Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Miten voi tavara jonka varastosaldo on 0 ja saatavuus 2-4pv lähteä jo seuraavana päivänä postiin ja olla minulla ennen jo ennen viikonloppua!? :eek: Ällistyttävän nopeaa toimintaa Jimmyltä! :cool::tup:

Joo, itse tilasin tämän Alphacool NexXxoS XT45 Full Copper 240 -jäähdytin - 65,90€ kun toimitusaika oli 10-20 päivää. Oli noudettavissa postista viikon päästä. Pahoitin mieleni :btooth:, mutta kiitos taasen Jimm's :tup:;)

Parhaamme tehdään :cool:
 
Oisko mahdollista saada login g403 io-tarjoukseen jossain vaiheessa? Houkuttelisi vähän enemmän kun g502 :geek:
 
Hienoa että tällainen systeemi on tullut mutta tietääkseni Suomen kuluttajalaki sallii tuotteen kokeilun muutenkin ja etämyynnissä on 2vk palautusoikeus. Voin toki myös olla väärässä.

Asus 27
 
Hienoa että tällainen systeemi on tullut mutta tietääkseni Suomen kuluttajalaki sallii tuotteen kokeilun muutenkin ja etämyynnissä on 2vk palautusoikeus. Voin toki myös olla väärässä.

Asus 27
Normaali palautusoikeus rajautuu oikeastaan oikeuteen tutustua tuotteeseen, mutta tuotetta ei saa ottaa käyttöön. Asus tarjoaa tätä hieman laajennettuna eli tuotetta voi ihan sitten reilusti myös käyttää. Tietysti mitään fyysistä vauriota tai kaltoin kohtelua ei ehdoissa voida hyväksyä. :)
 
Normaali palautusoikeus rajautuu oikeastaan oikeuteen tutustua tuotteeseen, mutta tuotetta ei saa ottaa käyttöön. Asus tarjoaa tätä hieman laajennettuna eli tuotetta voi ihan sitten reilusti myös käyttää. Tietysti mitään fyysistä vauriota tai kaltoin kohtelua ei ehdoissa voida hyväksyä. :)
Mikä on tämä "tuotteeseen tutustuminen". Missä menee raja että tuotetta ei voi palauttaa? Vaatteissa riittää että kokeilee onko esim koko sopiva, jos ei ole niin voi palauttaa. Tuote on siis avattu ja testattu.
 
Mikä on tämä "tuotteeseen tutustuminen". Missä menee raja että tuotetta ei voi palauttaa? Vaatteissa riittää että kokeilee onko esim koko sopiva, jos ei ole niin voi palauttaa. Tuote on siis avattu ja testattu.
Jos mä tilaan vaikka näytönohjaimen, ja maksan uuden hinnan, niin mä oletan saavani uuden (koskemattoman), silloin mä oletan että paketin sinetit ym. ovat ehjiä. Jos puketti on selkeesti avattu ja se on myyty mulle uutena, niin mua on huijattu.

Vaatteiden myyminen ja tietokoneen osien myyminen on aikalailla erilaista tuossa mielessä, hankala vertailla keskenään.
 
Mikä on tämä "tuotteeseen tutustuminen". Missä menee raja että tuotetta ei voi palauttaa? Vaatteissa riittää että kokeilee onko esim koko sopiva, jos ei ole niin voi palauttaa. Tuote on siis avattu ja testattu.
Käytännössä tuotteen ominaisuuksien toteaminen ei tosiaan pitäisi kestää kovin kauan aikaa. Yli 10 tunnin käyttö voidaan katsoa jo ylittävän kohtuullisen ajan tuotteeseen tutustumista ajatellen.
 
Käytännössä tuotteen ominaisuuksien toteaminen ei tosiaan pitäisi kestää kovin kauan aikaa. Yli 10 tunnin käyttö voidaan katsoa jo ylittävän kohtuullisen ajan tuotteeseen tutustumista ajatellen.
Ok, eli tuotteen saa avata paketista ja testata muutaman tunnin? Tämä siis kaikissa netistä tilatuista tuotteista? Muutkin kuin Asus? Olettaen tietysti että tuote on täysin kunnossa ja uuden veroinen palautettaessa.
 
Ok, eli tuotteen saa avata paketista ja testata muutaman tunnin? Tämä siis kaikissa netistä tilatuista tuotteista? Muutkin kuin Asus? Olettaen tietysti että tuote on täysin kunnossa ja uuden veroinen palautettaessa.

Tämäkin on tuoteriippuvaista. Komponentti (esim. virtalähde, emolevy, näytönohjain) katsotaan käyttöönotetuksi, jos se asennetaan koneeseen, jonka jälkeen sillä ei ole palautusoikeutta. Hiirtä sitä vastoin voi hyvinkin tunnustella, että onko se käteen sopivan kokoinen ja muotoinen, toki tässäkin sen tulee säilyä siistinä, myyntikuntoisena ja uudenveroisena.
 
Tarkaastellaann tilannetta :)

Jos tuota saatte niin samalla voisi miettiä sen eMMC moduulin myymistä. Aika olennainen lisävaruste minkä takia C2 on suosittu.
ODROID | Hardkernel
+ eMMC>SD adapteri palikka
ODROID | Hardkernel

Älä kysy minkä kokoisena.. Ehkä se 16GB kun 8GB mielestäni turhan pieni.
Tuollainenkapasiteetti riittää jo kaikkeen jännään. Isommat sitten aika turhia omasta mielestä.

Muut lisävarusteet sitten vähän diipadaapa. RTC Shield (kello moduuli CR2032 paristolla) lienee se järkevin tuon eMMC:n lisäksi.
ODROID | Hardkernel
Mutta en tiedä kuinka paljon sille olisi kysyntää. Kohtuullisen useinhan nämä SBC:t on verkossa kiinni niin sieltähän se kellonaika päivittyy..
 
Hei, onko tästä tarkempaa tietoa vielä / ovatko haasteet toimituksissa jatkuneet? Ei oikein viitsi tilata ja odottaa viikkokausia toimitusta.. Kyseessä siis EVGA GTX 1080 Ti FTW3

EVGA:lla on edelleen takkuilua toimituksissa, eli kyseisen tuotteen tarkka toimitusaika ei valitettavasti juuri nyt ole tiedossa. :/
 
Tuleeko Jimmsin kautta saataville Cougarin uusia Puri -näppäimistöjä ja/tai Sharkoonin Skiller Mech SGK2 ? Erityisesti ruskeilla kytkimillä kiinnostaisi. Toki vaikuttanee myös tuleeko noista Nordic-versiota saataville lainkaan.

https://cougargaming.com/en/products/keyboards/

http://sharkoon.com/product/1693/SKILLER MECH SGK2#desc

Vaihtoehtoisesti Cherry-yhteensopivien näppäinhattujen tilanne kiinnostaisi myös, G710ssä kun on ärsyttävästi nuo numeroiden lisäsymbolit väärin päin (Shiftin kanssa tulevat alhaalla ei-valaistuina, alt-gr kanssa tulevat symbolit ylhäällä valaistuina) niin tekisi mieli vaihtaa näppistä tai vähintään näppäinhattuja. :think:

Tämä näyttää olevan lähes ainoa vaihtoehto nykyään nordic näppäinhatuille, joissa on taustavalaistus: https://www.maxgaming.fi/keycaps/s4-keycap-109-set-double-shot-black , kalliimmat setit ovatkin sitten jo melkein saman hintaisia kuin näppäimistöt.
 
Tuleeko Jimmsin kautta saataville Cougarin uusia Puri -näppäimistöjä ja/tai Sharkoonin Skiller Mech SGK2 ? Erityisesti ruskeilla kytkimillä kiinnostaisi. Toki vaikuttanee myös tuleeko noista Nordic-versiota saataville lainkaan.

https://cougargaming.com/en/products/keyboards/

http://sharkoon.com/product/1693/SKILLER MECH SGK2#desc

Vaihtoehtoisesti Cherry-yhteensopivien näppäinhattujen tilanne kiinnostaisi myös, G710ssä kun on ärsyttävästi nuo numeroiden lisäsymbolit väärin päin (Shiftin kanssa tulevat alhaalla ei-valaistuina, alt-gr kanssa tulevat symbolit ylhäällä valaistuina) niin tekisi mieli vaihtaa näppistä tai vähintään näppäinhattuja. :think:

Tämä näyttää olevan lähes ainoa vaihtoehto nykyään nordic näppäinhatuille, joissa on taustavalaistus: Ducky S4 KEYCAP 109 SET Double shot - Black - MaxGaming , kalliimmat setit ovatkin sitten jo melkein saman hintaisia kuin näppäimistöt.

Laitetaanpas näistä ehdotukset eteenpäin, selvitetään saadaanko meille kyseisiä näppiksiä. :)
 
Tuleeko Jimmsin kautta saataville Cougarin uusia Puri -näppäimistöjä ja/tai Sharkoonin Skiller Mech SGK2 ? Erityisesti ruskeilla kytkimillä kiinnostaisi. Toki vaikuttanee myös tuleeko noista Nordic-versiota saataville lainkaan.

https://cougargaming.com/en/products/keyboards/

http://sharkoon.com/product/1693/SKILLER MECH SGK2#desc

Vaihtoehtoisesti Cherry-yhteensopivien näppäinhattujen tilanne kiinnostaisi myös, G710ssä kun on ärsyttävästi nuo numeroiden lisäsymbolit väärin päin (Shiftin kanssa tulevat alhaalla ei-valaistuina, alt-gr kanssa tulevat symbolit ylhäällä valaistuina) niin tekisi mieli vaihtaa näppistä tai vähintään näppäinhattuja. :think:

Tämä näyttää olevan lähes ainoa vaihtoehto nykyään nordic näppäinhatuille, joissa on taustavalaistus: Ducky S4 KEYCAP 109 SET Double shot - Black - MaxGaming , kalliimmat setit ovatkin sitten jo melkein saman hintaisia kuin näppäimistöt.

Cougaria on kysytty ennenkin, sitä ei valitettavasti saada tällä hetkellä. Sharkoonista ei saada tuota mallia :/
Duckyn hattuja olisi ilmeisesti saatavilla, joissa risti-istukka.
 
Onko tietoa mimmosta coffee lake emoa olis tulossa julkkariksi? 8700k prossuja varmaan tulee utelemattakin.
 
@Jimm's
Tuli tommoista mieleen että olisi todella kätevää jos teilläkin olisi chat mahdollisuus. Ei sen välttämättä 24/7 olla mutta edes työajan tai vähän päälle ja mielellään ympäri viikkoa.
Hyvä tuo teidän nykyinenkin 24/7 asiakaspalvelu mutta chatti olisi vielä parempi kun olisi nopeampi :)

E1. Eipä enää mitään, hienoa että semmoinen löytyy teiltäkin :)
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's
Tuli tommoista mieleen että olisi todella kätevää jos teilläkin olisi chat mahdollisuus. Ei sen välttämättä 24/7 olla mutta edes työajan tai vähän päälle ja mielellään ympäri viikkoa.
Hyvä tuo teidän nykyinenkin 24/7 asiakaspalvelu mutta chatti olisi vielä parempi kun olisi nopeampi :)

Eikö tuo sivuilta jo löytyvä "chätti" ole tarpeeksi nopea?
upload_2017-10-3_18-37-53.png

Kyselyihin saatu vastaukset 1-3 minuutin sisällä.
 
Eikös tuolla oikeassa sivussa sellainen ole? Vai olenko ymmärtänyt väärin, kun en ole koskaan uskaltautunut käyttämään? :D
E: Hidas. :S
 

Liitteet

  • upload_2017-10-3_18-38-28.png
    upload_2017-10-3_18-38-28.png
    203,7 KB · Luettu: 30
Eikö tuo sivuilta jo löytyvä "chätti" ole tarpeeksi nopea?
upload_2017-10-3_18-37-53.png

Kyselyihin saatu vastaukset 1-3 minuutin sisällä.

My bad, olihan siellä semmonen. Ei tosin vaan kännykällä pistänyt tuo silmään sieltä reunasta. Asia kunnossa ja hieno juttu tämmöinen chat :)
 
My bad, olihan siellä semmonen. Ei tosin vaan kännykällä pistänyt tuo silmään sieltä reunasta. Asia kunnossa ja hieno juttu tämmöinen chat :)
Jos en ihan paskaa puhu, niin vaatii kirjautumista ja mobiilissa pomppaa vielä melko hyvin näkyviin. :comp:

wp_ss_20171003_0001 (2).png
 
Voitteko sanoa mikä on noiden Coffee Lake prossujen ja emojen saatavuus julkaisupäivänä tai tulevina viikkoina. Kun paljon huhuja on, että saatavuusongelmia on, mutta miten pahoja?
 
Kun nyt oli tuosta chatista puhe niin työpöytänäkymässä tuo chatpalkki hukkuu kyllä todella hyvin tuonne taustan mainokseen, en ole aikoihin edes huomannut koko chattia kun olen sivustolla vieraillut.

Chatista ei löydy mainintaa alalaidan asiakaspalvelu-tiedoista, ei usein kysyttyjen kysymysten sivustoltakaan jossa kerrotaan vain näin:

"
  • Tarvitsen teknistä tukea, mitä teen? Takuutuotteiden ja tietokoneiden ulkopuolisissa asioissa neuvoo tekninen asiakaspalvelu ma - pe 10.00 - 16.00 numerossa 0600 303030 (1,51/min + mpm)
  • Apua! En löytänyt vastausta kysymykseeni, mitä teen?
    Ei hätää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse!
"

Eli en ihmettele ettei tuota välttämättä monikaan edes huomaa, tuosta voisi olla jossain muuallakin ehkäpä maininta. Mutta plussaa siitä että ette tyrkytä chattia kuten monella sivustolla aukeaa 1 sek sivustolla olon jälkeen kauhea laatikko jossa joku geneerinen "HEI! KUINKA VOIMME AUTTAA". :tup:
 
Tuotteiden lajittelutavoissa (valmistaja, hinta, saatavuus jne.) näyttää olevan kirjotusvirhe:
"Tuoteen"
Screenshot_20171003-100214.jpg
e587a14356949fb24f51ad863e83a9d8.png
 
Viimeksi muokattu:
Voitteko sanoa mikä on noiden Coffee Lake prossujen ja emojen saatavuus julkaisupäivänä tai tulevina viikkoina. Kun paljon huhuja on, että saatavuusongelmia on, mutta miten pahoja?
Koska kyseessä on uutuusprosessorit, niin voi olla että alkuun on ongelmia saatavuuksien kanssa, mutta sen tarkemmin tätä on vaikea ennustaa. :)
 
Kun nyt oli tuosta chatista puhe niin työpöytänäkymässä tuo chatpalkki hukkuu kyllä todella hyvin tuonne taustan mainokseen, en ole aikoihin edes huomannut koko chattia kun olen sivustolla vieraillut.

Chatista ei löydy mainintaa alalaidan asiakaspalvelu-tiedoista, ei usein kysyttyjen kysymysten sivustoltakaan jossa kerrotaan vain näin:

"
  • Tarvitsen teknistä tukea, mitä teen? Takuutuotteiden ja tietokoneiden ulkopuolisissa asioissa neuvoo tekninen asiakaspalvelu ma - pe 10.00 - 16.00 numerossa 0600 303030 (1,51/min + mpm)
  • Apua! En löytänyt vastausta kysymykseeni, mitä teen?
    Ei hätää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse!
"

Eli en ihmettele ettei tuota välttämättä monikaan edes huomaa, tuosta voisi olla jossain muuallakin ehkäpä maininta. Mutta plussaa siitä että ette tyrkytä chattia kuten monella sivustolla aukeaa 1 sek sivustolla olon jälkeen kauhea laatikko jossa joku geneerinen "HEI! KUINKA VOIMME AUTTAA". :tup:

Kiitos palautteesta koskien chat-palvelua ja tämän maininnan puuttumisesta yhteystiedoista/sivun alalaidasta, laitamme tästä kehitysehdotuksen eteenpäin. :)
 
Tuossa syyskuun alussa kyseltiin uutta Gigabyten GTX 1080 Mini ITX näyttistä, ja en ainakaan huomannut vastausta saatavuudesta missään, ellen sitten ihan puusilmä ole. Eli onko vieläkään saatavuudesta ja hinnasta tietoa? Samalla voisin kysyä onko Zotacin 1080 Ti miniä tulossa valikoimiin ja jos on niin hintaa sillekkin?
 
8d0b007f09746b0f68068e2c6acb7af8.png
Nyt mullekin tuli tällainen :bored: Juuri ennen tuota ilmoitusta haku "toimi", mutta ei löytänyt mitään. Tuon jälkeen pääsin etusivulle ihan normaalisti ja sieltä tuotekategoriaan, mutta kun koitin lajitella tuotteita niin jäi lataamaan melko pitkäksi aikaa.

onko Zotacin 1080 Ti miniä tulossa valikoimiin ja jos on niin hintaa sillekkin?
Tämä ja tulossa oleva blokillinen ArcticStorm (Mini) kiinnostaa täälläkin :drool:
 
Juu no Arctic storm mini se olisi itselläkin kiinnostus numero yksi, mutta kun ei ole vielä Zotacin sivuillekkaan listattuna niin ei taida ihan lähiaikoina olla tulossa, ja en nyt viitsis kovin montaa kuukautta odotella kun tällä hetkellä ei lainkaan näyttistä :(

Edit. Toukokuussahan tuosta ekat tiedot näyttäis tulleen, että mahtaakohan olla tulossa ollenkaan Zotacilta ulos tuota...
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa syyskuun alussa kyseltiin uutta Gigabyten GTX 1080 Mini ITX näyttistä, ja en ainakaan huomannut vastausta saatavuudesta missään, ellen sitten ihan puusilmä ole. Eli onko vieläkään saatavuudesta ja hinnasta tietoa? Samalla voisin kysyä onko Zotacin 1080 Ti miniä tulossa valikoimiin ja jos on niin hintaa sillekkin?

8d0b007f09746b0f68068e2c6acb7af8.png
Nyt mullekin tuli tällainen :bored: Juuri ennen tuota ilmoitusta haku "toimi", mutta ei löytänyt mitään. Tuon jälkeen pääsin etusivulle ihan normaalisti ja sieltä tuotekategoriaan, mutta kun koitin lajitella tuotteita niin jäi lataamaan melko pitkäksi aikaa.


Tämä ja tulossa oleva blokillinen ArcticStorm (Mini) kiinnostaa täälläkin :drool:

Tuo virheilmoitus hakuun liittyen saattaa johtua siitä, että rukattiin noita kirjoitusvirheitä. Vieläkö tuo ilmoitus tulee?

Näyttiksistä laitettu kysely tuotepuolelle, ei tosiaan ollut ollut kuulunut mitään.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 417
Viestejä
4 576 627
Jäsenet
75 454
Uusin jäsen
nikk9

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom