Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Miksi nykyään tuotteen postitusta pitää odottaa useampi arkipäivä?
Kummastelen sitä siksi että nyt toinen tilaus joka näin. Kyseessä on tuote, jota on varastossa, hiiri.
Esimerkiksi tilasin ulkomailta videotykin, joka tuli Puolan varastosta viidentenä arkipäivänä. Rajojen sisäpuolella sama tahti ei oikein positiivista fiilistä saa aikaan.
Muistan ajan jolloin tuotteet sai edes 2 päivän sisällä postiin, joskus seuraavana päivä jimssiltä.
Onko ilmaiset postit siirtyneet postitusnopeuteen?
Edit:
Selasin taaksepäin ja ilmeisesti joulukiireitä.
Kuukausi sitten tosin muisikampasetti myös odotteli päivätolkulla postitusta,
tavaraa oli saldossa. Tuli vain Dejavu- fiilis.
29.11 maksettu tilaus, ja tuotteita ollut kokoajan hyllyssä, eikä tilausta edes kerätty vielä. Ymmärrän ruuhkahuiput, mutta pitäisiköhän kauppiaankin ymmärtää ne, ja reagoida tarpeen mukaan? Paljon on tullut tilattua, mutta nyt alkaa jo otsasuonta pakottamaan odotus. Chattiakin on aiheesta laitettu.
Juu, vähän sama tilanne. 30.11. pv tilattu ja kysäisin chatissa tilannetta ja muuttamassa toimitustapaa, niin ei taida lupailtu 6 arkipäivää pitää paikkansa. Onneksi vasta ensi viikolla ois todellinen tarve saada kone kasattua.
Yhdyn kuoroonne, 28.11 tilattu ja ingenting. Noh, kai se joskus.
Joo ei tosiaan tullut varastossakaan olevat tavarat tuohon kuuteen arkipäivään, mikään kauppa ei ole vielä toistaiseksi ollut näin hidas ruuhka-aikoinakaan.
Taitaa olla porukka tottunut liian nopeisiin toimitusaikoihin. 6 arkipäivää ei ole edes kulunut teidän tilauksien kohdalla.
@Jimm's ette ole vieläkään vastanneet yv viestiin parin viikon takaa..
27.11. tilaus sisään, kyllä tässä 6 arkipäivää on täynnä.
Koskien palautteita lainaamme itseämme edelliseltä sivulta:
Tilausruuhkaa ja siitä koituvia lieveilmiöitä on päässyt syntymään lisäresursseista huolimatta, ja sitä puretaan parhaamme mukaan, myös tänään itsenäisyyspäivänä pakkaamme tilauksia normaalisti. Talkoohommiin tullaan myös ensi viikonloppuna.
Toimintaohje pysyy samana: Jos tilauksen kanssa on kriisi, siitä kannattaa soittaa asiakaspalveluun, chattailla tai laittaa vaikka tilausnumero yksärillä, niin saadaan potkittua akuutimmat liikkeelle mikäli eivät ole ns. "omalla painolla" liikahtaneet.
Tilauksia paukutellaan liikkeelle järjestyksessä, jonka vuoksi ruuhka purkautuu hitaasti mutta varmasti. Varastoon on saapunut myös joitain kauan odotettuja täydennyseriä, jonka vuoksi tilauskannasta on noussut myös Black Fridayta edeltävältä ajalta tilauksia jonon kärkeen.
Jottei kuulostaisi liikaa selittelyltä, niin lopuksi haluamme ilmaista vilpittömät pahoittelumme ruuhkan aiheuttamista viivästyksistä sekä niistä johtuvasta haitasta ja mielipahasta! Peace, love and hardware! Muistakaa, että ongelmat on tehty ratkottaviksi
