Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Hassu homma, itsellä tietokonekauppa.fi pannassa, koska joskus 2005-7 tienoilla lähetin hajoamassa olevan n. viidenkympin samsung spinpoint f1 kovalevyn viallisena, sanoivat että ei tässä mitää vikaa ole ja että jos haluat takas sun pitää maksaa rahaa, ja kun kovo palauitui niin se oli edelleen hajoamassa.

16 vuotta podettu vitutusta?
 
Painaako kesälomat päälle vai pukkaako koronaa kun tilaus odottaa käsittelyä päivätolkulla? Vähän alkaa jo naurattaa tämä touhu, kun pitkin Eurooppaa samaan aikaan tilatut paketit tulee perille ennen kun täällä on edes otettu käsittelyyn.
Olethan kysellyt aspasta tarkennusta tilanteeseen? Varasto on kyllä ollut jo pitkään ihan ajan tasalla, eli toimitusaika-arvioiden puitteissa on pysytty.
 
Päivitetäänkö näitä näyttisten sivuja enää ollenkaan?


Tuossa on ollut nyt "saapumispäivä vielä vahvistamatta 20kpl" jo kuukauden, vaikka seurantalangan mukaan nuo saapuivat jo viime kuun alkupuolella. Näiden kappalemäärien seuraaminen antaa paljon enemmän tietoa kuin ne aivan naurettavat tilannekatsausviestit.
 
Päivitetäänkö näitä näyttisten sivuja enää ollenkaan?


Tuossa on ollut nyt "saapumispäivä vielä vahvistamatta 20kpl" jo kuukauden, vaikka seurantalangan mukaan nuo saapuivat jo viime kuun alkupuolella. Näiden kappalemäärien seuraaminen antaa paljon enemmän tietoa kuin ne aivan naurettavat tilannekatsausviestit.
Kyllä näitä päivitetään, mutta valitettavasti kesälomat ovat hieman viivästyttäneet tuota päivitystahtia. Palaute välitetty eteenpäin!
 
Saisikos Teille listoille uuden RPI PoE hatun aka PoE+ hattu?

Nyt löytyy listalta Raspberry Pi PoE+ HAT -lisäosa Raspberry Pi 4 Model B/Pi 3 Model B+ -alustoille - 32,90€
Saatavuus tosin näyttäisi tällä hetkellä venyvän pidemmälle syksyyn.
 
Jimmssin arvio näytönohjaimen saapumisesta (3080TUF 17.9 tilattu):

16.11.2020: 1-2 kk
8.12.2020: 2-3 kk
7.1.2021: 1-2 kk
3.2.2021: 2-3 kk
5.3.2021: 2-3 kk
2.4.2021: 2-3 kk
6.5.2021: 2-3 kk
4.6.2021: 2-3 kk
2.7.2021: 2-4 kk
6.8.2021: 2-4 kk

Hetkinen. Onko sinulla tilattuna 3080TUF OC editioni? Itse tilasin aikanaan 18.9.20 kyseisen kortin ja sain sen jouluna.
 
Kun kerta täällä sai pyytää, niin kehtaan pyytää vielä sen verran, että jos tämä vielä painettaisiin paahtimeen, niin sitten voisin rehellisesti sanoa että maanantai oli kerrankin hyvä päivä! :D

Noctua NH-D15 Chromax black
 
Hetkinen. Onko sinulla tilattuna 3080TUF OC editioni? Itse tilasin aikanaan 18.9.20 kyseisen kortin ja sain sen jouluna.

Valitettavasti erehdyin tilaamaan non-OC mallin, olisi tosiaan ollut kiva jos Jimm's olisi tietänyt ilmoittaa jo siinä vaiheessa, että kyseistä mallia saa odotella ilmeisesti yli vuoden päivät.
 
Paljonkohan RMA-käsittelyssä mahtaa olla jonoja tällä hetkellä?
 
Kiitoksia jälleen pikaisesta toimituksesta, tarvitut piuhat pelastivat päivän :tup:
Valitettavasti erehdyin tilaamaan non-OC mallin, olisi tosiaan ollut kiva jos Jimm's olisi tietänyt ilmoittaa jo siinä vaiheessa, että kyseistä mallia saa odotella ilmeisesti yli vuoden päivät.
Minustakin olisi kiva ollut tietää viime viikolla lottonumerot. Aiotko jatkuvasti oksentaa pahaa oloasi tähän ketjuun vai voisitko harkita tekeväsi sen vaikka tuolla näyttisten saatavuus ja seurantaketjussa?
 
Kyllä näitä päivitetään, mutta valitettavasti kesälomat ovat hieman viivästyttäneet tuota päivitystahtia. Palaute välitetty eteenpäin!

Hyvä, nuo tilannekatsausviestit on nimittäin ihan mitä sattuu ja siltä väliltä.. onko teille Nvidian partnerina tulossa noita TUF 3080 V2 non oc -kortteja (LHR) ollenkaan lähitulevaisuudessa? Kysyn koska Proshopille näitä on seurantaketjussa esitettyjen tietojen mukaan tulossa huomenna ainakin 10 kpl.
 
Minustakin olisi kiva ollut tietää viime viikolla lottonumerot. Aiotko jatkuvasti oksentaa pahaa oloasi tähän ketjuun vai voisitko harkita tekeväsi sen vaikka tuolla näyttisten saatavuus ja seurantaketjussa?

Yleensä on kohteliasta vastata kun kysytään.
 
Miten ajattelit Jimm'sin pystyneen silloin ennustamaan mikä tulee olemaan tulevaisuudessa valmistajien valmistusprioriteetti?

En olisi odottanutkaan Jimm'sin tuota julkaisussa osanneen sanoa. Olisi varmaan näyttisten hinnat olleet kaikkialla vähän eri luokkaa jos olisi ollut kauppojen tiedossa. Kyseessä olikin toive ajattelua ja yleistä harmittelua siitä, että vieläkin odotellaan.

Miksi te luette viestejäni kuin piru raamattua? Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin kiusata täällä muita asiakkaita?
 
En olisi odottanutkaan Jimm'sin tuota julkaisussa osanneen sanoa. Olisi varmaan näyttisten hinnat olleet kaikkialla vähän eri luokkaa jos olisi ollut kauppojen tiedossa. Kyseessä olikin toive ajattelua ja yleistä harmittelua siitä, että vieläkin odotellaan.

Miksi te luette viestejäni kuin piru raamattua? Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin kiusata täällä muita asiakkaita?
Mutta sulla pitää olla oikeus kiusata muita tolla samalla jatkuvalla paasaamisella?

Tuo sun hetki sitten laittama listaus päivämääristä ei muuten sisältänyt Jimmsin arvioita, vaan Jimmsin välittämiä tukkurin arvioita. Vissi ero.
 
Paljonkohan RMA-käsittelyssä mahtaa olla jonoja tällä hetkellä?
Pikkuisen jonoa, viime viikon puolivälissä saapuneita paketteja käsitellään. Jälkimarkkinnoinnin osalta lomat on lusittu, eli kiritään jonoa kiinni mahdollisuuksien mukaan.
 
Tarkoittaako toi Express takuuvaihtopalvelu että tuotetta tarkoituksella holdataan varastossa ja venytetään lähetystä? Alkaa harmittaa koneen downtime kun vielä maksaa erillisestä Express takuuvaihdosta.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoittaako toi Express takuuvaihtopalvelu että tuotetta tarkoituksella holdataan varastossa ja venytetään lähetystä? Alkaa harmittaa koneen downtime kun vielä maksaa erillisestä Express takuuvaihdosta.
Laitathan aspaan viestiä vaikka chatissa tilausnumeron kera, niin selvitetään mikä tilanne. Eiköhän se paketti sieltä liikkeelle saada :)
 
Lähti liikkeelle, mutta kuvittelisi että ton palvelun yhteydessä tuotteet toimitetaan automaattisesti nopeasti. Ei tietysti pitäisi ostaa huonoja osia jotka hajoaa todennäköisesti :)
 
Ei nyt Jimm's lähetyspäässä mennyt tilaus aivan putkeen.

Tilasin siis sunnuntaina tarjous Logitechin näppiksen vanhan alkaessa vedellä viimeisiään ja kuvittelin sen saapuvan ilman pikatoimitusta jo tänään keskiviikko iltana noudettavaksi (maanantaina pakettiin ja postissa pari päivää). Tilausvahvistus on tullut siis 12.10 sunnuntaina ja tilanne on tällä hetkellä se, että se on pakattu ja odottaa postin noutoa. Siitä mahdollisesti pari päivää, että on noudettavissa, niin 5 arkipäivää alkaa olla liikaa tuotteelle mikä on varastossa.

Olenko tottunut liian hyvään muiden verkkokauppojen kanssa, kun yhden arkipäivän pakkausaika on mielestäni kohtuullinen? Ja kyseessä tosiaan näppäimistö, ei mikään erikoistuote.
 
Kyllä mä tuotakin silmäilin, mutta ehkä oon kallistumassa Corsairiin tässä tapauksessa

Eikö tämä käy?

Tuossa on vähemmän miellyttävä tyyppivika tuulettimessa joka aiheuttaa häiritsevän resonoinnin kun tuuletin käynnistyy "0dB" -moodissa. Jota se tekee usein.
 
Ei nyt Jimm's lähetyspäässä mennyt tilaus aivan putkeen.

Tilasin siis sunnuntaina tarjous Logitechin näppiksen vanhan alkaessa vedellä viimeisiään ja kuvittelin sen saapuvan ilman pikatoimitusta jo tänään keskiviikko iltana noudettavaksi (maanantaina pakettiin ja postissa pari päivää). Tilausvahvistus on tullut siis 12.10 sunnuntaina ja tilanne on tällä hetkellä se, että se on pakattu ja odottaa postin noutoa. Siitä mahdollisesti pari päivää, että on noudettavissa, niin 5 arkipäivää alkaa olla liikaa tuotteelle mikä on varastossa.

Olenko tottunut liian hyvään muiden verkkokauppojen kanssa, kun yhden arkipäivän pakkausaika on mielestäni kohtuullinen? Ja kyseessä tosiaan näppäimistö, ei mikään erikoistuote.
Logistiikassa pyörivät vielä kesälomat, mutta ilmoitetuissa toimitusaika-arvioissa ollaan kyllä pysytty koko ajan, varastotuotteillahan se on tuo 1-4 työpäivää. Toivotaan että Posti on nyt reipas ja toimittaa paketin ajallaan :)
 
Lähti liikkeelle, mutta kuvittelisi että ton palvelun yhteydessä tuotteet toimitetaan automaattisesti nopeasti. Ei tietysti pitäisi ostaa huonoja osia jotka hajoaa todennäköisesti :)
Hienoa että asia selvisi! Laitoin asiaa vielä eteenpäin webmasterille, josko saataisiin kehitettyä prosessia vielä jouhevammaksi :)
 
Psst! Jos ette vielä ole tilanneet meidän uutiskirjettä, niin nyt kannattaa tilata - seuraavassa kirjeessä on taas vähän spesiaaliherkkua ;) Uutiskirjeen saat tilattua tästä: Postituslista - Jimms.fi
 
@Jimm's Nyt kun ASUS on julkaissut ProArt X570 Creator lankun niin koska sitä voi odottaa Jimmssin hyllylle? olisi jo ostohousut jalassa. :D
 
Jimms vois lopettaa RTX30-sarjan hintojen hautomisen. Nyt kun hinnat on ollut korkeammat kuin muilla jo jonkin aikaa ja varastosaldot yli 25kpl niin vähän voisi alkaa laskea kyllä jo asiakkaita ajatellen :D

Mielenkiintoista ois kyllä tietää miten paljon ne sisäänostohinnat on oikeesti noussu, vai otetaanko kylmästi se mitä otettavissa nykyisessä tilanteessa. Toki kaikki muutkin myyjät tekee samaa mutta joku roti :geek:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 286
Viestejä
4 507 971
Jäsenet
74 349
Uusin jäsen
maaniman

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom