Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Kyllähän tuossa emolevyssä on ikävä kyllä selvästi naarmuja/maalipinta rikki noiden johtimien päältä. Mikäli tuo ei ollut tuollainen jo laatikosta otettaessa, niin todennäköisesti näytönohjaimen rauta osunut tuohon tms, joten viat ei taida mennä takuuseen, vaikka kuinka toivoisi
 
Viimeksi muokattu:
Moro, onko Jimmssin kanta tosiaan se, että kyseiset naarmut emolevyssä eväävät takuun? Kyselen vielä täällä mikäli on mahdollisuutta lisäselvityksille ennenkuin harkitsen muita toimia.

Mistä meni takuuseen? Nuo naarmut on selkeästi siinä kohdassa, missä on äänipiiri, niin enpä usko äänelle enää takuuta irtoavan. Siinä on se maadoitusjuova, joka on niin trendikästä nykyään, josta näkee sen äänikorttiosuuden selvästi.

..mutta emolevy lienee vielä käyttökelpoinen, kunhan ostaa äänikortin.

--

En ole missään suhteessa Jimm'siin, ja sieltä saattaa tulla 50€ käsittelymaksu, jos takuu/huolto evätään. Takuun evääminen selkeästi äänipiirin vedoissa olleiden naarmujen takia on kyllä vähän epäilyttävää, jos takuukeikassa ei ole kyse siitä.
 
Heitetäänpä toivetta elokuun tarjouksiin. Ryzen 5600g ja 5700g-sarjan prossut kun julkaistaan, niin itsellä on ainakin hakusessa B550 mini-itx emolevy siihen kaveriksi. Sopivan hintaisen emolevyn löytyessä ostetaan prossu myös samasta paikasta.
 
Heitetäänpä toivetta elokuun tarjouksiin. Ryzen 5600g ja 5700g-sarjan prossut kun julkaistaan, niin itsellä on ainakin hakusessa B550 mini-itx emolevy siihen kaveriksi. Sopivan hintaisen emolevyn löytyessä ostetaan prossu myös samasta paikasta.
Joo, Perskiven B550 Phantom Gaming-ITX mielellään. Joka onkin noin 50e kalliimpi kuin halvimmilla. Kahteensataan, niin tilaan heti...
 
Joo, Perskiven B550 Phantom Gaming-ITX mielellään. Joka onkin noin 50e kalliimpi kuin halvimmilla. Kahteensataan, niin tilaan heti...
B550 Strix ITX oli just kuukaus sitten alennuksessa ja cashbackillä ~140€ - Eli tais mennä ohi vai?
 
B550 Strix ITX oli just kuukaus sitten alennuksessa ja cashbackillä ~140€ - Eli tais mennä ohi vai?
Mielummin tuo Asrock, huomattavasti parempi virransyöttö ilman ylimääräistä propellia. Kävisi itsellekin paremmin kuin hyvin, jos tulisi tarjoukseen.
 
B550 Strix ITX oli just kuukaus sitten alennuksessa ja cashbackillä ~140€ - Eli tais mennä ohi vai?
Kuukausi sitten ei ollut vielä tarvista ;)
Eikä nytkään kiire ole Evolv Shift 2 Air odottelee sisuskaluja ja pikkuhiljaa rakentelen...

Kiirettä ei ole, koska näyttiksestä en suostu nykyhintoja maksamaan, niin saattaa mennä tovi...
 
Mielummin tuo Asrock, huomattavasti parempi virransyöttö ilman ylimääräistä propellia. Kävisi itsellekin paremmin kuin hyvin, jos tulisi tarjoukseen.
Kannattaa tsekata myös toi Aorus. Useassa arvostelussa pärjännyt paremmin kuin Asrock
 
Kehitysehdotus Jimm'sin sivuille: "Suosikkien avulla voit esimerkiksi vertailla kahta tuotelistaa (esim. kasattavia tietokonepaketteja) tai vaikkapa säilöä kivoja tuotteita muistilistaksi. Suosikit-kansioita voi myös helposti jakaa kaverille!" Tuollainen kilpailijan sivujen ominaisuus auttaisi todella paljon esim. tutulle ehdotettavaa konepakettia silmälläpitäen. Ja tuotelistoihin vielä sellainen ominaisuus, että ko. tuotelistan pystyy halutessaan laittamaan ostoskoriin napin painalluksella.
 
Hienosti piilotettu tarjous uutiskirjeessä. Välitin kaverille, joka on näytönohjainta vaille.

Nyt sitten jännätään, lukeeko hän viestejä pe-iltana, vai onko ns. viihteellä.
 
Moro, onko Jimmssin kanta tosiaan se, että kyseiset naarmut emolevyssä eväävät takuun? Kyselen vielä täällä mikäli on mahdollisuutta lisäselvityksille ennenkuin harkitsen muita toimia.
sano nyt suosiolla vaan, että mistä putos vai mitä putos päälle :D Shit häpens sometimes. nyt on sentää kysymykses vaa satasien osa, ei tonnien. sekin on paljo rahaa ja pistäähän se vituttaan. ( 6700k hajortin ku nestemetallia vähä putos emolle. Emo alkas toimii normaalisti ku 3h puunas :D) Eipä sitäkää tarvinnu paljoo takuihin lähettää. jos arvokkaampi lankku [about se yli 150-200€] nii kotivakuutuksen kautta saa sit vähä jotain takasinpäin omavastuun jälkeen.
 
Kehitysehdotus Jimm'sin sivuille: "Suosikkien avulla voit esimerkiksi vertailla kahta tuotelistaa (esim. kasattavia tietokonepaketteja) tai vaikkapa säilöä kivoja tuotteita muistilistaksi. Suosikit-kansioita voi myös helposti jakaa kaverille!" Tuollainen kilpailijan sivujen ominaisuus auttaisi todella paljon esim. tutulle ehdotettavaa konepakettia silmälläpitäen. Ja tuotelistoihin vielä sellainen ominaisuus, että ko. tuotelistan pystyy halutessaan laittamaan ostoskoriin napin painalluksella.
Kiitos palautteesta, tämä on webmasterin to do - listalla :) Jos haluat tehdä kaverille listan komponenteista, niin ostoskorin pystyy lähettämään sähköpostiin.
 
Onko tässä mallissa heatsink mukana vai ei? Western Digital 1TB WD_BLACK SN850

Voisi ehkä näissä malleissa, joissa myydään sekä heatsinkillä, että ilman, olla maininta tuotesivuillakin tästä.
Muissa kaupoissa selkeästi mainittu heatsink ja aivan eri näköinen tuote. Hinta on myös korkeampi. Toki voi olla, että Jimmy yllättää positiivisesti, tuotekoodi tosin viittaa suoraan normimalliin :)
 
Onko tässä mallissa heatsink mukana vai ei? Western Digital 1TB WD_BLACK SN850

Voisi ehkä näissä malleissa, joissa myydään sekä heatsinkillä, että ilman, olla maininta tuotesivuillakin tästä.
Muissa kaupoissa selkeästi mainittu heatsink ja aivan eri näköinen tuote. Hinta on myös korkeampi. Toki voi olla, että Jimmy yllättää positiivisesti, tuotekoodi tosin viittaa suoraan normimalliin :)
Ihan tuotekoodista löytää vastauksen.
Jimmyllä on myynnissä WDS100T1X0E
Heatsinkmalli on WDS500G1XHE

Tuossa WD:n oma kauppa ja kun vaihtelet heatsinkmallin ja normin välillä niin osoite muuttuu tuotenumeron osalta

Alempaa sivulta löytyy myös kohta

Product Numbers
500 GB , Without Heatsink WDS500G1X0E-00AFY0
500 GB , With Heatsink WDS500G1XHE-00AFY0
1 TB , Without Heatsink WDS100T1X0E-00AFY0
1 TB , With Heatsink WDS100T1XHE-00AFY0
2 TB , Without Heatsink WDS200T1X0E-00AFY0
2 TB , With Heatsink WDS200T1XHE-00AFY0
 
Muissa kaupoissa selkeästi mainittu heatsink ja aivan eri näköinen tuote. Hinta on myös korkeampi. Toki voi olla, että Jimmy yllättää positiivisesti, tuotekoodi tosin viittaa suoraan normimalliin :)

Lähinnä hämäsi se, että esim verkkokaupassa kyseinen ssd näyttäisi olevan 50 euroa halvempi WD Black SN850 1 Tt M.2 NVMe -SSD-kovalevy. Luulisi tuolla hintaerolla yhden heatsinkin mahtuvan mukaan pakettiin.

Virnuilustasi huolimatta kuluttajan kannalta olisi joka tapauksessa selkeämpää, että tämä asia sanottaisiin suoraan tuotesivuilla, eikä olisi niin että, joutuu tuotekoodeja tarkastelemaan valmistajan sivuilta.
 
Viimeksi muokattu:
Lähinnä hämäsi se, että esim verkkokaupassa kyseinen ssd näyttäisi olevan 50 euroa halvempi WD Black SN850 1 Tt M.2 NVMe -SSD-kovalevy. Luulisi tuolla hintaerolla yhden heatsinkin mahtuvan mukaan pakettiin.

Virnuilustasi huolimatta kuluttajan kannalta olisi joka tapauksessa selkeämpää, että tämä asia sanottaisiin suoraan tuotesivuilla, eikä olisi niin että, joutuu tuotekoodeja tarkastelemaan valmistajan sivuilta.

Samalla tavallahan tuo on toteutettu kuitenkin tuollakin toisen kaupan sivulla, eli ei tuosta heatsinkistä ole mitään mainintaa tuossa versiossa jossa sitä ei ole. Toisessa versiossa siitä sitten tietty mainitaan, kun kerran sisältyy. Aika selkeä tuo ainakin omasta mielestä tuolla tavalla on ja uskoisin, että jos Jimm's möisi tuota heatsink versiota niin silloin siinä mallissa asiasta olisi maininta.
Hinnasta samaa mieltä, että ihmeen iso ero.
 
...Hinnasta samaa mieltä, että ihmeen iso ero.
Tästä tulikin mieleen, että mitenköhän paljon eri tukkureiden/maahantuojien väleillä on hintaeroa samoissa tuotteissa? Pystyisiköhän @Jimm's heittämään jonkin "ei liian detailin" kommentin tämmöiseen, kiinnostus lähinnä akateeminen.
 
Paahdetut hinnat näyttää 0 tuotetta. Onko uudet tarjoukset tulossa? 1tb m.2 olisi kiva saada tarjoukseen.
Paahdettuihin hintoihin ei tässä kuussa tule kuin muutamia tuotteita, koska käynnissä on myös Back to School - kampanja josta löytyy reilusti enemmän tuotteita: Back To School - Jimms.fi
Tätä kampanjaa päivitellään myös viikottain, eli valikoimaa tulee vielä lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Tästä tulikin mieleen, että mitenköhän paljon eri tukkureiden/maahantuojien väleillä on hintaeroa samoissa tuotteissa? Pystyisiköhän @Jimm's heittämään jonkin "ei liian detailin" kommentin tämmöiseen, kiinnostus lähinnä akateeminen.
On eroa, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Saatavuudet vaikuttavat hinnoitteluun myös.
 
Paahdettuihin hintoihin ei tässä kuussa tule kuin muutamia tuotteita, koska käynnissä on myös Back to School - kampanja josta löytyy reilusti enemmän tuotteita: Back To School - Jimms.fi
Tätä kampanjaa päivitellään myös viikottain, eli valikoimaa tulee vielä lisää.
Voisko bannerin ottaa pois jos ette meinaa laittaa sinne mitään järkevää? Nyt se tulee Back to School bannerin jälkeen etusivulla ja antaa 0 tuloksen. Ihan turhaa että on esillä :rolleyes:
 
Kauanko sähköpostin vastausta pitää odotella? Nyt mennyt 48 tuntia.

RMA-keissi on kestänyt kolme viikkoa. Virheen korjauksessa kahta viikkoa pidetään kohtuullisena aikana.

Lisäksi on itse pitänyt kysellä RMA:n edistymistä, kun teiltä ei kuulunut mitään kahteen viikkoon.

On mennyt Jimm's toiminta huonompaan suuntaan vuosi vuodelta.

Yli kymmenen vuotta asiakkaana melkee kymppitonnilla kamaa tilanneena niin samat fiilikset, jatkossa kiikuttaa raha muihin liikkeisiin. Ei nykypäivänä tahdo paketit lähteä vaikka varastot pullollaan. Sain saksasta nopeammin tuotteen mitä suomalaisesta verkkokaupasta. Ei viikko riitä edes reagoimaan että lähettää tuotteen.
 
Yli kymmenen vuotta asiakkaana melkee kymppitonnilla kamaa tilanneena niin samat fiilikset, jatkossa kiikuttaa raha muihin liikkeisiin. Ei nykypäivänä tahdo paketit lähteä vaikka varastot pullollaan. Sain saksasta nopeammin tuotteen mitä suomalaisesta verkkokaupasta. Ei viikko riitä edes reagoimaan että lähettää tuotteen.
Jep, teen samat toimenpiteet. Vaihtoehtoja löytyy ja varsinkin sellaisia vaihtoehtoja, jotka ymmärtävät asiakkaiden merkityksen ja mitä asiakaspalvelu on.

Kuluttajaviranomainen on ottanut oman RMA-keissini hoidettavaksi.
 
Yli kymmenen vuotta asiakkaana melkee kymppitonnilla kamaa tilanneena niin samat fiilikset, jatkossa kiikuttaa raha muihin liikkeisiin. Ei nykypäivänä tahdo paketit lähteä vaikka varastot pullollaan. Sain saksasta nopeammin tuotteen mitä suomalaisesta verkkokaupasta. Ei viikko riitä edes reagoimaan että lähettää tuotteen.
Itselle tuli tavara perille viime viikolla 37 tunnissa tilauksen tekemisestä. Tein tilauksen yöllä ja se lähetettiin heti klo8 aamulla kun ilmeisesti Jimmsillä tultiin töihin. Perillä oli lähetystä seuraavana päivänä puoli kolmelta iltapäivästä.
 
Itselle tuli tavara perille viime viikolla 37 tunnissa tilauksen tekemisestä. Tein tilauksen yöllä ja se lähetettiin heti klo8 aamulla kun ilmeisesti Jimmsillä tultiin töihin. Perillä oli lähetystä seuraavana päivänä puoli kolmelta iltapäivästä.

Jaa poikkeuksiakin näköjään on, viimeiset 5 tilausta mennyt yli viikko että on lähetetty edes, täytynee jatkossa omat osat ja muiden tilata muista liikkeistä jos viikossa ei lähde edes liikkeelle. Nyt veljellä hajosi kovalevy ja koneen käyttö ei onnistu. Joku pieni tietokonekauppa.fi lähetti lähes samantien kun tilasi, harmiko en muistanut kyseistä sivua silloinkun kovalevyä tilattiin.
 
Kyllä itellekki on tullu lähiaikoina muutamas päivässä tilauksen sisää laittamisesta paketti kotia, jos illalla tehny tilauksen niin kestän 2-3 pv, välillä tullu seuraavaks päiväks mikäli aamulla tilannu.
(viimesestä 3 tilauksesta, 2 on tullu 2-3pv:ssä ja yks seuraavaks päiväks).
Samaten takuuhommat toiminu moitteetta, viimeks viime viikolla hoitu reilu viikossa vaikka joutu tilaamaa maahantuojalta tuotteen.

Ei o 15v aikana kertaakaa tainnu tilaukset itellä viikkoa kestää.. muutamaa tapausta lukuun ottamatta, mut sillo vika ollu maahantuojan päässä.

Useimmiten jos joku kestän enemmän ku ton 2-3pv niin on ollu kyl Postin vika ihan suoraa.

EDIT: yhdestä toisesta isohkosta Suomalaisesta tietotekniikka liikkeestä kun tilasin vähä aika sitten niin toimitus kesti 3 viikkoa, vaikka tavaraa oli hyllyssä.
 
Viimeksi muokattu:
Joku pieni tietokonekauppa.fi lähetti lähes samantien kun tilasi, harmiko en muistanut kyseistä sivua silloinkun kovalevyä tilattiin.
Hassu homma, itsellä tietokonekauppa.fi pannassa, koska joskus 2005-7 tienoilla lähetin hajoamassa olevan n. viidenkympin samsung spinpoint f1 kovalevyn viallisena, sanoivat että ei tässä mitää vikaa ole ja että jos haluat takas sun pitää maksaa rahaa, ja kun kovo palauitui niin se oli edelleen hajoamassa.
 
Moro, onko Jimmssin kanta tosiaan se, että kyseiset naarmut emolevyssä eväävät takuun? Kyselen vielä täällä mikäli on mahdollisuutta lisäselvityksille ennenkuin harkitsen muita toimia.

Kyllä.
Luonnollisesti kuluttajasuojaan yhteyttä tai vaihtoehtoisesti RMA suoraan valmistajalle.
 
Mikä on käytäntö huonosti saatavilla olevien RTX 3xxx -korttien takuuhommissa? Onko odotettava ikuisuus juuri vastaavaa näyttistä (jossa saldo näytti olevan reilusti miinuksella) vai voiko saada toisen vastaavan? Tarjouksesta ostetun Asus Dual RTX 3060 Ti:n toinen tuuletin rämisee ja tikittää miehekkäästi. Päivän ehti olla koneessa kiinni...

EDIT: Asialle saatu selvyys
 
Viimeksi muokattu:
Jaa, on näköjään taas ilmestynyt cashback tarjouksia. Siihen liittyen pari markkinointivinkkiä:

Yhtäältä cashback tarjous viestittää, että hinnoissa on laskun varaa.

Toisaalta cashback tarjouksen hyödyntäminen edellyttää henkilö- ja pankkitietojen luovuttamista ulkomaille. Moisten tietojen väärinkäytöllä voi olla niin ikäviä seurauksia, että ajatus niiden myymisestä ties minne, ja todennäköisesti EU:nkin ulkopuolelle, muutamalla kympillä tai ehkä jollain saturaisella on lähinnä naurettava.

Eli ei tule kauppoja. Päinvastoin, tulkitsen tilanteen niin, että hintataso on vähintään tarjousajan "ilmava", eikä maksa vaivaa edes käydä sivustolla tilannetta tarkastelemassa. Parin PC:n kasaaminen olisi kesken/kiikarissa, mutta asiaan voinee ilmeisestikin palata ehkä vasta joskus hamassa tulevaisuudessa.
 
Jimmssin arvio näytönohjaimen saapumisesta (3080TUF 17.9 tilattu):

16.11.2020: 1-2 kk
8.12.2020: 2-3 kk
7.1.2021: 1-2 kk
3.2.2021: 2-3 kk
5.3.2021: 2-3 kk
2.4.2021: 2-3 kk
6.5.2021: 2-3 kk
4.6.2021: 2-3 kk
2.7.2021: 2-4 kk
6.8.2021: 2-4 kk

1628248456834.png
 
Jimmssin arvio näytönohjaimen saapumisesta (3080TUF 17.9 tilattu):

16.11.2020: 1-2 kk
8.12.2020: 2-3 kk
7.1.2021: 1-2 kk
3.2.2021: 2-3 kk
5.3.2021: 2-3 kk
2.4.2021: 2-3 kk
6.5.2021: 2-3 kk
4.6.2021: 2-3 kk
2.7.2021: 2-4 kk
6.8.2021: 2-4 kk

1628248456834.png
Onneksi huhujen mukaan Nvidia julkaisee 2022 vuoden lopulla 4000-sarjalaiset. #Hymiö
 
Eihän tässä RTX-kortin jonottajalla ole mitään järkeä (vieläkään). Eagle oc 3080:n tilanneena (viiden joukossa) vaihtoehto on perua tilaus, tai ottaa joku muu kortti tilalle.
Tilausta en kuitenkaan peru, koska tarvitsen vähintään 3080-kortin. Toisaalta sanotaan että voi ottaa muun mallin tilalle, mutta hinnat on niin älyttömiä että 3080 ti-malleihin pitäisi laittaa tonni lisää, ja jos peruuttaisin 3070-malliin, maksaisin siitäkin about 400 euroa.

Vaihtoehtona on siis omassa tilanteessa vain odottaa, kohta täysi vuosi edessä.

Onko Gigabyten RTX-korteista tukkurilta mitään tuloennusteita?
EDIT: Olihan se lista meilissä eli jatketaan ihmettelyä :)
 
Viimeksi muokattu:
Vaihtoehtona on siis omassa tilanteessa vain odottaa, kohta täysi vuosi edessä.
Onhan siihen vielä yli 1kk kun synttärikahvit juodaan. Itselläkin syyskuussa (22.09.2021) tilattu 3080 Tuf kortti jonossa (jonosija 180-200) ja uusi toive olisi että sen saisi joulupukilta, Asuksen/Jensenin sijaan.
 
Onhan siihen vielä yli 1kk kun synttärikahvit juodaan. Itselläkin syyskuussa (22.09.2021) tilattu 3080 Tuf kortti jonossa (jonosija 180-200) ja uusi toive olisi että sen saisi joulupukilta, Asuksen/Jensenin sijaan.
Jep. Pukilta on suurempi mahdollisuus, kuin Jenseniltä... Paitti tietty, jos et pistä paria tonttua lisää pätäkkää tiskiin...
 
cashback tarjous viestittää, että hinnoissa on laskun varaa.

Näinhän tuo on. Cashbackit ovat valmistajan tapa ratkoa ongelmia kun tukkurien ja jälleemyyjien varastoon on jumittunut tavaraa jonka tukkuhinta on laskussa tai malli on muutoin "poistumassa". Sen sijaan että ylihintainen tuote vähitellen "mätänee" hyllyyn ja lopuksi jää myymättä (ja menee lopulta täysin alta torihintojen jollekkin ihmeraudan trokaamiseen erikoistuneelle myyjälle tai jopa suoraan SER-kierrätykseen), tarjotaan valmistajan puolelta aleporkkanaa. Tässä on se hyöty ettei tarvitse pulata rahan kanssa tukkuri-jälleenmyyjä -välikäsien kanssa lainkaan eikä tule draamaa siitä kuinka jo toteutuneet ostot ja myynnit pitäisi oikaista uuteen halvempaan hintaan. Lisäksi se pitää jälleenmyyjiä pois konkasta kun ei jää sitä myymätöntä tavaraa hyllyyn josta tulee takkiin ja näin jälleenmyyjät edelleen viitsii pitää varastoja.

Ja kyllä, omat ongelmansa siinä on - tietojen luovutuksen lisäksi joutuu odottamaan yleensä pitkään että rahat ilmaantuu ja joutuu hyppimään melkoisen määrän temppuja läpi jotka on suoraan sanoen suunniteltu niin että osa porukasta luovaroi kun ei viitsi kymppien vuoksi nähdä vaivaa. Vähän niinkuin olisi myynyt tarjoustavaran mutta täyteen hintaan :D
 
Näinhän tuo on. Cashbackit ovat valmistajan tapa ratkoa ongelmia kun tukkurien ja jälleemyyjien varastoon on jumittunut tavaraa jonka tukkuhinta on laskussa tai malli on muutoin "poistumassa". Sen sijaan että ylihintainen tuote vähitellen "mätänee" hyllyyn ja lopuksi jää myymättä (ja menee lopulta täysin alta torihintojen jollekkin ihmeraudan trokaamiseen erikoistuneelle myyjälle tai jopa suoraan SER-kierrätykseen), tarjotaan valmistajan puolelta aleporkkanaa. Tässä on se hyöty ettei tarvitse pulata rahan kanssa tukkuri-jälleenmyyjä -välikäsien kanssa lainkaan eikä tule draamaa siitä kuinka jo toteutuneet ostot ja myynnit pitäisi oikaista uuteen halvempaan hintaan. Lisäksi se pitää jälleenmyyjiä pois konkasta kun ei jää sitä myymätöntä tavaraa hyllyyn josta tulee takkiin ja näin jälleenmyyjät edelleen viitsii pitää varastoja.

Ja kyllä, omat ongelmansa siinä on - tietojen luovutuksen lisäksi joutuu odottamaan yleensä pitkään että rahat ilmaantuu ja joutuu hyppimään melkoisen määrän temppuja läpi jotka on suoraan sanoen suunniteltu niin että osa porukasta luovaroi kun ei viitsi kymppien vuoksi nähdä vaivaa. Vähän niinkuin olisi myynyt tarjoustavaran mutta täyteen hintaan :D
IMO, minua ei vituta näissä chasbakeissa mikään muu, kuin niiden mainostaminen ja yleisesti paskat ja epämääriset ehdot.

Ostin keittiön, myyjä lupas 200-300€ chasbackkia. Ei oikeastaan vaikuttanut "todellisesti" kaupan hintaan, mutta en saannut tuota palautusta monestakin syystä. Ensim mainostettiin kyllä, että tuote kuuluu kampanjaan jne, mutta sitten jaettiin tilaus kahteen toimitukseen ja pienellä präntillä oli, että "pitää olla yhdellä kuitilla". Taisi olla muutama muukin ehto, joka ei "täyttynyt". Sanoisin, että tuo kusetus noiden chasbackkien kanssa on jokseenkin räikeää, eikä myyjä varmaan vedä nimeään alle jos sanoo, et kaupanpurku on vissiin mahdollinen, jos summaa ei saa.

Jostain asuksen lankusta tais käydä vastaava. Oli joku syy, miksi ei kelvannut kampanjaan vaikka piti kelvata - en jaksanut parista kympistä tapella.
 
Painaako kesälomat päälle vai pukkaako koronaa kun tilaus odottaa käsittelyä päivätolkulla? Vähän alkaa jo naurattaa tämä touhu, kun pitkin Eurooppaa samaan aikaan tilatut paketit tulee perille ennen kun täällä on edes otettu käsittelyyn.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 287
Viestejä
4 507 956
Jäsenet
74 349
Uusin jäsen
maaniman

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom