Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Niin siis kysehän oli yksinkertaisesti siitä että joillekin ilmoitetaan kysymättä ja joillekin ei edes silloinkaan kun kysyvät...
Moi! Jos joku asiakaspalvelija ei ole vastannut kysyttäessä asianmukaisesti niin siitä kannattaa reklamoida asiakaspalvelun esimiehelle. Kyllä arvio pitäisi antaa aina, jos sellainen on annettavaksi - valitettavasti tietoa tai edes arvausta ei kuitenkaan aina ole saatavilla. Tällaisessa tilanteessa tuotekortin arvioksi merkitään "ei vahvistettu".

Tuossa viittaamassasi keskustelussa siis ilmeisesti kyseessä aikaisemman kyselyn "follow-up" joka on ihan hyvän asiakaspalveluperiaatteen mukaista :)
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Olisi pitänyt lukea tämä ketju ennen kuin tilasin tutusti Jimmsiltä tavaraa. Kaikki tavarat hyllyssä (sivujen perusteella) ja edelleen odotellaan kolmatta arkipäivää, että tuotteet edes lähtisi teiltä eteenpäin. Samaan aikaan Saksasta tilatut tuotteet tulevat DHL:ltä tänään. Mielestäni asiaan kannattaisi herätä ajoissa tai asiakkaat reagoivat.. Se, että ulkomailta tulee tavarat nopeammin kuin teiltä (edes lähtevät eteenpäin) on aika noloa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Olisi pitänyt lukea tämä ketju ennen kuin tilasin tutusti Jimmsiltä tavaraa. Kaikki tavarat hyllyssä (sivujen perusteella) ja edelleen odotellaan kolmatta arkipäivää, että tuotteet edes lähtisi teiltä eteenpäin. Samaan aikaan Saksasta tilatut tuotteet tulevat DHL:ltä tänään. Mielestäni asiaan kannattaisi herätä ajoissa tai asiakkaat reagoivat.. Se, että ulkomailta tulee tavarat nopeammin kuin teiltä (edes lähtevät eteenpäin) on aika noloa.
Laita hyvä mies yksärillä tilausnumero, niin tsekkaillaan mikä tilanne! :) Tosiaan automaattisessa tilausvahvistuksessa pitäisi olla ollut jo tieto siitä, että meillä on tällä hetkellä ruuhkaa. :/
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Laita hyvä mies yksärillä tilausnumero, niin tsekkaillaan mikä tilanne! :) Tosiaan automaattisessa tilausvahvistuksessa pitäisi olla ollut jo tieto siitä, että meillä on tällä hetkellä ruuhkaa. :/
Minäpä laitan.
Ei ollut mitään infoa. Täältä luin.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Okei. Ainakin viime perjantaina lähetetyssä vahvistuksessa oli maininta kun sellaista tutkailin:

Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää

Toimitustapa: Pakettiautomaatti ,Posti Smartpost , Prisma....


Näin lukee vain.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää

Toimitustapa: Pakettiautomaatti ,Posti Smartpost , Prisma....


Näin lukee vain.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
Okei, mielenkiintoista. Kiitos yhteydenotosta yksärillä, kävin keräämässä tilaamasi tuotteet!
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
338
Onko tämä nyt niin, että pitää tänne tulla itkemään että saa tavarat hyllystä matkaan? Vai pitääkö baronan kautta tulla töihin että voi pakkaa omat tuotteet ja lähettää ne itelle?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Onko tämä nyt niin, että pitää tänne tulla itkemään että saa tavarat hyllystä matkaan? Vai pitääkö baronan kautta tulla töihin että voi pakkaa omat tuotteet ja lähettää ne itelle?
Logistiikassa puretaan ruuhkaa koko ajan ja pakettia lähtee tasaiseen tahtiin, mutta tilauksia on yksinkertaisesti niin paljon tällä hetkellä että parin päivän viivettä esiintyy. Täydennyserät ovat nostaneet tilauskannasta vanhojakin tilauksia jonon kärkeen ja "rusinamyrskyn" jäljiltä varsinkin BIOS-päivityksiä tilataan nyt paljon emolevyille.

Foorumilaisten spessujuttuna asiakaspalvelijat pyrkivät hyvän asiakaspalvelun nimissä hoitamaan "ATK-kriisit" henkilökohtaisesti matkaan, niinkuin muinakin ruuhka-aikoina.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 018
Valvojaisten aikaan varmaankin saattaa tulla jokunen tarjous ja muuta pöhinää.
Keretäänköhän ruuhkat purkaa ennen sitä? :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Nonii selvis! Viikonloppua vasten oli ollut tarkoitus laittaa noihin hyllytuote- ja lähitukkurituoteita sisältäviin tilauksiin huomio siitä, että saattaa esiintyä viivettä. Oli kuitenkin käynyt muotoilussa tai koodissa joku moka ja se johti siihen että kyseinen viesti ei ollutkaan näkynyt kaikissa tilauksissa missä piti. Nyt on tsekattu ja uusiin tilausvahvistuksiin tulee maininta siitä, että kiiretilanteessa kantsii olla aspaan erikseen yhteydessä.
 
Liittynyt
24.03.2017
Viestejä
134
Jaa täällä oli tällainen tilanne päällä, no laitanpa yksäriä niin josko saisi vauhtia tilaukseen! Tavoitteena saada viikonlopulle kamat asennukseen ja maanantaina tilausvahvistus vielä näytti 1-4pv..
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Kyllä ne meidän hyllypaikat ihan siisteinä pysyy (rangaistuksen uhalla :btooth: :cool:) mut toi pakkausalue on tälleen iltapäivästä vähän "chaotic good" :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
347
Mikä on relistinen arvio toimitusajasta tällä hetkellä jos kaikki tilatut tuotteet löytyy heti hyllystä? Ihan mielenrauhan takia kyselen sitä tekstaria odotellessa. Kannattaako tälle viikolle enää edes odotella tavaroita jos eilen on tilannut?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Mikä on relistinen arvio toimitusajasta tällä hetkellä jos kaikki tilatut tuotteet löytyy heti hyllystä? Ihan mielenrauhan takia kyselen sitä tekstaria odotellessa. Kannattaako tälle viikolle enää edes odotella tavaroita jos eilen on tilannut?
Menee omalla painollaan varmaan alkuviikkoon, eli parin päivän viive, mut tosiaan jos on joku akuuttitilanne osien suhteen niin laita yksäriä niin tuupataan aspasta käsin huomenna matkaan :)
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Mikä on relistinen arvio toimitusajasta tällä hetkellä jos kaikki tilatut tuotteet löytyy heti hyllystä? Ihan mielenrauhan takia kyselen sitä tekstaria odotellessa. Kannattaako tälle viikolle enää edes odotella tavaroita jos eilen on tilannut?
Villi veikkaus jota peilaan omaan tilaukseen joka saapui tänään. Ei kannata odotella tälle viikolle.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
1 505
Sunnuntaina tehty varastossa olleen yhden tuotteen tilaus, ei edelleenkään ole lähtenyt matkaan.

Ymmärrän kyllä varastopuolen kiireen jos on miehityksestä on puutetta, mutta siinä kohtaa kun Saksasta tulee tavara nopeammin ovelle kun kotimaasta tehty tilaus ei ole edes liikahtanut, ei ole ihan jepa.

Jimms pysyy edelleen tietty itsellä suosiossa, mutta pieni petraus toimitusten kanssa olisi paikallaan :) Varsinkin kun jokunen vuosi sitten saattoi saman päivän aikana olla tilaus tehtynä ja iltapäivän jälkeen sai matkahuollosta hakea paketin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Montahan kertaa tää sama keskustelu pitää vielä käydä tässä läpi? Jimmsillä on ollut toimituksissa vaikeuksia, he ovat sen itse myöntäneet, ovat tästä johtuen hommanneet lisää henkilökuntaa (kouluttamisessa yms menee hetki). Rekryä pistetty myös käyntiin monella eri saralla. Ymmärrän että harmittaa odottelu, mut luulis että tää asia oltais jo puitu noin 17 sivussa mitä tästä ollaan keskusteltu samoilla viesteillä tyyppi toisensa jälkeen.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
Montahan kertaa tää sama keskustelu pitää vielä käydä tässä läpi? Jimmsillä on ollut toimituksissa vaikeuksia, he ovat sen itse myöntäneet, ovat tästä johtuen hommanneet lisää henkilökuntaa (kouluttamisessa yms menee hetki). Rekryä pistetty myös käyntiin monella eri saralla. Ymmärrän että harmittaa odottelu, mut luulis että tää asia oltais jo puitu noin 17 sivussa mitä tästä ollaan keskusteltu samoilla viesteillä tyyppi toisensa jälkeen.
17 sivua sitten on yhtäkuin 3 kuukautta sitten ts Jimms on herännyt liianmyöhään lisäämään henkilökuntaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
100
Tuosta Jimmsin kuvasta olisi luultavasti pienellä photarivelvoilulla mahdollista lukea kuitin tiedot. :vihellys:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
17 sivua sitten on yhtäkuin 3 kuukautta sitten ts Jimms on herännyt liianmyöhään lisäämään henkilökuntaa.
Hehe :) Ihan en tosissani käynyt laskemassa noita sivuja, kunhan heitin suurehkon lukeman kun näitä viestejä tullut jo pitkään. Ja kyllä, olet oikeassa. Herättiin liian myöhään. Mut haluaisin tietää että mitä nää viestit enää auttaa? Miten meinasitte että nää nopeuttaa asiaa? Ongelma on myönnetty ja sitä alettu työstämään. Se että aikuset ihmiset itkee foorumeilla tuskin nopeuttaa uusien työntekijöiden työtahtia?

Älkää kukaan repikö pelihousujanne tästä, en tullut tänne sen enempää puolustelemaan Jimmyä kun kaikki tietää että ongelma on läsnä ja ollut jo jonkun aikaa. En vaan tahdo ymmärtää päämäärää, vai ollaanko täällä enään vaan purkamassa omaa pahaa oloa jonkun tod. näk. viattoman aspaihmisen niskaan?
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Kaupat, joiden toimitukset, takuukäsittelyt tai aspan muut perseilyt ärsyttää nykypäivänä, kannattaa suosiolla jättää väliin jatkossa oman mielenterveyden vuoksi.
Nykyään asia vaan täytyy hyväksyä ja lupauksiin ei kannata luottaa. Toimitusten jälkeen vasta punnitaan liikkeen painoarvo ja mahdollisten ongelmien hoitaminen ratkaisee ainakin minulla ostohalukkuuden jatkossa. Virheitä sattuu kaikille, mutta sen jälkeiset toimenpiteet vasta ratkaisevat kaiken...
Odotamme mielenkiinnolla synkkää perjantaita.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Reaktioista päätellen taitaa olla pitkistäkin viiveistä kyse osalla porukasta?

Itellä lähti tilaus yhden päivän myöhässä ja verenpaine tuntuisi olevan vielä ihan ok tasolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
En vaan tahdo ymmärtää päämäärää, vai ollaanko täällä enään vaan purkamassa omaa pahaa oloa jonkun tod. näk. viattoman aspaihmisen niskaan?
En oo nyt muutamaan hetkeen tilannut, mutta 2017 Black Fridayn jälkeen ei oo oikeen noi paketit kulkenu sillä ns. totutulla tavalla. Aina välillä tullu pientä parannusta mut se alkaa sit lipsumaan siitä aika nopeeseen taas. Ongelma on tiedostettu joo ja jotain toimenpiteitäkin varmasti tässä kahen vuoden aikana tehty, mut silti on vähän sellanen fiilis et oikeeta muutosta ei oo hirveesti nähtävissä.

Et joo, kyllä mä ainakin koen et porukka ihan aiheestakin täällä nillittää jos paketteja kohta näin kahen vuoden jälkeen ei saada liikkeelle kohtuullisessa ajassa. Parempi se on et asiasta keskustellaan kun se et hyväksyttäis se hiljaa, toimitusajat on kuitenkin edelleen niinkin optimistisesti kerrottu kun 1-4pv.
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Mun mielestä Jimmsin pitäisi nyt ryhdistäytyä ja laittaa esim. arvonta käyntiin ketkuun osallistuneiden kesken, jossa olisi mukana 10 l ämpäri. Sehän yleensä lepyttää suomalaiset ja velat tuntuvat saatavilta. :rofl:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
En oo nyt muutamaan hetkeen tilannut, mutta 2017 Black Fridayn jälkeen ei oo oikeen noi paketit kulkenu sillä ns. totutulla tavalla. Aina välillä tullu pientä parannusta mut se alkaa sit lipsumaan siitä aika nopeeseen taas. Ongelma on tiedostettu joo ja jotain toimenpiteitäkin varmasti tässä kahen vuoden aikana tehty, mut silti on vähän sellanen fiilis et oikeeta muutosta ei oo hirveesti nähtävissä.

Et joo, kyllä mä ainakin koen et porukka ihan aiheestakin täällä nillittää jos paketteja kohta näin kahen vuoden jälkeen ei saada liikkeelle kohtuullisessa ajassa. Parempi se on et asiasta keskustellaan kun se et hyväksyttäis se hiljaa, toimitusajat on kuitenkin edelleen niinkin optimistisesti kerrottu kun 1-4pv.
Itellä ei kokemusta tilailuista kun käyn liikkeestä hakemassa, mutta omaan silmään ei oo kyllä jatkuvat ongelmat ainakaan osuneet? Siis aina just jos jotain isompaa tapahtuu just joulut yms niin luonnollisesti on ruuhkaa, ja sit on tämmösiä omasta mielestä satunnaisia jakeluvaikeuksia. Ei kuitenkaan mitään jo toista vuotta jatkuvasti jatkuvaa. Voin toki olla väärässäkin, ehkä jengillä tulee sit aina tietyin väliajoin mitta täyteen ja tulee ryhmällä tänne kirjottelemaan.

En just sen takia oikeen voi sanoa juuta tai jaata kun omaa kokemusta ei oo, mut mitä nyt kaikilta tutuilta kuullut niin tosi harvakseltaan näitä ongelmia ilmennyt. Ehkä silti liikaa näin isolla yrityksellä, mene ja tiedä. :think:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Kyllähän se on että jos haluaa rautaa kilpailukykyisellä hinnalla ja nopeahkolla toimituksella pitää tilata saksasta. Esimerkkinä tilasin amazon.de:stä ssd:n joka tuli 4 päivässä perille, kaveri tilasi hyllytavaraa jimmsiltä 6 päivää sitten ja vielä odottaa tilauksen postitusta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Tuosta Jimmsin kuvasta olisi luultavasti pienellä photarivelvoilulla mahdollista lukea kuitin tiedot. :vihellys:
Se oli tarkoituksena liittää niin pienenä että olis vetäny pikselimössöksi mut hienosti tuli tommonen julistekoko silti >_>
Korjattiiin alkuperäistä viestiä vaikka se onkin ns. myöhäistä. Alkuperäinen ajatus oli näyttää sillä, ettei ne laatikkopinot tyhjiä ole :p
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
1 505
Montahan kertaa tää sama keskustelu pitää vielä käydä tässä läpi? Ymmärrän että harmittaa odottelu, mut luulis että tää asia oltais jo puitu noin 17 sivussa mitä tästä ollaan keskusteltu samoilla viesteillä tyyppi toisensa jälkeen.
Kaikki eivät lue tätä ketjua päivittäin tai ole tietoisia mitä jossain sivulla 280/310 on kirjoitettu, tosin kuulostaa vähän siltä, että jos ongelmia toimitusten kanssa on ollut noin pitkään, niin silloin ehdottomasti kannattaa pitää ääntä.

Omalta osaltani päätin kirjoittaa toimitusvaikeuksista, koska en haluaisi suomen parhaan PC rautaa myyvän liikkeen lipsuvan erinomaisen nopeista toimituksista.

Kun ulkomailta tavara tulee nopeammin käteen ja pitää odotella kotimaan toimitusta asennuksen kanssa, on tilanne melko paha.
 

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 053
Annetaas jälleen hyvää palautetta Jimmsille.

Tilasin Unity-koneeseen komponentit ja vaikka osasin varautua pidempään toimitusaikaan niin suhteellisen hyvässä ajassa sain tilatut tuotteet itselle.
Haluamallani kotelolla oli pisin toimitusaika.
Pienen sisäisen kommunikaatio härön takia Jimmsillä jäi epähuomiossa toimitus tälle viikolle mutta olen hitokseen tyytyväinen ja tämäkin sovittiin Jimmsin kanssa keskenään missä päästiin molempia tyydyttävään lopputulokseen.
Käytin myös ensimmäistä kertaa Bios/prosessori asennuspalvelua, se vaihe kun jäi pois itseltä ni meni ATK kasaan täysin kivuttomasti.

Ei ole ikinä tarvinnut moittia toimintaa eikä ole varmasti jatkossakaan tarvetta! :tup:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
111
Ilahduttavaa, että tilauksen muututtua eilen "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" tilaan, sain jo tänään aamulla viestin että paketit on postitettu. Pääsee tunkkaamaan atk:ta viikonlopuksi, ellei Posti kämmää :comp::tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
23
Kysyin samaa asiaa aspasta tällä viikolla, _pitäisi_ olla bundlessa suoraan toimiva BIOS.

Hei,


Kiitos viestistäsi. Bundle paketeissa pitäisi tosiaan valmiiksi yhteensopiva BIOS-versio.


Ystävällisesti / Best regards,



Matias Mattila

Asiakaspalvelu / Customer service
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Tuleeko teille Roccat Vulcan 122 näppiksiä myyntiin? On siis identtinen tuon teillä myynnissä olevan Vulcan 120 näppiksen kanssa, mutta valkoinen.

ROCCAT® Vulcan 122 AIMO Arctic White | Mechanical RGB Gaming Keyboard
Toistaiseksi Roccatin uusien tuotteiden saatavuudessa on hieman viivettä ja tarkkoja arvioita saatavuuksille ei ole. Pyrimme parantamaan Roccatin saatavuutta yleisesti ja luommekin näille tuotteille luotettavaa ja nopeaa jakelukanavaa. Omassa varastossamme on tällä hetkellä kuitenkin kohtalaisen hyvä saatavuus monille Rocccatin tuotteille. Tulevaisuudessa uutuustuotteiden saatavuus siis parenee ja lisäämme valikoimaa web-sivuillemme mahdollisimman pian. Alustavan arvion mukaan aikataulu voi nykyisellään olla noin 1 kuukauden luokkaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067


...niin ei me siis kiusallamme paketteja pantata, oikeesti :p

Tuntuu vain että olisi järkevämpää kerätä vain tilaukset joihin on kaikki olemassa.
Huono johto ja tuotannon suunnittelu jos homma on tuolla tasolla.
Luultavasti pakkausta ei ole edes suunnitelu mitenkää, vain laitettu miehet töihin.
Laatikoita ei ole mitenkää järkevää kasata etukäteen tilaa viemään.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Tuntuu vain että olisi järkevämpää kerätä vain tilaukset joihin on kaikki olemassa.
Huono johto ja tuotannon suunnittelu jos homma on tuolla tasolla.
Luultavasti pakkausta ei ole edes suunnitelu mitenkää, vain laitettu miehet töihin.
Laatikoita ei ole mitenkää järkevää kasata etukäteen tilaa viemään.
Moikka. Meinaat että teemme siis ns tuottamatonta työtä ja oikeat asiat jää tekemättä? Ehkä ei kuitenkaan. Ymmärrän harmisi ja skeptisyyden, mutta on tässä useampi vuosi touhuttu niin ei ihan uutta asiaa ole tuo logistiikka :)
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
30
Olisiko Glorious:in Model O- hiiren saapumiesta päivitettyä arviota? Tuotesivulla vielä alustava arvio syyskuun loppupuoliskolla...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
55
Oli täs kaveripiirin kanssa puhetta kokoonpanosta minkä jimss'ltä ostin ja yhdelle kaverille kasasin. Varmasti totta, että jotkut osat olisi saanut muualta halvemmalla. Mutta se kuinka hyvin esim. chat avustajat auttivat tuossa, on helposti hintaerotuksen arvoista. Tollanen vajaa 2 tonnin kokoonpano kasattiin, ja sen osia pitkään ja hartaasti mietittiin. Joku kuukauden päivät käytiin aspaa vaivaamassa, ja kun oli kysymyksiä niin aina tuli vastaus. Sekin kun vielä loppu metreillä arvottiin, että koska mitäkin tulee varastoon, ja mikä olisi hyvä vaihtoehto tietyille osille. Kun lopulta saatiin sellainen paketti kasaan, mitä löytyi suoraan varastosta niin aamulla tilaus lukkoon ja seuraavana päivänä oli paketit täällä pohjanmaalla noudettiavissa. Mun "businekset" pysyy jimssillä :D cheers!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 366
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom