Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Erikoisen hankala case jimssin kanssa. Takuuaikana hajosi corsairin nestejäähy ja tasan samaa mallia ei ole tarjolla enää. Koitin kysellä aspasta, että selviäisikö korvaava malli, jotta voisin ostaa sen ennakkoon omalla riskillä ja vaihtaa vanhaa poispurkaessa suoraan uuden tilalle ja sit takuutsekin jälkeen tuo ostettu tuote vaan hyvitettäis takuuvaihdettuna tuotteena, mutta kuulema tuo on täysin mahdotonta vaikka soitin aspaankin. Noh mennään sitten perus rma prosessin kautta ja pistetään täysin käyttökelvottomaksi toi oma pc, nyt siis pumppuvikaa niin voinut sentään akuutit nettiselainasiat edes hoitamaan.
 
Erikoisen hankala case jimssin kanssa. Takuuaikana hajosi corsairin nestejäähy ja tasan samaa mallia ei ole tarjolla enää. Koitin kysellä aspasta, että selviäisikö korvaava malli, jotta voisin ostaa sen ennakkoon omalla riskillä ja vaihtaa vanhaa poispurkaessa suoraan uuden tilalle ja sit takuutsekin jälkeen tuo ostettu tuote vaan hyvitettäis takuuvaihdettuna tuotteena, mutta kuulema tuo on täysin mahdotonta vaikka soitin aspaankin. Noh mennään sitten perus rma prosessin kautta ja pistetään täysin käyttökelvottomaksi toi oma pc, nyt siis pumppuvikaa niin voinut sentään akuutit nettiselainasiat edes hoitamaan.

Ostat uuden jäähyn ja myyt RMA prosessista saatavan takuuvaihdetun tuotteen eteenpäin?
 
No toi toki toimisi, mutta sit alkaa jo olemaan sen verran vaivalloista, että voin elää sit ehkä samalla vaivalla ton viikon ilman konetta.

Nyt ois hyvä, jos olisi mediacenter-pc olohuoneessa tai vanhasta raudasta koottu nettikone (esim. meillä AMD Phenom II X6 1090T BE + 890FX-emo & GTX1060 6Gt). Eli 12 vuotta vanhalla CPU:lla oleva toimisto/pikkupelailukone.

Toivotaan, että prosessisi menee viikossa läpi, ja että sitä lopullista vaihtomallia olisi sitten heti saatavilla Jimmsin varastossa.
 
^ ei näy mainintaa mikä prossu kyseessä, niin sattuisiko stock cooleria löytymään nurkasta pyörimästä?
 
On mulla mediapc onneks, jos menee hankalaksi ja sit on toki läppärikin, mut ei jaksais alkaa hirveästi uudelleenorganisoimaan noita vermeitä, et mennään patenttiratkasulla loppuaika. Prossuna on 3700x ja taisin heittää vakiocoolerin suoraan roskiin jos siinä sellaista edes tuli :D
 
On mulla mediapc onneks, jos menee hankalaksi ja sit on toki läppärikin, mut ei jaksais alkaa hirveästi uudelleenorganisoimaan noita vermeitä, et mennään patenttiratkasulla loppuaika. Prossuna on 3700x ja taisin heittää vakiocoolerin suoraan roskiin jos siinä sellaista edes tuli :D
Missäpäin asustelet? Olis parikin ryzen jäähyä tarpeettomana.
 
Missäpäin asustelet? Olis parikin ryzen jäähyä tarpeettomana.
Mä vedän ton läppärin esiin niin pärjään sillä nää muutamat päivät, ei jaksa alkaa säätää noiden kanssa edestakas, kun saa sit taas asennella tota uutta vesijäähyä, kunhan ihmettelin, että miks firma haluaa heittäytyä hankalaksi tollasessa asiassa. Hajotin edelliset kuulokkeet niin verkkokauppa.com ihan tyytyväisenä pisti uutta tulemaan luottokorttimaksulla, jonka peruivat sitten kun saivat risat takaisin.
 
Jimmsissä on todella huono asiakaspalvelu.
Näköjään, kelasin vaan jotenkin automaattisesti, että nykypäivänä tällaset lopulta suht pienen asiakaskunnan tarpeita palvelevat erikoisliikkeet olis just niitä, missä siihen asiakaspalveluun nimenomaan panostettais.
 
Näköjään, kelasin vaan jotenkin automaattisesti, että nykypäivänä tällaset lopulta suht pienen asiakaskunnan tarpeita palvelevat erikoisliikkeet olis just niitä, missä siihen asiakaspalveluun nimenomaan panostettais.
Mie ennenvanhaan sain tehtyä rma:n siten että sain toisen tuotteen tilalle ja sitten kun se saapui, niin lähetin rikkinäisen takaisin. Mutta se oli silloin kun oli eri toimitusjohtaja ja liekkö myös eri henkilökuntakin. Paljon on maailma muuttunut vuosien saatossa.

/maksoin siitä sen erotuksen summan sitten, kun oli hiukan kalliimpi se uusi tuote minkä halusin.
 
Näköjään, kelasin vaan jotenkin automaattisesti, että nykypäivänä tällaset lopulta suht pienen asiakaskunnan tarpeita palvelevat erikoisliikkeet olis just niitä, missä siihen asiakaspalveluun nimenomaan panostettais.

Itellä samanlainen tilanne oli Datatronicin kanssa. Se meni vähän säätämiseksi, mutta loppujen lopuksi saatiin sovittua että ostin uuden tuotteen (paremnan mallin) sit palautin vanhan takuuseen ja takuusta sain rahat takas.

Saatto olla et kun on pienempi virma ja suomalainen omistus niin vielä onnistu.
 
Pliis, sanokaa että nämä hinnat on vaan place holdereita, eivätkä oikeasti lopullisia RTX 4080 julkkarihintoja? Eikö se jo riitä että Nvidia kairaa Eurooppalaisia takapuoleen hinnoittelemalla MSRP:n 22% isommaksi mitä Jenkeissä, että sitten paikalliset tukkurit ja jämyt heittää hintoihin vielä omat "pienet" joulubonarit päälle... :itku:
 

Liitteet

  • 4080.png
    4080.png
    191,8 KB · Luettu: 260
Ei sentään, arpajaisvoitosta saa maksaa 2000€.
Ai.. sekö on tässäkin julkaisussa ongelmia tuotteiden saanneissa, että pitää osto-oikeudet arpoa. En kyllä olisi uskonut.. en ole yhtään seurannut 40-sarjan aiheita. Luulen että saan ostettua jimmsin Black Friday-tarjouksena Rtx 3080/Ti:n alle mrsp:n.
 
Ai.. sekö on tässäkin julkaisussa ongelmia tuotteiden saanneissa, että pitää osto-oikeudet arpoa. En kyllä olisi uskonut.. en ole yhtään seurannut 40-sarjan aiheita. Luulen että saan ostettua jimmsin Black Friday-tarjouksena Rtx 3080/Ti:n alle mrsp:n.
Kyse on enemmän siitä, että muut 4090 kortit maksaa jotain älyttömiä 2300 euron hintoja ja tämä oli "vain" 2000 euroa. Eiköhän näistäkin ajan kanssa ilmat saada pois ja muidenkin hinta varmaan lähemmäs tuota paria tonnia.

30xx sarjalaisen ostaisin vaan käytettynä, ei pari vuotta vanhasta kortista hieman alle MSRP hinta ole hyvä sekään.
 
Siis puhutaanko nyt striimivalvojaisten arvonnasta (jonka voittajat ilmoitettiin jo lähetyksessä) vai joko tämäkin ehdittiin suorittaa: "Tuote tulee myyntiin osto-oikeusarvonnan kautta. Arvonnasta ilmoitetaan erikseen tuotekortilla viikolla 42." Jos jälkimmäinen niin meni sit vissiin koko ilmottautumislomake ohi eikä täälläkään tainnut olla puhetta?
 
Siis puhutaanko nyt striimivalvojaisten arvonnasta (jonka voittajat ilmoitettiin jo lähetyksessä) vai joko tämäkin ehdittiin suorittaa: "Tuote tulee myyntiin osto-oikeusarvonnan kautta. Arvonnasta ilmoitetaan erikseen tuotekortilla viikolla 42." Jos jälkimmäinen niin meni sit vissiin koko ilmottautumislomake ohi eikä täälläkään tainnut olla puhetta?
Kuka sen voitti?
 
Siis puhutaanko nyt striimivalvojaisten arvonnasta (jonka voittajat ilmoitettiin jo lähetyksessä) vai joko tämäkin ehdittiin suorittaa: "Tuote tulee myyntiin osto-oikeusarvonnan kautta. Arvonnasta ilmoitetaan erikseen tuotekortilla viikolla 42." Jos jälkimmäinen niin meni sit vissiin koko ilmottautumislomake ohi eikä täälläkään tainnut olla puhetta?

Tämä oli uusi maanantaina alkanut ja tänään 12:00 loppunut arvonta, 15kpl 4090 TUF non-OC kortteja. Oli tuotteen kuvauksessa ja muutamaan otteeseen mainittu tuolla näytönohjaimien puolella keskusteluissa.
 
Siis puhutaanko nyt striimivalvojaisten arvonnasta (jonka voittajat ilmoitettiin jo lähetyksessä) vai joko tämäkin ehdittiin suorittaa: "Tuote tulee myyntiin osto-oikeusarvonnan kautta. Arvonnasta ilmoitetaan erikseen tuotekortilla viikolla 42." Jos jälkimmäinen niin meni sit vissiin koko ilmottautumislomake ohi eikä täälläkään tainnut olla puhetta?

Linkki lomakkeeseen oli täällä ja myös kys. TUFin myyntisivulla ainakin toissapäivänä ja vielä klo 11.

Mutta varmaan ei moneen kertaan viitsitty asiaa toitottaa, sillä mitä vähemmän arvontaan osallistui, sen suurempi todennäköisyys oli voittaa omansa kyseisestä 15kpl erästä.
 
Linkki lomakkeeseen oli täällä ja myös kys. TUFin myyntisivulla ainakin toissapäivänä ja vielä klo 11.

Mutta varmaan ei moneen kertaan viitsitty asiaa toitottaa, sillä mitä vähemmän arvontaan osallistui, sen suurempi todennäköisyys oli voittaa omansa kyseisestä 15kpl erästä.

No helkkari meni sitten itseltä ohi. Oliks se siis vain hetkellisesti päivitettynä aloituspostaukseen kun en vieläkään tästä ketjusta mainintaa löytänyt mutta ehkä olen puusilmä. Toki tossa on ainakin osallistujilla myös intressi olla mainostamatta :D
 
Oliks se siis vain hetkellisesti päivitettynä aloituspostaukseen kun en vieläkään tästä ketjusta mainintaa löytänyt mutta ehkä olen puusilmä.
Ei tainnut olla tässä ketjussa (vaikka raapustinkin aiemmin että "täällä") Todennäkösesti tuolla 4090 & 4080 saatavuusseurannan ketjussa, jota tulee seurattua asian tiimoilta. Sieltäkään en nyt löytänyt kys. linkkiä.
 
No pitää seurailla tori.fi meneekö pitkään kun joku trokari jälleenmyy
 
Yllättävän paljon 4090 korteista kiinnostuneita... No tuli sitten hankittua käytetty 6900XT niin sillä pelailee siihen asti kunnes näiden saatavuus paranee
 
Jimms tyrmäsi Kingston HyperX Fury muistikitin RMA:n, sillä kuitissa luki takuuajaksi "5 vuotta" (nyt on kulunut 8 vuotta ostoksesta), vaikka kyseisellä muistikitillä on "lifetime warranty":
https://media.kingston.com/pdfs/HyperX_FURY_EN.pdf

Kingstonin nykypolitiikankin mukaan HyperX ja Fury -muistien takuuaika on "Product Lifetime Warranty", mikä merkitsee EU:ssa ainakin 12 vuotta: Warranty - Kingston Technology

Otin sitten yhteyttä suoraan eureturns@kingston.eu, josta tuli myöntävä takuupäätös joten asioin tällä kertaa suoraan heidän kanssaan.

Jimms, jatkossa olkaa tarkempia näissä, käsittääkseni valmistaja päättää takuuajan eikä teidän kuitti sillä valmistajan piikkiinhän korvaava tuote toki menee.
 
IO:techin ja jimssin koneen kasaus yhteistyö oli sen verta onnistunut ja Jimm's on paikallinen, joten paikan päällä voi nopeasti käydä asioimassa. Ni päätin nyt iskee hampaat kinkkuun ja vetästä ostohousut jalkaan.
Tuli tuossa sitten ostettua komponentit koneeseen ja parit RX6800 gpu:t.
Täytyy sanoa että asiakas kokemus kaipaa parantamista tuotegategorioiden osalta. Siellä on paljon vanhoja hintoja ja tuotteita. Tuntuu että pitäis olla melkein joka tuotteen kohdalla kyselemässä "onko tämä relevantti hinta tälle tuotteelle?".

Muuten meni ihan jees.
 
Jimms tyrmäsi Kingston HyperX Fury muistikitin RMA:n, sillä kuitissa luki takuuajaksi "5 vuotta" (nyt on kulunut 8 vuotta ostoksesta), vaikka kyseisellä muistikitillä on "lifetime warranty":
https://media.kingston.com/pdfs/HyperX_FURY_EN.pdf

Kingstonin nykypolitiikankin mukaan HyperX ja Fury -muistien takuuaika on "Product Lifetime Warranty", mikä merkitsee EU:ssa ainakin 12 vuotta: Warranty - Kingston Technology

Otin sitten yhteyttä suoraan eureturns@kingston.eu, josta tuli myöntävä takuupäätös joten asioin tällä kertaa suoraan heidän kanssaan.

Jimms, jatkossa olkaa tarkempia näissä, käsittääkseni valmistaja päättää takuuajan eikä teidän kuitti sillä valmistajan piikkiinhän korvaava tuote toki menee.
Käsittääkseni jälleenmyyjällä voi olla X vuotta takuu ja sitten sen jälkeen näissä lifetime warrantyissä menee suoraan valmistajan kautta. Corsairille olin ainakin itse yhteydessä suoraan yhden Vengeance muistikitin rma-tapauksessa ja kaikki sujui ongelmitta, uusi kitti oli itsellä reilussa viikossa siitä kun lähetin rikkinäisen sinne valmistajan maksamilla postikuluilla. Mitä sitä turhaan jälleenmyyjää käyttämään siinä välissä :)
 
Käsittääkseni jälleenmyyjällä voi olla X vuotta takuu ja sitten sen jälkeen näissä lifetime warrantyissä menee suoraan valmistajan kautta. Corsairille olin ainakin itse yhteydessä suoraan yhden Vengeance muistikitin rma-tapauksessa ja kaikki sujui ongelmitta, uusi kitti oli itsellä reilussa viikossa siitä kun lähetin rikkinäisen sinne valmistajan maksamilla postikuluilla. Mitä sitä turhaan jälleenmyyjää käyttämään siinä välissä :)
Kingstonin ehdoissa lukee että asiointi myyjäliikkeen kanssa. Samoin kuluttajansuojalaki kertoo:

"Myyjä voi irtautua aiemman myyntiportaan antamasta takuusta vain ilmoittamalla siitä ostajalle nimenomaisesti ja selkeästi ennen kaupantekoa. Jos myyjä ei ole tätä tehnyt, ostaja voi valita, mille myyntiportaalle hän vaatimuksensa kohdistaa. "

sekä

"Takuuehdoissa on yleensä mainittu, miten ongelmatilanteissa pitää toimia. Jos takuuehdoissa ilmoitetaan huoltoliikkeet, jotka tekevät takuukorjauksia, kuluttajan on luontevaa asioida niiden kanssa.

Kuluttaja voi kuitenkin viedä tavaran myös myyjälle,

  • jos tavaran muualle toimittaminen on kuluttajalle hankalaa. Tämä perustuu siihen, että ostajalla on oikeus virhe- ja takuuasioissa asioida aina myyjän kanssa.
  • jos ongelmatilanteiden varalta takuuehdoissa ei ole toimintaohjetta. Tällöin kuluttajan kannattaa ottaa yhteys myyjään. Myyjän on selvitettävä asia takuunantajan kanssa, eikä se voi automaattisesti käännyttää kuluttajaa asioimaan maahantuojan tai valmistajan kanssa."
 
Kingstonin ehdoissa lukee että asiointi myyjäliikkeen kanssa. Samoin kuluttajansuojalaki kertoo:

"Myyjä voi irtautua aiemman myyntiportaan antamasta takuusta vain ilmoittamalla siitä ostajalle nimenomaisesti ja selkeästi ennen kaupantekoa. Jos myyjä ei ole tätä tehnyt, ostaja voi valita, mille myyntiportaalle hän vaatimuksensa kohdistaa. "

sekä

"Takuuehdoissa on yleensä mainittu, miten ongelmatilanteissa pitää toimia. Jos takuuehdoissa ilmoitetaan huoltoliikkeet, jotka tekevät takuukorjauksia, kuluttajan on luontevaa asioida niiden kanssa.

Kuluttaja voi kuitenkin viedä tavaran myös myyjälle,

  • jos tavaran muualle toimittaminen on kuluttajalle hankalaa. Tämä perustuu siihen, että ostajalla on oikeus virhe- ja takuuasioissa asioida aina myyjän kanssa.
  • jos ongelmatilanteiden varalta takuuehdoissa ei ole toimintaohjetta. Tällöin kuluttajan kannattaa ottaa yhteys myyjään. Myyjän on selvitettävä asia takuunantajan kanssa, eikä se voi automaattisesti käännyttää kuluttajaa asioimaan maahantuojan tai valmistajan kanssa."
Etkö aiemmassa viestissä maininnut, että Jimm'sillä oli 5 vuotta se takuu? Eli on infottu asiakasta selkeästi tuosta ennen ostoa.
 
Etkö aiemmassa viestissä maininnut, että Jimm'sillä oli 5 vuotta se takuu? Eli on infottu asiakasta selkeästi tuosta ennen ostoa.
Niin, onko jälleenmyyjällä oikeutta lyhentää valmistajan myöntämä takuuta?
"Takuun voi antaa tavaran myyjä, valmistaja tai maahantuoja. Myyjä vastaa aiemman myyntiportaan, kuten valmistajan tai maahantuojan, antamasta takuusta aivan samoin kuin omastaankin. "
 
Niin, onko jälleenmyyjällä oikeutta lyhentää valmistajan myöntämä takuuta?
"Takuun voi antaa tavaran myyjä, valmistaja tai maahantuoja. Myyjä vastaa aiemman myyntiportaan, kuten valmistajan tai maahantuojan, antamasta takuusta aivan samoin kuin omastaankin. "
Ja siihen perään tuo

"Myyjä voi irtautua aiemman myyntiportaan antamasta takuusta vain ilmoittamalla siitä ostajalle nimenomaisesti ja selkeästi ennen kaupantekoa. Jos myyjä ei ole tätä tehnyt, ostaja voi valita, mille myyntiportaalle hän vaatimuksensa kohdistaa. "
 
Voiko siis myyjä irtautua takuusta osittain lyhentämällä takuuaikaa kirjaamalla lyhemmän takuuajan kuittiin?
Nimenomaisesta ja selkeästä ilmoituksesta ei voida puhua vaan lähinnä harhaanjohtamisesta kun asiakas joutuu itse selvittämään valmistajan myöntämän todellisen takuun pituuden.
Tähän tarvittaisiin lakimiestä.
 
Voiko siis myyjä irtautua takuusta osittain lyhentämällä takuuaikaa kirjaamalla lyhemmän takuuajan kuittiin?
Nimenomaisesta ja selkeästä ilmoituksesta ei voida puhua vaan lähinnä harhaanjohtamisesta kun asiakas joutuu itse selvittämään valmistajan myöntämän todellisen takuun pituuden.
Tähän tarvittaisiin lakimiestä.
Ei herranjumala. Onko se noin vaikeaa olla valmistajaan yhteydessä? Tulee ihan Nipa22 mieleen kun pienistä asioista saadaan tehtyä vaikeita...
 
Ei voi kuin taas ihmetellä kuinka huonosti jimms tuon tilanteen selvitti. Olisi nyt asiakkaan puolesta tuon asian hoitanut :redface::beye::facepalm: kyllä tekniikkafirma tietää että on ikuinen takuu
 
Onko se noin vaikeaa olla valmistajaan yhteydessä?
Oma tilanne selvisi, joten kyse ei ole nyt siitä.

Varmasti Jimmsin intresseissä on kehittää toimintaansa ja välttää epäselvät tilanteet, nythän asiakkaalle ei viestitty ollenkaan takuun todellista kestoa tai kehoitettu olemaan yhteydessä valmistajaan.
Jimmsin kannattaisi muokata vanhoja sähköisiä kuittejaan niin, että niissä lukisi Fury/HyperX-muistien kohdalla "5v takuu meille, jonka jälkeen yhteys valmistajaan", mikäli haluavat säästää RMA-työaikaa (lain puitteissa toki).

Positiivista on se, että tällä hetkellä myytävissä Fury-muisteissa lukee Jimmsin sivulla aivan oikein "Rajoitettu elinikäinen". :thumbsup:
 
Oma tilanne selvisi, joten kyse ei ole nyt siitä.

Varmasti Jimmsin intresseissä on kehittää toimintaansa ja välttää epäselvät tilanteet, nythän asiakkaalle ei viestitty ollenkaan takuun todellista kestoa tai kehoitettu olemaan yhteydessä valmistajaan.
Jimmsin kannattaisi muokata vanhoja sähköisiä kuittejaan niin, että niissä lukisi Fury/HyperX-muistien kohdalla "5v takuu meille, jonka jälkeen yhteys valmistajaan", mikäli haluavat säästää RMA-työaikaa (lain puitteissa toki).

Positiivista on se, että tällä hetkellä myytävissä Fury-muisteissa lukee Jimmsin sivulla aivan oikein "Rajoitettu elinikäinen". :thumbsup:

Eikö ensimmäisessä viestissäsi ollut:
kuitissa luki takuuajaksi "5 vuotta" (nyt on kulunut 8 vuotta ostoksesta)

Sinun viestisi on nyt jotenkin ristiriidassa toistensa kanssa. Ensin oli 5v, sitten ei ollut ja nyt pitäisi viestiä paremmin??
 
Sinun viestisi on nyt jotenkin ristiriidassa toistensa kanssa. Ensin oli 5v, sitten ei ollut ja nyt pitäisi viestiä paremmin??
(Rajoitettu) elinikäinen takuu näissä on ollut koko ajan. Jimmsin kuiteissa vaan ennen lukenut virheellisesti "5 vuotta".
Ja nyt sitten eväsivät takuukäsittelyn koska kuitissa lukee 5 vuotta, vaikka osoitin heille että valmistajan takuu on ollut myös ostohetkellä elinikäinen ja heillä on ollut kuitissa väärä tieto.
 
(Rajoitettu) elinikäinen takuu näissä on ollut koko ajan. Jimmsin kuiteissa vaan ennen lukenut virheellisesti "5 vuotta".
Ja nyt sitten eväsivät takuukäsittelyn koska kuitissa lukee 5 vuotta, vaikka osoitin heille että valmistajan takuu on ollut myös ostohetkellä elinikäinen ja heillä on ollut kuitissa väärä tieto.
:sfacepalm:

Kuitti kertoo sen takuun pituuden, jonka myyjä tarjoaa. Valmistajan takuulla ei ole mitään tekemistä myyjän myöntämän takuun kanssa. Se voi olla lyhyempi, pidempi tai sama.

Eli onko sulla nyt jotain lähdettä että jimms oli tarkoittanut tuohon elinikäisen takuun tai oli myyneet elinikäisellä takuulla.
 
:sfacepalm:

Kuitti kertoo sen takuun pituuden, jonka myyjä tarjoaa. Valmistajan takuulla ei ole mitään tekemistä myyjän myöntämän takuun kanssa. Se voi olla lyhyempi, pidempi tai sama.
Eli onko sulla nyt jotain lähdettä että jimms oli tarkoittanut tuohon elinikäisen takuun tai oli myyneet elinikäisellä takuulla.
Tässä ei ole kyse Jimmsin takuusta, sillä Jimms ei myönnä komponenteille takuuta (se olisi aika huonoa bisnestä kun menisi korvaava tuote omasta pussista, he voivat antaa takuun esim. konepakettien kasaustyölle). Ongelmana on se, että asiakkaalle on viestitty että valmistajan takuu olisi lyhyempi kuin se todellisuudessa on.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 084
Viestejä
4 574 898
Jäsenet
75 355
Uusin jäsen
Matti Häkkinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom