TheMeII
Übertaktungspotenzial
Itse yhden valmistajan kanssa asiaa kävin läpi kun silloin cdon ei päässyt kuukaudessa edes takuukäsittelyn alkuun ja sain samasta hintaryhmästä korvaavan jonka myin käytettynä käyttämättömänä murossa ja ostin toiselta valmistajalta vastaavan eri hintaryhmästä tilalle. Ja juurikin ei ollut kuitin hinta vaan mun hiiren normihinta silloin kun sitä vielä oli kaupoissa.Samanlainen tarina oli itsellä saman hiiren kanssa mutta myyjänä gigantti. Kun olin maksanut 99e hiirestä, niin ei haluttu antaa 199e tjsp hintaista G903 hiirtä tilalle, vedottiin etteivät tuotteet ole samanhintaisia. Onneksi muutamassa gigantissa oli vielä G900 hiiriä hyllyssä, niin tilasivat yhdestä myymälästä ja pistivät postin kautta tulemaan. Jokatapauksessa tuommoisesta jää kuluttajalle huono maku, kun ostanut tuotteen tarjoushintaan ja sitten takuuasioissa myyjäliike heittäytyy hankalaksi.
Karrikoituna: ovh 100€, ostin alesta 50€, hiiren viimeinen myyntihinta kaupoissa 70-80€, sain ovh 70€ hiiren. Takuu jatkui eli sen vaihtorotan takuu oli jotain 2kk kun sen sain käsiini.