovitaan tapaaminen jossa voimme käydä tuota läpi.
     
    Shilen, jorma88, Persojet ja 10 muuta tykkäävät tästä.
  43. TheDriimer

    TheDriimer

    Viestejä:
    30
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Joo ei se ole minulle niin tärkeä asia, mutta oli oma idea tähän toimitusajoista valittamisen vähentämiseen :) Alkaa olla jatkunut jo turhan pitkään saman asian pyörittäminen.
     
  44. Ukko Ylijumala

    Ukko Ylijumala BANNATTU BANNED

    Viestejä:
    201
    Rekisteröitynyt:
    20.07.2019
    Pitäis oikeastaan antaa asian olla, mutta menkööt nyt. Mistä sä tiedät että ne numerot pitävät paikkansa? Excelistä vaan viime vuoden tilaukset ja +30% siihen ja sitten numerot palstalle.

    Antaa nyt Jimssin hoitaa asiat kuntoon. Jos eivät, niin myynnissä ja tuloksessa se näkyy ennen pitkään.
     
  45. jimms_antti

    jimms_antti Jimm's Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    44
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Kyllä musta tuntuu, että hyvinkin saksalainen hallitus muuttaa mielipiteensä toimitusjohtajan luottamuksesta aikaisemmin kun tulokset tulevat julkisiksi :nb:

    Edit: Hassuja nää foorumin emojit
     
    Kaitzschu ja Tiwz tykkäävät tästä.
  46. debiloinen

    debiloinen

    Viestejä:
    147
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sikälimikäli julkisista maksuttomista tiedoista jotain voidaan päätellä niin 2017 vs 2018 (tilikausi vain neljältä kuukaudelta): liikevaihto säilyisi suunnilleen samana, mutta tilikauden tuloksen pitäisi mennä reilusti ylöspäin. Liikevaihto vs tilikauden tulos ~1% 2017 ja ekstrapolointia harrastamalla 2018 vuodelle tulisi 3,7%. Numeroissa 471 tuhatta euroa vs ~1,5Me.

    En ainakaan finderista löytänyt tuoreempia lukuja.
    Jimm's PC-Store - Y-tunnus: 0885951-4 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet

    Täysin spekulatiivisia numeroita. :)
     
  47. gaattori

    gaattori

    Viestejä:
    41
    Rekisteröitynyt:
    15.08.2019
    Tarpeeksi kun valitetaan ja ryvetään Jimmsin brändiä, niin saadaan Bulldog takaisin.
     
  48. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 768
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Selvitellään.
     
  49. Aivotton

    Aivotton

    Viestejä:
    68
    Rekisteröitynyt:
    27.08.2018
    @Jimm's onko teillä jo myynnissä/varastossa ryzen 3000ready b450 emolevyjen? Mietin tarkkaaottaen gigabyte aorus 450m tai asrock b450m pro4 emolevyjen.
     
  50. Alensia

    Alensia Custom-titteli Make ATK Great Again

    Viestejä:
    1 304
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tämä (ja ATX-malli) kiinnostaisi itseäkin :)