Joo, boteillehan nää aina menee
Onnea, sait ainoan myynnissä olleen kappaleen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ainakin yksi lähti tänne ihan ninjaklikkailulla.Kolmessa sekunnissa myytiin loppuun. Vitun botit
Reilu meno. Kaikki muut tarjoukset tulee etusivulle ja tämä pitää bongata keskustelusta.
Mikä helvetti tässä on se juju? Ihan sama miten nopeaa itse klikkailee niin aina myöhässä ja kirkkaasti.
Menikö peräti kolme sekuntia? Ite rämpytin F5 ja heti kun sain linkin auki, niin näytti 0 eikä saanu lisättyä koriinkaan, saati että ois edes tarvinnut kassalle yrittää.Kolmessa sekunnissa myytiin loppuun. Vitun botit
Ihan reilua kun striimissä sanottiin että "tulee JOKO etusivulle TAI kommenttina, bongatkaa sieltä".Reilu meno. Kaikki muut tarjoukset tulee etusivulle ja tämä pitää bongata keskustelusta.
Menikö peräti kolme sekuntia? Ite rämpytin F5 ja heti kun sain linkin auki, niin näytti 0 eikä saanu lisättyä koriinkaan, saati että ois edes tarvinnut kassalle yrittää.
No, kestihän noi silti pidempään, kuin 3080 FE:t.
Lukeeko tilausvahvistuksessa "ei vahvistettu"?Saatoi ehkä kans saada
1-4pv mitä striimissä kans sanottiinLukeeko tilausvahvistuksessa "ei vahvistettu"?
10kpl niitä näkyi ainakin minulle siinä vaiheessa kun avasin. Olisin saanut helposti tilattua, mutta jätin muille kun ei ole itsellä tarvetta. Väittäisin, että lähemmäksi 10sec oli aikaa ennenkun viimeinen kappale hävisi.
Taitaa itellä tää 15ms pingi olla aivan liikaa tämmösiin F5 arpajaisiin.Sekunti meni siihen että linkki ilmestyi tänne, toinen sekunti siihen kun klikkasin auki, kolmas sekunti kun levy oli ostoskorissa ja myyty loppuun. Jännä juttu
Mikä helvetti tässä on se juju? Ihan sama miten nopeaa itse klikkailee niin aina myöhässä ja kirkkaasti.
Kolmessa sekunnissa myytiin loppuun. Vitun botit
Ei saa yleistää liiaksi, skripti-vapaasti täällä päässä ainakin mentiin.Skriptit näillä jauhaa. Ei niiden tarvi kun saada tuotesivu auki ja sen jälkeen on sekunnissa tilaus tehty. Ei yksinkertaisesti käsin tehty tilaus käy noin nopeasti, kun siellä on useampi nappi klikattavana ja yksi rastikin pitää laittaa ruutuun.
Skriptit näillä jauhaa. Ei niiden tarvi kun saada tuotesivu auki ja sen jälkeen on sekunnissa tilaus tehty. Ei yksinkertaisesti käsin tehty tilaus käy noin nopeasti, kun siellä on useampi nappi klikattavana ja yksi rastikin pitää laittaa ruutuun.
Höpsis. 10kpl näkyi täällä enkä yhtään hutia klikannut, siltikään en ehtinyt. Skriptit jauhoi liian tehokkaasti.Itsellä näkyi 8kpl mutta ei nyt erityistä tarvetta ole lisätilalle. Eli olisi sen ehtinyt ostaa.
En kyllä tiiä mitä sä katkeruuksissas nyt selität. Ei mulla oo ollu tilauksissa käytössä skripti, kyse on vaan siitä et kuinka lihasmuistista saa sen setin vietyä tuotesivulta tilausvahvistukseen. Siinä ei kovin montaa sekuntia mene.Skriptit näillä jauhaa. Ei niiden tarvi kun saada tuotesivu auki ja sen jälkeen on sekunnissa tilaus tehty. Ei yksinkertaisesti käsin tehty tilaus käy noin nopeasti, kun siellä on useampi nappi klikattavana ja yksi rastikin pitää laittaa ruutuun.
Samoin, armotonta naputusta prosessi läpiEi saa yleistää liiaksi, skripti-vapaasti täällä päässä ainakin mentiin.
Taitaa itellä tää 15ms pingi olla aivan liikaa tämmösiin F5 arpajaisiin.
vaikka täällä maristaan niin siitä huolimatta suurin osa tykkää näistä, ihan tapahtumana ja myös kärkkyen tarjouksia jne.Kiitos kaikille valvojaisista - ensi kertaan! Tarjoukset jää tosiaan näkyviin viikonlopun yli (niin kauan kun saldoa riittää)
En ymmärrä.. Ite rämppäsin F5 siinä vaiheessa kun streamista kuulu "5", näin heti viestin kun se tuli, avasin linkin ja oli nollilla eikä menny koriin.En kyllä tiiä mitä sä katkeruuksissas nyt selität. Ei mulla oo ollu tilauksissa käytössä skripti, kyse on vaan siitä et kuinka lihasmuistista saa sen setin vietyä tuotesivulta tilausvahvistukseen. Siinä ei kovin montaa sekuntia mene.
Lisäks jos tajusitte niin striimissä oli viive, painoit F5 pikkasen ennen kun sieltä laskettiin nollaan niin se linkki oli jo olemassa. Siihen vielä tuurilla oikeessa paikassa ettimässä, niin kyllä sen saa ihan omilla käsillä tilattua.
Joka ikinen kerta porukka itkee samoista boteista ja skripteistä ja ties mistä muusta kun jäävät ilman
Näkyi 10kpl mutta ei enää antanut laittaa koriin, ei se saldo aina sano.Itsellä näkyi 8kpl mutta ei nyt erityistä tarvetta ole lisätilalle. Eli olisi sen ehtinyt ostaa.
Ehkä tämä on se suurin ero!Lisäks jos tajusitte niin striimissä oli viive, painoit F5 pikkasen ennen kun sieltä laskettiin nollaan niin se linkki oli jo olemassa.
Postiennakko ilmeisesti nopein, kun ei tarvitse tuhlata aikaa varsinaiseen maksuvaiheeseen ennen lähipostin tiskiä.itse taisin hävitä kun valitsin maksutavaksi mobilepay. idea webbimasterille: black fridaylle captcha ettei botit vie kun silloin on kovempia tarjouksia.
Mää kun odotin tätä, kun meni striimin alku ohi, mut olikin joku tuhnu A400 Muutenkin jäin ylläritarjouksia (ei ennakkoon kuulutettuja) kaipaamaan ja aarrejahteja on ikävä!39,90€ 1TB A2000 tulossa.
itse taisin hävitä kun valitsin maksutavaksi mobilepay. idea webbimasterille: black fridaylle captcha ettei botit vie kun silloin on kovempia tarjouksia.
Klikkailin todella nopee sen läpi, ja varattu tilaukselle lukee!
Hävisit ihan vaan sen takia kun valitsit jotain muuta kun postiennakon. Tällä kertaa siitä jo sanottiin ihan striimissäkin ettei kannata alkaa tilausta makselemaan, sillä ne tuotteet ei varaudu ostoskorissa.itse taisin hävitä kun valitsin maksutavaksi mobilepay. idea webbimasterille: black fridaylle captcha ettei botit vie kun silloin on kovempia tarjouksia.
Kiitos teille, ihan hyvää kontsaa oliKiitos kaikille valvojaisista - ensi kertaan! Tarjoukset jää tosiaan näkyviin viikonlopun yli (niin kauan kun saldoa riittää)
Suuhun?Antille ens kerralla jesarilla mikki kiinni?
Suupieleen.Suuhun?
Juu, itsellekin jäi käteen seuraavaa kasausta varten Noctua NH-D15. Ei nyt mikään huippuale, mutta ei sitä oikein halvemmallakaan ole ikinä tainnut saada Black Fridayna sitten varmaan taas seuraaviavaikka täällä maristaan niin siitä huolimatta suurin osa tykkää näistä, ihan tapahtumana ja myös kärkkyen tarjouksia jne.
Seuraavaa odottaen...
Suupieleen.
Eikö klarna laskukin ole nopea? Vai onko postirnnakko sitäkin nopeampi? Kumpaakaan en itse ole ikinä kokeillut.Hävisit ihan vaan sen takia kun valitsit jotain muuta kun postiennakon. Tällä kertaa siitä jo sanottiin ihan striimissäkin ettei kannata alkaa tilausta makselemaan, sillä ne tuotteet ei varaudu ostoskorissa.
Eikö klarna laskukin ole nopea? Vai onko postirnnakko sitäkin nopeampi? Kumpaakaan en itse ole ikinä kokeillut.