Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Kyllä se kuva on tullut aika selkeeksi toimarin "vastineesta" ja Liskin uutisoinnista. Sit täällä ketjussa puretaan turhautumista ja tunteita, kun io-techiä lähellä oleva toimija sössii isosti ja pahasti. Kyl tää vaan tuntuu jotenkin usko-vitun-mattomalta että 3500kpl droneja / varaosia/ jne myydään "vahingossa" ja viel kehdataan väittää et tehtiin kaikki mahdollinen. Eikä edes voida pyytää anteeksi.

Mut et tässä ketjussa on myös yks kirjoittaja joka valittaa siitä, kun jengi ilmoittaa et ei tilaa enää jimmziltä. Et saaks mä nyt valittaa siitä kun jengi valittaa kun ei jaksa enää lukee muiden ostokäyttäytymisestä.
Kyllä, samaa mieltä ylemmästä. Toki tuo anteeksipyyntö nykyään jossain IG postauksessa tai muussa sosiaalisessa mediassa on yhtä tyhjän kanssa. Joo toki olisi voinut, mutta ei se olisi ketään oikeasti kiinnostanut tai antanut oikeutta. Ihmiset haluaa vastauksia, ja rehellisia ulostuloja.

Alempaan en jaksa enää edes tarttua sen enempää kun sen verran, että tuollainen vänkääminen on jo ala-aste tasoa.
 
Tiedotteiden aika meni jo, nyt on aika heittää löylyä kun kiuas on kuumana.
Tiedoksesi, että tää ei oo yhtään sen parempaa kuin twitter-cancelöinnit sun muu vastaava.
Joojoo huonolta näyttää, mutta aika tuore keissi.
Eiköhän tule jo aamupäivällä lisätietoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ana
Kyllä, samaa mieltä ylemmästä. Toki tuo anteeksipyyntö nykyään jossain IG postauksessa tai muussa sosiaalisessa mediassa on yhtä tyhjän kanssa. Joo toki olisi voinut, mutta ei se olisi ketään oikeasti kiinnostanut tai antanut oikeutta. Ihmiset haluaa vastauksia, ja rehellisia ulostuloja.

Alempaan en jaksa enää edes tarttua sen enempää kun sen verran, että tuollainen vänkääminen on jo ala-aste tasoa.
En ole edelleenkään nähnyt anteeksipyyntöä tai pahoittelua jimmzin suunnalta.
 
Miltä se olisikaan näyttänyt, jos olisi rehellisesti kerrottu että hallituksen pj on "saksalainen" nimeltään Каы-Кирил Костадинов :D
Kummallista, jos ei IL saanut tuota selville omin päin.

Niin, bulgarialaisilla yllättäen on bulgarialaisia nimiä.
 
Menkää nukkuun ja antakaa tiedotteiden tulla, kun niiden aika on.
Mikä vitun kiire porukalla täällä on?
Draama on kivaa, tai ainakin siksi tulee tätä ketjua itse nyt luettua.

Mutta siis tykkään itse miettiä isompia ratkaisuja viikonlopun yli. En tiedä, kuinka merkittävä sponssi JimmZ on, mutta jos on, niin täysin ymmärrettävää nukkua ainakin yksi yö ennen päätöksiä. Myös näin selvässä keississä. Lottoan, että on tunteet pinnassa ylläpidollakin ja silloin kannattaa laittaa aihe sivuun ja rauhoittua.

Känni päälle, kynäri tulille ja huomenna miettimään puolison kanssa vyyhdin siivoamista.
 
Draama on kivaa, tai ainakin siksi tulee tätä ketjua itse nyt luettua.

Mutta siis tykkään itse miettiä isompia ratkaisuja viikonlopun yli. En tiedä, kuinka merkittävä sponssi JimmZ on, mutta jos on, niin täysin ymmärrettävää nukkua ainakin yksi yö ennen päätöksiä. Myös näin selvässä keississä. Lottoan, että on tunteet pinnassa ylläpidollakin ja silloin kannattaa laittaa aihe sivuun ja rauhoittua.

Känni päälle, kynäri tulille ja huomenna miettimään puolison kanssa vyyhdin siivoamista.
No sitä mä tässä just hain. Antaa Sampsan hoitaa. Ei ole eka rodeo eikä varmasti viimeinenkään.
 
Olisi varmasti mielekkäämpää lukea keskustelua, jossa ylistetään Jimm'siä sekä Äiti-Venäjää tästä historiallisesta teosta.
No eihän. Just sanoi, että " mielekkäämpää lukea keskustelua ja saada parempi kuva kyseisestä asiasta". Mitään ei mainittu äiti venäjän ylistämisestä.
Mee pois jos et osaa.
 
Huvikseen kurkkasin muuten juuri jimmssin sivuille ja eiväthän ne edes myy droneja enää. Haulla ei ainakaan löytynyt.

@Jimm's onko dronet juuri poistettu myynnistä / vielä myynnissä ja en vaan osaa / myydään vain tiskin alta? :vihellys:
Tämänkin muutoksen tekivät kaikessa hiljaisuudessa. Taisi tulla liikaa kuraa niskaan, eikä selkä kestänyt seistä suorana.
Vielä ~8 tuntia sitten löytyi kyllä Jimmsin verkkokaupasta lähetettävissä heti DJI dronea.

"Anna hetkiesi lentää!" VMP

jimms_dji_08_04_2024.JPG
 
No eihän. Just sanoi, että " mielekkäämpää lukea keskustelua ja saada parempi kuva kyseisestä asiasta". Mitään ei mainittu äiti venäjän ylistämisestä.
Mee pois jos et osaa.
Eikö toi asia ole aika selvä? JimmZ möi tietämälleen firmalle tavaraa, joka toimitti niitä Venäjälle ennen sodan alkua. Sodan alkamisen ja boikottien jälkeen JimmZ jatkoi myyntiä firmalle, joka muutti paperilla dronejen määränpään vain Turkiksi tai muuksi vastaavaksi kolmanneksi maaksi, kuljettaen kuitenkin tavarat Venäjän läpi = Venäjälle. Ei tähän kovin kaksinen propellipää tarvitse olla, että osaa laskea 1+1.
 
Asiaton käytös
Eikö toi asia ole aika selvä? JimmZ möi tietämälleen firmalle tavaraa, joka toimitti niitä Venäjälle ennen sodan alkua. Sodan alkamisen ja boikottien jälkeen JimmZ jatkoi myyntiä firmalle, joka muutti paperilla dronejen määränpään vain Turkiksi tai muuksi vastaavaksi kolmanneksi maaksi, kuljettaen kuitenkin tavarat Venäjän läpi = Venäjälle. Ei tähän kovin kaksinen propellipää tarvitse olla, että osaa laskea 1+1.
On se selvä, en mä sitä ole kiistänyt. Silti gruggerfugger vaan laittaa sanoja toisten suuhun eikä edes yritä puhua itse asiasta. Missään kohtaa rakentajamies ei ylistänyt venäjää.
 
pitäiskö hei vähän miettiä ennenkun pistää täys boikotin jimmsiä vastaan jos tosiaan näin on että ei ole myyty venäjälle niin sitten ei ole kyllä ne keksii tavat ostaa niitä droneja muualtakin esim kiinalta joka muutenkin tukee venäjää omiin ostoihon ei todellakaan tälläinen vaikuta aina ollut hyvä asiakaspalvelu ja rehti firma muutenkin kannattaisi odotella päivityksiä asiaan eikä heti ampua jalkaan
 
pitäiskö hei vähän miettiä ennenkun pistää täys boikotin jimmsiä vastaan jos tosiaan näin on että ei ole myyty venäjälle niin sitten ei ole kyllä ne keksii tavat ostaa niitä droneja muualtakin esim kiinalta joka muutenkin tukee venäjää omiin ostoihon ei todellakaan tälläinen vaikuta aina ollut hyvä asiakaspalvelu ja rehti firma muutenkin kannattaisi odotella päivityksiä asiaan eikä heti ampua jalkaan
Onneksi kuluttaja voi äänestää jaloillaan, tai tässä tapauksessa olla klikkaamatta kyseisen palvelun sivuja, ja näin siirtyä kilpailijalle. Itse ainakin menen monen muun kelkkaan, että taitaa siirtyä kaupat muille kaupoille, niitä onneksi löytyy runsaasti.
 
Lähellä oli, ettei tullut tilattua uusia romuja Jimmziltä, mutta onneksi huomasin somessa paskamyrskyn, niin piti tulla tänne tarkistamaan mikä juttu.
Kiitos menneistä vuosista ja tulevat tilaukset teen jatkossa muualta.
Ahneella on yleensä paskainen loppu!
 
Tiedoksesi, että tää ei oo yhtään sen parempaa kuin twitter-cancelöinnit sun muu vastaava.
Joojoo huonolta näyttää, mutta aika tuore keissi.
Eiköhän tule jo aamupäivällä lisätietoa.
1) Jimmsin tiedote tuli jo iltapäivällä
2) Harmillisesti Iltalehti kirjoitti sen jälkeen uuden jutun sisältäen Jimmsiä koskevia tietoja oikeuden asiakirjoista ja joka asetti tiedotteen varsin outoon valoon.
 
Kun suomalainen firma toimittaa kalustoa Venäjän käymään sotaan, joka uhkaa myös Suomen turvallisuutta, kyse on lähes maanpetoksesta.

On päivänselvää, että Turkkiin ei osteta 3500 dronea suomalaisesta pikkupuljusta ellei kyse ole hämärähommista ja tässä maailmantilanteessa on päivänselvää millaisista. Yrityksessä on tehty tietoinen päätös tukea Suomen vihollismaan sodankäyntiä liittolaisiamme vastaan.

Johtopäätöksien aika ainakin omalta kohdaltani.

Johtopäätökseni on, että asiakkuuteni päättyy välittömästi. Saavat muut suomalaiset, suoraselkäiset ja kunnolliset yritykset nyt nauttia myyntihuumasta, kun saavat roppakaupalla uusia asiakkaita.

Sano EI Jimm'sille. Olette aiheuttaneet katastrofaalista häpeää.

E. Toivottavasti te edes älyätte korvata aiheuttamanne katastrofin lähettämällä Ukrainan armeijan tarpeisiin vähintään tuplat droneina tai rahallisesti.
 
Kyllä syljettää lukea tämmöstä, muuan tonnilla on näemmä tullut itsekin tätä lafkaa tuettua vaan nyt se on loppu!
Eipä silti, heillähän on isot asiakkaat nyt niin eipä ne mun vähäisiä ropoja mihinkään tarvikaan. Joku ylempänä postasikin jo ja totean itse myös, että en ole itsekään pitkien boikottilistojen miehiä mutta tää oli mulle liikaa.

e: tili ja tiedot lähti poistoon. Ei vaikuta mitään mihinkään, olen tietoinen.
Ei kiinnosta, vaikka osassa tuotteita takuita kaiketi vain noiden sähköisten kuittien varassa. Saas nähdä vastaavatko? Jos ei kohtuullisen ajan kuluessa kuulu niin vaadin muita teitä pitkin.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä Jimms voisi vähän edes yrittää paikata mainettaan lahjoittamalla yhtä monta droonia Ukrainalle kuin mitä se myi ahneuksissaan r-rikollisille.

3500 droonia, niin eiköhän siinä ole aika monta ukrainalaista menettänyt henkensä Jimmsin perseilyn takia.
 
Hyvä muistaa et iltalehtikin kirjoittaa kuin 7 lehti. Tarinoita "hieman" väritetään jotta jutut myy. Itte jatkan tilaamista entisee mallii jimssiltä , mitäny sen 20vuotta ollu jo asiakkaana
 
Voipahan sit halvalla hankkia konkurssiperästä jämät. Jos ei muille kelepaa
 
Hyvä muistaa et iltalehtikin kirjoittaa kuin 7 lehti. Tarinoita "hieman" väritetään jotta jutut myy. Itte jatkan tilaamista entisee mallii jimssiltä , mitäny sen 20vuotta ollu jo asiakkaana
3500 dronea ei ole mikään pikkujuttu eikä todellakaan vahinko. Ei siihen mitään seiskalehteä tarvita kirjoittamaan mehevää tarinaa.

Mutta jatka toki jimmZissä asiointia, jos ei pätkääkään häiritse terrorivaltion tietoinen tukeminen.
 
1. Ennen sodan alkua sama yhtiö oli ostanut Jimm’siltä tavaraa Venäjälle vietäväksi
2. Tullin tekemissä laite-etsinnöissä saatiin Teminin puhelimesta näkyviin 9. syyskuuta 2022 venäläisestä liittymästä lähetetty venäjänkielinen viesti: “100 dronea viikossa”

Sodan alussa droneja haalittiin kaikkialta mistä saatiin mahdollisimman paljon koska niitä oli nopeasti saatavilla vain rajallinen määrä. Tällä hetkellä uskoisin että droonien valmistusmäärät ovat kaiken kaikkiaan ihan eri tasolla kuin pari vuotta sitten. Selväähän tuo on että Jimm's:in dronet päätyivät tuolloin Venäjälle.
Tuossa olisi hälytyskellot pitänyt alkaa soimaan jo ensimmäisen suuremman tilauksen kohdalle, kun sama yhtiö oli ostanut aikaisemmin tavaraa Venäjälle.

Nyt sitten Jimm's on hyvin todennäköisesti osallisena siihen että monet Ukrainan puolustajat ovat menettäneet henkensä, lapset isänsä, äidit poikansa, vaimot miehensä.

Mielenkiintoista nähdä yritetäänkö tässä sitten sekä Jimm's:in että io-tech:in puolelta vain odotella että suurin kohu menee ohitse. Business on businesta eikä siinä näköjään raha haise.
Yleensähän ihmiset unohtavat tällaiset skandaalit parissa viikossa, mutta saa nähdä miten tässä tapauksessa käy.
 
Oman koneen osat on ollut aina Jimssistä.
Meinasin hetken mielijohteesta heittää sen kadulle, mutta tarviin tietokonetta ja uutta ei oo nyt varaa ostaa.

Noh en tilaa Jimssiltä enää mitään.
En herkästi boikotoi mitään juttuja tai lähde somelynkkauksiin mukaan, mutta tää on eri asia. Reserviläisenä ja ihmisenä mulla on arvoja joiden venyttämistä en hyväksy. Tämä on vielä ollut täysin tietoista.
Kaikki Ukrainaan kielteisesti liittyvät asiat on menny boikottiin ja kaupasta tarttuu Obolon aina saunakaljaksi.

Ukrainan asia on meidän.
Hienoa nähdä kuinka suurin osa IO-techista on samaa mieltä.
 
Samaa mieltä. En usko että kiinalainen DJI lähtisi mitään JimmZiä tällasen takia estämään.
Ovat kyllä ihan itse nolostuksissaan poistaneet nuo dronet verkkokauppansa sivuilta.
En kyllä käsitä mitä tässä kohtaa auttaa poistaa dronet myynnistä kun paska jo osui tuulettimeen, ostetaanhan noita ihan "tavallisiin" tarpeisiin. Lisäksi yrityksen vastauksen muotoiluun olisi voinut käyttää enemmän aikaa, mutta ehkä se kuvaa nykyisen Tj:n johtamisen tasoa. Sehän on kuitenkin se taso, joka on ensisijaisesti on vastuussa yrityksen eettisyydestä ja etiikasta. Jos Venäjän hyökkäyssodan aikana asiakas yllättäen vaihtaa vastaanottajaa Venäjästä Turkkiin, samalla määrämaaksi Venäjän, pitäisi keplottelusta hälytyskellojen soida. Myyntihuuma tosin mainittiinkin...
 
Hyvä muistaa et iltalehtikin kirjoittaa kuin 7 lehti. Tarinoita "hieman" väritetään jotta jutut myy. Itte jatkan tilaamista entisee mallii jimssiltä , mitäny sen 20vuotta ollu jo asiakkaana
Liski on kunnon ammattilainen vaikka IL:n riveissä työskenteleekin, ja tässä näkyy nyt tullin dokumenttienkin puolesta olevan mustaa valkoisella, joten jättäisin öyhötykset seiskan tasoisesta värittämisestä väliin
 
Täällä ihmiset väittelee keskenään kuin mitkäkin pyhimykset vaikka sodissa aina on osapuolet tapelleet samasta pesästä ostamillaan aseilla:rofl: soosoo hyihyi

Pitäisi se olla Suomessa kaikille selvää, että tuota Suomen vieressä olevan R:maan armeijaa ei saa tukea mitenkään eikä sille toimittaa mitään ja olla selvillä kumman joukoissa seisoo.

Suomi oli osa Venäjänmaata vuodet 1809–1917. Luulisi ettei kukaan Suomessa kaipaa takaisin sitä orjuuden aikaa kun kokemukset oli niin karut siitä tai niitä sotia kun 1900-luvullakin maa hyökkäsi Suomeen.

Yhtä moraalitonta sen maan armeijan auttaminen kuin olisi hankkia pedofiilille jotain lapsia hyväksikäytettäväksi.

Harmillista kun Suomesta löytyy tuollaisia desanttifirmoja, jotka ovat valmiit myymään vaikka mummonsa kun hinnasta vain sopii.

Sitä en tiedä miksi kukaan vapaaehtoisesti tukee sellaista firmaa suomalaisista ostamalla sieltä jotain.

Toivottavasti Jimm's PC-store Oy (y-tunnus 0885951-4) päätyy sille samalle Yhdysvaltojen pakotelistalle, jolle
päätyi vantaalainen HD-Parts firma. HD-Parts on Yhdysvaltain valtiovarainministeriön mukaan vienyt Venäjälle tuhansia kuorma-autojen varaosia vuoden 2022 jälkeen. Pakotelistalle joutuminen johtaa siihen, että kaikki länsimaalaiset pankit alkavat karttaa listalle päätynyttä yritystä ja se on käytännössä niskalaukaus sille firmalle länsimaissa.
 
Vaikea kyllä perustella itselle miksi tilaisin teiltä enää ikinä mitään? Valinnanvaraa on paljon, joten on helppo boikotoida Jimmsiä Teboilin tavoin. Vähintä mitä voitte nyt tehdä, on tukea Ukrainaa maksimit. Noilla teidän lähettämillä Droneilla on varmuudella tapettu monia Ukrainalaisia ja monet lapset ovat jääneet ilman isää. Hävetkää!
 
Viimeksi muokattu:
Itseäni ihan silleen pikkuisen nyppii nämä jimmsin puolustelijat ja muut tapauksen vähättelijät. Faktat on aika selvästi esille tuotu ja jimms on jopa vaikkakin kierrellenkin myöntänyt mitä tuli tehtyä. 3500 dronea meni venäjälle. Silti vika tuntuu olevan muualla kuin tässä puljussa tjs. Samapa tuo minulle on mistä kukainen komponenttinsa hommaa mutta jää kyllä se kuva että jos ikinä alkaa teminin tuliaisia tulla rajan takaa takaisin niin ääni kellossa voi muuttua (Vaikka eiköhän ne jo käytetty ole sikäli aikoja sitten).

Sen verran tuo oma perse edellä noissa puheissa paistaa että hävettää haaskata aikaansa edes tämän naputteluun. Tuskin menee jakeluun mikä tässä on ongelmana. Omalla kohdalla tämä oli tässä ja seuraava konepaketti tulee kenties takomolta.
 
Aika hyvin voi päätellä miten JimmZ-yhteistyölle käy. @Sampsa ei haluta kommentoida, eikä kirjoittaa aiheesta uutista. Etusivulla on uutisia jostain Geforcen 5512.11 tms ajurin päivityksestä että se on tärkeä juttu, mutta ei sanaakaan tästä.

Taitaa kaikki testilaitteet jne tulla JimmZ:lta joten ruokkivaa kättä ei pidä purra vaan tässäkin sitten "mentiin tiätsä vähä sillai rahan huumassa".


Tässä mitataan nyt @Sampsa 'n selkärankaa ja todella huonolta näyttää toistaiseksi.
Vaikka itse olenkin samaa mieltä, niin kyllä sen verran pitää antaa ylläpidollekin aikaa vastineeseen, että saavat kuvionsa selville ja vaikka yönsä nukuttua (jos saavat?). Toisaalta aika pahalta näyttää, kun nyt klo. 02:01 yöllä on kuitenkin julkaistu uutinen Intelin vakausongelmista, niin kai sen sijaan olisi voinut edes jonkunlaisen tiivistelmän tästä farssista rustata kasaan..?
 
Vaikka itse olenkin samaa mieltä, niin kyllä sen verran pitää antaa ylläpidollekin aikaa vastineeseen, että saavat kuvionsa selville ja vaikka yönsä nukuttua (jos saavat?). Toisaalta aika pahalta näyttää, kun nyt klo. 02:01 yöllä on kuitenkin julkaistu uutinen Intelin vakausongelmista, niin kai sen sijaan olisi voinut edes jonkunlaisen tiivistelmän tästä farssista rustata kasaan..?
Sampsa tonne räbän puolelle jo postasi että huomenna tulee uutisointia aiheesta
 
Jo vuosia olen ollut Jimm'sin asiakas, suurin osa tietokonehankinnoista tullut ostettua teiltä, rahaa mennyt enemmän kuin haluan edes laskea. Olen käynyt myös Assemblyillä ylikellotushommissa teidän standilla, tuomassa esille teidän osaamista ja "ylivoimaa" tietokoneiden parissa, ilman palkkaa, täysin rakkaudesta lajiin. Olen aina pitänyt teitä "ihmisläheisenä" kauppiaana, josta saa hyvää ja yksilöllistä palvelua.

Mutta tuo palvelusvietti kääntyi nyt teitä itseänne vastaan, teidän palveluksenne Venäjälle, oli se sitten suoraa tai hyvinkin epäsuoraa, mutta varmasti tiedossa olevaa ja harkittua, samaan aikaan kun kyseinen valtio toteuttaa massiivista kansanmurhaa Ukrainassa ja vieläpä mahdollisesti teidän toimittamaa kalustoa hyödyntäen, on sellainen asia jota en halua olla tukemassa ja jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Olen viimeisen reilun vuoden ajan työskennellyt lähes päivittäin Ukrainasta pakoon päässeen henkilön kanssa ja saanut olla hänelle tuki ja olkapää erittäin raskaassa elämäntilanteessa, samalla koittaen samaistua hänen kokemuksiin siinä ymmärrettävästi onnistumatta. Onneksi hän sai mahdollisuuden päästä Suomeen turvaan, muutoin hän tuskin enää olisi elossa.

Nämä raskauttavat asiat huomioiden ja tiedostaen, ilmoitan että mikäli IO-Tech tai IO-Media Oy jatkaa yhteistyötä Jimm'sin kanssa, tällä julkisella viestillä ilmoitan luopuvani moderaattorin oikeuksistani, vaikka sillä tuskin on foorumille, sen käyttäjille, saatikka koko IO-Medialle mitään merkitystä, mutta minun periaatteille on.

Päivitys kello 12:31: Työt foorumin puolesta jatkuu kuten ennenkin: io-tech lopettaa yhteistyön Jimm's PC-Storen kanssa

@Sampsa @Juha Kokkonen

Ps. Toivottavasti Jimm's seuraavassa lausunnossaan ilmoittaa lahjoittavansa Ukrainalle samaisen 2 milj. euron summan jonka edestä he tekivät kauppaa kansanmurhan edistämiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka itse olenkin samaa mieltä, niin kyllä sen verran pitää antaa ylläpidollekin aikaa vastineeseen, että saavat kuvionsa selville ja vaikka yönsä nukuttua (jos saavat?). Toisaalta aika pahalta näyttää, kun nyt klo. 02:01 yöllä on kuitenkin julkaistu uutinen Intelin vakausongelmista, niin kai sen sijaan olisi voinut edes jonkunlaisen tiivistelmän tästä farssista rustata kasaan..?

Tää on vähän eri luokan juttu, kun jostain Intelin vakausongelmista uutisointi. Sen mukaisesti siihen tulisi myös panostaa. Parempi että tehdään huolella. Eiköhän sieltä huomenna tule vastausta niin kuin luvattiinkin. ;)
 
Tää on vähän eri luokan juttu, kun jostain Intelin vakausongelmista uutisointi. Sen mukaisesti siihen tulisi myös panostaa. Parempi että tehdään huolella. Eiköhän sieltä huomenna tule vastausta niin kuin luvattiinkin. ;)
Toki, mutta olisi siitä varmaan voinut esim. vaikka jonkun "Lyhyesti" uutisen kirjoittaa, jossa sitten kerrotaan varsinaisen uutisen/tiedotteen tulevan huomenissa, eikä jossain räbän uumenissa huhuilla. Sen verran isosti kuitenkin tehty yhteistyöstä, että ei se vaikeneminen fooruminkaan omistajien suunnasta kovin positiiviselta tässä kohtaa näytä.
Tietysti parempi tehdä huolella, kuin hutkia vasemmalla kädellä, mutta hieman myös ihmetyttää tuo räbän käyttäminen tiedotuskanavana, kun itse en siellä käytännössä lainkaan pyöri.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 050
Viestejä
4 417 929
Jäsenet
73 285
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom