Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
No pitää seurailla tori.fi meneekö pitkään kun joku trokari jälleenmyy
 
Eikö se jo riitä että Nvidia kairaa Eurooppalaisia takapuoleen hinnoittelemalla MSRP:n 22% isommaksi mitä Jenkeissä
Mistäkö tämä nyt saattaisi johtua?
Screenshot_20221019-142253-786.png

Ja mikä on arvonlisävero?
 
Yllättävän paljon 4090 korteista kiinnostuneita... No tuli sitten hankittua käytetty 6900XT niin sillä pelailee siihen asti kunnes näiden saatavuus paranee
 
Jimms tyrmäsi Kingston HyperX Fury muistikitin RMA:n, sillä kuitissa luki takuuajaksi "5 vuotta" (nyt on kulunut 8 vuotta ostoksesta), vaikka kyseisellä muistikitillä on "lifetime warranty":
https://media.kingston.com/pdfs/HyperX_FURY_EN.pdf

Kingstonin nykypolitiikankin mukaan HyperX ja Fury -muistien takuuaika on "Product Lifetime Warranty", mikä merkitsee EU:ssa ainakin 12 vuotta: Warranty - Kingston Technology

Otin sitten yhteyttä suoraan eureturns@kingston.eu, josta tuli myöntävä takuupäätös joten asioin tällä kertaa suoraan heidän kanssaan.

Jimms, jatkossa olkaa tarkempia näissä, käsittääkseni valmistaja päättää takuuajan eikä teidän kuitti sillä valmistajan piikkiinhän korvaava tuote toki menee.
 
IO:techin ja jimssin koneen kasaus yhteistyö oli sen verta onnistunut ja Jimm's on paikallinen, joten paikan päällä voi nopeasti käydä asioimassa. Ni päätin nyt iskee hampaat kinkkuun ja vetästä ostohousut jalkaan.
Tuli tuossa sitten ostettua komponentit koneeseen ja parit RX6800 gpu:t.
Täytyy sanoa että asiakas kokemus kaipaa parantamista tuotegategorioiden osalta. Siellä on paljon vanhoja hintoja ja tuotteita. Tuntuu että pitäis olla melkein joka tuotteen kohdalla kyselemässä "onko tämä relevantti hinta tälle tuotteelle?".

Muuten meni ihan jees.
 
Jimms tyrmäsi Kingston HyperX Fury muistikitin RMA:n, sillä kuitissa luki takuuajaksi "5 vuotta" (nyt on kulunut 8 vuotta ostoksesta), vaikka kyseisellä muistikitillä on "lifetime warranty":
https://media.kingston.com/pdfs/HyperX_FURY_EN.pdf

Kingstonin nykypolitiikankin mukaan HyperX ja Fury -muistien takuuaika on "Product Lifetime Warranty", mikä merkitsee EU:ssa ainakin 12 vuotta: Warranty - Kingston Technology

Otin sitten yhteyttä suoraan eureturns@kingston.eu, josta tuli myöntävä takuupäätös joten asioin tällä kertaa suoraan heidän kanssaan.

Jimms, jatkossa olkaa tarkempia näissä, käsittääkseni valmistaja päättää takuuajan eikä teidän kuitti sillä valmistajan piikkiinhän korvaava tuote toki menee.
Käsittääkseni jälleenmyyjällä voi olla X vuotta takuu ja sitten sen jälkeen näissä lifetime warrantyissä menee suoraan valmistajan kautta. Corsairille olin ainakin itse yhteydessä suoraan yhden Vengeance muistikitin rma-tapauksessa ja kaikki sujui ongelmitta, uusi kitti oli itsellä reilussa viikossa siitä kun lähetin rikkinäisen sinne valmistajan maksamilla postikuluilla. Mitä sitä turhaan jälleenmyyjää käyttämään siinä välissä :)
 
Käsittääkseni jälleenmyyjällä voi olla X vuotta takuu ja sitten sen jälkeen näissä lifetime warrantyissä menee suoraan valmistajan kautta. Corsairille olin ainakin itse yhteydessä suoraan yhden Vengeance muistikitin rma-tapauksessa ja kaikki sujui ongelmitta, uusi kitti oli itsellä reilussa viikossa siitä kun lähetin rikkinäisen sinne valmistajan maksamilla postikuluilla. Mitä sitä turhaan jälleenmyyjää käyttämään siinä välissä :)
Kingstonin ehdoissa lukee että asiointi myyjäliikkeen kanssa. Samoin kuluttajansuojalaki kertoo:

"Myyjä voi irtautua aiemman myyntiportaan antamasta takuusta vain ilmoittamalla siitä ostajalle nimenomaisesti ja selkeästi ennen kaupantekoa. Jos myyjä ei ole tätä tehnyt, ostaja voi valita, mille myyntiportaalle hän vaatimuksensa kohdistaa. "

sekä

"Takuuehdoissa on yleensä mainittu, miten ongelmatilanteissa pitää toimia. Jos takuuehdoissa ilmoitetaan huoltoliikkeet, jotka tekevät takuukorjauksia, kuluttajan on luontevaa asioida niiden kanssa.

Kuluttaja voi kuitenkin viedä tavaran myös myyjälle,

  • jos tavaran muualle toimittaminen on kuluttajalle hankalaa. Tämä perustuu siihen, että ostajalla on oikeus virhe- ja takuuasioissa asioida aina myyjän kanssa.
  • jos ongelmatilanteiden varalta takuuehdoissa ei ole toimintaohjetta. Tällöin kuluttajan kannattaa ottaa yhteys myyjään. Myyjän on selvitettävä asia takuunantajan kanssa, eikä se voi automaattisesti käännyttää kuluttajaa asioimaan maahantuojan tai valmistajan kanssa."
 
Kingstonin ehdoissa lukee että asiointi myyjäliikkeen kanssa. Samoin kuluttajansuojalaki kertoo:

"Myyjä voi irtautua aiemman myyntiportaan antamasta takuusta vain ilmoittamalla siitä ostajalle nimenomaisesti ja selkeästi ennen kaupantekoa. Jos myyjä ei ole tätä tehnyt, ostaja voi valita, mille myyntiportaalle hän vaatimuksensa kohdistaa. "

sekä

"Takuuehdoissa on yleensä mainittu, miten ongelmatilanteissa pitää toimia. Jos takuuehdoissa ilmoitetaan huoltoliikkeet, jotka tekevät takuukorjauksia, kuluttajan on luontevaa asioida niiden kanssa.

Kuluttaja voi kuitenkin viedä tavaran myös myyjälle,

  • jos tavaran muualle toimittaminen on kuluttajalle hankalaa. Tämä perustuu siihen, että ostajalla on oikeus virhe- ja takuuasioissa asioida aina myyjän kanssa.
  • jos ongelmatilanteiden varalta takuuehdoissa ei ole toimintaohjetta. Tällöin kuluttajan kannattaa ottaa yhteys myyjään. Myyjän on selvitettävä asia takuunantajan kanssa, eikä se voi automaattisesti käännyttää kuluttajaa asioimaan maahantuojan tai valmistajan kanssa."
Etkö aiemmassa viestissä maininnut, että Jimm'sillä oli 5 vuotta se takuu? Eli on infottu asiakasta selkeästi tuosta ennen ostoa.
 
Etkö aiemmassa viestissä maininnut, että Jimm'sillä oli 5 vuotta se takuu? Eli on infottu asiakasta selkeästi tuosta ennen ostoa.
Niin, onko jälleenmyyjällä oikeutta lyhentää valmistajan myöntämä takuuta?
"Takuun voi antaa tavaran myyjä, valmistaja tai maahantuoja. Myyjä vastaa aiemman myyntiportaan, kuten valmistajan tai maahantuojan, antamasta takuusta aivan samoin kuin omastaankin. "
 
Niin, onko jälleenmyyjällä oikeutta lyhentää valmistajan myöntämä takuuta?
"Takuun voi antaa tavaran myyjä, valmistaja tai maahantuoja. Myyjä vastaa aiemman myyntiportaan, kuten valmistajan tai maahantuojan, antamasta takuusta aivan samoin kuin omastaankin. "
Ja siihen perään tuo

"Myyjä voi irtautua aiemman myyntiportaan antamasta takuusta vain ilmoittamalla siitä ostajalle nimenomaisesti ja selkeästi ennen kaupantekoa. Jos myyjä ei ole tätä tehnyt, ostaja voi valita, mille myyntiportaalle hän vaatimuksensa kohdistaa. "
 
Voiko siis myyjä irtautua takuusta osittain lyhentämällä takuuaikaa kirjaamalla lyhemmän takuuajan kuittiin?
Nimenomaisesta ja selkeästä ilmoituksesta ei voida puhua vaan lähinnä harhaanjohtamisesta kun asiakas joutuu itse selvittämään valmistajan myöntämän todellisen takuun pituuden.
Tähän tarvittaisiin lakimiestä.
 
Voiko siis myyjä irtautua takuusta osittain lyhentämällä takuuaikaa kirjaamalla lyhemmän takuuajan kuittiin?
Nimenomaisesta ja selkeästä ilmoituksesta ei voida puhua vaan lähinnä harhaanjohtamisesta kun asiakas joutuu itse selvittämään valmistajan myöntämän todellisen takuun pituuden.
Tähän tarvittaisiin lakimiestä.
Ei herranjumala. Onko se noin vaikeaa olla valmistajaan yhteydessä? Tulee ihan Nipa22 mieleen kun pienistä asioista saadaan tehtyä vaikeita...
 
Ei voi kuin taas ihmetellä kuinka huonosti jimms tuon tilanteen selvitti. Olisi nyt asiakkaan puolesta tuon asian hoitanut :redface::beye::facepalm: kyllä tekniikkafirma tietää että on ikuinen takuu
 
Onko se noin vaikeaa olla valmistajaan yhteydessä?
Oma tilanne selvisi, joten kyse ei ole nyt siitä.

Varmasti Jimmsin intresseissä on kehittää toimintaansa ja välttää epäselvät tilanteet, nythän asiakkaalle ei viestitty ollenkaan takuun todellista kestoa tai kehoitettu olemaan yhteydessä valmistajaan.
Jimmsin kannattaisi muokata vanhoja sähköisiä kuittejaan niin, että niissä lukisi Fury/HyperX-muistien kohdalla "5v takuu meille, jonka jälkeen yhteys valmistajaan", mikäli haluavat säästää RMA-työaikaa (lain puitteissa toki).

Positiivista on se, että tällä hetkellä myytävissä Fury-muisteissa lukee Jimmsin sivulla aivan oikein "Rajoitettu elinikäinen". :thumbsup:
 
Oma tilanne selvisi, joten kyse ei ole nyt siitä.

Varmasti Jimmsin intresseissä on kehittää toimintaansa ja välttää epäselvät tilanteet, nythän asiakkaalle ei viestitty ollenkaan takuun todellista kestoa tai kehoitettu olemaan yhteydessä valmistajaan.
Jimmsin kannattaisi muokata vanhoja sähköisiä kuittejaan niin, että niissä lukisi Fury/HyperX-muistien kohdalla "5v takuu meille, jonka jälkeen yhteys valmistajaan", mikäli haluavat säästää RMA-työaikaa (lain puitteissa toki).

Positiivista on se, että tällä hetkellä myytävissä Fury-muisteissa lukee Jimmsin sivulla aivan oikein "Rajoitettu elinikäinen". :thumbsup:

Eikö ensimmäisessä viestissäsi ollut:
kuitissa luki takuuajaksi "5 vuotta" (nyt on kulunut 8 vuotta ostoksesta)

Sinun viestisi on nyt jotenkin ristiriidassa toistensa kanssa. Ensin oli 5v, sitten ei ollut ja nyt pitäisi viestiä paremmin??
 
Sinun viestisi on nyt jotenkin ristiriidassa toistensa kanssa. Ensin oli 5v, sitten ei ollut ja nyt pitäisi viestiä paremmin??
(Rajoitettu) elinikäinen takuu näissä on ollut koko ajan. Jimmsin kuiteissa vaan ennen lukenut virheellisesti "5 vuotta".
Ja nyt sitten eväsivät takuukäsittelyn koska kuitissa lukee 5 vuotta, vaikka osoitin heille että valmistajan takuu on ollut myös ostohetkellä elinikäinen ja heillä on ollut kuitissa väärä tieto.
 
(Rajoitettu) elinikäinen takuu näissä on ollut koko ajan. Jimmsin kuiteissa vaan ennen lukenut virheellisesti "5 vuotta".
Ja nyt sitten eväsivät takuukäsittelyn koska kuitissa lukee 5 vuotta, vaikka osoitin heille että valmistajan takuu on ollut myös ostohetkellä elinikäinen ja heillä on ollut kuitissa väärä tieto.
:sfacepalm:

Kuitti kertoo sen takuun pituuden, jonka myyjä tarjoaa. Valmistajan takuulla ei ole mitään tekemistä myyjän myöntämän takuun kanssa. Se voi olla lyhyempi, pidempi tai sama.

Eli onko sulla nyt jotain lähdettä että jimms oli tarkoittanut tuohon elinikäisen takuun tai oli myyneet elinikäisellä takuulla.
 
:sfacepalm:

Kuitti kertoo sen takuun pituuden, jonka myyjä tarjoaa. Valmistajan takuulla ei ole mitään tekemistä myyjän myöntämän takuun kanssa. Se voi olla lyhyempi, pidempi tai sama.
Eli onko sulla nyt jotain lähdettä että jimms oli tarkoittanut tuohon elinikäisen takuun tai oli myyneet elinikäisellä takuulla.
Tässä ei ole kyse Jimmsin takuusta, sillä Jimms ei myönnä komponenteille takuuta (se olisi aika huonoa bisnestä kun menisi korvaava tuote omasta pussista, he voivat antaa takuun esim. konepakettien kasaustyölle). Ongelmana on se, että asiakkaalle on viestitty että valmistajan takuu olisi lyhyempi kuin se todellisuudessa on.
 
No mulla toisen firman kanssa oli sellainen keissi että tuote ei menny takuunpiiriin. Firma sano että valmistajaan mun pitää ottaa yhteys. Otin yhteyden ja sieltä tuli vastaus että jälleenmyyjän olisi pitänyt asia hoitaa ja pahoitteli asiaa sekä kertoi että hoitaa sen tilanteen kun jälleenmyyjä ei sitä tehnyt, vaikka se heidän mukaan kuului jälleenmyyjälle.
 
Tässä ei ole kyse Jimmsin takuusta, sillä Jimms ei myönnä komponenteille takuuta (se olisi aika huonoa bisnestä kun menisi korvaava tuote omasta pussista, he voivat antaa takuun esim. konepakettien kasaustyölle). Ongelmana on se, että asiakkaalle on viestitty että valmistajan takuu olisi lyhyempi kuin se todellisuudessa on.
Jimms (myyjä) myöntää takuut osille. Esimerksi proshop myöntää 24 kk takuun kaikille tuotteille riippumatta valmistajan takuusta.

Eli jimms jossain luvannut sulle sen saman takuun kuin mitä valmistaja myöntää, eikä vain sitä 5 vuotta? Onko sulla tästä mustaa valkoisella?
 
Gigantti on hyvä liike. Siellä oli takuuaika merkitty 2 vuotta. Vein 4 vuotta vanhan tuotteen takaisin. Ne hoiti sen edelleen valmistajalle. En ollut tyytyväinen tuotteeseen ja oli pientä vikaa, mutta kaikinpuolin toimiva.. Ja gigantti sitten lopulta palautti rahat kun sain tuotteen takaisin huollosta kun jälleenpalautin tuotteen.
 
Jimms (myyjä) myöntää takuut osille. Esimerksi proshop myöntää 24 kk takuun kaikille tuotteille riippumatta valmistajan takuusta.

Eli jimms jossain luvannut sulle sen saman takuun kuin mitä valmistaja myöntää, eikä vain sitä 5 vuotta? Onko sulla tästä mustaa valkoisella?
Jimms ei myönnä Kingstonin muisteille yhtään mitään takuuta. Heillä on jälleenmyyjänä lakisääteinen velvollisuus käsitellä heiltä ostettujen Kingston-muistien RMA-tapaukset. Kingstonilla on 2 vuoden lakisääteinen virhevastuu, ja lisäksi he ovat todenneet järkeväksi (brändikuva vs kustannukset satunnaisista hajoamisista) antaa asiakkailleen vapaaehtoisen takuun, tässä tapauksessa elinikäinen vuoden 2014 takuuehtojen mukaan, rajoitettu elinikäinen tämän hetken ehtojen mukaan.
 
Jimms tyrmäsi Kingston HyperX Fury muistikitin RMA:n, sillä kuitissa luki takuuajaksi "5 vuotta" (nyt on kulunut 8 vuotta ostoksesta), vaikka kyseisellä muistikitillä on "lifetime warranty":
https://media.kingston.com/pdfs/HyperX_FURY_EN.pdf

Kingstonin nykypolitiikankin mukaan HyperX ja Fury -muistien takuuaika on "Product Lifetime Warranty", mikä merkitsee EU:ssa ainakin 12 vuotta: Warranty - Kingston Technology

Otin sitten yhteyttä suoraan eureturns@kingston.eu, josta tuli myöntävä takuupäätös joten asioin tällä kertaa suoraan heidän kanssaan.

Jimms, jatkossa olkaa tarkempia näissä, käsittääkseni valmistaja päättää takuuajan eikä teidän kuitti sillä valmistajan piikkiinhän korvaava tuote toki menee.
Kingstonin kanssa voi ja kannattaa asioida suoraan. Heillä on aika hyvä tuo palvelu takuunsuhteen omilla kokemuksilla ollut aina.

Pääasiahan on, että tulee uusi ja toimiva tuote tilalle.
 
Jimms ei myönnä Kingstonin muisteille yhtään mitään takuuta. Heillä on jälleenmyyjänä lakisääteinen velvollisuus käsitellä heiltä ostettujen Kingston-muistien RMA-tapaukset. Kingstonilla on 2 vuoden lakisääteinen virhevastuu, ja lisäksi he ovat todenneet järkeväksi (brandikuva vs kustannukset satunnaisista hajoamisista) antaa asiakkailleen vapaaehtoisen takuun, tässä tapauksessa elinikäinen vuoden 2014 takuuehtojen mukaan, rajoitettu elinikäinen tämän hetken ehtojen mukaan.
No, näytä niitä takuu ehtoja jimmsille, jotka osoittaa että kuittiin on merkattu takuun pituus väärin ja todellisuudessa pitäisi olla elinikäinen. Voit myös ottaa valmistajaan yhteytä ja sanoa ettei jimms suostu ottaa takuuseen.
 
Jimms ei myönnä Kingstonin muisteille yhtään mitään takuuta. Heillä on jälleenmyyjänä lakisääteinen velvollisuus käsitellä heiltä ostettujen Kingston-muistien RMA-tapaukset. Kingstonilla on 2 vuoden lakisääteinen virhevastuu, ja lisäksi he ovat todenneet järkeväksi (brändikuva vs kustannukset satunnaisista hajoamisista) antaa asiakkailleen vapaaehtoisen takuun, tässä tapauksessa elinikäinen vuoden 2014 takuuehtojen mukaan, rajoitettu elinikäinen tämän hetken ehtojen mukaan.
Lakisääteinen velvollisuus koskee sitä aikaa sinulle on ilmoitettu tuotetiedoissa ja kuitissa. mikään laki ei pakota vastamaan kaikista maailman tuotteista auringon räjähtämiseen asti mikäli liike ei halua, vaikka valmistaja niin lupaisi. Jimms vastaa 5v mikä sinulle on kerrottu.

Olet käsittänyt jotakin päin prinkkalaa.
 
No, näytä niitä takuu ehtoja jimmsille, jotka osoittaa että kuittiin on merkattu takuun pituus väärin ja todellisuudessa pitäisi olla elinikäinen. Voit myös ottaa valmistajaan yhteytä ja sanoa ettei jimms suostu ottaa takuuseen.
Lakisääteinen velvollisuus koskee sitä aikaa sinulle on ilmoitettu tuotetiedoissa ja kuitissa. mikään laki ei pakota vastamaan kaikista maailman tuotteista auringon räjähtämiseen asti mikäli liike ei halua, vaikka valmistaja niin lupaisi. Jimms vastaa 5v mikä sinulle on kerrottu.

Olet käsittänyt jotakin päin prinkkalaa.
Jimms on tekniikasta aika hyvin perillä. Luulisi asiakaspalvelun voivan välittää tietoa tai jopa asiakasta voisi tuossa tilanteessa auttaa. He tietävät kyllä että takuuta on valmistajan puolesta. Asiakaspalvelu jimmssin puolella on se ongelma.
 
Lakisääteinen velvollisuus koskee sitä aikaa sinulle on ilmoitettu tuotetiedoissa ja kuitissa. mikään laki ei pakota vastamaan kaikista maailman tuotteista auringon räjähtämiseen asti mikäli liike ei halua, vaikka valmistaja niin lupaisi. Jimms vastaa 5v mikä sinulle on kerrottu.

Olet käsittänyt jotakin päin prinkkalaa.
Jimms on sittemmin korjannut virheensä, nykyään lukee valmistajan takuuaika oikein tekniset tiedot -välilehdellä: Kingston 16GB (2 x 8GB) FURY Renegade RGB, DDR4 3600MHz, CL16, musta - 111,00€

Aiemmin tuotetietoihin ja kuittiin kirjattu 5 vuotta oli yksiselitteisesti väärin.
 
Olet yksiselitteisesti väärässä. EU:n sääntöjen mukaan liike saa kirjata takuuksi mitä haluaa. Amazon saksa kirjaa 2v kaikkeen romuun. Ihan kaikkeen.
Suomen kuluttajansuojalaki on velvoittavampi ja ankarampi kuin EU:n säädökset.
 
Suomen kuluttajansuojalaki on velvoittavampi ja ankarampi kuin EU:n säädökset.
Sen sisältö on täysin yksi yhteen ja sama. Etukäteen ilmoittamalla (tuotetiedoissa) oman vastuuajan voi lyhentää tai poistaa tai tehdä sille mitä huvittaa. Takuu on vapaaehtoinen myös Suomessa.
 
Niin ja tästä syystä suomessa on virhevastuu ja kaikki mitä laki sanoo menee sen alle. Takuu on myyjän lupaama lisä tuotteelle, joka yleensä menee käsikädessä virhevastuun kanssa.
Toki tulee huomata, että jos tuotteelle tarjotaan takuuta, myös sitä koskee kuluttajansuojalaki:
 
Viimeksi muokattu:
Sen sisältö on täysin yksi yhteen ja sama. Etukäteen ilmoittamalla (tuotetiedoissa) oman vastuuajan voi lyhentää tai poistaa tai tehdä sille mitä huvittaa. Takuu on vapaaehtoinen myös Suomessa.
Laitonta puuhaa olisi moinen:


"Kuluttaja voi kuitenkin viedä tavaran myös myyjälle,

  • jos tavaran muualle toimittaminen on kuluttajalle hankalaa. Tämä perustuu siihen, että ostajalla on oikeus virhe- ja takuuasioissa asioida aina myyjän kanssa.
  • jos ongelmatilanteiden varalta takuuehdoissa ei ole toimintaohjetta. Tällöin kuluttajan kannattaa ottaa yhteys myyjään. Myyjän on selvitettävä asia takuunantajan kanssa, eikä se voi automaattisesti käännyttää kuluttajaa asioimaan maahantuojan tai valmistajan kanssa."

Kuluttajansuojalakihan parani 2022 vuoden alusta, ja ensi vuoden alusta paranee lisää (kuluttajan näkökulmasta).

Mikäli Jimms on ennen halunnut toimia takuukäsittelypisteenä vain 5 vuoden ajan, olisi kuitissa pitänyt lukea "Valmistajan takuu elinikäinen. Takuukäsittelyt Jimmsin kautta 5 vuoteen asti, sen jälkeen ota yhteys eureturns@kingston.eu" .
 
Viimeksi muokattu:
Voisko 13700k hintaa tarkistaa ennen julkaisua? :hmm: Datatronicilla 535€ ja kf alle 500. Samoin myös Z790 Carbon, jota olen miettinyt, on n. 80€ halvempi Pro shopilla ja Datatronicillakin ihan hyvä hinta.

Onkohan Call of Duty bundlea tulossa noiden mukaan julkaisun jälkeen?

Arvontaan olisi mukava osallistua, mutta en tiedä onnistuuko kun olen töissä tuohon aikaan.
 
@Jimm's
Paljonko oli osallistujia tänään päättyneessä 4090 TUF arvonnassa?
Osallistujien määrä asettui noin 400 ja 500 välimaastoon :)

Selvitellään!

Muoks. tämä nyt meiltä tilattavissa. Tämän hetken arvion mukaan toimittajalle tulossa varastoon marraskuun puolivälissä.


Voisko 13700k hintaa tarkistaa ennen julkaisua? :hmm: Datatronicilla 535€ ja kf alle 500. Samoin myös Z790 Carbon, jota olen miettinyt, on n. 80€ halvempi Pro shopilla ja Datatronicillakin ihan hyvä hinta.

Onkohan Call of Duty bundlea tulossa noiden mukaan julkaisun jälkeen?

Arvontaan olisi mukava osallistua, mutta en tiedä onnistuuko kun olen töissä tuohon aikaan.
Julkaisuaika tässä jo ehdittiinkin jo saavuttaa. Uskoisin että tuotteistuspuolella hinnoittelu näiden osalta sillä tasolla mitä tavoiteltu mutta välitetään tietoa kuitenkin eteenpäin näistä :)
 
Viimeksi muokattu:
Aina sama juttu tämän kyseisen kioskin kanssa. Eilen laitoin hajonneen reitittimen postilla takuupalautukseen ja tänään iltapäivällä tuli viesti että tapaus on käsitelty ja uusi reititin on jo postissa tulossa.

Tilasin myös yhden kotelon ja muutaman tuulettimen ja nekin laitettiin matkaan saman tien ja tod.näk. ehtivät viikonlopuksi tänne.

Ikinä ei ole ollut minkäänlaista hämminkiä tämän puljun kanssa. Jos Jimms möisi maitoa, todennäköisesti tilaisin sitäkin ennemmin sieltä kun kävisin kaupasta hakemassa!

Upeaa asiakaspalvelua!
 
Olisikohan mahdollista saada paahtoihin HP Reverb G2 vr lasit?
Olen noita jo hetken katsellut, ja HP:n omilla sivuilla oli juuri jenkkihinnalla 399 Usd, nyt näyttää olevan 499 Usd, mutta eivät toimita kuluttajille Suomeen. Tämä olisi näpsäkkä laittaa hyvään aleen nyt vielä ennen black fridayta.
 
Olisikohan mahdollista saada paahtoihin HP Reverb G2 vr lasit?
Olen noita jo hetken katsellut, ja HP:n omilla sivuilla oli juuri jenkkihinnalla 399 Usd, nyt näyttää olevan 499 Usd, mutta eivät toimita kuluttajille Suomeen. Tämä olisi näpsäkkä laittaa hyvään aleen nyt vielä ennen black fridayta.
Välitetään toivetta eteenpäin :)
 
Onko Intel 13th Gen päivityspaketteihin tulossa muistikammoilla varustettuja bundleja lähiaikoina?
 
Olen etsinyt tietoa nuista AM4 kiteistä ja näyttäisi siltä, että tuo type-A kit sopii myös R1 Ultimate ja R1 Universal jäähyille. Silloin nekin käyttäisi AMD:n takalevyä, koska tuossa paketissa ei ole uutta takalevyä. Ainakin redditissä joku oli asentanut R1 jäähyn AM4 emoon tuolla type-A kitillä. Teillä ei kuitenkaan lue tämän tuotteen tiedoissa AM4 Upgrade Kit Type -A, että se sopisi myös R1 jäähyille? Tuotteen toisessa kuvassa on kuitenkin pakkaus ja siinä lukee heatsink compatibility R1 Universal, R1 Ultimate, H5 Universal, H5 Ultimate, C1 ja M9a. Voitteko varmistaa tämän ja päivittää tuotetietoja?

Netistäkin löytyi aika epäselvää tietoa ja jossain kuvassa oli type A kit, mutta kannesta puuttui nuo R1 jäähyt. Newegg sivulta löytyi myös joku AR-kit mikä oli pelkästään R1 jäähyille ja saman tuotteen muissa kuvissa oli type A kit. :hmm: Tuon type-AR ja type-A paketeissa kuitenkin lukee sisältönä sama: AMD-4 Mounting plate x1 / AMD Screw Pillar x4. Newegg tuotesivu
En saanut tähän mitään vastausta? Pystyttekö tarkistamaan tuossa paketissa lukevat coolerit, että mihin kaikkiin tuo sopii?
 
Onko mitään mahdollisuutta saada Kingpinin KPXää valikoimaan?

 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
254 197
Viestejä
4 423 261
Jäsenet
73 300
Uusin jäsen
Joonaxx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom