Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

Mitä mieluiten asennuskarkiksi? Kotimaista, kiitos!

Äänestys suljettu 30.10.2017.
  1. Salmiakkia

    55,3%
  2. Tikkareita

    31,5%
  3. Jotain muuta, mikä?

    13,2%
  1. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    246
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.
     
  2. Rozor

    Rozor

    Viestejä:
    631
    Rekisteröitynyt:
    29.01.2017
    Ei ole jimssin kanssa käynyt vastaavaa, mutta siitä ole 100% samaa mieltä, että infon pitää kulkea firman sisällä.
    Harva asia on yhtä rasittavaa, kuin selittää sama asia useaan kertaan usealle eri ihmiselle.
     
    Temeee, afroilee, B3MMi ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  3. Megaman

    Megaman

    Viestejä:
    51
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Ilmaisin asiani epäselvästi, ostin siis toisen virtalähteen erikseen, liittymättä corsairiin, koska useamman päivän tietokoneetta oleminen ei silloin ollut mahdollista. Mut pitää täytellä rma ja katsella jatkot sen mukaan. :)
     
    Jimm's tykkää tästä.
  4. SapphireThunder

    SapphireThunder

    Viestejä:
    1 176
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onko kyseinen virtalähde ollut käytössä jo yli 14 päivää? Vai menikö tuo uusi virtalähde nyt hajalle?
    Jos on kunnossa ja ei ole kulunut vielä 14 päivää niin Jimmyllähän on tuo 14 päivän palautusoikeus.
     
  5. Megaman

    Megaman

    Viestejä:
    51
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Toukokuussa ostettu, eli oli käytössä ~3-4kk, joista viimeiset kaksi kuukautta virtalähde rämisi aika ajoin niin maan perkeleesti. Välillä oli monta päivää ettei kuulunut pihahdustakaan
     
  6. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moikka ja kiitos palautteesta! Palautteen varjolla tuntuu kieltämättä kornilta vastata näin mutta voisitko laittaa palautteesi vielä tarkemminsähköpostilla tai yksärillä lisätietojen kera, niin saadaan asiaa vietyä eteenpäin? Lähinnä siis että mitä asia/kysely on koskenut ja kenen kanssa olet milloinkin asioinut.

    Chatin kautta pystyy hoitamaan laajan kirjon asioita nopeasti mutta esim. tarjouspyynnöt pyydetään pääsääntöisesti sähköpostiin jotta asia voitaisiin ohjata suoraan oikealle taholle käsiteltäväksi.

    Pahoittelut vielä tapahtuneesta, pompottelu tai delegointi ei tosiaan ole palveluperiaatteidemme mukaista. Asia välitetty eteenpäin asiakaspalvelun esimiehelle tiedoksi.
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2017
  7. TheMeII

    TheMeII echo "%0|%0">s.bat|s Tukijäsen

    Viestejä:
    1 750
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Kohta sit b-stokkiin sata tuotetta lisää ku löytyy hyllyn takaa hukkuneita tavaroita. :p


    Itse olen kysellyt chatilta just kysymyksiä tyyliin onko tämmöstä tuotetta mutta pitempi tai löytyykö teiltä jotain jonka virallista nimeä en just nyt muista ja oon aina saanu järellisiä vastauksia.
     
    SapphireThunder tykkää tästä.
  8. SapphireThunder

    SapphireThunder

    Viestejä:
    1 176
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    RMA sitten tosiaan ja vaikka myydä se vaihdossa tuleva jos ei tarvitse enää.
    Alkuperäistähän hintaa ei voi saada, mutta saa sentään jotain.
     
    Megaman tykkää tästä.
  9. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Local storagen nollauksen pitäisi korjata chattiin liittyvät ongelmat. Eli kehittäjätyökaluista (F12) Application -> Local Storage -> sieltä jimms.fi :n alta vaikka kaikki pois.
     
  10. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    246
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Esimerkki kysymys. Minkä paksuista letkua tulee tuotteen x kanssa tai onko liitin x sopiva letkun y kanssa? Tai ööö yhteensopivuutta tai suosituksia ihan normi pc-komponenteissa kun ei ole ollut itsellä varmuutta toimivuudesta keskenään tai ei tietoa mikä mahtaisi olla sellainen hyvä turvallinen valinta. Ymmärrän esimerkkinä että noissa vesituotteissa voi olla rajallinen tieto mutta tosiaan sen sijaan että joudun useasti kirjoittamaan saman asian ja odottelemaan vastausta kysymykseen joka olisi todennäköisesti hyvin simppeli jopa päiviä kun tarvitsisin osan ns heti niin voisi edes yrittää ohjata nuo viestit sisäisesti eikä pyytää asiakasta tekemään mielestäni chat henkilön työtä. Lisäksi olen hiukan pettynyt siihen että teidän kokoisenne liike myy erittäin suosittuja tuotteita kuten prossuja kalliimmalla ja huonommilla palautusehdoilla kun paikallinen Gigantti Power yms. Volyymin ei luulisi esimerkksi Powerissa olevan tajuton sillä sain viime viikolla 1800x Ryzenin joka oli tehty viikolla 8.
     
  11. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos lisätiedoista. Laitatko vielä yksärillä tiedon siitä, kenen kanssa olet chatissa asioinut?
     
  12. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    246
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Eri henkilöiden kanssa on tullut asioitua. En nyt nyt töistä pääse fiksusti katsomaan kenen kanssa tarkemmin on tullut keskusteltua mutta itse omakohtaisesti ainakin kahden eri henkilön kanssa tullut keskusteltua.
     
  13. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos. Laitatko tiedon tulemaan yksärillä, kun pääset seuraavan kerran kirjautumaan sivullemme? Näet sitten chatista kenen kanssa olet asioinut aiemmin. Tällä tavoin voimme ohjeistaa kohdistetusti kyseisiä henkilöitä.
     
  14. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    246
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Yritetäänpä muistaa. Tosin itse ehkä antaisin rakentavan palautteena ja muistutuksena kaikille parin henkilön ristiinnaulitsemisen sijaan. Rakentavana palautteena kuitenkin tarkoitettu enemmän kuin vittuiluna.
     
  15. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Asia eskaloitiin jo yleisellä jakelulla asiakaspalvelun esimiehen kautta, mutta tosiaan kuulostaa kirjoituksesi perusteella siltä, että täsmäohjeistus olisi tässä paikallaan myös!
     
    Pyrres tykkää tästä.
  16. kjns

    kjns

    Viestejä:
    727
    Rekisteröitynyt:
    21.11.2016
    Noniin, näppishomma on sitten taputeltu.
    Kävin lounaalla kotiuttamassa myymälästä tuollaisen Dellin näppiksen kun löytyi suoraan hyllystä ja vaikutti sopivalta: Dell KB216 USB-näppäimistö - 24,00€

    Hyvä, että näkyy myymälän saldot netissä niin uskaltaa lähteä ajelemaan toiselta puolen Turkua hakemaan tavaraa :tup:
     
    Jimm's tykkää tästä.
  17. copter

    copter Last Man Standing Premium-jäsen

    Viestejä:
    1 929
    Rekisteröitynyt:
    05.12.2016
    @Pyrres Veikkaan että täältä foorumin vesijäähdytysketjusta saa aika nopeasti vastaukset noihin yhteensopivuusjuttuihin myös. :)
     
    SapphireThunder tykkää tästä.
  18. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    246
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Juu ja ei. Ketjun puoleen tullut kyllä usein käännyttyäkin. Vaihtelevalla menestyksellä riippuen kellonajasta.
     
  19. Signa

    Signa

    Viestejä:
    1 004
    Rekisteröitynyt:
    12.12.2016
    Vähän särähti korvaan kun Jimmsiä verrataan Gigantin tai Powerin kaltaisiin ulkomaalaisiin jätteihin. Pelkästään Suomen Gigantin 2016 liikevaihto oli 492 m€, kun Jimmsillä noin kymmenes tosta. Lisäksi Jimms myy laaja-alaisemmin kaikkea tietokoneisiin liittyvää, kun taas vasta hiljattain Gigantin (ja Powerin) valikoimiin tulleet komponentit on niille vain "sivutuloa". Lisäksi täällä ketjussa voi esittää toiveita hintojen viilaamisesta, mikäli on paljon korkeammat kuin (suomalaisilla) kilpailijoilla.
     
    Temeee, Persojet, B3MMi ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  20. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jimmyntaita!
     
  21. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    246
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Tuossa toive jutussa olet oikeassa. Ja toki se on myönnettävä että pitää Jimmy halvempia hintoja kun esim Verkkokauppa jossa esim joutuu köyhtymään R7 1700:sta yli 360e kun muualla pääsee huomattavasti halvemmalla. Mukaanlukien Jimmy.

    EDIT: Tosin silti on aika suolaisia hintoja esim Ryzen prossuissa ja osassa emoista. Vituttaa joutua ostamaan alan pienillä markkinoilla tuotteita Gigantin tai Powerin tyyppisistä koska ei voi mitenkään perustella pahimmillaan jopa 50-60e hintaeroa prossussa etenkään kun kyse ei ole tarjouksesta.
     
    Signa tykkää tästä.
  22. copter

    copter Last Man Standing Premium-jäsen

    Viestejä:
    1 929
    Rekisteröitynyt:
    05.12.2016
    Näin sivukommenttina haluaisin mainita, että omasta mielestäni Jimm's on ainut alan liike Suomessa joka voi rehellisesti sanoa olevansa harrastajan asialla. Power, Gigantti, VK jne muut liikkeet toimivat melko erilailla ja myös erilaisilla intresseillä, siksi en niitä laske edes samaan kategoriaan. Toki palvelut ovat menneet kaikki verkkoon ja vaihtoehtojen etsiminen ulkomailta on helppoa. Tästä huolimatta kuitenkin Jimm's on tällä hetkellä (omasta mielestäni) ehdottomasti paras liike joka tarjoaa erittäin hyvän valikoiman tuotteita nopealla toimitusajalla.

    Jimm's on ainut liike joka itselleni tuo mieleen sen palvelutason jonka sain vuosikymmeniä sitten kivijalkaliikkeistä hakiessani uutta sulaketta C64 kun Action Replayn asennus ei mennytkään ihan putkeen, taikka 256kb lisämuistia Trident -näytönohjaimeen kun Pinball Dreamsiin haluttiin sujuvampaa ruudunpäivitystä.

    Keep up the good work!
     
    Calden, Snowman, LaDeX ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  23. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos mieltä lämmittävästä palautteesta! Pyrimme nimenomaan olemaan helposti lähestyttävä, palveleva ja asiantunteva ATK-kauppa - toki pyrimme pitämään parhaamme mukaan hinnat linjassa ja kuuntelemaan asiakkaidemme toiveita!
     
    Starglazer ja B3MMi tykkäävät tästä.
  24. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    246
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Näin oli itselläkin pitkään mielipide. Nykyään löytyy Helsingistä alan liike joka tarjoaa hyviä hintoja ja todella kovaa palveluasennetta. Tosin hinnoissa ei pysty aina vastaamaan ihan halvimpiin mutta yrittävät kyllä senkin edestä. Ei saa antaa nousta meinaan hyvän tilanteen nousta hattuun.
     
  25. The Nameless One

    The Nameless One

    Viestejä:
    169
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Jääny vähän Jimmssi omalla kohtaan kun tilatessa kerran käsketiin kattoa netistä ja olla kyselemättä heiltä
     
  26. Piuhamies

    Piuhamies

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    30.11.2016
    Vahinko postaus
     
    mustekylpy tykkää tästä.
  27. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Annoithan palautetta? D:
    Edit: paljonko tapahtuneesta on aikaa?
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2017
  28. The Nameless One

    The Nameless One

    Viestejä:
    169
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Jokunen vuosi ja kuulosti nuorelta naiselta joka vastasi
     
  29. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tämä selvä, pistetään palautetta eteenpäin! Paljon on onneksi vettä virrannut Aurajoessa muutamassa vuodessa ja asiakaspalvelun toimintaa on kehitetty valtavasti. Aina voi kuitenkin parantaa, ja tämänpäiväisen kirjoittelun perusteella pyritään puuttumaan mahdollisiin ongelmiin ja kehittämään sitä yhä edelleen paremmaksi :)
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2017
  30. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tätä oli nyt ilmestynyt tukkurille eli tuon menossa olevan kappaleenkin pitäisi tässä lähiaikoina saapua, kunhan tuo arvio toteutuu!
     
    Ari T tykkää tästä.
  31. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Webbipuolelle laitettu kysely tuosta chatin toimivuudesta ja siinä ei ole havaittu häiriöitä! Nuo yksittäiset ongelmatilanteet johtunevat selaimesta, ja korjaantuvat nollaamalla local storage ja keksit!
     
  32. Palikka

    Palikka

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    31.10.2017
    Mustaa magiaa, ei auttanut. Vika on ilmeisesti minussa. Keskustelua ei voi aloittaa ;/


    edit1: Uuden keskustelun aloittaessa kirjoitettu teksti näkyy viestikentässä mutta katoaa siitä 1-2s kuluttua. Keskustelussa siis näin ollen näkyy viimeisimmän keskustelun lopetus joka mitä yleisemmin loppuu "(Asiakaspalvelia X) Poistui"

    edit2: Adblock Origin esti toimivuuden :think: Tätä sietää tutkia henk. koht.

    Asia purkissa :hammer:
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2017
  33. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hyvä tieto, tiedetään sitten sulkea tuokin pois jatkossa jos joku reklamoi vastaavasta!
     
  34. Uuppä

    Uuppä

    Viestejä:
    1
    Rekisteröitynyt:
    04.11.2017
    Onko be quietin Dark Base 700 tulossa saataville?
     
  35. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Viimeksi kun kysyttiin ei vielä ollut saatavilla toimittajiltamme. Otetaan kyllä valikoimiin jos ja kun jostain saadaan!
     
  36. Mendel

    Mendel

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    21.09.2017
    Semmosta päivityssettiä toivoisin black fridayksi hyvään hintaan, jossa on 8700k prossu sekä siihen sopiva kunnollinen prossutuuletin, hyvä emolevy ja muistit.
     
  37. Merkath

    Merkath

    Viestejä:
    413
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Ei taida olla järkeä kun aikaisempi bundle otettiin juuri pois myynnistä ja prossujen kohdalla on näemmä tällä hetkellä myydä vain ei-oota.
     
    Temeee, Signa, B3MMi ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  38. Osmapa

    Osmapa

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    28.09.2017
    Kysyin tätä asiaa Intelin starter pack supportista, tässä vastaus:

    Hello,

    Please see below for a list of the retailers participating in Finland:

    Jimm's PC-store Oy
    Verkkokauppa.com Oy
    Beesting Oy
    Multitronic Oy
    SystemaStore Oy


    Best,
    Starter Pack Support Team

    Eli ilmeisesti i7 ostajien pitäisi saada assassin's Creed Origins sekä Total War warhammer 2 kaupanpäälle?
     
  39. EnterSandman

    EnterSandman

    Viestejä:
    169
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Olin just tuota samaa pasteemassa kun intel kans tänää vastaili :) Mut ei toimi suomessa, jimmyä ei kiinnosta enää jälkeenpäin alkaa noita koodeja kaivelee niin taktisesti unohtavat asian :vihellys: Toki eipä tuota muutkaan firmat suomessa ole noteeranneet.
     
  40. Tege

    Tege Tukijäsen

    Viestejä:
    664
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Jaa onkohan tämä taustalla? Ainakin oma prossu olisi tuolle ajanjaksolle.
     
  41. Super

    Super

    Viestejä:
    80
    Rekisteröitynyt:
    25.07.2017
    Black Fridaynä jos sais jonkun mekaanisen näppäimistön punaisilla kytkimillä tarjoukseen. :love:
     
  42. Sande_

    Sande_ white male

    Viestejä:
    79
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    15.10 tilattu bundle lähti matkaan :drool: Toivottavasti saisi tuon pelikoodin myös ;)
     
  43. Merkath

    Merkath

    Viestejä:
    413
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Pelikoodit taisi koskea vain 6700k ja 7700k -prossuja jos oikein muistan. Intel koittaa päästä eroon nyt jo turhiksi jääneistä malleista.
    Hyvä tietää että bundle lähti matkaan, kaverilla tilaus 16.10. ja odottelen että pääsen kasailemaan hänelle konetta. :tup:
     
  44. Leopardi

    Leopardi

    Viestejä:
    308
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Joku asiallinen 1080 Ti olisi kova, ei tarvitsisi ihan odottaa Voltaan asti :comp:
     
    Wutson tykkää tästä.
  45. Tege

    Tege Tukijäsen

    Viestejä:
    664
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Joo ja näitä vanhempia.
     
  46. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ekan kerran kun tätä kysyttiin laitettiin tuonne tuote-/myyntipuolelle viestiä, kun tosiaan kamppiksesta ei ainakaan tänne asiakaspalvelun puolelle ole mitään mainintaa kantautunut. Myöskään tuotteissa ei ole ollut tällaisesta mainintaa o_O

    Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut, laitoin nyt uudelleen kyselyä asiasta.

    Edit: ja tosiaan itse ainakin ymmärtäisin tekstin perusteella, että tää olis Kabyjen kamppis.
     
  47. Metu

    Metu

    Viestejä:
    98
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Tuli viestiä että 24.10. tilattu ei-bundletettu 8700K lähtee liikkeelle muiden tilattujen romujen kanssa. :eek:
     
  48. tigerman

    tigerman

    Viestejä:
    31
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sisso, samana päivänä tilasin bundlen. Jokohan kohta pääsis kasaan uutta konetta?
     
  49. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 613
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pok3ritko ei maistunut?
     
  50. henksel

    henksel

    Viestejä:
    34
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tänään ilmeisesti tullut isompi jytky Kahvettijärveä varastoon, kun omakin 8700K-bundle lähti valumaan tännepäin :kippis: