Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Suosittelemme että kaikki ennakkomaksun yhteydessä virheen saaneet kirjautuvat sivuillemme ja tsekkaavat tilauksensa statuksen tilausnäkymästä ennen mahdollista chattiin hyökkäämistä :) Chatti on ilmeisesti tällä hetkellä pahoin ruuhkautunut.

Edit: tuotepäällikkö on päivittänyt vahvistettujen erien saapumisarviot tuotekorteille näkyviin, joten saatavuustietoja voi tarkastella sieltä jos niitä suinkin on. Uudet arviot päivittyvät tuotekortille sitä mukaa kun niitä tulee.

Edit 2: checkout-tilausten kirjautumisen viive on normaalisti max. 2h.
 
Viimeksi muokattu:
Suosittelemme että kaikki ennakkomaksun yhteydessä virheen saaneet kirjautuvat sivuillemme ja tsekkaavat tilauksensa statuksen tilausnäkymästä ennen mahdollista chattiin hyökkäämistä :) Chatti on ilmeisesti tällä hetkellä pahoin ruuhkautunut.

Juffex kohtasi virheen, Juffex meni tarkastamaan tilauksen statuksen, Juffex ei kuormittanut asiakaspalvelua. Ole kuin Juffex.

:psmoke:
 
"Paska" ei kaatunut kertaakaan, ja jos tilaat jotain jota varastossa ei ole, saat odotella sitä vaikka mikä verkkokauppa olisi kyseessä. Mee nyt muualle ruikuttamaan kun ei tuo ole Jimmsin vika millään tapaa.

Ainakin se mitä seurasin, niin kyllä se ongelma oli paluussa Jimmsille eikä niinkään ulkoisten maksunvälittäjien hitaus. Jimmybottihan siellä muutenkin huutelee ettei saanut rekisteröityä maksuja. Kehitysehdotuksena ostoskori voisi varata tuotteen tilaustapahtuman ajaksi.
 
Ainakin se mitä seurasin, niin kyllä se ongelma oli paluussa Jimmsille eikä niinkään ulkoisten maksunvälittäjien hitaus. Jimmybottihan siellä muutenkin huutelee ettei saanut rekisteröityä maksuja. Kehitysehdotuksena ostoskori voisi varata tuotteen tilaustapahtuman ajaksi.
Nimenomaan tuo. Maksu meni läpi vauhdilla, mutta hyytyi täysin kun piti palata Jimmsin sivuille.
 
Itse maksoin kortilla Checkoutilla. Kaikki meni hyvin ja sain tuotteen, vaikka palaaminen kauppaan kesti lähes minuutin :thumbsup:
 
Itsellä tilausvahvistus 16:04 lähinnä koska palaaminen tosiaan kesti pitkälle toista minuuttia ja odottaa tuotetta tilaan meni. Mutta eiköhän tuon joskus sitten saa :)
 
Itsellä tilaus näkyy omissa tilauksissa, mutta tilausvahvistusta ei ole vielä tullut. About puoli tuntia siihen kahteen tuntiin.
 
Lian Li Lancool II Mesh RGB (musta) kopasta mitään tilannepäivitystä? Viimeksi kun kyseli niin kuun alussa piti saada tietoa.
 
Lian Li Lancool II Mesh RGB (musta) kopasta mitään tilannepäivitystä? Viimeksi kun kyseli niin kuun alussa piti saada tietoa.

Tukkurilla ei ollut tälle mitään vahvistettua arviota antaa tällä hetkellä :/
 
Itsellä tilaus näkyy omissa tilauksissa, mutta tilausvahvistusta ei ole vielä tullut. About puoli tuntia siihen kahteen tuntiin.

Mitäpä sillä vahvistuksella tekee jos tilauksissa näkyy? Ja jos sattuu vielä tuotteet olemaan varattuna tilauksenne niin vielä parempi.
 
Itsellä tilaus näkyy omissa tilauksissa, mutta tilausvahvistusta ei ole vielä tullut. About puoli tuntia siihen kahteen tuntiin.

Täällä tuli 2h täyteen eikä ole tullut mitään vahvistuksia. Eipä yllättänyt että tuokaan ei toiminut.
 
Nyt mennyt 2 tuntia tilauksesta, mutta tilausvahvistusta ei vieläkään ole tullut.
Täällä tuli 2h täyteen eikä ole tullut mitään vahvistuksia. Eipä yllättänyt että tuokaan ei toiminut.

Eikö tilaus siis näy asiakastilille kirjautuessa? :o
Jos näkyy, niin kaikki on hyvin.

Ei siis haittaa, vaikka tilausvahvistusta ei tule sähköpostiin?

 
Täällä tuli 2h täyteen eikä ole tullut mitään vahvistuksia. Eipä yllättänyt että tuokaan ei toiminut.
Mua yllätti, että ylipäätään tilaat mitään Jimmsiltä, jos se kerran on tollanen "paskalafka" jossa mikään ei toimi. Jessus...
 
Ei täällä suomessa ole kauheasti vaihtoehtoja joidenkin komponenttien suhteen. Kyllähän se asiakasta vituttaa jos verkkokauppa toimii kuin torin vieressä seisova arpakauppias.
 
@Jimm's voisitte ehkä implementoida sellaisen "varattu ostoskorissa" ominaisuuden, missä tuote varautuu heti, kun tuote lisätään ostoskoriin, näin ennakkomaksajat eivät kärsisi vs. postiennakko
Ehkäpä ei kuitenkaan. Kaveria lainatakseni niin poistuu turhat varailijat. Oma etu on se, jos tietää miten saa tilauksen nopeiten sisään.
 
Pieni kehitysehdotus olisi että "Avoimet tilaukset" alta, tilauksen tiedoissa näkyisi se tarkka hetki kun tilaus on kirjattu. Samaten, voisi miettiä tuota ostoskoripuolta. Varata kysyityimmät tuotteet vaikka 5min ajaksi koriin, ja ne vapautuvat sieltä myyntiin joko kun aika umpeutuu, ostoskori maksetaan tai ostoskori tyhjätään. Nykyinen malli tietysti suosii näitä jotka tietävät miten tulee tilata :-) Itsellä ei ehtinyt tilaus ensimmäiseen kuormaan, mutta ihmettelen että tarkkaa aikaa ei osata kertoa aspasta siitä milloin tilaus tuli. Maksutapahtuman virheen takia, vaihdoin maksutapaa vielä kerran ja se vei ylimääräiset minuutit. Silti tuokin valmistui 16:07. Todennäköisesti aikaisempi maksutapahtuma oli varmistunut jo tätä ennen, 16:00-16:07 välillä.

Kysytyt tuotteet näemmä myydään hetkessä. Jälkikäteen tietysti omalla kohdalla harmittaa kun oli toisesta kaupasta ostoskorissa tuote mutta päädyin tilaamaan Jimmsiltä ihan tuki mielessä. Nyt kävi näin :)
 
Nyt kun Ryzen arpajaisista ei jääny kun vuoronumero käteen niin saisiko 9900K hintaa päivitettyä jos sen tilais harmitukseen
 
Kehitys ideana voisi olla kyllä että tuote varautuu esim ostoskoriin 15min ajaksi kun ostaa tuotetta tietysti Black fridayn aikana oli ainakin ennen että ennakkoon ei voinut maksaa. Mutta tämä kitinä nyt täällä ketjussa on täysin turhaa kun tulee joku uusi hypetetty julkaisu tuote niin sitä ei vain riitä kaikille eikä jimms sille mitään mahda voihan jimssi tilata vaikka 100000 uutta tuotetta mutta se mitä toimitetaan sen sijasta ja odotettava lisää on tilanne mille ei voi mitään sit jos Suomessa ois heti miljoonia haluamassa näitä niin kyllä tänne Peräpohjolan huudeille varmaan saisi
 
16:06 laitoin tilauksen 5600x + emolevy, 16:07 oli kaikki maksettu ja tilaus vahvistettu. Kiitokset, vähän positiivista palautetta tähän väliin.
 
Chatti sentään osaa kertoa että olen 77 jonossa. Kumma ettei tilaukseen saa samaa.

Minulla se on sanonut viimisen tunnin, että edellä on 2. Hyyty kuuden kohdalla mateluksi ja nyt kahden kohdalla ei liiku enää ollenkaan. En tiedä toimiiko tuo vai vuodattaako joku oikeasti elämäntarinaansa tuonne aspaan. Olen ollut viidestä asti tuossa jonossa ja nyt kello 20:08

Edit: Niin ja en jonota kysyäkseni jonotilannetta vaan yhdistääkseni pari tilausta ennen kuin ne huomenna lähtee.
 
Mitenkäs noiden Asus Blue Cave -tilausten kanssa, Ei tiedossa saatavuus vaikka 6.11 piti saapu?
 
Ei tullut tilausvahvistusta ollenkaan. Heti tein tilauksen kun nappi muuttui vihreäksi. Maksussa mennyt kuin se minuutti ja sitten Jimm's kusikin koko homman.

Niin siis tuli yllätyksenä että tuotteet myydään samointein loppuun? Vaikka itse povasit ennen myynnin alkua samaa showta kun nvidian julkkarin kanssa? Ja silti piti jäädä maksuja tuhraamaan vaikka joka paikassa suositellaan että älä jää tuhraamaan vaan ota postiennakko tai lasku? Sinähän se homman kusit eikä myyjä. Eiköhän noita myytäisi ihan mielellään heti niin paljon kun ostajia riittää? Jotenkin huvittavaa taas tämä touhu :rofl2:
 
Täytyy antaa positiivista palautetta: Eilen 5900X tilaus meni itselläni ongelmitta, mitä nyt vähän sivu hidasteli vain. Nyt jo aamulla lähtenyt myös prossu tulemaan Postin hellässä (toivottavasti) huomassa. Kiitokset! :tup:
 
Niin siis tuli yllätyksenä että tuotteet myydään samointein loppuun? Vaikka itse povasit ennen myynnin alkua samaa showta kun nvidian julkkarin kanssa? Ja silti piti jäädä maksuja tuhraamaan vaikka joka paikassa suositellaan että älä jää tuhraamaan vaan ota postiennakko tai lasku? Sinähän se homman kusit eikä myyjä. Eiköhän noita myytäisi ihan mielellään heti niin paljon kun ostajia riittää? Jotenkin huvittavaa taas tämä touhu :rofl2:
Pääsi tosiaan unohtumaan tuo postiennekko/lasku. No tulihan taattua asiakastyytyväisyyttä. "Hmph, tämä asiakas haluaa maksaa tilauksensa. Laitetaan se jonon hännille".
 
Onko mitään hajua milloin MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI, ATX-emolevy - 229,90€ tulee lisää?
Näytti aiemmin, että tämän päiväsestä satsista riittää, mutta jäin ihmettelemään muisteja tuon kaverksi ja sitten oli koko sivut alhaalla huollon takia, niin nyt ei anna mitään arviota uusille tilauksille.. :sori:

Näyttäisi olevan tukkurilta loppu, ja siksi toimitusaika on toistaiseksi vahvistamatta :/
 
Pääsi tosiaan unohtumaan tuo postiennekko/lasku. No tulihan taattua asiakastyytyväisyyttä. "Hmph, tämä asiakas haluaa maksaa tilauksensa. Laitetaan se jonon hännille".

Moikka! Ennakkomaksujen käsittelyyn käytetään checkoutia, joka aiheuttaa varsinkin ruuhkatilanteissa viivettä. Kiusanteosta ei siis ole kyse, ikävää että koet asian näin.

Postiennakot ja käteismaksut käsitellään omassa järjestelmässämme ilman kolmatta osapuolta, joten olemme asiaa kysyttäessä aina suositelleet näiden käyttöä asiakkaillemme silloin, kun kyseessä on ns. pommitarjous tai erityisen suosittu tuote.
 
Pakko antaa positiivista palautetta aspan toiminnasta. Eilen sain Zen3 prossun arpajaisista mutta toinen tilaus ei ole vielä valmis, vaan odottaa mm. virtalähdettä. Niin onnistui, etteivät lähetä prossua ennen kuin toinen tilaus on valmiina lähetettäväksi.:thumbsup: Ei nimittäin olisi oikein kiinnostanut kuluttaa takuuaikaa pitämällä prosessoria pöydällä, kun ei tiedä milloin virtalähde tulee.
 
Hei, laitoin eilen illasta asiakaspalveluun spostia tilaukseen liittyen. Kauanko arviolta kestää vastata?
 
Pieni kehitysehdotus olisi että "Avoimet tilaukset" alta, tilauksen tiedoissa näkyisi se tarkka hetki kun tilaus on kirjattu. Samaten, voisi miettiä tuota ostoskoripuolta. Varata kysyityimmät tuotteet vaikka 5min ajaksi koriin, ja ne vapautuvat sieltä myyntiin joko kun aika umpeutuu, ostoskori maksetaan tai ostoskori tyhjätään. Nykyinen malli tietysti suosii näitä jotka tietävät miten tulee tilata :) Itsellä ei ehtinyt tilaus ensimmäiseen kuormaan, mutta ihmettelen että tarkkaa aikaa ei osata kertoa aspasta siitä milloin tilaus tuli. Maksutapahtuman virheen takia, vaihdoin maksutapaa vielä kerran ja se vei ylimääräiset minuutit. Silti tuokin valmistui 16:07. Todennäköisesti aikaisempi maksutapahtuma oli varmistunut jo tätä ennen, 16:00-16:07 välillä.

Kysytyt tuotteet näemmä myydään hetkessä. Jälkikäteen tietysti omalla kohdalla harmittaa kun oli toisesta kaupasta ostoskorissa tuote mutta päädyin tilaamaan Jimmsiltä ihan tuki mielessä. Nyt kävi näin :)

Kiitos palautteesta, välitimme tämän eteenpäin järjestelmäpuolelle!
 
Hei, laitoin eilen illasta asiakaspalveluun spostia tilaukseen liittyen. Kauanko arviolta kestää vastata?

Hei! Yöllä tehtiin järjestelmään huoltotoimenpiteitä ja samalla asiakaspalvelun sähköpostijärjestelmä vaihtui. Viivettä esiintyy tämän johdosta tavallista enemmän, tietenkin myös kyselyiden suuri määrä vaikuttaa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 146
Viestejä
4 879 453
Jäsenet
78 769
Uusin jäsen
mikkolaine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom