Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Hox! Päivitettiin meidän blogia yleisesti koskien tuotejulkkareita: Jimms blog - Jimms.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Asus ROG Strix 650W, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta - 139,90€
Ominaisuudet : - ROG jäähdytyssiilit peittävät kriittisiä komponentteja - Axial-tech -tuuletindesign - Dual ball -tuuwww.jimms.fi
Linkin virtalähteen +12V linjan speksi on merkattu väärin. Ei ole suinkaan 62A vaan 54A valmistajan sivujen mukaan.
Saisiko näitä myyntiin jollain listaus tarjouksella? QuietComfort 35 II Gaming Headset | Bose
Ei se taida olla sama ku kuulokkeiden osalta tossa joku mic + USB dock tietokoneeseen lisäksi...On listoilla! Tuotehaku - Jimms.fi
Sä vissiin edelleenkin jaksat itkeä täällä? Kannattaa toi blogipostaus lukasta, siel on yks kohta näemmä joka sunkin kannattais lukeaOletko kysyny arpamyyjien asiakaspalvelusta?
Ei se taida olla sama ku kuulokkeiden osalta tossa joku mic + USB dock tietokoneeseen lisäksi...
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu mutta ei. Ei riipu millään tasolla emolevystä, jos RGB-porttia ei ole, eikä täten sitä piuhaakaan voi kytkeä - joko on täysin pimeä, tai sitten loistaa jollain ennaltasäädetyllä värillä/kuviolla.Taitaa riippua emolevystä, että minkä värisenä se Alpenföhn loistaa "vakiona".
Sä vissiin edelleenkin jaksat itkeä täällä? Kannattaa toi blogipostaus lukasta, siel on yks kohta näemmä joka sunkin kannattais lukea
![]()
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu mutta ei. Ei riipu millään tasolla emolevystä, jos RGB-porttia ei ole, eikä täten sitä piuhaakaan voi kytkeä - joko on täysin pimeä, tai sitten loistaa jollain ennaltasäädetyllä värillä/kuviolla.
Miksi Jimmsillä valittu maksutapa vaikuttaa siihen, monenneksi päätyy jonossa? Eikö olisi reilumpaa laittaa asiakkaat jonoon sen perusteella, kuinka nopeasti ehtivät lisätä tuotteen ostoskoriin, jotta ei tarvitsisi rahaliikenteeseen liittyviä asioita kliksutella paniikissa läpi mahdollisimman nopeasti.
Reilua ehkä, mutta ei valitettavasti teknisesti mahdollista sillä ostoskorimme ei varaa tuotetta. :/
Toi ostoskorityyli on mielestäni surkea koska sitten moni huvikseen laittaisi vain tuotteen ostoskoriin kun samalla tosiostaja ei välttämättä ehdi pistämään tuotetta ostoskoriin. Nykyisessä järjestelmässä on mielestäni huonoa vain se, että sivu kaatuu usein ja sen takia ihan arvalla menee kuka saa tuotteen tilattuaMiksi Jimmsillä valittu maksutapa vaikuttaa siihen, monenneksi päätyy jonossa? Eikö olisi reilumpaa laittaa asiakkaat jonoon sen perusteella, kuinka nopeasti ehtivät lisätä tuotteen ostoskoriin, jotta ei tarvitsisi rahaliikenteeseen liittyviä asioita kliksutella paniikissa läpi mahdollisimman nopeasti.
Kai sitä teidän alustaa voi kehittää? Tuollaisen ominaisuuden tekeminen ei ole mikään amerikan homma![]()
Alustaamme kehitetään kyllä koko ajan.![]()
IMO aika turha homma, kun ei noita F5-kisoja ihan niin jatkuvalla syötöllä ole, vaikka nyt siltä tuntuukin. Tietääkseni myös voi muuttaa noudon ennalta maksettuun postitukseen aspan kautta, jos se 3.90€ postiennakosta on ylitsepääsemätön este.Kai sitä teidän alustaa voi kehittää? Tuollaisen ominaisuuden tekeminen ei ole mikään amerikan homma![]()
Ei ne postiennakkotilaajat sinällään mene kenenkään edelle. Tilaukset menee siinä järjestyksessä kun ne valmistuu, ja postiennakkotilaus vaan on nopeampi viedä loppuun asti.Ok, hyvä. Itsellä on nyt mennyt pieleen teiltä sekä RTX3080- että Zen3 -CPU tilaus, vaikka molemmissa olin liikkeellä heti kun tuotteet tuli myyntiin. 3080:a en saanut tilattua kun sivut kaatui ja Zen3:ssa olen jäänyt jonnekin perukoille koska en tajunnut lukea FAQ:sta, että postiennakkotilaajat menevät muiden edelle.
Ei ne postiennakkotilaajat sinällään mene kenenkään edelle. Tilaukset menee siinä järjestyksessä kun ne valmistuu, ja postiennakkotilaus vaan on nopeampi viedä loppuun asti.
Kun tilausta muuttelee ja saa sähköpostiin laskun. Miten kauan noin suunnilleen kestää, jotta tilauksella maksu näkyy? Torstai puolen yön kieppeillä (saattoi kyllä olla perjantain puolta) kun laskun sain ja maksoin samantien säästöpankista. Edelleen on ”odottaa maksua”.
No vaikka niin sitte. Kun kerran oot jo päättänyt uhriutua niin enpä haaskaa enempää aikaani...Eli käytännössä ilman saivartelua postiennakkotilaajat menevät muiden edelle jonossa?
..Eli käytännössä ilman saivartelua postiennakkotilaajat menevät muiden edelle jonossa?
käytännössä rajoitetulla saldolla olevat tuotteet menevät 3,80e lisämaksun maksaville, koska on nopein tapa...Eli käytännössä ilman saivartelua postiennakkotilaajat menevät muiden edelle jonossa?
No vaikka niin sitte. Kun kerran oot jo päättänyt uhriutua niin enpä haaskaa enempää aikaani.
Ei. Voit edelleen tilata noudolla ja pyytää aspan kautta muutettavan postitukseksi ja olet ihan samalla "kaistalla" kuin tuon huiman lisämaksun maksaneet.käytännössä rajoitetulla saldolla olevat tuotteet menevät 3,80e lisämaksun maksaville, koska on nopein tapa.
Manuaalisti---botit erikseen.
jonokin on kaksikaistainen.
Ei vahvistettu tarkoittaa sitä, että toimittajalta ei olla saatu minkäänlaista arviota. Eli voi mennä pidempäänkin. Arvio päivittyy, kun vahvistus saadaan.
Eipä ole tämä tapaus hoitunut vieläkään mihinkään suuntaan. Yritetty on kaikenlaista, mutta kun ei yritystä kiinnosta tulla yhtään missään vastaan niin tässä sitä ollaan vieläkin. Kaipa tämä lopuksi valuu sinne kuluttajariitalautakuntaan ihmeteltäväksi.Näyttää olevan aika laittaa omat kokemukset tänne Jimmsin asiakaspalvelusta.
RX 570 ja satunnaisia ongelmia, musta ruutu ja näytönohjain sekoaa täysin jolloin kortissa olevat ledit välkkyvät, tuulettimet nostavat ja laskevat kierroksia sekä hiiren ja näppämistön ledit sammuvat, resettiä painamalla tokeentuu ainoastaan. Jossain vaiheessa viime vuonna alkoivat ongelmat ja koitin niitä itse selvitellä, odottelin päivityksiä ja vaihtelin osia.
Tämän vuoden alussa (tammikuu) oli aika laittaa RMA-hakemus vetämään kun omat keinot oli käytetty ja näytönohjain sekoilee myös toisessa koneessani. Muutaman päivän kerkeää näytönohjain olla takuukäsittelyssä kun pitää toimittaa heille lisäselvitystä, kun eivät saa ongelmia toistettua. Tästä viestittelystä muutama päivä ja näytönohjain laitetaan takaisin postiennakolla, koska aiheeton takuupalautus ja maksa 50 euroa. Ei muuta kuin kortti takaisin omaan koneeseen ja eihän se tietenkään toimi. Tässä välissähän on AMD itse ajureissa sanonut "korjanneensa" tämän ongelman. Taas samaa sähköpostin vaihtoa Jimmsin kanssa ja heillä tuntuu olevan sama copy-paste vastaus aina valmiina "on se kumma ongelma kun meillä toimi". Voin sanoa, että useamman kerran tuon vastaavan lukeneena se alkaa hieman ärsyttämään.
Pyysin Jimmsiltä neuvoja, asenna Windows uusiksi. Pitkin hampain teen sen ja tämä ei tietenkään ongelmaa korjaa. Pyydän uudestaan neuvoja ja sitten pitäisi taas toimittaa kortti heille uudestaan takuukäsittelyyn ja tässä vaiheessa on pakko tehdä päätös, että pyydän apua Kuluttajaneuvonnasta. En todellakaan ollut aikeissa maksaa taas 50 euroa turhasta käsittelystä. Mainittakoot tässä välissä, että aloin aina kuvaamaan videota kun kone alkoi temppuilemaan tuon ensimmäisen takuukäsittelyn jälkeen. Tätä ennen olin ottanut vain yhden kuvan, jossa näkyy ettei näytönohjain anna kuvaa toisessa koneessani.
Ollaan tosiaan helmikuussa ja saan Kuluttajaneuvonnasta soiton, jossa erittäin asiallinen henkilö kertoo ettei takuuaikana asiakkaan tarvitse maksella mitään ja olen lisäksi omalta osaltani todistanut, että vika ilmenee. Ja ohjeistaa minua olemaan uudelleen Jimmsiin yhteydessä. 20.2. laitan Jimmsille vaatimukseni jossa vaadin nuo aiemmin mainitut 50 euroa takaisin sekä pyydän kaupan purkua tästä näytönohjaimesta. Samana päivänä asiakaspalvelu kuittaa viestin vastaanotetuksi ja laittaneensa sen takuupuolelle. 27.2. kyselen tilannepäivitystä, johon ei vieläkään ole vastausta tullut.
En olisi arvannut, että joudun Jimmsin kanssa vielä Kuluttajaneuvojalle asti menemään näissä takuuasioissa. Ja odotin, että tämäkin tapaus olisi jo saatu hoidettua, mutta tässä sitä yhä odotellaan.
Hox! Päivitettiin meidän blogia yleisesti koskien tuotejulkkareita: Jimms blog - Jimms.fi
No olisihan tuo aika hölmö systeemi, sitä kun moni foorumilainen kasailee täälläkin konepakettisuosituksia ym. muille varmasti vähän väliä.
Sulla pitäs olla AMD logon alla kuminen tappi mikä yhdistää pinnit 4 ja 5. Kun toi tappi on paikalla niin ainut mikä on valaistu on AMD logo. Jos tappi poissa niin punainen valo palaa.No kyllä mulla siinä se rinkula on punainenNäyttää kyllä mälliseltä tuo lasi
Näinhän se toimii lähes kaikilla muilla firmoilla, ja kai niitä ostoskoreja muuallakin tehdään?No olisihan tuo aika hölmö systeemi, sitä kun moni foorumilainen kasailee täälläkin konepakettisuosituksia ym. muille varmasti vähän väliä.
No olisihan tuo aika hölmö systeemi, sitä kun moni foorumilainen kasailee täälläkin konepakettisuosituksia ym. muille varmasti vähän väliä.
Hei! Normaalisti muutaman pankkipäivän sisällä pitäisi näkyä, myös ns. hitaampien pankkien kohdalla.
Tämä nyt varmaan on se mitä minä alunperin ajoin takaa, enkä tajunnut tätä välivaiheita. Mutta siis en tiedä mitään muuta kauppaa joka varaa vasta maksun jälkeen. Vaan muissa maksutavalla ei ole enää merkitystä sen suhteen, että onko tuote sulla vai ei.Tuotteen varaaminen voisi tapahtua vasta kun painetaan "Kassalle"-painiketta. Näin esimerkki-ostoskorien kasaaminen ei vaikuttaisi varastosaldoihin.
En minä ainakaan ole ulissut, enkä maksellut millään tilisiirroilla. Kysyin ihan vain siksi, että tämä on tasan ainut kauppa joka tekee tämän näin, että tämä aihe herättää hämmennystä kerta toisensa jälkeen, että onko sille jokin fiksu selitys, miksi ei toimita kuten kaikkialla muualla? Eikö esim kyseisen sivuston tekninen toteutus anna sitä myöden vai mistä johtuu. Kyllähän tuo kassalle nappi pitäisi sen tae olla, että tuote on silloin varattu, eikä arvailla kenen systeemit toimii sen jälkeen nopeiten.Hirveästi ulinaa täällä taas samasta aiheesta. Luulis että valittajat on ottaneet jo opikseen aiemmista kerroista. Miksi siis edelleen yritätte julkaisussa maksaa tilisiirrolla, ja sitten kun ei onnistukaan niin takas foorumille itkemään asiasta? Miksei sitä tuotetta vaan voi ottaa sillä postiennakolla tai noudolla. Noutokaan ei ole sitova, sen toimitus- ja maksutavan voi vaihtaa jälkikäteen aspan kautta.
Kieltämättä itseäkin uutena asiakkaana pisti harmittamaan että en uuteen ryzeniin saanut käsiäni kiinni vaikka tilaus meni läpi ongelmitta. Ihmettelin että muilla tilausvahvistusta pukkaa mutta olin valinnut väärän maksutavan. Noh, katsotaan mihin jonossa valuin tällä valinnalla.En minä ainakaan ole ulissut, enkä maksellut millään tilisiirroilla. Kysyin ihan vain siksi, että tämä on tasan ainut kauppa joka tekee tämän näin, että tämä aihe herättää hämmennystä kerta toisensa jälkeen, että onko sille jokin fiksu selitys, miksi ei toimita kuten kaikkialla muualla? Eikö esim kyseisen sivuston tekninen toteutus anna sitä myöden vai mistä johtuu. Kyllähän tuo kassalle nappi pitäisi sen tae olla, että tuote on silloin varattu, eikä arvailla kenen systeemit toimii sen jälkeen nopeiten.
se että ”asiat on aina ollut näin” ei käsittääkseni tarkoita etteikö asioita voisi jatkossa tehdä fiksummin, paremmin ja loogisemmin..
Ihme ulinaa, ei niitä prossuja olisi ollut yhtään enempää vaikka sivut toimisivat miten hienosti. Nyt sait edes hetken ilon ku luulit saaneesi tuotteen.
Nii kyllä se suurin syy on varmasti juuri siinä, että näkyvät saldot kertovat ajantasaisesti tuotteen saatavuuden. Sivuilla vierailee suuri määrä ihmisiä kerrallaan selailemassa ja kasaamassa tuotteita ostoskoriin vaikka varsinaista ostopäätöstä eivät olisikaan tekemässä, jolloin saldot vääristyisivät hyvin ikävällä tavalla.Mielenkiinnosta kysyn, että miksi tuota verkkokauppaanne ei toteuteta siten, että tuote varautuu jos sen saa ostoskoriin? Koska juuri tuo nykyinen systeemi ”varautuu maksusta” aiheuttaa varmaan eniten sitä hämminkiä.
Paitsi jos se menisi sen kassalle painamisen jälkeen varatuksi kuten kaikkialla muualla, kuten tuossa myöhemmin puhuttiin.Nii kyllä se suurin syy on varmasti juuri siinä, että näkyvät saldot kertovat ajantasaisesti tuotteen saatavuuden. Sivuilla vierailee suuri määrä ihmisiä kerrallaan selailemassa ja kasaamassa tuotteita ostoskoriin vaikka varsinaista ostopäätöstä eivät olisikaan tekemässä, jolloin saldot vääristyisivät hyvin ikävällä tavalla.
Niin ja sitten se aiemmin mainittu valopää heittää sen 1000 kpl hittituotetta koriin, menee kassalle tilaamatta niitä ja kukaan ei voi ostaa..?Paitsi jos se menisi sen kassalle painamisen jälkeen varatuksi kuten kaikkialla muualla, kuten tuossa myöhemmin puhuttiin.
No ihan miten vain, kuten todettu tämä on ainut kauppa minkä tiedän missä homma toimii näin, eikä toistaiseksi ole muuta oikeaa perustelua kuin ”näin on aina ollut”. Yleensä näissä on nämä 1kpl rajoitukset, joten ei tuollaista mainitsemaasi ongelmaa tule. Ja jos ei ole niin yhtälailla sen tilauksen saa sisään ja peruutettua suoraan sieltä sivulta sit myöhemmin.Niin ja sitten se aiemmin mainittu valopää heittää sen 1000 kpl hittituotetta koriin, menee kassalle tilaamatta niitä ja kukaan ei voi ostaa..?![]()
Minä ainakin yritin kyllä täysin rakentavaa palautetta antaa siitä miten 99% nettikaupoista toimii ja ihan oikeasti haluaisin tietää jonkun fiksun perusteen miksi yksi kauppa toimii toisin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.