Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

  1. Arcadia

    Arcadia

    Viestejä:
    25
    Rekisteröitynyt:
    30.11.2017
  2. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  3. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Muoks. Hintaa on nyt tarkisteltu ja tiedustelu tuulettimeen liittyen on edelleen käynnissä ;)
     
    Viimeksi muokattu: 20.02.2019
  4. Juppiiis

    Juppiiis

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    07.12.2018
    Nyt alkaa jo menemään hermot. 13.2 tehty tilaus ja maksettu. Vieläkään ei käsitelty. Eilen jonotin chattiin tunnin, mutta silti vielä 3 ihmistä oli edellä. On niin kiva odottaa käsittelyä, kun kilpailijalta ois varmaan jo tullut viime viikolla.

    Ennen on toiminut hyvin ja ymmärrän, kyllä jos on ruuhkaa. Toisaalta olisi ollut reilua, jos tästä olisi jokin ilmoitus sivuilla. Siinä tapauksessa olisin tilannut muualta. Tai tullut jo sitä itse noutamaan, koska oli viikonloppuna asiaa Turkuun.

    Varmaan alkaa teilläkin jo menemään hermot asiakkaiden valitukseen, mutta on tämä surullista menoa jos nykypäivänä menee melkein viikko pelkästään käsittelyyn. Hyvällä tuurilla taidan saada paketin helmikuun puolella vai meneekö maaliskuulle?

    Kokeilen vielä chattia, varaudun tunnin jonotukseen.
     
  5. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jimmyntaita!
     
  6. digifi_

    digifi_

    Viestejä:
    6
    Rekisteröitynyt:
    27.03.2017
    Pakko kait liittyä tähän kyselijöiden ketjuun...

    8.2 tehty tilaus tuotteesta Samsung 1TB 970 EVO Plus SSD-levy + TP02-M2 -jäähdytyssarja (Bundle!) - 259,00€
    Tuotetta tuli viime viikolla (vko7) 2 kertaa (saldojen mukaan), oma tilaus "varattu tilaukselle" -tilassa 11.2 lähtien, varastosaldo nyt -7kpl, uutta tavaraa tulossa jossain vaiheessa.

    Eli onko oma setti postittajan hyllyssä odottamassa lähetystä, vai odottaa seuraavaa saapuvaa kuormaa ?
     
  7. TheMeII

    TheMeII Übertaktungspotenzial Tukijäsen

    Viestejä:
    3 972
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Noin juurikin. Tässä vaiheessa sit kyselemään että mitä ehmettiä se postittajaa niiden kanssa tekee?
     
  8. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tuote on hyllystä varattu tilauksellesi ja odottaa että logistiikka sen kerää ja lähettää.

    Kerrataan nyt vielä; eli tilausvahvistuksella on toimitusaika-arvio juuri sille tilaukselle juuri sillä hetkellä. Netin aika-arvio elää sitä mukaa, kun tilauksia tehdään. Se koskee aina siis _sillä hetkellä_ tehtyjä _uusia_ tilauksia. :)
     
    Viimeksi muokattu: 19.02.2019
  9. digifi_

    digifi_

    Viestejä:
    6
    Rekisteröitynyt:
    27.03.2017
    Jep, tätä epäilinkin, tosin on näitäkin firmoja jotka "varaa" tuotteen tilaukselle... Odotellaan siis rauhassa postitusta
     
  10. suburban

    suburban

    Viestejä:
    45
    Rekisteröitynyt:
    02.03.2017
    Onks tää joku Jimssin työntekijöiden vapaapäivä?
     
  11. tarmo2011

    tarmo2011

    Viestejä:
    589
    Rekisteröitynyt:
    27.11.2016
    Viimeksi muokattu: 19.02.2019
  12. suburban

    suburban

    Viestejä:
    45
    Rekisteröitynyt:
    02.03.2017
    Joo vähän veikkaan ettei oo ekana eikä tokana tulossa postiin.
     
  13. Skrapa

    Skrapa

    Viestejä:
    287
    Rekisteröitynyt:
    20.11.2016
    Mahtoi tarkoittaa että tulee ketjun ensimmäiselle sivulle nuo viikkotarjoukset..
     
    Jimm's tykkää tästä.
  14. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jimmyntai on tarjouspäivä. Yleensä se osuu tiistain tienoille :)
     
  15. TheMeII

    TheMeII Übertaktungspotenzial Tukijäsen

    Viestejä:
    3 972
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    +/- 3 päivää
     
  16. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ollaan me viime aikoina ryhdistetty, hei! :D
     
  17. jarski

    jarski

    Viestejä:
    662
    Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Nyt onkin hyvä testi kun tilasin samaan aikaan ulkomailta ja Jimmsiltä. Toisesta lähti jo tavara kuljetukseen. Katotaan kumpi on ennemmin perillä :)
     
  18. Rainbow

    Rainbow

    Viestejä:
    5
    Rekisteröitynyt:
    30.10.2016
    Eih... tulikin luettua tämä triidi. Ei varmaan talvilomalle tarvitse osia odotella.
     
  19. tatulpin

    tatulpin Tukijäsen

    Viestejä:
    887
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Ketju lukemalla ois myös selvinnyt, että jos on kiire, yhteys aspaan.
     
    MSJD tykkää tästä.
  20. ymja

    ymja

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    11.2. aamulla tilattu varastossa ollut tavara "1-4 pv toimituksella" löysi perille eilen 19.2.
    Kuten sanottu, ei katastroofi vaikka pitkäksi venähtikin mutta mutta..
     
  21. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itseämme lainataksemme:

    Pyytäisimme sesonkiruuhkaohjeistuksen mukaisesti nöyrimmin olemaan esim. yksärillä yhteydessä, mikäli oman tilauksen kohdalla on kriisi, varsinkin jos chatti tuntuu takkuilevan! Ongelmat on tehty ratkottaviksi ja ollaan täällä teitä varten! Kiitos rakentavista palautteista ja kärsivällisyydestänne! :)
     
  22. RiQp

    RiQp Make ATK Great Again

    Viestejä:
    403
    Rekisteröitynyt:
    14.12.2017
    Jimmy hoita vakavan asian taas omalla kohdalla :tup::tup: goodwork ja tilaus postitettu.
     
  23. Jarnis

    Jarnis

    Viestejä:
    259
    Rekisteröitynyt:
    05.03.2018
    Kaipa tässä vähän toivottaisi että parin kuukauden jälkeen Jimms olisi jo pystynyt ratkomaan ruuhkat ja tällaista säätöä ei tarvittaisi.

    Ymmärrän täysin jos ruuhkaa pukkaa esim. Black Friday alessa tai joulun alla / joululomien aikaan. On helppo hieman aliarvioida ruuhka/joulu-lisäväen tarvetta ja jos piikki on tasoa viikon-pari, ei se ole mikään hirveä draaman aihe. Aina joulun alla pitää varata muutama päivä ekstraa jo pelkästään postin tahmailuun.

    Sitä en ymmärrä jos sama krooninen ongelma jatkuu kohta kolmatta kuukautta. Sesonki venyy? Tai sitten ei työvoima ja sen tarve/palkka kohtaa? Ilmainen vinkki: Baronan palkkalistoille ei välttämättä ole tunkua, sen verran hieno pulju on kyseessä, joten jos ei tule tarpeeksi laadukkaita hakijoita, ehkä kannattaisi miettiä kuvioita uudestaan.

    Mutta hei, teidän firma, teidän päätökset - varmaan on ei-julkisia syitä nykytilanteeseen. Ehkäpä myynti on todellakin noussut niin paljon ettei logistiikka pysy perässä? Verkkokurppa on sen verran urheasti ajanut alas komponenttivalikoimaa ja varastoja samalla kun panostaa pesukoneisiin ja vauvanruokiin että ehkä PC-rakentajat ovat todellakin äänestäneet jaloillaan? Heillä kyllä tavara liikkuu vauhdilla jos sitä on hyllyssä, mutta jos kaikki on "tilaa ja odota kaks viikkoa" ja puolet halutusta tavarasta puuttuu valikoimista, ei sieltä hirveästi viitsi tilailla.

    No, omalla kohdallani tavara sentään vielä liikkuu inhimillisesti (2-3 pv normaalisti, ehkä päivän hitaampi kuin parhaimmillaan on nähty) mutta toisaalta käytän aina kotiin/ovelle-kuljetusta, joka ymmärtääkseni nostaa siellä päässä prioriteettia.
     
  24. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos perusteellisesta palautteesta ja kärsivällisyydestäsi! jimms_antti avasi tätä asiaa jo aikaisemmin omalta osaltaan, mutta voimme pikaisesti kerrata.

    Suurimman haasteen ovat muodostaneet nuo talvikauden takkuilevat tukkurikuormat, jonka vuoksi ns. backlogia on alunperin päässyt syntymään. Käynnissä olevan haun lisäksi uusia rekryjä on jo talossa, mutta kestää oman aikansa ennen kuin oppivat yhtä tehokkaiksi kuin vanhat tekijät! Rekryjen lisäksi tänä keväänä on käynnissä perusteellisempi varastomme kehitysprojekti. Suunta on onneksi jo ylöspäin, mutta sovellamme siis edelleen sesonkiruuhkaohjeistusta!
     
    Viimeksi muokattu: 20.02.2019
  25. Ihmemies

    Ihmemies

    Viestejä:
    546
    Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    Mikä sitten lasketaan kiireeksi, mikä ei :D Että onko 40fps Apexissa hätätilanne, jos haluaa viikonlopuksi pelailemaan uudella näyttiksellä. Kun kyllähän sillä 40fps:lläkin päjäilee, kun varovasti pelaa :tup:
     
    Cuthalu tykkää tästä.
  26. suburban

    suburban

    Viestejä:
    45
    Rekisteröitynyt:
    02.03.2017
    Eli toisinsanoen etuilijat päästetään jonon ohi? Ihmekös kun kestää
     
    Judan ja Ihmemies tykkäävät tästä.
  27. Mustang243

    Mustang243

    Viestejä:
    431
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
     
    Persojet, Jimm's ja Ihmemies tykkäävät tästä.
  28. Joonass

    Joonass

    Viestejä:
    172
    Rekisteröitynyt:
    06.08.2017
    Lukutaito unohtuu, kun lähdetään mielensäpahoittamisasenteella höyryämään foorumille...

    EDIT: Toki olen samaa mieltä että Jimms on hoitanut tämän kehnosti.
    Kerran ongelma ja siitä johtuva ruuhkautuminen on täällä tiedossa, niin miksi sitä ei näy sivuilla tai tilausta tehdessä? Asian "peittely" kaivaa mielensäpahoittajat koloistaan...
     
    Viimeksi muokattu: 20.02.2019
    stindebinde ja Tiwz tykkäävät tästä.
  29. Judan

    Judan

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    joo pakko jättää negatiivista palautetta, viikko menee lähettää tavaraa mitä tilaat ja jota on varastossa. ja jos jaksat valittaa aspaan niin silloin lähetetään nopeammin?? hohhoijaa hienoa bisnestä.
     
    stindebinde tykkää tästä.
  30. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moi! Kuten kanssakirjoittelija tuossa valaisi niin toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, sillä aspalaiset keräävät siis resurssiensa ja kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta).
     
  31. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toki ajatuksena on että harkintakykyä käytettäisiin, ettei sitten vaan toisten kiusaksi huudeltaisi että PAKKO SAADA HETINYT. Mutta tiedostamme, että henkilökohtainen ATK-kriisi voi olla hyvinkin vakava asia!
     
    Kaitzschu, debuggeri, Starglazer ja 6 muuta tykkäävät tästä.
  32. Breezer_

    Breezer_

    Viestejä:
    249
    Rekisteröitynyt:
    16.03.2017
    Onko noita Sapphiren Radeon VII kortteja millonka tulossa? Muuttunut nyt saapumisaika "ei tiedossa" tämän päivän sijaan, joka muuttui jo ennen sitä muutamaan otteeseen. Hienoja nämä nyky aikaiset julkaisut, kun kortteja ei ole edes saatavilla :D..
     
  33. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Useasta kyselystä huolimatta tukkurit eivät ole toistaiseksi pystyneet antaa näille minkäänlaista arviota saapumiselle - kiinnostaisi siis kovasti myös meitä! :/
     
  34. Jjoonasd

    Jjoonasd

    Viestejä:
    20
    Rekisteröitynyt:
    15.09.2017
    Pakko jättää itsekkin palautetta, että on Jimssin toiminta hidastunut huomattavasti siitä se mitä joskus oli. Tilaukset tuli muutama vuosi sitten parissa päivässä perille, nykyisin menee se neljä päivää vähintään ennenkun edes lähetetään vaikka kaikkia tilattuja tuotteita olisi varastossa.
     
  35. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos palautteesta! Kuten yllä olevista viesteistä voi päätellä, niin ongelma on tiedostettu ja korjausliikkeet ovat käynnissä. Haluamme uskoa, että pahin on takana päin ja että tilanne on ohimenevä.
     
  36. Chloe

    Chloe Mestari

    Viestejä:
    8 302
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Laittakaa joskus tarjoukseen vesijäähyliittimiä. Allekirjoittanut haluaisi parit 10/13 liittimet varalle :)
     
  37. nastardos

    nastardos

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    20.02.2019
    Miksi Jimmssin toimitukset ovat menneet kuralle lähivuosina. Vuosi muutama sitten tilaukset käsiteltiin erittäin nopeasti ja toimitettiinkin luvattuna aikamääreenä. Nykyään sivulla olevat toimitusajat eivät pidä paikkaansa. Olen perunut jo yhden tilauksen, kun sitä ei edes oltu käsitelty viikkoon vaikka luki että oli toimitettavissa. Nykyinen tilaus odottaa jälleen käsittelyä ja on toimitettavissa, mutta mitään ei tapahdu...
     
  38. Juha Uotila

    Juha Uotila Mobiilimiäs vol.2 Ylläpidon jäsen

    Viestejä:
    3 113
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Kannattaa lukea edes muutama edellinen viesti.
     
    kjns, Rouxinol, MSJD ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  39. Dille92

    Dille92

    Viestejä:
    6
    Rekisteröitynyt:
    24.03.2018
    Onko haisulia pienintäkään onko Microsoft Pro IntelliMouse tulossa saataville Jimm'sin valikoimaan? Tämä siis kyseessä.
     
  40. nastardos

    nastardos

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    20.02.2019
    Näköjään, luin aikaisempia sivuja sesonkiruuhkista, mutta jäi näköjään huomaamatta tuo uusien rekryjen osuus. Pitäisi tosiaan kärsivällisesti lukea ennenkuin turhautumiseltaan kirjoittelee.
     
  41. Sihijuoma667

    Sihijuoma667

    Viestejä:
    289
    Rekisteröitynyt:
    13.04.2017
  42. adios

    adios

    Viestejä:
    21
    Rekisteröitynyt:
    24.04.2018
  43. Rahtari_

    Rahtari_

    Viestejä:
    8
    Rekisteröitynyt:
    20.05.2017
    Taijan peruuttaa tilauksen kun kestää ja kestää, oletuksena oli että kun maanantaina tilaa niin perjantaiksi olisi riseri jo postissa kotikunnalla...
    Nyt pojat ryhdistäytymistä ja asenne takasin kohdalleen.
     
    Judan tykkää tästä.
  44. Narghar

    Narghar

    Viestejä:
    46
    Rekisteröitynyt:
    21.08.2018
    Noita viestejä saa kyllä ihan oikeasti lukea, tossa on tällä sivulla jo useampaan kertaan selitetty mistä johtuu ja miten tavaraa saa mikäli sillä on hätä.
     
  45. Rahtari_

    Rahtari_

    Viestejä:
    8
    Rekisteröitynyt:
    20.05.2017
    On kyllä luettu, ja tavaraa varastossa vaan ei liiku silti.
     
  46. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Laita yksäriä hyvä mies! ATK-kriisi on vakava asia!
     
    Ihmemies ja Jurgen tykkäävät tästä.
  47. Ihmemies

    Ihmemies

    Viestejä:
    546
    Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    Toivottavasti saatte homman pelaamaan pikkuhiljaa. Muistan kun joskus vuosia sitten tilasin ssd-kiintolevyn matkahuollon kautta. Se lähti heti samana aamuna matkahuollon kyytiin Jimmsiltä, ja iltapäivällä sai hakea paikallisesta toimipisteestä mukaansa. Hämmästelen edelleen tätä saman päivän aikana tapahtunutta toimitusta :)
     
    Kaitzschu ja Jimm's tykkäävät tästä.
  48. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  49. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pyrkimys on!
    :smuscle:
     
  50. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 744
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pssst! Käykää vastaamassa SilverStonen kotelokyselyyn!
     
    tarmo2011 ja SilverStone Suomi tykkäävät tästä.