Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Funny, you cannot use a +41 phone number when creating an account at Jimms.fi. That sounds odd. It errors saying "Uuden asiakkaan luonti epäonnistui, virhe tietojen tallennuksessa".

The phone number was in the format +41<space><rest of numbers>.
 
Funny, you cannot use a +41 phone number when creating an account at Jimms.fi. That sounds odd. It errors saying "Uuden asiakkaan luonti epäonnistui, virhe tietojen tallennuksessa".

The phone number was in the format +41<space><rest of numbers>.
Try "041rest of numbers" if that number is finnish. And no space between.

Edit. Äh näköjään osaatkin suomea niin miksi tuollaista kyselet?
 
Voi olla että Jimms ei hyväksy Sveitsin puhelinnumeroita. +41 on sveitsistä, +358 (0) 41 on Dna:n alunperin myöntämä suomalainen numero
 
Voi olla että Jimms ei hyväksy Sveitsin puhelinnumeroita. +41 on sveitsistä, +358 (0) 41 on Dna:n alunperin myöntämä suomalainen numero

Moikka! On luultavasti juurikin siitä kyse, että maatunnus on muu kuin suomi. Aspan kautta yhteyttä niin kyllä se saadaan sinne vaihdettua :)
 
On kyllä pakko kirjoittaa tännekin kun tulee niin hyvä mieli hyvistä toimitusajoista! Pistin n. puolisen tuntia sitten pikatoimituspyynnön prossu-emo tilauksesta niin että kerkeäisin huomenna räpeltelemään niin kas kummaa nyt no toimitettu! :tup: Harmi vain kun jimssin nopeus ei siirry tukkureille/valmistajille :sori: heidän takia toista tilautta toista kuukautta odotettu
 
"Keksi blogille nimi" - kilpailu on päättynyt ja palkinnot arvotaan tänään. Voittajille ilmoitetaan sähköpostilla.
Kiitokset kaikille osallistuneille mainioista nimiehdotuksista, sekä hurjasta määrästä postaustoiveita ja -ideoita! :comp:
 
Joko on nallekarkit tullu takasin?
Emäntä kyselee, kun on tilaamassa uutta ulkosta kovoa, mutta ei arvosta vegaanitikkareita. :D

Vielä on tikkareita "laarissa" mutta toivottavasti nallekarkkien tiimoilta kuuluisi lähiaikoina jotain :)
 
Try "041rest of numbers" if that number is finnish. And no space between.

Edit. Äh näköjään osaatkin suomea niin miksi tuollaista kyselet?

Pointti tossa oli, että kaverilla ongelmia luoda edes asiakastiliä juuri Sveitsin puhelin numerosta johtuen ja vaikka osaan Suomea niin kaveri ei osaa jonka vuoksi viesti oli Englanniksi. Aspa myös ei oikein osannut sanoa miten se tulee tehdä, että sinne tietoihin saa oikean numeron mutta itse tilaus pitäisi mennä läpi myös Sveitsiläisen numeron kanssa.
 
Minkälainen jono takuuhuolloissa on?
Mun RMA GPU saapui Teille tänään ja odottaa käsittelyä.
 
Onko tosiaan näin että hintaeroja erikoistarjouksiin ei hyvitetä vaikka tuote on tilattu parin viikon sisällä ja vielä palautusoikeus löytyy? Ei edes lahjakortteina?
Tarjoustuotetta vielä löytyy niin pitää tilata se erikseen ja palautella muoveissa oleva normaalihintainen tuote kun odottaa muita osia.

Tapahtumien tarjoustuotteet ovat aiemmin olleet ostettavissa vain paikan päältä tapahtumista, esimerkiksi Assemblyilla olleesta myyntipisteestä. Nyt toimintamallien muuttuessa ja tapahtuman ollessa ensimmäistä kertaa verkossa, omaksuimme uudenlaisia toimintatapoja ja toimme ensimmäistä kertaa tarjoukset verkkoon kaikkien saataville. Tuotteissa on kuitenkin ilmaistu, että kyseessä on rajallinen tarjouserä, ja niihin sovelletaan samoja käytäntöjä kuin messutarjouksiinkin. Näin ollen tapahtumien tarjouksiin ei ole valitettavasti mahdollista soveltaa tuota hintahyvitystä aiemmin toimitettuun tilaukseen. Tarjoustuotteet ovat rajattuja eriä, ja ostettavissa tarjoushinnalla vain tapahtuman aikana.

Foorumitarjouksissa käytäntömme on kuitenkin ollut se, että tapauskohtaisesti hntahyvityksiä on tehty, ja tähän käytäntöön ei ole tullut muutoksia.

Toimittamattomaan tilaukseen pystymme toki vaihtamaan tuotteen tarjoushintaiseen, mikäli tuotetta on sillä hetkellä vapaana tilattavissa.
 
Pointti tossa oli, että kaverilla ongelmia luoda edes asiakastiliä juuri Sveitsin puhelin numerosta johtuen ja vaikka osaan Suomea niin kaveri ei osaa jonka vuoksi viesti oli Englanniksi. Aspa myös ei oikein osannut sanoa miten se tulee tehdä, että sinne tietoihin saa oikean numeron mutta itse tilaus pitäisi mennä läpi myös Sveitsiläisen numeron kanssa.

Moikka! Tämä hoituu sillä että kaverisi laittaa rekkarointivaiheessa jonkun placeholder-numeron (esimerkiksi sinun numerosi?) ja ilmoittaa sitten vaikka chatissa aspalle sen oikean numeronsa :)
 
Miten tämä parikin kertaa mainittu "pikatoimitusnappi" toimii tai mistä sellaisen löytää? Koskeeko se vain jotain tiettyjä tilaustyyppejä?
 
Miten tämä parikin kertaa mainittu "pikatoimitusnappi" toimii tai mistä sellaisen löytää? Koskeeko se vain jotain tiettyjä tilaustyyppejä?
Pitää olla kirjautuneena Jimm'sin sivuille, tilaussivua tarkastellessa pitäisi näkyä oranssi pikatoimitus -nappi, ja tarkoitushan tätä olisi käyttää vain ja kun on oikeasti kiire.
 
Tapahtumien tarjoustuotteet ovat aiemmin olleet ostettavissa vain paikan päältä tapahtumista, esimerkiksi Assemblyilla olleesta myyntipisteestä. Nyt toimintamallien muuttuessa ja tapahtuman ollessa ensimmäistä kertaa verkossa, omaksuimme uudenlaisia toimintatapoja ja toimme ensimmäistä kertaa tarjoukset verkkoon kaikkien saataville. Tuotteissa on kuitenkin ilmaistu, että kyseessä on rajallinen tarjouserä, ja niihin sovelletaan samoja käytäntöjä kuin messutarjouksiinkin. Näin ollen tapahtumien tarjouksiin ei ole valitettavasti mahdollista soveltaa tuota hintahyvitystä aiemmin toimitettuun tilaukseen. Tarjoustuotteet ovat rajattuja eriä, ja ostettavissa tarjoushinnalla vain tapahtuman aikana.

Foorumitarjouksissa käytäntömme on kuitenkin ollut se, että tapauskohtaisesti hntahyvityksiä on tehty, ja tähän käytäntöön ei ole tullut muutoksia.

Toimittamattomaan tilaukseen pystymme toki vaihtamaan tuotteen tarjoushintaiseen, mikäli tuotetta on sillä hetkellä vapaana tilattavissa.
Elikkä ainut keino oikeasti on vain tilata uudestaan ja palauttaa? Noh, kyllä se näinkin toimii, en aio kertoa teille miten tehdä asioita mutta juurikin streamissa kun mietittiin miten tulevaa Amazonia vastaan aiotaan varustautua niin odotin ainakin että Jimm'sin suunnalla asiakastyytyväisyys olisi listan numero 1, kun teillä muuten asiat sillä saralla pelaa niin hyvin.
 
Jaa niin! Konepaikkakisan osallistujat käydään läpi tässä ihan lähiaikoina ja julkistetaan sitten vielä tämän viikon aikana :)
 
Elikkä ainut keino oikeasti on vain tilata uudestaan ja palauttaa? Noh, kyllä se näinkin toimii, en aio kertoa teille miten tehdä asioita mutta juurikin streamissa kun mietittiin miten tulevaa Amazonia vastaan aiotaan varustautua niin odotin ainakin että Jimm'sin suunnalla asiakastyytyväisyys olisi listan numero 1, kun teillä muuten asiat sillä saralla pelaa niin hyvin.

Hei! Siis eikö ollutkaan kyse foorumitarjouksesta? :o
Laitatko vaikka sen tilausnumerosi yksärillä niin päästään paremmin kärryille tästä.
 
Hei! Siis eikö ollutkaan kyse foorumitarjouksesta? :o
Foorumitarjous/Valvojaistarjous, en tiedä miksi nuo luokitellaan :hmm: Assemblyjen kanssa yhteistyössähän tuo taisi olla niin voisi olla myös että tapahtumatarjoukseksi luokiteltu.
 
Foorumitarjous/Valvojaistarjous, en tiedä miksi nuo luokitellaan :hmm: Assemblyjen kanssa yhteistyössähän tuo taisi olla niin voisi olla myös että tapahtumatarjoukseksi luokiteltu.

Jos saldoa on kyselyhetkellä niin tosiaan foorumitarjousten kohdalla voidaan erotus hyvittää, kuten yllä mielestämme ilmaisimme :)
Laita se tilausnumero yksärillä niin voidaan ottaa tsekkailla!
 
Jos saldoa on kyselyhetkellä niin tosiaan foorumitarjousten kohdalla voidaan erotus hyvittää, kuten yllä mielestämme ilmaisimme :)
Laita se tilausnumero yksärillä niin voidaan ottaa tsekkailla!
Oli kuin olikin niin vähän oudolta tuntui.
Nopeaa toimintaa teidän suunnalta niin uusi paketti on jo kerennyt lähteä tulemaan ja palautus nykyiselle kanssa menossa postiin pikimmiten niin ei varmaan sen kummemmin tarvitse asiaa osaltani selvitellä, mutta hyvä tietää tulevaisuuden tilauksia varten että pitäisi toimia ihan chatinkin kautta :tup:
 
Moikka! Tämä hoituu sillä että kaverisi laittaa rekkarointivaiheessa jonkun placeholder-numeron (esimerkiksi sinun numerosi?) ja ilmoittaa sitten vaikka chatissa aspalle sen oikean numeronsa :)

Mutta miksei rekkausvaihde hyväksy kuin Suomlaisia numeroita? Mikä idea sen takana on?
 
Oli kuin olikin niin vähän oudolta tuntui.
Nopeaa toimintaa teidän suunnalta niin uusi paketti on jo kerennyt lähteä tulemaan ja palautus nykyiselle kanssa menossa postiin pikimmiten niin ei varmaan sen kummemmin tarvitse asiaa osaltani selvitellä, mutta hyvä tietää tulevaisuuden tilauksia varten että pitäisi toimia ihan chatinkin kautta :tup:

Chattiaspalle laitettu muikkaria että miten homma toimii :)
 
Mutta miksei rekkausvaihde hyväksy kuin Suomlaisia numeroita? Mikä idea sen takana on?

Meidän nettikaupan kautta ei pysty tekemään tilauksia kuin suomeen, siksi varmaan oletuksena myös suomen maatunnus puhelinnumeroissa. Ahvenanmaan ja ulkomaan tilaukset pitää tehdä manuaalisesti asiakaspalvelun kautta. Kehitysehdotus puhelinnumeroita koskien on välitetty eteenpäin!
 
Viimeksi muokattu:

@Jimm's Saisko tuohon hintatarkistuksen?
@Jimm's jäikö kyseinen viesti huomaamatta valvojaisten jälkeisin viikonloppuhälinän jalkoihin? :D Kyselen vaan, kun mielellään ostaisin teiltä samalla kun muunkin koneen osat. Virtalähde on hinta.fi mukaan yksi kalleimmista, 30€ kalliimpi kuin halvin.
 
Ei tässä hoppua ole, kun jimmssilläkin oli kaapeli maininnalla että ensi viikolla tulee lisää (ehkä). Verkkokauppa.comilta kun on odotettu jo kolme kuukautta ilman edistymistä.
Kyllä nyt ropisi pisteet Jimmykaupan laariin. Paketti tuli perille päivää ennen ennustetta ja sillävälin Verkkiksen vastaava kaapeli möllöttää jälkitoimituksessa ilman mitään ennustetta. Jätän sen kyllä piruuttani sinne kun on postiennakko. Jos toimittavat niin eipä se hukkaan mene, mutta Jimmyllä homma pelas :thumbsup:
 
Kuinkas yleinen ongelma on AsRock Taichi X570 emolevyssä, että chipsetin (SouthBridge) tuuletin kuolee ja mistäs repäsen uuden siihen ilman koko emolevyn lähetystä?
 
Viimeksi muokattu:
Semmoista rakentavaa palautetta olisi tarjota että olisi kiva jos tuotteiden perus-specsit olisivat aina samassa järjestyksessä. Katselen juuri pienikokoisia koteloita ja on aika puuduttavaa etsiä aina ne mitat kun välillä ne on siellä ensimmäisten tietojen joukossa, välillä keskellä ja välillä siellä viimeisten joukossa.

Olisi huomattavasti helpompaa jos ensimmäisellä rivillä olisi kerran kerrasta tuotteen malli ja suluissa vaikka väri, toisella rivillä kotelon tyyppi ja yhteensopivuus(ATX, mATX, ITX jne.) ja kolmannella mitat samassa formaatissa, esimerkiksi Pituus x Leveys x Korkeus. Sitten vielä neljännelle riville GPU:n maksimimitta ja tässä aletaan jo olemaan tilanteessa jossa tärkeimmät universaalit tiedot ovat luettavissa muutamassa sekunnissa. Olisi huomattavasti nopeampaa ihmisille jotka etsivät vaikkapa tietyn kokoista koteloa, koska esimerkiksia ATXissä ja mATXissä on huomattavia kokoeroja mallien välillä ja juurikin mATX saattaa olla joko melkein normi ATX:n kokoinen tankki tai lähes Mini-ITX kokoa joka ei juuri pöytätilaa vie.

Hinnat ovat hyvät, palvelu on aina ollut hyvää ja valikoimaa riittää. Mutta tässä olisi kehitysidea.
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's jäikö kyseinen viesti huomaamatta valvojaisten jälkeisin viikonloppuhälinän jalkoihin? :D Kyselen vaan, kun mielellään ostaisin teiltä samalla kun muunkin koneen osat. Virtalähde on hinta.fi mukaan yksi kalleimmista, 30€ kalliimpi kuin halvin.

Tsekkauspyyntö välitetty! Saatavuus tuossa on kyllä haastava.
 
Semmoista rakentavaa palautetta olisi tarjota että olisi kiva jos tuotteiden perus-specsit olisivat aina samassa järjestyksessä. Katselen juuri pienikokoisia koteloita ja on aika puuduttavaa etsiä aina ne mitat kun välillä ne on siellä ensimmäisten tietojen joukossa, välillä keskellä ja välillä siellä viimeisten joukossa.

Olisi huomattavasti helpompaa jos ensimmäisellä rivillä olisi kerran kerrasta tuotteen malli ja suluissa vaikka väri, toisella rivillä kotelon tyyppi ja yhteensopivuus(ATX, mATX, ITX jne.) ja kolmannella mitat samassa formaatissa, esimerkiksi Pituus x Leveys x Korkeus. Sitten vielä neljännelle riville GPU:n maksimimitta ja tässä aletaan jo olemaan tilanteessa jossa tärkeimmät universaalit tiedot ovat luettavissa muutamassa sekunnissa. Olisi huomattavasti nopeampaa ihmisille jotka etsivät vaikkapa tietyn kokoista koteloa, koska esimerkiksia ATXissä ja mATXissä on huomattavia kokoeroja mallien välillä ja juurikin mATX saattaa olla joko melkein normi ATX:n kokoinen tankki tai lähes Mini-ITX kokoa joka ei juuri pöytätilaa vie.

Hinnat ovat hyvät, palvelu on aina ollut hyvää ja valikoimaa riittää. Mutta tässä olisi kehitysidea.

Moikka! Ainakin toistaiseksi tuotteistus taitaa aika pitkälti olla sen varassa, mitä tuotteen valmistaja tai tukkuri milloinin kunkin tuotteen kohdalla ilmoittaa. Välitetään kuitenkin kehitysehdotus eteenpäin :)
 
Kuinkas yleinen ongelma on AsRock Taichi X570 emolevyssä, että chipsetin (SouthBridge) tuuletin kuolee ja mistäs repäsen uuden siihen ilman koko emolevyn lähetystä?

Moikka! Kyllä se valitettavasti menee koko emolevyn lähettämiseksi jos tuon haluaa kuntoon, ei ole ainakaan meidän kautta saatavilla varaosana. :/
Täyttele takuulomake täältä: RMA Hakemuslomake - Jimms.fi
 
Onko syytä huolestua, kun eilen aamusta tilattu kotelo ei ole vielä lähtenyt liikkeelle? Olen vissiin tottunut jo liiaksi nopeaan palveluun, kun päivän viivekin tuntuu pitkältä :D
 
Onko syytä huolestua, kun eilen aamusta tilattu kotelo ei ole vielä lähtenyt liikkeelle? Olen vissiin tottunut jo liiaksi nopeaan palveluun, kun päivän viivekin tuntuu pitkältä :D

Ei pitäisi olla syytä huoleen, mutta halutessasi voit tsekata statuksen asiakaspalvelustamme - chatista saat nopeinten vastauksen!
 
No ei ole todellista, viikon ollut Lenovo Legion Y27q-20 käytössä ja nyt tarjouksessa 150e hinnasta pois.
Olisiko tätä mahdollista korjailla @Jimm's
 
No ei ole todellista, viikon ollut Lenovo Legion Y27q-20 käytössä ja nyt tarjouksessa 150e hinnasta pois.
Olisiko tätä mahdollista korjailla @Jimm's

Moikka! Ole yhteydessä asiakaspalveluun tilausnumerosi kanssa :)
Edit: nopeinten tavoitat chatista tai puhelimella!
 
Menee vähän ohi aiheen mutta kyllä ottaa päähän kun jo näkyy torissa tarjousprossuja myynnissä, itsellä oli jo korissa mutta en saanut. Uskaltaa myydä (ehkä?) omalla nimellä joten kaveri sietäisi joutaa mustalle listalle!
 
Moikka! Ole yhteydessä asiakaspalveluun tilausnumerosi kanssa :)
Edit: nopeinten tavoitat chatista tai puhelimella!
ai tekö nykään hyvitätte sen uuden tuotteen hinnan, eikä tarvi lähettää vasta tilattua tuotetta asiakaspalautuksena ja tilata uudestaan?
 
ai tekö nykään hyvitätte sen uuden tuotteen hinnan, eikä tarvi lähettää vasta tilattua tuotetta asiakaspalautuksena ja tilata uudestaan?
Tuossa edellisellä sivullahan näistä alennuksien hyvittämisistä juuri oli juttua;
Tapahtumien tarjoustuotteet ovat aiemmin olleet ostettavissa vain paikan päältä tapahtumista, esimerkiksi Assemblyilla olleesta myyntipisteestä. Nyt toimintamallien muuttuessa ja tapahtuman ollessa ensimmäistä kertaa verkossa, omaksuimme uudenlaisia toimintatapoja ja toimme ensimmäistä kertaa tarjoukset verkkoon kaikkien saataville. Tuotteissa on kuitenkin ilmaistu, että kyseessä on rajallinen tarjouserä, ja niihin sovelletaan samoja käytäntöjä kuin messutarjouksiinkin. Näin ollen tapahtumien tarjouksiin ei ole valitettavasti mahdollista soveltaa tuota hintahyvitystä aiemmin toimitettuun tilaukseen. Tarjoustuotteet ovat rajattuja eriä, ja ostettavissa tarjoushinnalla vain tapahtuman aikana.

Foorumitarjouksissa käytäntömme on kuitenkin ollut se, että tapauskohtaisesti hntahyvityksiä on tehty, ja tähän käytäntöön ei ole tullut muutoksia.

Toimittamattomaan tilaukseen pystymme toki vaihtamaan tuotteen tarjoushintaiseen, mikäli tuotetta on sillä hetkellä vapaana tilattavissa.
 
Tuli ifixitin setti tilattua valvojaisista ja tänään sai käydä hakemassa eli vanhaa Jimmssiä! Kiitos nopeasta toimituksesta. Liputetaan tosin tikkareitten tilalle nallekarkit takaisin.
 
Tulipas tilattua tuo lenovon tarjousnäyttö y27q-20. Toivottavasti perjantai tai lauantai ehtisi ouluun. Tässä jo tuplamonitorinvarsi odotellut kuukauden päivät uutta.
Tilaukseni oli noin 16:30. Pikselitakuuta en kehdannut ottaa, oisin ostanut jonkun superhyvän 4k näytön, mutta niitä ei vielä oikein ole tai hinnat menee yli tonnin.

Muistaakseni joskus oli jos tilasi tiettyyn aikaan mennessä, 15:00 tai jotain niin ehti saman päivän lähetykseen?
Ei taida enää olla, vai muistanko ihan väärin/väärän liikkeen?
 
Onko mahdollista saada artisan hiirimattoja teille, näitä ei euroopasta tahdo löytyä
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 308
Viestejä
4 579 060
Jäsenet
75 404
Uusin jäsen
MiikaK82

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom