Kun nyt oli tuosta chatista puhe niin työpöytänäkymässä tuo chatpalkki hukkuu kyllä todella hyvin tuonne taustan mainokseen, en ole aikoihin edes huomannut koko chattia kun olen sivustolla vieraillut.
Chatista ei löydy mainintaa alalaidan asiakaspalvelu-tiedoista, ei usein kysyttyjen kysymysten sivustoltakaan jossa kerrotaan vain näin:
"
- Tarvitsen teknistä tukea, mitä teen? Takuutuotteiden ja tietokoneiden ulkopuolisissa asioissa neuvoo tekninen asiakaspalvelu ma - pe 10.00 - 16.00 numerossa 0600 303030 (1,51/min + mpm)
- Apua! En löytänyt vastausta kysymykseeni, mitä teen?
Ei hätää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse!
"
Eli en ihmettele ettei tuota välttämättä monikaan edes huomaa, tuosta voisi olla jossain muuallakin ehkäpä maininta. Mutta plussaa siitä että ette tyrkytä chattia kuten monella sivustolla aukeaa 1 sek sivustolla olon jälkeen kauhea laatikko jossa joku geneerinen "HEI! KUINKA VOIMME AUTTAA".