Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

  1. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 687
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toistaiseksi ei ole tietoa onko kyseistä tuotetta tulossa meille myyntiin. Tuon tapaista hiirtä on tällä hetkellä Gloriouksen Model-O:n muodossa saatavana suoraan varastosta. :)

    Glorious PC Gaming Race Model O, optinen pelihiiri, musta - 49.90€

    Tähän olikin näköjään vastattu jo aiemmin. :lol:
     
    Viimeksi muokattu: 14.08.2019
  2. gouca

    gouca

    Viestejä:
    575
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Noissa mennään aikalailla tukkurien ja isompien kertatoimitusten armoilla. Ymmärrät varmasti, ettei Jimms ole tukkurien ainoa asiakas ja esim. EK:n kaltainen pienempi erikoisyritys ei varmasti edes pysty valmistamaan reaaliajassa, kysyntää vastaavaa, tarvittavaa määrää tuotteita. Monimutkaisten metalliblokkien valmistus on yllättävän hidasta pienemmässä mittakaavassa. Ylipäätään kaikissa kotimaan komponenttikaupoissa on ollut nyt kesällä järkyttävän huono valikoima ja saatavuus, taustalla lienee joku isompi muutos tukkuripuolella. Tämä johtaa siihen oravanpyörään, että PK-seudun kivijalkamyymälöissä (lue = Verkkis) voidaan pitää parempaa saatavuutta ja valikoimaa korkeammilla hinnoilla myymälän puolella, mutta sielläkin varastosaldot olemattomia.

    @Jimm's mikä on RMA:n käsittelyaika tällä hetkellä?
     
  3. Kurppa

    Kurppa

    Viestejä:
    294
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Onkohan tämän saatavuudesta mitään uutta tietoa?
     
  4. WillYo

    WillYo

    Viestejä:
    227
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mitä teille @Jimm's on tapahtunut? Muutamaan kuukauteen ei ole tullut asioitua ja nyt sitten tilasin töihin NAS:n uuden kovon 7.8 ja heti tänään 14.8 tuli viesti että toimitettu. Miten teillä on kusseet noin pahoin varastotuotteidenkin toimitukset? Johtuuko nyt yrityksen myynnistä Casekingille vai onko vain muutoin pahasti ruuhkautunut? Varastotuotteiden toimitusaika-arviotkin näemmä muuttuneet 1-6 päivään.
     
  5. BugeHenis

    BugeHenis

    Viestejä:
    42
    Rekisteröitynyt:
    15.12.2018
    Vuoden kohta kestänyt tämä "ruuhka" Jimmsillä.. Milloin johtuu kesä/syyslomista, milloin Black Fridaysta, milloin veronpalautuksista..
     
  6. Vesmo

    Vesmo

    Viestejä:
    21
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Reilu 2 viikkoa on nyt mennyt itsellä palautuksen vastaanotosta, katsotaan meneekö vielä kauan. :nb:
     
  7. TheMeII

    TheMeII echo "%0|%0">s.bat|s Tukijäsen

    Viestejä:
    3 837
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Keväällä toimi pätkän ihan hyvin, ei oo siis jatkuvaa.
     
    WanhaPatu tykkää tästä.
  8. Womba

    Womba

    Viestejä:
    99
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Kukin tavallaan... minä nyt en vaan pysty tuttavia / sukulaisia ohjaileen shoppaileen ulkomaille koska siitä ei tulis yhtään mitään, sitten joutus ite hoitaan takuuasiatkin niitten puolesta jne :) Toisaalta kikanttiin/poweriinkaan niitä en ohjaa kun niille myydään kumminki kaikki koneenputsaus/viruspalvelut/lisätakuut joten vähiin käy valikoima.
     
  9. Henriquez

    Henriquez SER OMISTAJA

    Viestejä:
    760
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Mitäs tuo tila "toimitettavissa - odottaa käsittelyä" meinaa?

    Tarkoittaako sitä, että eivät ole vielä keränneet tavaraa hyllystä pakettiin?

    Tilasin kaksi tuotetta, joita varastossa. Tämä päivä mukaanlukien olisi kolme arkipäivää kulunut tilauksen tekemisestä.
     
  10. TheMeII

    TheMeII echo "%0|%0">s.bat|s Tukijäsen

    Viestejä:
    3 837
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Kyllä.
     
  11. Henriquez

    Henriquez SER OMISTAJA

    Viestejä:
    760
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    OK. Homma on sitten aikalailla muuttunut kun joskus vuosia sitten tilasin tavaraa. Mikäköhän on - liian vähän työntekijöitä?
     
  12. TheMeII

    TheMeII echo "%0|%0">s.bat|s Tukijäsen

    Viestejä:
    3 837
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Tiivistettynä: Juuri kun homma alko oleen loppukeväästä kasassa alko kesälomat ja samalla jonkinmoinen tilauspiikki -> vähemmän tekijöitä + enemmän tehtävää = backlogia syntyy. Nyt sit on vähä aikaa saaha paletti kasaan ennen ku tulee syksy ja black friday jolloin homma voi taas karata käsistä. [Siitä sitten alkaakin joulukausi (joka kestää tammikuuhun) jolloin ruuhkat ei ainakaan helpotu].
     
  13. Henriquez

    Henriquez SER OMISTAJA

    Viestejä:
    760
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Samaa mietin, mutta eikös tuostakin pääsisi sillä, että ottaa työntekijöitä tuuraamaan lomia yms. Ja jos tilanne näyttää tältä valtaosan ajasta niin kertoo mielestäni siitä, että henkilöstä on saatava lisää. Tuossa menettävät monta asiakasta, kun toimitusajat venyy.
     
    TheMeII ja Cuthalu tykkäävät tästä.
  14. WillYo

    WillYo

    Viestejä:
    227
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Koska ovat muuttaneet toimitusaika-arvion 1-4 päivästä1-6 päivään?
     
  15. BugeHenis

    BugeHenis

    Viestejä:
    42
    Rekisteröitynyt:
    15.12.2018
    Olisko about viikko sitten
     
  16. TheMeII

    TheMeII echo "%0|%0">s.bat|s Tukijäsen

    Viestejä:
    3 837
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Porukka valitti kun (hatusta heitettynä) puolet meni viidenteen päivään+ niin nostivat sitä että ovat paremmin aikataulussa.
     
  17. leksi

    leksi

    Viestejä:
    89
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2017
    Toukokuussa tilasin tuulettimia perjantai aamuna, olivat noudettavissa launtaina smartpostissa. Nyt laitoin viime torstaina kotelon tilaukseen, ostoskoriin lisätessä toimitusaika oli 1-4 päivää joka kuitenkin sitten muuttui tilausvahvistuksen mukaan 1-6 päivään. Jotain on tapahtunut tosiaan, eikä tässä olla menty parempaan suuntaan. Tilaus odottaa edelleen käsittelyä. Onneksi tällä erää on kyseessä vain kotelo.
     
  18. SatanTwister

    SatanTwister Premium-jäsen

    Viestejä:
    640
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Melko outoa toimintaa kun luulisi että tuo tavaran mahdollisen nopea liikkeelle saaminen olisi ihan hyvä asia bisneksen kannalta ja jos siinä on ongelmia ne kannattaisi ratkaista aika nopeasti. Ilmeisesti varaa on seisottaa kamaa varastossa tai sitten hiljainen loppuunmyynti menossa. :kahvi:
     
  19. Pasuri

    Pasuri

    Viestejä:
    24
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jos on oikeasti kiire niin laittakaa vaikka chatin kautta viestiä. Kerran laitoin alkuvuodesta kun tarvitsin uutta näyttöä ja lähti samana päivänä liikkeelle :)
     
  20. leksi

    leksi

    Viestejä:
    89
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2017
    Vastaus oli, että muutaman päivän sisällä saadaan liikkeelle.
     
  21. SatanTwister

    SatanTwister Premium-jäsen

    Viestejä:
    640
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Miksi asiakkaan pitäisi pyytää saadakseen palvelua? Ei raha kelpaa?
     
    Ukko Ylijumala, BugeHenis ja TeijoV tykkäävät tästä.
  22. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 687
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Saatavuuksiin tosiaan voi vaikuttaa monenlaiset asiat ja tietysti pyrimme, että tuotteita joita usein kysytään niin olisi riittävästi varastossa. :) RMA puolella, kuten muutenkin elämme toistaiseksi poikkeuksellisen hektistä aikaa ja väliaikaisesti RMA käsitteyissä jonoa on myös hieman syntynyt. Käsittely aika voi riippua paljolti myös tuotteesta ja valmistajien takuukäytännöistä mutta sellaiseen 2 viikon käsittelyaikaan on syytä varautua. Huoltokoneissa jono voi ajoittain olla hieman pidempikin.
     
  23. MaximusKratos83

    MaximusKratos83

    Viestejä:
    12
    Rekisteröitynyt:
    12.08.2019
    Se on vaan niin että kuluttajasuojalakien mukaan 14 vrk sisällä firman pitää palauttaa rahat tilille. Itellä kanssa menossa RMA, palautuksesta jo 12päivää.
     
  24. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 687
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tähän ei toimittajalta valitettavasti parempaa saatavuustietoa olla toistaiseksi saatu.
     
    Kurppa tykkää tästä.
  25. Taneli-

    Taneli- ☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣ Premium-jäsen

    Viestejä:
    2 669
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toki myös jos 2 viikkoa tai pidempään kestää uuden tuotteen saaminen (korjaus tms) niin korvaava tuote pitäisi saada lainaan siihen saakka kunnes takuukorjattu/uusi tuote on asiakkaalla. Tämä siis jos kyseessä ns. tärkeä laite mitä ilman asiakas ei oikein tule toimeen (tulostin, tietokone tms).

    Nykyisin vain usea (ei kivijalka)liike on alkanut luistamaan tästä eikä ainakaan itse muista asiakasta muistuttaa.
     
    MaximusKratos83 tykkää tästä.
  26. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 687
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moikka. Kaikkille tässä kollektiivisesti vastaten huomionnne on tietysti täysin oikea. Toimitusajat ovat tällä hetkellä normaalia pidemmät mihin aikaisemmin olette tottuneet. On tietysti selvää, että pyrimme palvelemaan Teitä kaikin mahdollisin keinon laadukkaasti ja nopeasti. Organisaatiossa teemme aktiivisesti töitä, jotta pystymme pitämään lähetysnopeuden ja muut palvelun laatuun vaikuttavat asiat kiitettävällä tasolla. Kuten hieman aikaisemmin mainitsimme, niin elämme varsin poikkeuksellista aikaa ja kasvamme voimakkaasti. Kasvu vaatii tietysti lisää resursseja ja tähän olemmekin myös jo panostaneet tilanteen normalisoimiseksi. Valitettavasti kuitenkin myös resurssien hankkimisessa on omat haasteensa. Kaikki kasvua ja kehitystä tukevat asiat kun saamme hitsattua kohdilleen, niin olemme jalleen valmiit ylittämään odotuksenne :)
     
    juksi ja Vision tykkäävät tästä.
  27. SatanTwister

    SatanTwister Premium-jäsen

    Viestejä:
    640
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei tarvitse ylittää odotuksia kunhan toimii niin kuin luvataan. :kahvi:
     
    WanhaPatu, BugeHenis ja Jimm's tykkäävät tästä.
  28. Hessu222

    Hessu222

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    26.03.2019
    "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä"
    Tuohon jumittaa tilaus, toki 6 päivää ei ole vielä täynnä, mutta harmittaa hidastelu. Tavaraa seisoo hyllyssä, mutta sitä ei lähetetä, maksettu on jo toki heti tilatessa. Auttaisikohan jos ei maksaisi heti. Olen tehnyt tuona odotteluaika kaksi verkkokauppa.comin tilausta joista toinen on jo tullut ja toinen lähetetty.

    Ei tuo ainakaan myyntiä kasvata jos henkilökuntaa vähennetään tai lomasijaisia ei oteta ja ostajat tympiintyy odottamiseen. En tosin tiedä tilannetta, mutta epäilen syyksi tuota.
     
  29. Hessu222

    Hessu222

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    26.03.2019
    Löytyi tuollainen kohta sopimusehdoista:
    "Tilaamalla tuotteet meidän verkkokaupastamme, sinulla on 30 päivän palautusoikeus tuotteille. Jos huomaat, ettei tuote ole se mitä halusit tai tulit toisiin ajatuksiin, voit palauttaa tuotteen takaisin meille."
    Tuossahan olisi se mahdollisuus, että tilaisi tavarat muualta ja palauttaisi jimmssin tavarat takaisin samantien sitten kun ne joskus mahdollisesti saapuvat.
     
  30. tatulpin

    tatulpin

    Viestejä:
    868
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Nii tai en tiiä, jos peruis sen tilauksen ja tilaa jostain mistä saa nopeammin? Tai sitten samalla kun Jimmsiin on yhteydessä, pyytäisikin lähettämään romut.
     
  31. Hessu222

    Hessu222

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    26.03.2019
    Jos tarkoitat jonossa etuilemista niin se ei ole oikea tapa toimia, muut joutuvat odottamaan sitten kauemmin.
    Oikea tapa on se, että firma hoitaa resurssit kohdalleen.
     
    Eremita, BugeHenis, tatulpin ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  32. inspekta

    inspekta

    Viestejä:
    5
    Rekisteröitynyt:
    10.08.2017
    Nonni, nyt 3900x tulossa-arvio on siirtynyt 3.9., ei tietty Jimmsin vika, mutta kylläpä on kiva odotella 2kk tuotteita.. huah
     
  33. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 687
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moikka. Voisin edelleen toistaa kokonaisuudessaan edellisen muutama hetki kirjoittamaamme päivityksen, mutta lainaanpa vain tässä kohtaa seuraavasti. "Kasvu vaatii tietysti lisää resursseja ja tähän olemmekin myös jo panostaneet tilanteen normalisoimiseksi. Valitettavasti kuitenkin myös resurssien hankkimisessa on omat haasteensa". Kyse ei siis missää tapauksessa ole siitä että henkillökuntaa pyrittäisiin vähentämään. :) Maksutavat eivät myöskään vaikuta varastolla tapahtuvaan keräilyyn ja eriarvoisuutta muutenkaan maksutapojen kanssa emme pidä hyvänä ratkaisuna. Kyllä nämä tästä kuitenkin selkenee. :)
     
  34. Hessu222

    Hessu222

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    26.03.2019
    Lupaukset menettävät tehonsa kun asiakkaat huomaavat, etteivät ne vaikuta mitään. Varsinkin mitä pidenpään niitä jatketaan.
     
    junkki112, Kaitzschu ja BugeHenis tykkäävät tästä.
  35. Joda

    Joda

    Viestejä:
    207
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kuinkahan moni täällä nyt on analysoinut tilannetta yhtään sen enempää tai seurannut muuta kuin randomeiden satunnaista kitinää ja sitä yhtä omaa viivästynyttä tilausta. Se että tilanne sattuu toistumaan esim. neljä kertaa vuoden aikana ei tarkoita sitä että se olisi ollut koko vuoden päällä. Toki tilanne on syvältä ja vaatii Jimiltä kehitystoimia mutta on tämä valituskin vähän naurettavaa kun tän perusteella saa kuvan niin kuin jokainen Jimmsin tilaus olisi ollut viimeisen vuoden viikkoja myöhässä. Tilanteet varmasti elää ja se että Jimms on joskus tässä ketjussa ilmoittanut korjaavansa tilannetta ei tarkoita sitä etteikö se voisi hieman erilaisista syistä esim. puolen vuoden päästä toistua.
     
  36. Hessu222

    Hessu222

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    26.03.2019
    No, sen verran olen analysoinut tilannetta, etten taidakaan olla yksin se niin sanottu "yksittäistapaus" :D
     
  37. SatanTwister

    SatanTwister Premium-jäsen

    Viestejä:
    640
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä se aika monella on toistunut aika monta kertaa ja aika pitkän aikaa jo. :kahvi:
     
    BugeHenis ja junkki112 tykkäävät tästä.
  38. BugeHenis

    BugeHenis

    Viestejä:
    42
    Rekisteröitynyt:
    15.12.2018
    Muttakun se nimenomaan on ollut vuoden ajan päällä eikä vain 4 kertaa vuodessa :D Oletko edes lukenut mitä tässä langassa on keskusteltu?
     
  39. Joda

    Joda

    Viestejä:
    207
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Olen seurannut tätä lankaa viimeset kolme vuotta käytännössä päivittäin niinku kaikkia muitakin seurattavia threadejä. Eikä se kyllä viimestä vuotta ole ollut päällä jatkuvasti vaan välillä homma on toiminut ja välillä ei. Kannattaa myös huomioida että ne joilla homma toimii harvemmin jaksavat siitä erikseen täällä kommentoida eli se että täällä pari henkeä jostain jollain hetkellä kommentoi ei tarkoita että homma olisi kokonaan fubar. Ja ei en tälläkään tarkoita etteikö ongelmia olisi vaan että vähän suhteellisuuden tajua.
     
    WanhaPatu tykkää tästä.
  40. Miuku

    Miuku

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Jos yritys on jo itse todennut tässä langassa että homma ei toimi niin se ei ole mitään "randomien kitinää" vaan fakta.

    Jos tilaus on ollut kohta viikon ollut tilassa "Tila: Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" niin on se nyt jo saatana. Eikä kyseessä ole mikään iso, vaikea tai kasattava tuote vaan yksittäinen laite johon voisi pistää vaikka pakettikortin kanteen ja eteenpäin minuutissa.
     
  41. Joda

    Joda

    Viestejä:
    207
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kuten nyt olen about joka viestissä toistanut en tarkoita etteikö ongelmia olisi tai olisi ollut. Lähinnä vaan tämä valitus on vedetty vähän överiksi kun väitetään että tässä nyt olisi jonkun vuoden putkeen tilanne päällä jossa kaikki toimitukset ovat myöhässä tai että Jimms on nyt joku suuri kusettaja sen takia että ongelma on sattunut toistumaan.
     
    WanhaPatu ja MarkusV tykkäävät tästä.
  42. Kurppa

    Kurppa

    Viestejä:
    294
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Jokohan tämä keskustelu ois pikkuhiljaa taputeltu? Olisi mukava taas seurailla ketjua, jos täällä puhuttaisiin välillä jostakin muustakin. Palautetta saa ja pitääkin antaa, mutta veikkaan että viesti on mennyt perille jo muutama sivu sitten. Ennen kun joku sattui kysymään samaa asiaa mitä on jo käsitelty, ohjattiin lukemaan aikaisempia viestejä, eikä jatkettu sen kummemmin. Nyt vielä spämmitään väliin itkua omien tilauksien viivästymisistä, millä ei periaatteessa ole mitään arvoa keskustelun kannalta. Kaikilla ketjua seuraavilla on jo tieto siitä että toimituksissa on ongelmia/viivästyksiä. Ainakaan itseäni ei kiinnosta tieto siitä että Pertsan näyttis on toimitettu pari päivää myöhässä tjs. (sori jos täällä oli oikeasti joku Pertsa näyttiksensä kans, en ole kaikkia viestejä lukenut :kahvi:)

    BTW. Tilaan itsekin tavaraa välillä muualta, mutta en koe tarvetta ilmoittaa Jimmssille erikseen asiasta. :think: [/rant]
     
    Petuu, ep-l, JuTaHu ja 6 muuta tykkäävät tästä.
  43. hsalonen

    hsalonen

    Viestejä:
    8 223
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Täällä tuntuu joo olevan ihmisiä, jotka laittavat vain negatiivisia viestejä päivittäin tänne ketjuun, kun heidän tuotteensa on matkalla/käsittelyssä. Tietenkään ei voida olla aspaan yhteydessä ja taputellaan toisiaan selkään kun saa ironisia kommentteja sinnepäin.

    Kyllä se sieltä tulee. Ja jos ei tule, niin mitä jos pitäisitte sananne ja tilaisitte muualta ja jättäisitte ne ininät vähemmälle? Luulisi, että 3-5 ihan samanlaisen viestin jälkeen olisi sanottavansa sanonut, mutta ei - joillakin on jäänyt levy päälle..

    Itsellä on myös tulleet hitaat toimitukset, sanoisin jopa, että olen odottanut mATX-koteloani kauemmin kuin kukaan muu tässä ketjussa, mutta en siitä jaksaa useamman kerran päivässä valittaa, jotain kuukauden välein vain. Tämä voi vaikka olla se tämän kuun valitusviesti. Ei sotketa ketjua turhalla valituksella.

    edit.
    [ Vain rekisteröityneet käyttäjät näkevät Spoiler-tagin sisällön. Rekisteröidy foorumille... ]
     
    Viimeksi muokattu: 14.08.2019
    Nightuser, B3MMi, Lerbatov ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  44. JRan

    JRan

    Viestejä:
    47
    Rekisteröitynyt:
    08.02.2019
    Pakko sen verran kommentoida tähän ketjuun, että Jimms on käytännössä ainoa suomalainen verkkokauppa mistä tilaan yhtään mitään ja itsellä on kyllä hyvin pitänyt noi varastotuotteiden toimitusajat 1-4 tai 1-6 päivää. Tänä vuonna tilannut 11 kertaa Jimmssiltä mitään (yksityishenkilönä ja yritykselle) ja katsoin nopeasti maileista, että poikkeuksetta tilaus on lähtenyt 1-2 päivän päästä tilauksesta. Nyt viimeisin tilaus muutamalla extra päivällä, mutta kuitenkin siinä ajassa, mitä arvio on. Joten ei tota nyt paljoa paremmin pysty hoitamaan.

    Jimms on myös suomen ainoita verkkokauppoja, joka pystyy oikeasti kilpailemaan omissa silmissä EU-alueen verkkokauppojen kanssa, vaikka hinnat saattaa olla hiukan kalliimpia, niin toimituskulut on 0 €, jonka ansiosta ostoskorin loppuhinta saattaa olla sama tai ainakin lähelle ja toimitus on kuitenkin aina nopeampi, vaikka muualta tuotteet yleensä lähtevät samana päivänä matkaan.

    Edit: typo
     
  45. Sprada

    Sprada

    Viestejä:
    32
    Rekisteröitynyt:
    26.07.2017
    Katsotaan kuin käy. Eilen yöllä pistin Jimmsille ja verkkikselle tilaukset menemään heti saatavilla oleville tuotteille. Verkkikseltä on tullut jo lähetysseurantakoodi ja tilaus 'Käsitelty' tilassa, Jimmsillä taas 'Toimitettavissa, odottaa käsittelyä'.
     
  46. NÄPITJÄÄSSÄ

    NÄPITJÄÄSSÄ

    Viestejä:
    31
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  47. squonk

    squonk Köyhä

    Viestejä:
    53
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
  48. JRan

    JRan

    Viestejä:
    47
    Rekisteröitynyt:
    08.02.2019
    Niin siis omassa viestissäni viittasin siihen, että jos tilaisi saman asian, vaikka Saksasta tai Briteistä.

    Edit: lisättäköön siis vielä, että verkkokauppa.comin valikoima on hyvin rajallinen esim. komponenteissa.
     
  49. taspet

    taspet

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    12.08.2019
    Mielenkiinnosta kysyn onko yleensä millaisesta ajasta kyse kun tilauksen tilassa lukee "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä".
     
  50. TheMeII

    TheMeII echo "%0|%0">s.bat|s Tukijäsen

    Viestejä:
    3 837
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    jos tilaus sanoo 1-6 päivää niin viimeistään viidentenä arkipäivänä pitäisi olla paketissa että postille jää yksi päivä toimittaa. Siksi ne on sen viidennen ja kuudennen siihen lisänneet että saisivat suurimman osan toimitetuksi luvatussa ajassa.
     
    ScepticalFIN tykkää tästä.