- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 184
Juu, kiitos vastauksestaVähän huonosti on itx -bundleja saatu järkättyy mut ehdotetaan tätäkin....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, kiitos vastauksestaVähän huonosti on itx -bundleja saatu järkättyy mut ehdotetaan tätäkin....
Tuohon ei tarvitse lisätä mitään muuta nestettä (valmis mix), riittää normaaliin looppiin ihan yksi puteli. Tiivisteisiin puolestaan lisätään vaikka apteekista saatavaa tislattua vettä tai ionipuhdistettua akkuvettä jota löytyy vaikka motonet/biltema/prisma/huoltoasemilta.Moi! Minkälaista vettä looppiin kuuluu laittaa esim tämän kanssa? Mistä sellaista oikeanlaista vettä saisi myöskin ostettua? EK-Waterblocks EK-CryoFuel Clear Premix -jäähdytysneste, 900mL, kirkas - 9,30€
Tuo on valmis neste. Menee ihan sellaisenaan. Tiivisteet sekoitetaan tislattuun veteen.Moi! Minkälaista vettä looppiin kuuluu laittaa esim tämän kanssa? Mistä sellaista oikeanlaista vettä saisi myöskin ostettua? EK-Waterblocks EK-CryoFuel Clear Premix -jäähdytysneste, 900mL, kirkas - 9,30€
Tuo on valmis neste. Menee ihan sellaisenaan. Tiivisteet sekoitetaan tislattuun veteen.
Selvä! Hämää vaan kun huomioissa sanotaan että laimentamisessa pitä käyttää puhdasta tislattua vettä.. Kiitos!Jeps. Noissa mainitaan erikseen jos tarvitsee akkuvettä tms., ja yleensä nuo isommat ~1l putelit ovat valmista litkua.
Onhan tuo kyllä aika perseilyä. Laillista kyllä, mutta ei hyvää asiakaspalvelua nähnytkään: takuun piikkiin pitäisi saada joko tuote korjattuna takaisin, uusi vastaava tuote, tai rahojen palautus. Yleensä vieläpä juuri tuossa järjestyksessä.Pakko antaa hieman palautetta liittyen käynnissä olevaan RMA-caseen. Taustoista sen verran, että G900 hiiressäni alkoi ilmenemään ilmeisesti mallille melko yleistä DPI-näppäinten jumiintumista. Kyseisen hiiren ostin kesällä 2017 tähän viestiketjuun julkaistujen Logitechin kesätarjousten kautta. Hiiren tarjoushinta oli 79€ ja hinta.fi mukaan hiiren normaalihinta oli tuolloin 150€. Jimmssin kehoituksesta päätin laittaa hiiren heidän takuuhuoltoon. Positiivista tässä se, että vastaus RMA-hakemukseen tuli saman päivän aikana ja takuupuolen ensimmäinen vastauskin tuli seuraavana päivänä hiiren saapumisesta Jimmssille.
Mutta sitten negatiivisiin.. Kyseistä hiirtä ei kuulemma pystytä korjaamaan ja kyseistä malliakaan (G900) ei ole enää tarjolla. Tämän seurauksena ratkaisuna tähän tarjotaan hiiren ostohinnan palauttamista lahjakorttina tai vaihtamista uuteen tuotteeseen välirahaa vastaan. Toin esiin oman näkemykseni siitä, että heillä tarjolla oleva G903 on käytännössä sama tuote kuin palauttamani G900 pl. muutamat hyvin minimaaliset parannukset. Takuuvaihto tähän tuotteeseen ei kuitenkaan onnistu vaan minun pitäisi pistää tähän vaihtoon välirahaa ~80€ verran (eli G903 hinta uutena miinus maksamani G900 hinta). Perusteena se, että Jimmssin mukaan "Vaikka G900 ja G903 ovat samannäköisiä niin kyseessä on eri tuote ja eri hintainen tuote.".
Mielestäni kyseinen kommentti on hieman erikoinen sillä siinä verrataan ostamani tuotteen tarjoushintaa tähän uuden tuotteen normaalihintaan. Molempien tuotteiden perushinta on kuitenkin hyvin samanlaista tasoa. Muutenkin kun G903 on päivitetty ja korvaava versio G900:lle niin tuntuisi loogiselta, että tämä viallinen hiiri vaihdettaisiin suoraan siihen. Hintatasohan tuotteissa elää muutenkin jatkuvasti, joten yleensä takuuvaihdoissa on tapana katsoa spekseiltään vastaava eikä hinnaltaan vastaava. Eihän tällainen tyyli toimi toiseenkaan suuntaan, eli jos kuluttaja olisi ostanut vaikka jonkun 600€ näyttiksen (esim. GTX780) ja se hajoaa 2 vuoden käytön jälkeen niin tilallehan tarjotaan ominaisuuksiltaan (suoritusteholta) liki vastaava tuote (esim. GTX970) eikä hinnaltaan vastaavaa eli uutta 600€ näyttistä (esim. GTX980).
En tiedä mitä mieltä muut ovat mutta mielestäni tuollainen 80€ välirahan maksu G900 --> G903 vaihdosta on aika kohtuuttoman oloinen. Näillä ehdoilla jopa G900 --> G403 vaihdosta minun pitäisi maksaa 25€ vaikka kyseessä on selkeä downgrade. Voiko tämä oikeasti mennä näin, että tarkastellaan tuotteestani maksamaa tarjoushintaa eikä tuotteen tasoa? Ymmärtäisin jos mitään viallista tuotetta vastaavaa ei oikeasti olisi tarjolla mutta ainakin omasta mielestä tässä tilanteessa suora vaihto G900 -> G903 vaikuttaisi melko selkeältä ratkaisulta ilman 80€ välirahoja, kun tuotteet ovat tasoltaan lähes identtiset...
Tässä vielä nuo hintahistoriat G900:lle ja G903:lle. Näiden mukaan G900 on maksanut vielä 2/2018 tuon saman 160€ kuin mitä G903 maksaa nyt.
Kannattaa kysyä/tarkistaa saako tuon takaisin ja lähetettyä Logitechille suoraan. Voit joutua maksamaan postimaksut sinne mutta lähettävät sittenmelko varmasti tilalle uuden G900/G903 tilalle.
Edit: Muutenkin tuntuu että näissä takuukeisseissä haetaan sitä firmalle halvinta vaihtoehtoa: tuskin hajonneen GTX780 kohdalla saisi rahojaan takaisin vaikka haluaisi koska sillä summallahan voisi ostaa jo uuden paljon tehokkaamman kortin.
Ei varmasti annettaisikaan rahoja takaisin tuossa. Vähän samaa hain tuolla omalla esimerkilläni. Nyt taas todennäköisesti vaihto G900 -> G903 sujuisi jos olisin ostanut tuotteen normaalihinnalla (tai tottakai sujuisi, kun hinta sama) mutta asia mättää nyt selkeästi tuon maksamani tarjoushinnan vuoksi.. Etenkin jos olisin ostanut G900 199€ julkaisuhinnalla niin ei varmasti tarjottaisi 199€ lahjakorttia vaan nimenomaan tuo 160€ G903 tilalle (koska firmalle 40€ halvempaa ja samalla joutuisi antamaan täysin uuden takuun). Mielestäni hinnan ei pitäisi vaikuttaa menettelyyn vaan nimenomaan sen tuotteen teknisen tason.
Itse yhden valmistajan kanssa asiaa kävin läpi kun silloin cdon ei päässyt kuukaudessa edes takuukäsittelyn alkuun ja sain samasta hintaryhmästä korvaavan jonka myin käytettynä käyttämättömänä murossa ja ostin toiselta valmistajalta vastaavan eri hintaryhmästä tilalle. Ja juurikin ei ollut kuitin hinta vaan mun hiiren normihinta silloin kun sitä vielä oli kaupoissa.Samanlainen tarina oli itsellä saman hiiren kanssa mutta myyjänä gigantti. Kun olin maksanut 99e hiirestä, niin ei haluttu antaa 199e tjsp hintaista G903 hiirtä tilalle, vedottiin etteivät tuotteet ole samanhintaisia. Onneksi muutamassa gigantissa oli vielä G900 hiiriä hyllyssä, niin tilasivat yhdestä myymälästä ja pistivät postin kautta tulemaan. Jokatapauksessa tuommoisesta jää kuluttajalle huono maku, kun ostanut tuotteen tarjoushintaan ja sitten takuuasioissa myyjäliike heittäytyy hankalaksi.
Pakko antaa hieman palautetta liittyen käynnissä olevaan RMA-caseen. Taustoista sen verran, että G900 hiiressäni alkoi ilmenemään ilmeisesti mallille melko yleistä DPI-näppäinten jumiintumista. Kyseisen hiiren ostin kesällä 2017 tähän viestiketjuun julkaistujen Logitechin kesätarjousten kautta. Hiiren tarjoushinta oli 79€ ja hinta.fi mukaan hiiren normaalihinta oli tuolloin 150€. Jimmssin kehoituksesta päätin laittaa hiiren heidän takuuhuoltoon. Positiivista tässä se, että vastaus RMA-hakemukseen tuli saman päivän aikana ja takuupuolen ensimmäinen vastauskin tuli seuraavana päivänä hiiren saapumisesta Jimmssille.
Mutta sitten negatiivisiin.. Kyseistä hiirtä ei kuulemma pystytä korjaamaan ja kyseistä malliakaan (G900) ei ole enää tarjolla. Tämän seurauksena ratkaisuna tähän tarjotaan hiiren ostohinnan palauttamista lahjakorttina tai vaihtamista uuteen tuotteeseen välirahaa vastaan. Toin esiin oman näkemykseni siitä, että heillä tarjolla oleva G903 on käytännössä sama tuote kuin palauttamani G900 pl. muutamat hyvin minimaaliset parannukset. Takuuvaihto tähän tuotteeseen ei kuitenkaan onnistu vaan minun pitäisi pistää tähän vaihtoon välirahaa ~80€ verran (eli G903 hinta uutena miinus maksamani G900 hinta). Perusteena se, että Jimmssin mukaan "Vaikka G900 ja G903 ovat samannäköisiä niin kyseessä on eri tuote ja eri hintainen tuote.".
Mielestäni kyseinen kommentti on hieman erikoinen sillä siinä verrataan ostamani tuotteen tarjoushintaa tähän uuden tuotteen normaalihintaan. Molempien tuotteiden perushinta on kuitenkin hyvin samanlaista tasoa. Muutenkin kun G903 on päivitetty ja korvaava versio G900:lle niin tuntuisi loogiselta, että tämä viallinen hiiri vaihdettaisiin suoraan siihen. Hintatasohan tuotteissa elää muutenkin jatkuvasti, joten yleensä takuuvaihdoissa on tapana katsoa spekseiltään vastaava eikä hinnaltaan vastaava. Eihän tällainen tyyli toimi toiseenkaan suuntaan, eli jos kuluttaja olisi ostanut vaikka jonkun 600€ näyttiksen (esim. GTX780) ja se hajoaa 2 vuoden käytön jälkeen niin tilallehan tarjotaan ominaisuuksiltaan (suoritusteholta) liki vastaava tuote (esim. GTX970) eikä hinnaltaan vastaavaa eli uutta 600€ näyttistä (esim. GTX980).
En tiedä mitä mieltä muut ovat mutta mielestäni tuollainen 80€ välirahan maksu G900 --> G903 vaihdosta on aika kohtuuttoman oloinen. Näillä ehdoilla jopa G900 --> G403 vaihdosta minun pitäisi maksaa 25€ vaikka kyseessä on selkeä downgrade. Voiko tämä oikeasti mennä näin, että tarkastellaan tuotteestani maksamaa tarjoushintaa eikä tuotteen tasoa? Ymmärtäisin jos mitään viallista tuotetta vastaavaa ei oikeasti olisi tarjolla mutta ainakin omasta mielestä tässä tilanteessa suora vaihto G900 -> G903 vaikuttaisi melko selkeältä ratkaisulta ilman 80€ välirahoja, kun tuotteet ovat tasoltaan lähes identtiset...
Tässä vielä nuo hintahistoriat G900:lle ja G903:lle. Näiden mukaan G900 on maksanut vielä 2/2018 tuon saman 160€ kuin mitä G903 maksaa nyt.
Mutta sitten negatiivisiin.. Kyseistä hiirtä ei kuulemma pystytä korjaamaan ja kyseistä malliakaan (G900) ei ole enää tarjolla. Tämän seurauksena ratkaisuna tähän tarjotaan hiiren ostohinnan palauttamista lahjakorttina tai vaihtamista uuteen tuotteeseen välirahaa vastaan. Toin esiin oman näkemykseni siitä, että heillä tarjolla oleva G903 on käytännössä sama tuote kuin palauttamani G900 pl. muutamat hyvin minimaaliset parannukset. Takuuvaihto tähän tuotteeseen ei kuitenkaan onnistu vaan minun pitäisi pistää tähän vaihtoon välirahaa ~80€ verran (eli G903 hinta uutena miinus maksamani G900 hinta). Perusteena se, että Jimmssin mukaan "Vaikka G900 ja G903 ovat samannäköisiä niin kyseessä on eri tuote ja eri hintainen tuote.".
Korvataanko viallinen tuote samalla tuotteella?
Logitech vaihtaa virheellisen tuotteen oman harkintansa mukaan uuteen tai kunnostettuun tuotteeseen, joka on samantyylinen ja jossa on vastaavat toiminnot.
Vanhat tai valmistuksesta poistuneet tuotteet, jotka ovat viallisia ja joiden takuu on voimassa, korvataan mahdollisuuksien mukaan samalla tuotteella tai tuotteella, jossa on vastaavat toiminnot.
Vähän huonosti on itx -bundleja saatu järkättyy mut ehdotetaan tätäkin....
Koskaan en ole tainnut kuittia tarvita, tilausnumerolla aina hoitunut omat keissit.RMA-hakemus on hyväksytty mutta kuittiahan ei tietekään mistään löydy, pitääkös se pyytää asiakaspalvelusta vai riittääkkö pelkkä tilausnumero?
Ja tiedän että ne kannattaisi pitää tallessa mutta tulipahan löydettyä pari muuta kuittia niin ainakin ne ovat nyt tallessa
Tässä tosiaan yllä olevan mukaisesti väliraha on määräytynyt tuon hankintahinnan mukaan, koska G903 on valmistajan ja myöskin meidän silmissä eri tuote.
Tässä tosiaan yllä olevan mukaisesti väliraha on määräytynyt tuon hankintahinnan mukaan,
Pakko antaa hieman palautetta liittyen käynnissä olevaan RMA-caseen. ...
Kysehän oli siitä, ettei vastaavaa tuotetta ollut saatavilla. Se, että onko 900 ja 903 vastaavia en ota kantaa.Tuo hiiri-jupakka on kyllä mielenkiintoinen case alennus-tuotteiden osalta. Jos ostan valvojaisista jotain ja tuote hajoaa niin käytännössä joutuu kaivamaan kuvetta lisää että saa vastaavan tuotteen...? Tarjous ostohinnan hyvittämisestä on tietty se minimi, mutta ei tuo kyllä parhaalta asiakaslähtöisyydeltä kuulosta.
Tuleeko teille saataville Cryorig M9 plus jäähyä ja jos tulee, niin milloin mahdollisesti?
Jezme ehtikin itse tulla tänne päivittämään kuulumiset. Asia eskaloitiin siis tässä välissä valmistajalle ja hommalle saatiin ratkaisu.
No on kyllä tasan vastaava. SAMA tuote se ei ole, mutta ominaisuuksiltaan niin lähellä ettei lähemmäs pääse olematta identtinen.Kysehän oli siitä, ettei vastaavaa tuotetta ollut saatavilla. Se, että onko 900 ja 903 vastaavia en ota kantaa.
Tai vastaavasti tilanne, jos joku onnistuu foorumivalvojaisista nappaamaan 500 euron prosun 50 eurolla ja myy sen sitten myöhemmin foorumilla käytettynä 400 eurolla. Uskoisin että kyllä se aika yllätyksenä tulee ostajalle (ja tod. näk. myös myyjälle), että sen 500 euron prosun "todellinen" arvo voikin mahdollisen takuuvaihdon yhteydessä olla vain muutama kymppi.
Ottamatta mihinkään muuhun kantaa: tämä olisi todellista oikeutta.
Todellisuudessa/käytännössä se on myynnissä Torissa jo ennenkuin saapuu postilaatikkoon. Sitten myyjä toivottavasti joutuisi vastuuseen trokauksistaan.
Ei nuo valvojaisten tuotteet ole tarkoitettu jälleenmyyntiin.
En nyt ihan ymmärrä, miten se olisi sille käytetyn tavaran ostajalle ihan oikein. Hän on kuitenkin se, joka joutuu tämän tilanteen kanssa elämään. Hankala hänen olisi siitä enää myöhemmin alkaa myyjälle valittamaan, jos vuoden päästä takuuvaihdossa kävisi ilmi, että ostettu tuote onkin muutaman kympin arvoinen.
Näiden valvojaisista ostettujen tuotteiden myyminen uutena parin päivän päästä on tietenkin moraalisesti väärin, mutta mitään laitonta siinä ei ole. Mutta kai niitäkin voi myydä hyvällä omallatunnolla käytettynä vaikka vuoden päästä, kun tulee tehokkaampaa prosua tarjolle. Silloin se myydään tietenkin siihen hintaan, missä käytettyjen tuotteiden hinnat yleisesti liikkuu, ei suhteutettuna siihen mahdolliseen hankintahintaan, jota Jimms tässä nyt käyttää. Näin kai kaikki toimii.
Jos Jimmsin näkemys asiasta todellakin on se, että tuotteen hankintahinta ratkaisee, niin pitäisikö käytettyjen tavaroiden myymisessä olla myös sellainen sääntö, että mikäli myydään Jimmsistä ostettua tuotetta, jossa on takuu edelleen voimassa ja tuotteen hankintahinta on poikennut oleellisesti yleisestä hintatasosta, se pitää myös kertoa ilmoituksessa. @Sampsa
Ylläoleva teksti on toki kirjoitettu hieman kieliposkessa, mutta miettikää oikeasti tilannetta omalle kohdalle. Ostat täältä käytettynä 400 eurolla vuoden vanhan prosun (takuu 3 vuotta), jota myydään vielä sillä hetkellä uutena 500 eurolla. Harvalla tulee mieleen kysyä tuossa kohtaa tuotteen hankintahintaa, koska se on täysin epäoleellista. Vuoden päästä prosu hajoaa. Valitettavasti samaa tuotetta ei enää ole myynnissä, mutta sinulle tarjotaan Jimmsin toimesta toki mahdollisuutta päivittää se hieman uudempaan & marginaalisesti nopeampaan malliin.
Harmi vain, että vanhasta rikkoutuneesta prosusta ei tosin hyvitetä kuin 30 euroa, koska alkuperäinen hankintahinta on ollut 50 euroa (foorumivalvojaisten 2 kappaleen megahypersuperjytky, normihinta 500 euroa) ja siitä tehdään vielä parin vuoden & parin kympin ikävähennys.
Väittäisin että tuossa kohtaa aika harvalla käytäjällä löytyy enää huumoria asian suhteen
Sinun versiossasi Jimm's on tarinan konna, koska hyvittää valvojaisprosessorista vain ostohinnan, jos sitäkään. "Käytettynä" kovaan hintaan ostaja jää siis satasia tappiolle ja tulee paha mieli. Voi itku.
Onhan 900 ja 903 eroa kumminkin jo siinä, et 900 ei tue langatonta latausta ja 903 tukee? Vaikka ne ulkokuoret ja nappulat näyttäis samalta, eri ominaisuuksia niissä silti voipi olla.mut hyvä juttu, et uusi hiiri tulossa!
Ylläoleva teksti on toki kirjoitettu hieman kieliposkessa, mutta miettikää oikeasti tilannetta omalle kohdalle. Ostat täältä käytettynä 400 eurolla vuoden vanhan prosun (takuu 3 vuotta), jota myydään vielä sillä hetkellä uutena 500 eurolla. Harvalla tulee mieleen kysyä tuossa kohtaa tuotteen hankintahintaa, koska se on täysin epäoleellista. Vuoden päästä prosu hajoaa. Valitettavasti samaa tuotetta ei enää ole myynnissä, mutta sinulle tarjotaan Jimmsin toimesta toki mahdollisuutta päivittää se hieman uudempaan & marginaalisesti nopeampaan malliin.
Harmi vain, että vanhasta rikkoutuneesta prosusta ei tosin hyvitetä kuin 30 euroa, koska alkuperäinen hankintahinta on ollut 50 euroa (foorumivalvojaisten 2 kappaleen megahypersuperjytky, normihinta 500 euroa) ja siitä tehdään vielä parin vuoden & parin kympin ikävähennys.
Todella hienoa, että hänelle saatiin lopulta hommattu täysin sama hiiri tilalle, mutta tätä vaihtoehtoa hänelle tarjottiin vasta sen jälkeen, kun asiasta oli ensin ns. avauduttu foorumilla. Jos hän olisi tyytynyt siihen vaihtoehtoon mitä Jimms hänelle ensin tarjosi, niin nyt hänellä olisi käytännössä aivan vastaava G903 hiiri (ei aleta enää saivartelemaan, että onko ne käytönnössä sama tuote vai ei) ja vastaavasti lompakossa 80 euroa vähemmän rahaa. Olisiko tämä sinusta reilua?
Moniko myyjä mahtaa tuon kuitin toimittaa ennen ostamista? Tässä jälleenmyyntitarinassa kärsivä on melko todennäköisesti ostaja ja konna pääsee kuin koira veräjästä (oli se sitten Jimm's tai trokari).Ja ilmoituksessa on se kohta "Kuitti löytyy", siitä voi itse tarkistaa. Jos tästä on selkeä linjaus, että ei korvata kuin ostohinta, niin jää monet kaupat tekemättä tuon jälkeen. Ja se on oikein.
Niin se langattoman latauksen "tuki" on toteutettu niin, ettei itse hiiressä ole mitään langatonta lataustekniikkaa sisällä, vaan hiirimaton mukana toimitetaan langaton latausmokkula mikä sitten asennetaan hiireen. Samalla logiikalla voisi sanoa auton tukevan hifijärjestelmää koska hattuhyllyllä on tehtaalla poratut reiät kaiuttimia varten...Se langaton lataushan kuitenkin vaatii sen 100-150€ maksavan hiirimaton, joten ei ihan suoriltaan toimi.
Ainakin oma mielipiteeni on, että takuussa tuote pitäisi korvata lähimmällä vastaavalla ja monesti näin tehdäänkin. Itse olen kuitenkin tyytyväinen, että homma päättyi lopulta hyvin.
Laitoin tuon viestin jälkeen vielä myöhemmin tänne tuon palautteen, jonka jälkeen alkoi sitten tapahtumaan. Tärkeintä tietysti, että homma hoitui lopulta hyvin mutta tylsää että piti itsekin alkaa hankalaksi, jotta asiaan sai järkevän ratkaisun. Monet olisivat varmaan tyytyneet tuohon rahan palautukseen tuon tokan viestin jälkeen.
Moikka, tuon Seasonicin virtalähteen osalta takuun ensimmäiset kolme vuotta takuuvaihto meidän kautta ja tuosta eteenpäin takuuvaihto Seasonicin kautta. Eli tuo kannattaaHaluan vain varmistaa, että tarvitseeko Seasonic SSR-650GD2 virtalähdettä rekisteröidä erikseen valmistajan sivuilla? Perustuuko takuu vain sarjanumeroon?
Laitoin tuon viestin jälkeen vielä myöhemmin tänne tuon palautteen, jonka jälkeen alkoi sitten tapahtumaan. Tärkeintä tietysti, että homma hoitui lopulta hyvin mutta tylsää että piti itsekin alkaa hankalaksi, jotta asiaan sai järkevän ratkaisun. Monet olisivat varmaan tyytyneet tuohon rahan palautukseen tuon tokan viestin jälkeen.
Tuotekyselyä taas.
Monsoon Cooling
Tuolla ilmoitetaan caseking jälleenmyyjäksi. Aika heikolta vain näyttää kokonaisuudessaan monsoonin saanti koko euroopassa. Onko tähän joku isompikin syy, tilaatteko, saatteko jos tilaa tms em merkin tuotteita. Tilannehan on silleen kiusallinen, että liittimet ovat edelleen valideja, mutta ilman uusia collareita ei niitä enää niin vain liimaillakaan uuteen buildiin
Eli jos sattuisin Jimmsin arvonnassa voittamaan jonkun tuotteen ilmaiseksi, niin pitää vaan toivoa, ettei se hajoa tuoteen takuuaikana, koska hankintahinta C'mon - eihän se näin voi mennä, eihän? Aivan kuten jo maalaisjärkin sanoo, niin ei rikkinäistä G900 hiirtä vaihdeta takuun puitteissa G403 hiireen ja pyydetä tästä ilosta asiakkaalta 25 euroa.
Tainnut käydä pienehkö hinnoitteluvirhe? EIZO 24" FlexScan EV2450, IPS, Flicker-free, 1920x1080, HDMI/DP/DVI-D/VGA, USB 3.0, valkoinen - 3 019,00€
Moro,
Tälle tarkempaa arviota saatavuudesta? Alphacool NexXxoS GPX -jäähdytysblokki, NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti Pro (M23) -näytönohjaimelle, musta - 109,90€
Oli 12.09.2018, mutta ei enää?
Moikka, tuon Seasonicin virtalähteen osalta takuun ensimmäiset kolme vuotta takuuvaihto meidän kautta ja tuosta eteenpäin takuuvaihto Seasonicin kautta. Eli tuo kannattaa
rekisteröidä valmistajalle, niin saat käyttöösi tuon yht 12 vuoden takuun.
Seasonic sanoi:Hello XXXXXX,
Thank you for your email and purchase of our PRIME 650 Titanium.
Your reseller is right, our PRIME Series come, it's a first in the PSU market, with a 12 years warranty. After the 3 first years of warranty handle by your reseller, you will just need to contact us if you have any issue with your power supply.
You do not need to register your PSU to fully avail your 12 years warranty. You just need to keep your proof of purchase and make sure that the PSU is in good shapes to claim RMA. For more information about warranty and RMA, you can check here.
I hope I could answer your question. If you have any other question or concern, please contact me anytime.
Thank you for trusting our products. Have a pleasant weekend.
---
Best Regards / Cordialement,
----------------------------------
M.Dee
RMA / Support Team Seasonic
Moro,
Tälle tarkempaa arviota saatavuudesta? Alphacool NexXxoS GPX -jäähdytysblokki, NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti Pro (M23) -näytönohjaimelle, musta - 109,90€
Oli 12.09.2018, mutta ei enää?