• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Paljonkohan RMA-käsittelyssä mahtaa olla jonoja tällä hetkellä?
Pikkuisen jonoa, viime viikon puolivälissä saapuneita paketteja käsitellään. Jälkimarkkinnoinnin osalta lomat on lusittu, eli kiritään jonoa kiinni mahdollisuuksien mukaan.
 
Tarkoittaako toi Express takuuvaihtopalvelu että tuotetta tarkoituksella holdataan varastossa ja venytetään lähetystä? Alkaa harmittaa koneen downtime kun vielä maksaa erillisestä Express takuuvaihdosta.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoittaako toi Express takuuvaihtopalvelu että tuotetta tarkoituksella holdataan varastossa ja venytetään lähetystä? Alkaa harmittaa koneen downtime kun vielä maksaa erillisestä Express takuuvaihdosta.
Laitathan aspaan viestiä vaikka chatissa tilausnumeron kera, niin selvitetään mikä tilanne. Eiköhän se paketti sieltä liikkeelle saada :)
 
Lähti liikkeelle, mutta kuvittelisi että ton palvelun yhteydessä tuotteet toimitetaan automaattisesti nopeasti. Ei tietysti pitäisi ostaa huonoja osia jotka hajoaa todennäköisesti :)
 
Ei nyt Jimm's lähetyspäässä mennyt tilaus aivan putkeen.

Tilasin siis sunnuntaina tarjous Logitechin näppiksen vanhan alkaessa vedellä viimeisiään ja kuvittelin sen saapuvan ilman pikatoimitusta jo tänään keskiviikko iltana noudettavaksi (maanantaina pakettiin ja postissa pari päivää). Tilausvahvistus on tullut siis 12.10 sunnuntaina ja tilanne on tällä hetkellä se, että se on pakattu ja odottaa postin noutoa. Siitä mahdollisesti pari päivää, että on noudettavissa, niin 5 arkipäivää alkaa olla liikaa tuotteelle mikä on varastossa.

Olenko tottunut liian hyvään muiden verkkokauppojen kanssa, kun yhden arkipäivän pakkausaika on mielestäni kohtuullinen? Ja kyseessä tosiaan näppäimistö, ei mikään erikoistuote.
 
Kyllä mä tuotakin silmäilin, mutta ehkä oon kallistumassa Corsairiin tässä tapauksessa

Eikö tämä käy?

Tuossa on vähemmän miellyttävä tyyppivika tuulettimessa joka aiheuttaa häiritsevän resonoinnin kun tuuletin käynnistyy "0dB" -moodissa. Jota se tekee usein.
 
Ei nyt Jimm's lähetyspäässä mennyt tilaus aivan putkeen.

Tilasin siis sunnuntaina tarjous Logitechin näppiksen vanhan alkaessa vedellä viimeisiään ja kuvittelin sen saapuvan ilman pikatoimitusta jo tänään keskiviikko iltana noudettavaksi (maanantaina pakettiin ja postissa pari päivää). Tilausvahvistus on tullut siis 12.10 sunnuntaina ja tilanne on tällä hetkellä se, että se on pakattu ja odottaa postin noutoa. Siitä mahdollisesti pari päivää, että on noudettavissa, niin 5 arkipäivää alkaa olla liikaa tuotteelle mikä on varastossa.

Olenko tottunut liian hyvään muiden verkkokauppojen kanssa, kun yhden arkipäivän pakkausaika on mielestäni kohtuullinen? Ja kyseessä tosiaan näppäimistö, ei mikään erikoistuote.
Logistiikassa pyörivät vielä kesälomat, mutta ilmoitetuissa toimitusaika-arvioissa ollaan kyllä pysytty koko ajan, varastotuotteillahan se on tuo 1-4 työpäivää. Toivotaan että Posti on nyt reipas ja toimittaa paketin ajallaan :)
 
Lähti liikkeelle, mutta kuvittelisi että ton palvelun yhteydessä tuotteet toimitetaan automaattisesti nopeasti. Ei tietysti pitäisi ostaa huonoja osia jotka hajoaa todennäköisesti :)
Hienoa että asia selvisi! Laitoin asiaa vielä eteenpäin webmasterille, josko saataisiin kehitettyä prosessia vielä jouhevammaksi :)
 
Psst! Jos ette vielä ole tilanneet meidän uutiskirjettä, niin nyt kannattaa tilata - seuraavassa kirjeessä on taas vähän spesiaaliherkkua ;) Uutiskirjeen saat tilattua tästä: Postituslista - Jimms.fi
 
@Jimm's Nyt kun ASUS on julkaissut ProArt X570 Creator lankun niin koska sitä voi odottaa Jimmssin hyllylle? olisi jo ostohousut jalassa. :D
 
Jimms vois lopettaa RTX30-sarjan hintojen hautomisen. Nyt kun hinnat on ollut korkeammat kuin muilla jo jonkin aikaa ja varastosaldot yli 25kpl niin vähän voisi alkaa laskea kyllä jo asiakkaita ajatellen :D

Mielenkiintoista ois kyllä tietää miten paljon ne sisäänostohinnat on oikeesti noussu, vai otetaanko kylmästi se mitä otettavissa nykyisessä tilanteessa. Toki kaikki muutkin myyjät tekee samaa mutta joku roti :geek:
 
Minulla on julkaisupäivänä tilattu 6800xt tilattuna. Tuota korttia odotellaan edelleen. Oliko mahdollista saada jotain tilannetiedotusta noista toimittamattomista näytönohjaimista noin yleensäkin, koska en todellakaan ole ainoa ja muutaman kuukauden kuluttua on jo tilauksen vuosipäivä?
 
Taas kerran kiitokset hyvästä toiminnasta. Varastosta loppunut tuote saapui lähipostiin pari päivää arvioitua nopeammin, kilpailukykyiseen hintaan. Ja nallekarkit kelpasivat jälkikasvulle. :tup:
 
Minulla on julkaisupäivänä tilattu 6800xt tilattuna. Tuota korttia odotellaan edelleen. Oliko mahdollista saada jotain tilannetiedotusta noista toimittamattomista näytönohjaimista noin yleensäkin, koska en todellakaan ole ainoa ja muutaman kuukauden kuluttua on jo tilauksen vuosipäivä?
Tätä tilannetta selvitetään tuotevastaavien kanssa.
 
Saadaanko Ryzen 5600X hinta painettua Gigantin ja Powerin tasolle, maagiseen alle 300e hintaan?
 
Ei taida olla :/

1629198414279.png


Siis onhan se käytössä, joskus maksanutkin sillä
 
...
Siis onhan se käytössä, joskus maksanutkin sillä
Kappas! Enpä ole huomannut, mutta tämähän oli mieluinen yllätys! Äkkiä jos jonkui pienen tarvihtee niin tuollahan se onnistuu ongelmitta.
 
Viimeksi muokattu:
Jimms vois lopettaa RTX30-sarjan hintojen hautomisen. Nyt kun hinnat on ollut korkeammat kuin muilla jo jonkin aikaa ja varastosaldot yli 25kpl niin vähän voisi alkaa laskea kyllä jo asiakkaita ajatellen :D
Tuo hinta on vähän kuin vesihana, ehkä siellä halutaan nyt vähän kerryttää varastoa mahdollista assemblytarjousta varten, että ei ole vain 3 korttia jotka siellä voidaan myydä.. tai sitten tämä on vain omaa toiveajatteluani :D
 
Tsekkasin tuota Pivon tilannetta, ja näyttäisi olevan Checkoutinkin kautta saatavissa: Pivo yrityksille | Pivo
...mutta jos se kasvattaa sopimushintaa checkoutin diiliin tai tuo jopa jotkui kovemmat prosenttikomissiot niin ei kannata, vaan nykyset on jo hyvät siihen nähden!
1629198414279.png


Siis onhan se käytössä, joskus maksanutkin sillä
Kappas! Enpä ole huomannut, mutta tämähän oli mieluinen yllätys! Äkkiä jos jonkui pienen tarvihtee niin tuollahan se onnistuu ongelmitta.
Onhan siellä Mobilepaykin Checkoutin kautta. :)

Noniin, silmä käteen täällä päässä siis! :geek:
En tajunnut että se löytyy checkoutin takaa, ajattelin että mobiilimaksut poistuivat samalla kun Paypalkin. Hyvä että porukka on paremmin tilanteen tasalla :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 543
Viestejä
4 569 814
Jäsenet
75 217
Uusin jäsen
coolflat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom