Juu, eipä tässä nyt fiilikset kovin korkealla ole "palveluun" jota saanut tän tapauksen osalta


.
Kuitenkin 25k€+ edestä tilauksia jimmsiltä tehtynä viimeisen 7-8v aikana,ni kyllä tälläinen palvelu "kanta-asiakkaalle" väkistenkin pistää lievästi sanottuna vihaksi. Valitettavasti asiakkaalla päällimmäiseksi jää negatiiviset kokemukset mieleen & varmasti tulen harkitsemaan vakavasti mistä seuraavat pc/eletroniikka hankinnat tulee tehtyä (kerran palvelu on tätä laatua nykyään). Näistä tämänkaltaisista turhista säädöistä ei kuitenkaan koidu vaivaa kenellekkään muulle kun allekirjoittaneelle. Kukaan ei korvaa vaivaa/aikaa mitä menee kun useamman kerran noutaa paketteja postista ja pakkailee/lähettelee takaisin, saatikka sitten menetettyä aikaa sen osalta mitä joutuu olemaan ilman toimivaa konetta. Aspan geneeriset "Pahoittelemme että ostamasi tuotteen kanssa on ongelmia" viestit ei paljon lämmitä tälläisessä tapauksessa
Tällainen rant tällä kertaa. Hyvät joulut vaan kaikille!