Jimm's
Jimm's PC-Store
Toistan.
Lienee to do-listalla, mutta kyselen perään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toistan.
Joku 1.5m voisi myös ehkä riittää.
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla

Jos lähinnä käyttää puhelimen lataamiseen, onko tuolla 2 ja 3 eroa ?Otin silmän käteen ja katsoin niin onhan meillä parimetrisiä, jos siis USB 2 on ok: https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...-2_0-kaapeli-type-c-uros-type-a-uros-2m-musta![]()
Jos lähinnä käyttää puhelimen lataamiseen, onko tuolla 2 ja 3 eroa ?
Toimiikohan quick charge 2.0:lla ?ei ellet käytä tietokoneen usb 3lla olevaa porttia.
Toimiikohan quick charge 2.0:lla ?
Toimiikohan quick charge 2.0:lla ?
Kiitos tästä. Pari tilattu [emoji41]Otin silmän käteen ja katsoin niin onhan meillä parimetrisiä, jos siis USB 2 on ok: https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...-2_0-kaapeli-type-c-uros-type-a-uros-2m-musta![]()
Kuinka usein pistätte paketteja postiin? Kahdesti teiltä nyt joulukuussa tilannut ja tuntuu kestävän tuo postittamisen seutu. Samana päivänä ei ole lähtenyt kumpikaan tilaus. Edellisessä tilauksessa taisi mennä kolme arkipäivää, että sain toimitusvahvistuksen sähköpostiini. Kaikkia tuotteita on ollut yli 25 kappaletta varastossa, kun olen tilauksen laittanut
Juu jouluruuhkat sielläkin. Itselläni meni kans melkein koko viikko että lähti postiin tuote jota oli varastossa.Kuinka usein pistätte paketteja postiin? Kahdesti teiltä nyt joulukuussa tilannut ja tuntuu kestävän tuo postittamisen seutu. Samana päivänä ei ole lähtenyt kumpikaan tilaus. Edellisessä tilauksessa taisi mennä kolme arkipäivää, että sain toimitusvahvistuksen sähköpostiini. Kaikkia tuotteita on ollut yli 25 kappaletta varastossa, kun olen tilauksen laittanut
Ei ole pelkästään joulun ongelma. Monta vuotta jo niistä ajoista kun paketit lähti tilauspäivänä. Näinkin on joskus ollut.Luulen, että saat hakemasi vastauksen kun luet pari viimeistä sivua tästä threadista. Itsekin jo kuitenkin mainitsit sen avainsanan eli "Joulun".
Hox! Samsungin näyttöjäki olis tarjolla suoraan hyllystä sopuhintaan! https://www.jimms.fi/fi/Product/List/000-0KJ/oheislaitteet--naytot?ob=6&fq=tarjous&fv=273
Ei ole pelkästään joulun ongelma. Monta vuotta jo niistä ajoista kun paketit lähti tilauspäivänä. Näinkin on joskus ollut.
Onko näiden saamisesta uuteen tilaukseen mitään tarkempaa tietoa? Menee varmaan uudelle vuodelle, vai?
https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...erkeys-pro-s-rgb-mekaaninen-nappaimisto-musta
Oispa huominen Aceri jokin kunnollinen näyttö, eikä mikään satasen lelu...![]()
Mä olen päivittämässä teiltä ostetun BF päivänä Asus DUAL-GTX1060-O3G biossia. Se on nyt yli 30min mennyt. Kone ei ole jumissa. Jos keskeytän prosessin ja näyttis menee sekaisin niin meneekö takuuseen?
Edit: Ei enään mitään. Lopetin prosessin ja käynnistin koneen uudestaan. Nyt meni läpi.
Totta, seison ojennettuna!Huomenna taitaa olla Noctuaa ja vasta ylihuomenna Aceria. Noctualta olisi hienoa saada D15/D15S mutta vähän epäilen. Acer voisi olla XB271HU mutta mihin hintaan?
Itse odottelin toiveikkaana että Asus luukun takaa paljastuisi Asus PG279Q, mutta toisin kävi. Viimeinen kiinnostava luukku on tuo Acer, XB271HU käy myös, jos sellainen sieltä paljastuisi.Huomenna taitaa olla Noctuaa ja vasta ylihuomenna Aceria. Noctualta olisi hienoa saada D15/D15S mutta vähän epäilen. Acer voisi olla XB271HU mutta mihin hintaan?
ThrustMaster T500 RS -ratti/poljin -yhdistelmä, PC/PS3
Olisko tälle mitään toimitusaika arviota?
Millon teillä on ollut r9 fury x 399e tarjouksessa? Miksi tämö on menny täysin ohi meikäläiseltä?
Kyseessä oli siis R9 Nano. Ei R9 Fury X. Joku kivenkovaa väittää et nappas jimmyltä 399e fury x:nAinakin Murossa oli muistaakseni joku 1-2kk sitten.. Täällä ei kai ole ollut?
Kyseessä oli siis R9 Nano. Ei R9 Fury X. Joku kivenkovaa väittää et nappas jimmyltä 399e fury x:n
Kyllä se nano oli tuohon hintaan jokin aikaa sitten myynnissä, furyä en kyllä ole nähnyt tarjouksessa.
AP kyllä kovasti väittää tuolla toista. Sillä lähinnä kyselin, että onko vaan joku le epic trole vai mikä
Näin minäkin vähän ajattelin, halusin vain varmistaaTrollaa menemään, aina tulee kurkattua nuo muro ja io tarjoukset eikä siellä furyjä ole ollut.
Jaa, missäköhän? joku facebook tarjous tai jotain?Oli fury 399 tarjouksessa
Murotarjouksissa oliJaa, missäköhän? joku facebook tarjous tai jotain?
No jo on. Tarkistin kyllä tiistaina ja katoin että näyttö sekä joku tuuletinsetti oli tullu muttei näkyny furya. Perse.Murotarjouksissa oli

Milloin seuraava tuote tulee varastoon?
Alphacool 120x20x0,5mm Eisschicht lämpötyyny, 14W/mk (Sarcon XR-Hj), 2kpl
Tuotekoodi:
AT1011304
Tuli tuossa viikon alussa tilattua Intel Skylake i3-6100. Silloin arvioitu saapuminen teille varastoon oli muistaakseni 23.12. Nyt tuotteen tiedoissa näkyy, että arvioitu saapuminen varastoon olisi 01.01.
Tarkoittaako tuo, että 23.12. päivä (eli tänään) olisi tulossa jo joku erä, ja sen lisäksi sitten vuoden alusta tulee vielä uusi erä varastoon? Vai onko tuotteen toimittamisessa teille viivästys?

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.