"Sori siitä"EI VOITU TIETÄÄ!
...
"Nyt tarjouksessa Asuksen upouusi emolevy hintaan vain 99.99€!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
"Sori siitä"EI VOITU TIETÄÄ!
Jimm’s PC Store myytiin saksalaiselle Caseking GmbH:lle vuonna 2018. Casekingin omistus kätkeytyy yhtiöketjun sisään. Uutistietojen perusteella yhtiön osti vuonna 2018 pääomasijoitusyhtiö Glide, joka puolestaan pani sen myyntiin vuonna 2021. Jimm’s PC Store ei kertonut tämän jutun julkaisuun mennessä, kuka tai ketkä yhtiön lopulliset omistajat ovat.
in b4 koko firman omistaa joku venäjän edustaja
" Kay Kostadinov is the Founder, MD & CFO at Caseking. "Eikös se yhtiön hallituksen pj ollut joku kostadinov
No jos edes mainostaa, että tuttu ja turvallinen Suomalainen yritys?En henkilökohtaisesti komppaa tätä, tilanne kuitenkin todella vakava kaiken kaikkiaan. Ei olisi fiksua sitä käyttää hyväkseen, vaikka kuinka hassu hauskalta kuulostaisi
Ahneella on paskainen loppu.
Oliskohan jotain kovaa dronetarjousta tuloillaan? Eiköhän striimistä vedetä töpseli 24h sisällä.
Heti alkuunsa just. Toimitus oli 100 dronea viikossa, ja yhteensä siis 3500 dronea. Heti alkuunsa siis tarkoittaa 35 viikkoa, eli reilua kahdeksaa kuukautta. Luultavasti siis lopettivat vasta, kun viranomaiset ottivat yhteyttä. Muuten olisivat jatkaneet anheina käsiään hieroen vuosia.Mutta Jimms sentään lopetti myynnin jo -22 eikä jatkanut kaikessa hiljaisuudessa tyyliin HD parts jotka tiesivät tasan tarkkaan mihin osat menevät porsaanreiän takia ja sitten vielä vähättelivät tapausta. Se oli törkeää.
Jimms sentään lopetti heti alkuun.
Mitään anteeksipyyntöä tuskin tulee, riimi joko perutaan tai sitten se pidetään, tämä tapaus lakaistaan maton alle ja kaikki siitä kysyvät mutetetaan."Kuuluuko toi ääni mikrofoneista vai mikä täällä surisee?"
Viimeistään tuon Iltalehden julkaisun jälkeen odottaisin oikeaa anteeksipyyntöä ja kaiken maailman synttäristriimien peruuttamista.
Tässäkin ketjussa viimeisen kahden-kolmen vuoden aikana on alkanut yleistymään huonot kokemukset jimmsin takuuasioiden hoidossa. Kaikesta on yritetty venkoilla irti ja syy on aina ollut joko asiakkaassa tai maahantuojassa, mutta ei koskaan jimmsissä. Sitten kun täällä on asiasta pidetty meteliä, niin kummasti on asiat järjestyneet ja kaikki ollut vaan väärinkäsitystä. Sama paska jatkuu kuitenkin kuin ei mitään. Vuosi sitten spekuloin täällä, että pakko tuon olla ylhäältä päin annettu ohje, koska toiminta oli toistuvaa viime vuosien ajan. Selittäisi kyllä paljon, jos sieltä paljastuisi vielä joku iivana koko puulaakin omistajaksi.Jimm’s PC Store myytiin saksalaiselle Caseking GmbH:lle vuonna 2018. Casekingin omistus kätkeytyy yhtiöketjun sisään. Uutistietojen perusteella yhtiön osti vuonna 2018 pääomasijoitusyhtiö Glide, joka puolestaan pani sen myyntiin vuonna 2021. Jimm’s PC Store ei kertonut tämän jutun julkaisuun mennessä, kuka tai ketkä yhtiön lopulliset omistajat ovat.
in b4 koko firman omistaa joku venäjän edustaja
Ei se riittäis, ei muutako itärajan taakse tekkeen bisnestä, ei ikävä tulis.Vähintä mitä Jimms voisi tehdä on lahjoittaa Ukrainalle kaksi miljoonaa euroa. Se on oikeasti vähintä, eikä sekään välttämättä riittäisi.
Itse olen lahjoittanut ukrainaan ja pyrin välttämään kiinalaisia tuotteita. Siksi en esim osta puhelinta xiaomilta tai bkk:lta (mm. oppo, vivo, Realme ja OnePlus). Myös honor ja huawei on boikotissa.Tekopyhää lyttäämistä, muistuttaa koulukiusaamista. Moniko teistä on antanut lanttiakaan Ukrainalle? Veikkaan että 99% täällä toimisi samalla tavalla kuin Jimm’s. Raha puhuu turha väittää muuta. /s
Kuitenkin ostatte kiinalaisia tavaroita? Kiina on nyt Venäjän suuri kauppakumppani. En nyt mikään suuri Jimmsin asiakas ole mutta silloin tällöin tullut ostettua sieltä ja ostan jatkossakin.
Tämä, ja aika moni käsittääkseni boikotoi kiinalaisia tuotteita. Kyllä selvästi ainakin lisääntymässä tietoisuus ettei hyväksytä ihan kaikkea perseilyä. Fiksua toimintaa tällainen huomioiminen on eikä mitään tekopyhää.Itse olen lahjoittanut ukrainaan ja pyrin välttämään kiinalaisia tuotteita. Siksi en esim osta puhelinta xiaomilta tai bkk:lta (mm. oppo, vivo, Realme ja OnePlus)
Joten ihan turha ainakaan mulle saarnata.
Aijai, aika huono vastaus syytöksiin. Nykyajassa on paha tämä some kun "pitää" heti olla vastaamassa, olisi ehkä kuitenkin kannattanut pohtia ensin pari viikkoa rauhassa mitä suurelle yleisölle kirjoittelee. Itsekin tullut tilattua Jimssistä, mutta tämä saa näkemään kyllä punaista. Ette liene ainot yritys joka on avustanut ryssiä sinisilmäisinä, mutta harmittaa silti helkkaristi tällaiset.
No terve Jimmsin myyjä. Mie olen yhen mavicin (yhen, en kolmea ja puoltatuhatta) lähettäny ukrainaan ja jonku satasen rahaaki. Että mollaa ihan rauhassa koulukiusaajaksi, hyvä siitä tullee.Tekopyhää lyttäämistä, muistuttaa koulukiusaamista. Moniko teistä on antanut lanttiakaan Ukrainalle? Veikkaan että 99% täällä toimisi samalla tavalla kuin Jimm’s. Raha puhuu turha väittää muuta. /s
Kuitenkin ostatte kiinalaisia tavaroita? Kiina on nyt Venäjän suuri kauppakumppani. En nyt mikään suuri Jimmsin asiakas ole mutta silloin tällöin tullut ostettua sieltä ja ostan jatkossakin.
Toivottavasti Jimmsin nimi ei kohta enää kimalla tuolla listalla.
En oo ikinä noita katsonut, mutta tällä kertaa riittävästi kaljaa ja popparit tulille.Se on tulossa kaikkien aikojen upein striimivalvojaisperjantai kuulkaas. Tosin kuulin huhua että teknisistä ongelmista johtuen chatti on tällä kertaa poissa käytöstä.
Oon itsekkin siinä uskossa ollut että "nojoo yksittäistapauksia. Yleensä nimenomaan negatiivisista kokemuksista huudellaan, positiiviset jää varjoon". Mutta joo, ottaen huomioon minkälainen haista-haista vastaus tuli toimitusjohtajalta (ilman mitään pahoitteluja), ottaen vielä huomioon sen ettei iltalalehdelle ole edes viitsineet vastata heidän kysymyksiin. Niin vahvistaa näkemystä että on joku neste noussut päähän johdossa.Tässäkin ketjussa viimeisen kahden-kolmen vuoden aikana on alkanut yleistymään huonot kokemukset jimmsin takuuasioiden hoidossa. Kaikesta on yritetty venkoilla irti ja syy on aina ollut joko asiakkaassa tai maahantuojassa, mutta ei koskaan jimmsissä. Sitten kun täällä on asiasta pidetty meteliä, niin kummasti on asiat järjestyneet ja kaikki ollut vaan väärinkäsitystä. Sama paska jatkuu kuitenkin kuin ei mitään. Vuosi sitten spekuloin täällä, että pakko tuon olla ylhäältä päin annettu ohje, koska toiminta oli toistuvaa viime vuosien ajan. Selittäisi kyllä paljon, jos sieltä paljastuisi vielä joku iivana koko puulaakin omistajaksi.
Hyi vittu mikä paska koko firma.
Tästä keskustelusta näyttäis katoavan ainakin joitain viestejä välillä, ettei osa modeistakin olisi Jimmsin puolella tässä tapauksessa.Yllättävää että modet antavat näinkin vapaasti keskustella, iskeeköhän luuta ja vasara yön hiljaisina tunteina ? Ja ettei tulisi vain väärinymmärryksiä, hyvä siis etteivät modet ole puuttuneet, vitutuksen sekä pettymyksen tunne ainakin itselläni kun tuntuu vain nousevan mitä enempi julkituloja sekä faktoja nousee esille.
Jokaisella on toki oikeus myös omaan mielipiteeseen kun keskustelupalstasta on kuitenkin kyse mutta itse kyllä näen nämä muutamat Jimmsin puolustelijat jatkossa aivan eri tavoin mitä olen mahdollisesti tähän asti nähnyt, ei vain kaikkien arvot kohtaa vaikka kuinka niin itse toivoisi.
Ei oo jimmsin puolella, vaan Sampsa jo aiemmin sanoi, että täysin asiattomuuksia poistellaan.Tästä keskustelusta näyttäis katoavan ainakin joitain viestejä välillä, ettei osa modeistakin olisi Jimmsin puolella tässä tapauksessa.
Itselle ei ole tullut tässä keskustelussa vastaan mitään asiatonta siihen nähden, että miten törkeästi Jimms on toiminut tässä tapauksessa.Ei oo jimmsin puolella, vaan Sampsa jo aiemmin sanoi, että täysin asiattomuuksia poistellaan.
Joo mä en ota siihen kantaa. Ylläpito poistelee ittensä mielestä asiattomuuksia.Itselle ei ole tullut tässä keskustelussa vastaan mitään asiatonta siihen nähden, että miten törkeästi Jimms on toiminut tässä tapauksessa.
@Sampsa Nostan jäsenyyteni tason premiumiin, jos yhteistyö jimssin kanssa loppuu. Ehkäpä uusi yhteistyökumppani löytyisi Lahdesta?Toivottavasti Jimmsin nimi ei kohta enää kimalla tuolla listalla.
Jos minä saan vaikka ilmaiseksi verieuroilla sponssatun näyttiksen lupaan takoa sen vasaralla paskaksi. Kuvat tulee tänne todisteeksi.Seuraavissa valvojajaisissa laitetaan drone-tuotoilla halpoja näytönohjaimia myyntiin niin tekopyhillä kääntyy hyvin nopeasti takki!
Olen näin yrittänyt parhaani mukaan jo vuosia toimia. En osta mitään kiinalaisilta brändeiltä koska en halua tukea Kiinan hegemoniapyrkimyksiä. Harmi vaan, että suurin osa kamasta valmistetaan toistaiseksi edelleen tuolla.Tämän kaiken öyhötyksen keskellä, muistakaas boikotoida kiinalaisia tuotteita myös kun tiettävästi tukevat venäläisiä ja käyvät kauppaakin niiden kanssa.
Ei vaikuta mun asiakkuuteen mitenkään. Aina on joku jonkun takana ja ikinä ei tiedä mikä menee mihinkin tarkotukseen. Ihme vouhotusta. Kyllä ne kaikki dronet ym. saa muualtakin.