Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Tuleeko lähiaikoina Jimm'sille jotain prossu + emolevy + muistikitti -bundleja Coffee Lake Refresh hengessä?
 
29.11 maksettu tilaus, ja tuotteita ollut kokoajan hyllyssä, eikä tilausta edes kerätty vielä. Ymmärrän ruuhkahuiput, mutta pitäisiköhän kauppiaankin ymmärtää ne, ja reagoida tarpeen mukaan? Paljon on tullut tilattua, mutta nyt alkaa jo otsasuonta pakottamaan odotus. Chattiakin on aiheesta laitettu.
 
Juu, vähän sama tilanne. 30.11. pv tilattu ja kysäisin chatissa tilannetta ja muuttamassa toimitustapaa, niin ei taida lupailtu 6 arkipäivää pitää paikkansa. Onneksi vasta ensi viikolla ois todellinen tarve saada kone kasattua.
 
Täälläkin sama juttu. Peruin tilauksen ja tilasin Saksasta. Osa tuli kahdessa päivässä kotiin. Maksoin posteja ilomielin 14euroa.
 
Joo ei tosiaan tullut varastossakaan olevat tavarat tuohon kuuteen arkipäivään, mikään kauppa ei ole vielä toistaiseksi ollut näin hidas ruuhka-aikoinakaan.
 
Taitaa olla porukka tottunut liian nopeisiin toimitusaikoihin. 6 arkipäivää ei ole edes kulunut teidän tilauksien kohdalla.

@Jimm's ette ole vieläkään vastanneet yv viestiin parin viikon takaa..
 
Miksi nykyään tuotteen postitusta pitää odottaa useampi arkipäivä?
Kummastelen sitä siksi että nyt toinen tilaus joka näin. Kyseessä on tuote, jota on varastossa, hiiri.
Esimerkiksi tilasin ulkomailta videotykin, joka tuli Puolan varastosta viidentenä arkipäivänä. Rajojen sisäpuolella sama tahti ei oikein positiivista fiilistä saa aikaan.

Muistan ajan jolloin tuotteet sai edes 2 päivän sisällä postiin, joskus seuraavana päivä jimssiltä.

Onko ilmaiset postit siirtyneet postitusnopeuteen?

Edit:
Selasin taaksepäin ja ilmeisesti joulukiireitä.
Kuukausi sitten tosin muisikampasetti myös odotteli päivätolkulla postitusta,
tavaraa oli saldossa. Tuli vain Dejavu- fiilis.

29.11 maksettu tilaus, ja tuotteita ollut kokoajan hyllyssä, eikä tilausta edes kerätty vielä. Ymmärrän ruuhkahuiput, mutta pitäisiköhän kauppiaankin ymmärtää ne, ja reagoida tarpeen mukaan? Paljon on tullut tilattua, mutta nyt alkaa jo otsasuonta pakottamaan odotus. Chattiakin on aiheesta laitettu.

Juu, vähän sama tilanne. 30.11. pv tilattu ja kysäisin chatissa tilannetta ja muuttamassa toimitustapaa, niin ei taida lupailtu 6 arkipäivää pitää paikkansa. Onneksi vasta ensi viikolla ois todellinen tarve saada kone kasattua.

Yhdyn kuoroonne, 28.11 tilattu ja ingenting. Noh, kai se joskus.

Joo ei tosiaan tullut varastossakaan olevat tavarat tuohon kuuteen arkipäivään, mikään kauppa ei ole vielä toistaiseksi ollut näin hidas ruuhka-aikoinakaan.

Taitaa olla porukka tottunut liian nopeisiin toimitusaikoihin. 6 arkipäivää ei ole edes kulunut teidän tilauksien kohdalla.

@Jimm's ette ole vieläkään vastanneet yv viestiin parin viikon takaa..

27.11. tilaus sisään, kyllä tässä 6 arkipäivää on täynnä.

Koskien palautteita lainaamme itseämme edelliseltä sivulta:

Tilausruuhkaa ja siitä koituvia lieveilmiöitä on päässyt syntymään lisäresursseista huolimatta, ja sitä puretaan parhaamme mukaan, myös tänään itsenäisyyspäivänä pakkaamme tilauksia normaalisti. Talkoohommiin tullaan myös ensi viikonloppuna.

Toimintaohje pysyy samana: Jos tilauksen kanssa on kriisi, siitä kannattaa soittaa asiakaspalveluun, chattailla tai laittaa vaikka tilausnumero yksärillä, niin saadaan potkittua akuutimmat liikkeelle mikäli eivät ole ns. "omalla painolla" liikahtaneet.

Tilauksia paukutellaan liikkeelle järjestyksessä, jonka vuoksi ruuhka purkautuu hitaasti mutta varmasti. Varastoon on saapunut myös joitain kauan odotettuja täydennyseriä, jonka vuoksi tilauskannasta on noussut myös Black Fridayta edeltävältä ajalta tilauksia jonon kärkeen.

Jottei kuulostaisi liikaa selittelyltä, niin lopuksi haluamme ilmaista vilpittömät pahoittelumme ruuhkan aiheuttamista viivästyksistä sekä niistä johtuvasta haitasta ja mielipahasta! Peace, love and hardware! Muistakaa, että ongelmat on tehty ratkottaviksi :)
 
Taitaa olla porukka tottunut liian nopeisiin toimitusaikoihin. 6 arkipäivää ei ole edes kulunut teidän tilauksien kohdalla.

@Jimm's ette ole vieläkään vastanneet yv viestiin parin viikon takaa..

Aissaakeli, onkohan mennyt ohi silmien tilauskyselyiden lomassa :eek:
Otetaas heti työn alle!

Edit: vastattu'd
 
Viimeksi muokattu:
Omalta osaltani en tarvitse kiirehdintää tuotteen kanssa, eli saa mennä omalla painollaan.
laitoin yv:nä tuon myös. Aiempi viestini oli lähinnä sellainen "eikai tämä ole uusi postitustahti"- huoli
mutta asia ok nyt.

Ymmärrän että siellä on nyt kiirepiikki iskenyt eli tsemppiä kuitenkin jonon purkuun:)
 
Ymmärrän kyllä, että on kiirettä, mutta malttamaton ihminen on vähän malttamaton. :D Pian edellisen viestini jälkeen tosin tulikin jo tekstari matkahuollon seurantakoodin kera, joten homma etenee. :tup:
 
Toimintaohje pysyy samana: Jos tilauksen kanssa on kriisi, siitä kannattaa soittaa asiakaspalveluun, chattailla tai laittaa vaikka tilausnumero yksärillä, niin saadaan potkittua akuutimmat liikkeelle mikäli eivät ole ns. "omalla painolla" liikahtaneet.

Omasta mielestä, tämmöistä ohittelua ei firman pitäisi edes harrastaa. Se on kuitenkin jonkun muun tilauksen toimittamisesta pois.
 
Omasta mielestä, tämmöistä ohittelua ei firman pitäisi edes harrastaa. Se on kuitenkin jonkun muun tilauksen toimittamisesta pois.
Onhan se toki, mutta jos on kova kiire saada tavara ja jollain muulla ei niin kai sitä jonkun muun tilausta voi yhden alaspäin priorisoida
 
Oletetaan se niin että se ei ole kenenkään lähetyksen lähettämiseltä pois, vaan tämä asiakaspalvelija käy asiakaspalveluhengessä itse tekemässä ylimääräistä duunia ja kerää ne hätähousun romppeet, niin ei tuu pahaa mieltä. :rolleyes:

Juuri näin! Luulen, että jos logistiikkaa yrittäisi tässä kohtaa ruoskia _vielä_ ylimääräistä, niin tulisi niin pahaa silmää että vielä juhannuksenakin se tuntuisi takaraivossa! Aspa hoitaa mahd. foorumilaisten akuuttitarpeet siis itse.
 
Annetaan nyt välillä ruusujakin Jimmyn porukalle; Black Friday tarjouksista nappasin Sampan EVO 970:n ja 860:n, joista jälkimmäinen kerkes loppumaan ilmeisesti maksuvaiheessa, koska tilaus meni herjatta läpi, mutta tilaustiedoissa näky, että ei óle saatavilla.
Kun kyselin tilauksen perään 27.11. aspa tarjoutui lähettämään 970:n yksinään ja 860 tulisi jälkitoimituksena, kunhan niitä arviolta 2 viikon kuluessa tulisi lisää ja ke 5.12. lätkähti 860 myös tänne.
Kiitokset jälleen Jimm'ssin porukalle hyvästä palvelusta. :tup:

Vertailun vuoksi mainittakoon, että Gigantista samana päivänä tilattu varastossa ollut tuote ("toimitusaika 3-7 arkipäivää.") ei ole vieläkään saapunut, eli eipä tuo Black Fridayn tuoma tilausruuhka taida "hieman" isommillakaan toimijoilla mennä ihan käsikirjotusten mukaan. ;)
 
Itselläkin joulukalenteri-Vega tuli niin nopeasti, että en osannut odottaa. Pitää vaihtaa poweri samalla, niin en olisi noin nopeasti tarvinnut..

Käytännössä oli yöllä tehty tilaus pakettiautomaatissa noudettavissa seuraavana päivänä.

--

..ja kannattaa huomata, että niitä kalenteritarjouksia voi vieläkin tilata:
Joulukalenteri - Jimms.fi

Näyttävät umpeutuvan vasta, kun myydään loppuun. Eli ainoastaan sen vähän huonomman emolevyn on voinut missata. MSI:n parempi lankku on vielä saatavilla :)
 
Mulle paketti tuli odotettua nopeammin. Emon piti tulla vasta 5.12 varastoon mutta lähtikin jo 4.12 tulemaan ja pääs viikonlopuks räplää nii kiitos tästä.
 
Mihinaikaan noiden teidän Joulukalenterin luukujen on tarkoitus aueta kun luuku 8 on vieläkin kiinni.
 
Onhan se toki, mutta jos on kova kiire saada tavara ja jollain muulla ei niin kai sitä jonkun muun tilausta voi yhden alaspäin priorisoida

Ei kellään ole niin kiire komponenttien/koneensa kanssa. Yleensä ne on näitä "kamala kiire päästä pelaamaan league of legendsia ja fortnitea" teinejä. Aina kannattaa pitää varakone siellä nurkissa.
 
Ei kellään ole niin kiire komponenttien/koneensa kanssa. Yleensä ne on näitä "kamala kiire päästä pelaamaan league of legendsia ja fortnitea" teinejä. Aina kannattaa pitää varakone siellä nurkissa.
Itsellä on sellainen muistikuva että jos otti jonkun pikaisen toimitustavan niin sillä sai lähetyksen myös normaalien ohi. Rahalla siis saa jimmylläkin.
 
Kiitoksia Jimmsille kun puuttu lähetyksestä tuo SSD asema niin soitin sinne päin ja tunnissa tuli seurantakoodi, eli nopeaa toimintaa. Valitettavasti tänään ois ollu vapaapäivä niin ois kerenny asentelee windowsin, mutta eiköhän tuo kerkee vlopuks viimeistään.
 
Kiitoksia Jimmsille kun puuttu lähetyksestä tuo SSD asema niin soitin sinne päin ja tunnissa tuli seurantakoodi, eli nopeaa toimintaa. Valitettavasti tänään ois ollu vapaapäivä niin ois kerenny asentelee windowsin, mutta eiköhän tuo kerkee vlopuks viimeistään.

Ongelmat on tehty ratkottaviksi! Pahoittelut ettei mennyt kerralla putkeen!
 
upload_2018-12-10_11-43-27.png

Nääkö ei enää päivity?
 
Kuinkas monen päivän jonot arviolta siellä varastolla on? Lähetin takuupalautuksena hiiren teille ja korvaava tuote on nyt viikon ollut varattuna eli tila "toimitettavissa, odottaa käsittelyä"
 
Kuinkas monen päivän jonot arviolta siellä varastolla on? Lähetin takuupalautuksena hiiren teille ja korvaava tuote on nyt viikon ollut varattuna eli tila "toimitettavissa, odottaa käsittelyä"

Moikka! Ruuhkaa on vieläkin, mutta jonoa on kiitettävästi saatu purettua :)
 
Onko tietos noista RTX 2070 Windforce näyttiksistä tietoa? Aiemmin sanoit että uuden tuotteen toimitusaika on noin 2vko?

Pistin myös asiakaspalveluun sähköpostin että voiko kortin vaihtaa toiseen n. 5 tuntia sitten.
 
Itsellä on sellainen muistikuva että jos otti jonkun pikaisen toimitustavan niin sillä sai lähetyksen myös normaalien ohi. Rahalla siis saa jimmylläkin.

Kuriiritoimitukset menevät oletuksena edelle, koska niissä on luvattu toimitus seuraavalle arkipäivälle klo 21 mennessä. Myös ns. pikapalvelumaksulla saa tilauksensa jonon ohi kriisitilanteessa, mutta sitä käyttävät lähinnä yritysasiakkaat: Jimm's Pikapalveluveloitus - 100,00€
 
Onko tietos noista RTX 2070 Windforce näyttiksistä tietoa? Aiemmin sanoit että uuden tuotteen toimitusaika on noin 2vko?

Pistin myös asiakaspalveluun sähköpostin että voiko kortin vaihtaa toiseen n. 5 tuntia sitten.

Tilausvahvistuksella näet tilauskohtaisen toimitusaika-arviosi, mutta uusiin tilauksiin toimitusaika on vahvistamaton!
 
Chat-palvelu tilapäisesti poissa käytöstä toimintahäiriön vuoksi, vikaa selvitellään parhaillaan! Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestänne!
 
Kiitos nopeasta toimituksesta! Sunnnnuntaina tilatut osat tulivat kahdessa päivässä ( siis viikko sitten sunnuntaina tilatut :D)
 
Kyselisin tuon Gigabyte GeForce RTX 2070 WINDFORCE -näytönohjain, 8GB GDDR6 + pelikuponki - 589,00€ kortin perään kun aspan chätistä eivät uskaltaneet eilen antaa mitään toimitus aika arvioita. Vaikka kortilla ei nyt sinänsä ole kiire että hätä ei ole kova mutta olisi ihan mukava tietää jonkin sortin aika ikkunaa että koska tuo olisi mahdollista saada liikkeelle. Varsinki kun kys. kortin tukkuri ja tulossa olevien korttien määrät on seilaillu tässä lähipäivinä vaikka missä summissa.
 
Kyselisin tuon Gigabyte GeForce RTX 2070 WINDFORCE -näytönohjain, 8GB GDDR6 + pelikuponki - 589,00€ kortin perään kun aspan chätistä eivät uskaltaneet eilen antaa mitään toimitus aika arvioita. Vaikka kortilla ei nyt sinänsä ole kiire että hätä ei ole kova mutta olisi ihan mukava tietää jonkin sortin aika ikkunaa että koska tuo olisi mahdollista saada liikkeelle. Varsinki kun kys. kortin tukkuri ja tulossa olevien korttien määrät on seilaillu tässä lähipäivinä vaikka missä summissa.

Uusiin tilauksiin parisen viikkoa, olemassa oleviin tilauksiin vähintään tilausvahvistuksen mukaisesti.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 490
Viestejä
4 497 987
Jäsenet
74 214
Uusin jäsen
Fd3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom